Manu, sweet dreamsquote:Op zondag 15 januari 2006 03:20 schreef Manu82 het volgende:
ik kruip ook in bed, ik ben er klaar mee, tot morgen allemaal, sweet dreams en alles!!!![]()
![]()
Trusten Manu.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:20 schreef Manu82 het volgende:
ik kruip ook in bed, ik ben er klaar mee, tot morgen allemaal, sweet dreams en alles!!!![]()
![]()
pics!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:22 schreef Sanne het volgende:
Ik lig al in bed met mijn notebook op mijn buik.
*sluit zich hier volledig bij aanquote:Op zondag 15 januari 2006 03:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Al vele malen eerder gezegd, ik waardeer het ten zeerste de streamverslagen, het wordt meer gewaardeerd dan ooit tot uitdrukking gebracht kan worden
Ik weet het en de andere streamers weten het ook. Dat is ook een van de redenen waarom we het met plezier doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Al vele malen eerder gezegd, ik waardeer het ten zeerste de streamverslagen, het wordt meer gewaardeerd dan ooit tot uitdrukking gebracht kan worden
Dat is het betere werk.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:22 schreef Sanne het volgende:
Dat gebeurt ook 3 x per week.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is het betere werk.
(Al zou ik dan denk ik op mijn notebook in slaap vallen, als ik er een zou hebben en ermee in bed lag.
Ik zal het eens gaan proberen met mijn MDA wanneer ik die koemnde week binnen krijg.quote:
Toch wel om gewoon ff bij te lezen en wat te buurten mag ik aannemen. Niet omdat je straks als eerste wil melden wie er in het HBB op staatquote:Op zondag 15 januari 2006 03:22 schreef Sanne het volgende:
Mooiste nummer ooit je doelt toch op kamer nummer??quote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef vosje505 het volgende:
btw dizzy...
goed nummer in je onderschrift![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Holt denk ikquote:Op zondag 15 januari 2006 03:26 schreef doka het volgende:
Wie ligt er zo te snurken op de streams?
dan is het nog welk kamernummer maar kamernr heb ik al de mooiste van sollyquote:Op zondag 15 januari 2006 03:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mooiste nummer ooit je doelt toch op kamer nummer??![]()
Bij gebrek aan barman neem ik zelf maar ff plaats aan die kant. Rondje van Johnquote:Op zondag 15 januari 2006 03:23 schreef Yolande het volgende:
[..]
uiteraard, en zo te zien hebben we de barkeeper voor ons zelf.![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee, heb mezelf het plezier gedaan door het geluid op mute te zetten.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:26 schreef doka het volgende:
Wie ligt er zo te snurken op de streams?
Die sla ik niet afquote:Op zondag 15 januari 2006 03:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bij gebrek aan barman neem ik zelf maar ff plaats aan die kant. Rondje van John![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |