Hoiiiiquote:Op zondag 15 januari 2006 03:05 schreef Yolande het volgende:
is de bar nog open??? of heeft Bonnie alles opgezopen?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
oui, mais pour certains il vaut mieux d'obéir que pour penser
Mantaquote:
Truste Snappiequote:Op zondag 15 januari 2006 03:08 schreef Snaptnix het volgende:
Ik duik er ook maar eens in. Veel plezier nog en voor later slaap lekker![]()
slaap lekker lieverdquote:Op zondag 15 januari 2006 03:08 schreef Snaptnix het volgende:
Let op de deur als je gaat slapen!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:08 schreef Snaptnix het volgende:
quote:
oei mais. voor certificaat fout! miauw obelix met de pens???quote:Op zondag 15 januari 2006 03:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
Truste slaap lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:08 schreef Snaptnix het volgende:
Het schilderij van Viool (met galeriewaarde van 2000 euro)quote:Op zondag 15 januari 2006 03:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
Alter-Ego!![]()
Vanaf een uur of tien was ik weg. Vertel me ajb dat de schilderijen van Viola minder opbrachten dan de vingerverf pogingen van Kelly?
slaap lekker en pas op voor de emmerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:08 schreef Snaptnix het volgende:
helaas gaat het lichamelijk zwaar kut, maar geestelijk daarentegen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe gaat het met je, alles weer een beetje onder controle??
pas op die bak water hequote:Op zondag 15 januari 2006 03:08 schreef Snaptnix het volgende:
Soms ook niet, het is GVD 3.11quote:Op zondag 15 januari 2006 03:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
Mooi ga ik even een afzakkertje halen, en even kijken wie er nog meer zitquote:Op zondag 15 januari 2006 03:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bonnie heeft haar vriend weer gezien en die heeft haar verteld dat ze de komende 7 weken niet meer mag zuipen!
Vraag me af of ze er zo lang in blijft
windows?quote:
same here, dat zijn wij oldbies niet gewend.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
Alsnog hallo Yolande.![]()
ik loop een beetje achter, kan het niet even wat langzamer?
oui.. bien sure.. avec une quack de mayonaise. Ambulance dans les trotoir tatutatuquote:Op zondag 15 januari 2006 03:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
oei mais. voor certificaat fout! miauw obelix met de pens???
juist op dat soort momentenquote:
slaap lekker beertjequote:
* Dizzy-lizzy zitquote:Op zondag 15 januari 2006 03:11 schreef Yolande het volgende:
[..]
Mooi ga ik even een afzakkertje halen, en even kijken wie er nog meer zit![]()
Geweldig SuperMOM, kom haal de flessen en dan gaan we ze even koud maken.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:08 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
HoiiiiNee hoor ik heb iets achtergehouden
![]()
slaapl lekker beertjequote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
helaas gaat het lichamelijk zwaar kut, maar geestelijk daarentegen.
Daarom doe ik het ook maar gewoon op mijn gemakkie.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
same here, dat zijn wij oldbies niet gewend.
weet je je kamernr. nog?quote:
Sliep heel lekker lievebeertje en vooral... heel lekker slapen en morgen zonder kater weer op.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
Alsnog hallo Yolande.![]()
ik loop een beetje achter, kan het niet even wat langzamer?
Kijk dat snap ik, de chauffeur staat ongeduldig te wachten en eet een big macquote:Op zondag 15 januari 2006 03:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
oui.. bien sure.. avec une quack de mayonaise. Ambulance dans les trotoir tatutatu
hmmm ok ik neem aan dat dat een nee is probeer je sleutel op elke deur er past er vast wel een in dit hotelquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |