Op de stoep, terwijl de ambulance tatutatu doet?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kijk dat snap ik, de chauffeur staat ongeduldig te wachten en eet een big mac
Gelukkig dat ik niet de enige ben die moeite heeft met de snelheid... dan ligt het dus niet aan mij.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:15 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik scroll me ook wezenloos.
![]()
maar het begint al beter leesbaar te worden
Ik kan het niet laten, maar beperk het wel tot korte stukjes.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
voor het geestelijke dan. En pas lichamelijk dan maar een beetje op. En ja ik weet het, je wordt er natuurlijk ook wel moe van als ze steeds zeggen dat je rustig aan moet doen, maar het is wel goed bedoelt
![]()
Wel tof dat je af en toe probeert de streamverslagen ook wat op te pakken![]()
![]()
oui/.. Je suis Napoleon.. mais je ne parlais pas Francais.. c'est une situation miserable...quote:Op zondag 15 januari 2006 03:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kijk dat snap ik, de chauffeur staat ongeduldig te wachten en eet een big mac
ja... ik ben napoleon. maar ik spreek geen frans.. het is een vreselijk situatie...quote:Op zondag 15 januari 2006 03:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
oui/.. Je suis Napoleon.. mais je ne parlais pas Francais.. c'est une situation miserable...
Komt Napoleon ook in BBH?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
oui/.. Je suis Napoleon.. mais je ne parlais pas Francais.. c'est une situation miserable...
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:18 schreef vosje505 het volgende:
[..]
ja... ik ben napoleon. maar ik spreek geen frans.. het is een vreselijk situatie...
klopt die vertaling een beetje?![]()
ja.. wordt de volgende big bossquote:
strax ken ik frans beter dan ik dacht....quote:
Je hebt je nap aan poleon gegeven (wat je met dat mais hebt is me niet duidelijk) maar die franse paarlen..... het is een memorabele situatiequote:Op zondag 15 januari 2006 03:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Laat dat big dan maar achterwege, was maar een opdondertje, zeker als die naast mij had gestaanquote:
Ik weet het. Kon vandaag ook moeilijk stoppen, maar op een gegeven moment moet je wel. En als er op dat moment geen vervangers zijn die het overnemen, voelt het ook bijna als een plicht tegenover de dankbare lezers om nog even door te gaan. Maar ja, de normale dingen moeten ook door gaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten, maar beperk het wel tot korte stukjes.
Tis en blijft een verslaving dat streamen....
trustenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:20 schreef Manu82 het volgende:
ik kruip ook in bed, ik ben er klaar mee, tot morgen allemaal, sweet dreams en alles!!!![]()
![]()
slaap lekker manuquote:Op zondag 15 januari 2006 03:20 schreef Manu82 het volgende:
ik kruip ook in bed, ik ben er klaar mee, tot morgen allemaal, sweet dreams en alles!!!![]()
![]()
zelfs als ie naast mij had gestaan geloof ikquote:Op zondag 15 januari 2006 03:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Laat dat big dan maar achterwege, was maar een opdondertje, zeker als die naast mij had gestaan![]()
Sweet dreams 2u2 Manu.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:20 schreef Manu82 het volgende:
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:20 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Slaap lekker Manu, tot morgenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:20 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Al vele malen eerder gezegd, ik waardeer het ten zeerste de streamverslagen, het wordt meer gewaardeerd dan ooit tot uitdrukking gebracht kan wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik weet het. Kon vandaag ook moeilijk stoppen, maar op een gegeven moment moet je wel. En als er op dat moment geen vervangers zijn die het overnemen, voelt het ook bijna als een plicht tegenover de dankbare lezers om nog even door te gaan. Maar ja, de normale dingen moeten ook door gaan.
En heel verstandig dat je korte stukjes doet. Tenslotte gaat je gezondheid wel boven alles.
elkquote:Op zondag 15 januari 2006 03:20 schreef Yolande het volgende:
he Dizzy-lizzy gezellig, tijd niet gesproken.
* yolande barkeeper 2 drankjes voor ons
Oh jee, 2 vrouwen gaan aan de bar wat drinken, dat belooft watquote:Op zondag 15 januari 2006 03:20 schreef Yolande het volgende:
he Dizzy-lizzy gezellig, tijd niet gesproken.
* yolande barkeeper 2 drankjes voor ons
Manu, sweet dreamsquote:Op zondag 15 januari 2006 03:20 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Trusten Manu.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:20 schreef Manu82 het volgende:
![]()
pics!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:22 schreef Sanne het volgende:
Ik lig al in bed met mijn notebook op mijn buik.
*sluit zich hier volledig bij aanquote:Op zondag 15 januari 2006 03:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Al vele malen eerder gezegd, ik waardeer het ten zeerste de streamverslagen, het wordt meer gewaardeerd dan ooit tot uitdrukking gebracht kan worden
Ik weet het en de andere streamers weten het ook. Dat is ook een van de redenen waarom we het met plezier doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Al vele malen eerder gezegd, ik waardeer het ten zeerste de streamverslagen, het wordt meer gewaardeerd dan ooit tot uitdrukking gebracht kan worden
Dat is het betere werk.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:22 schreef Sanne het volgende:
Dat gebeurt ook 3 x per week.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is het betere werk.
(Al zou ik dan denk ik op mijn notebook in slaap vallen, als ik er een zou hebben en ermee in bed lag.
Ik zal het eens gaan proberen met mijn MDA wanneer ik die koemnde week binnen krijg.quote:
Toch wel om gewoon ff bij te lezen en wat te buurten mag ik aannemen. Niet omdat je straks als eerste wil melden wie er in het HBB op staatquote:Op zondag 15 januari 2006 03:22 schreef Sanne het volgende:
Mooiste nummer ooit je doelt toch op kamer nummer??quote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef vosje505 het volgende:
btw dizzy...
goed nummer in je onderschrift![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Holt denk ikquote:Op zondag 15 januari 2006 03:26 schreef doka het volgende:
Wie ligt er zo te snurken op de streams?
dan is het nog welk kamernummer maar kamernr heb ik al de mooiste van sollyquote:Op zondag 15 januari 2006 03:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mooiste nummer ooit je doelt toch op kamer nummer??![]()
Bij gebrek aan barman neem ik zelf maar ff plaats aan die kant. Rondje van Johnquote:Op zondag 15 januari 2006 03:23 schreef Yolande het volgende:
[..]
uiteraard, en zo te zien hebben we de barkeeper voor ons zelf.![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee, heb mezelf het plezier gedaan door het geluid op mute te zetten.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:26 schreef doka het volgende:
Wie ligt er zo te snurken op de streams?
Die sla ik niet afquote:Op zondag 15 januari 2006 03:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bij gebrek aan barman neem ik zelf maar ff plaats aan die kant. Rondje van John![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |