Inderdaad, ik lees ze iedere dag en BB en/of HBB kan niet zonder de streamerverslagen, dus in het kortquote:Op zondag 15 januari 2006 03:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Al vele malen eerder gezegd, ik waardeer het ten zeerste de streamverslagen, het wordt meer gewaardeerd dan ooit tot uitdrukking gebracht kan worden
Ik zou je regenjas aantrekken, kon nog weleens vochtig worden vannachtquote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef teamlead het volgende:ik ga mijn bed de gang opzoeken... slaap lekker allemaal
Trustequote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef teamlead het volgende:ik ga mijn bed de gang opzoeken... slaap lekker allemaal
Truste teamleadquote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef teamlead het volgende:ik ga mijn bed de gang opzoeken... slaap lekker allemaal
slaap lekker en succes op de gangquote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef teamlead het volgende:ik ga mijn bed de gang opzoeken... slaap lekker allemaal
Verdwaal niet!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef teamlead het volgende:ik ga mijn bed de gang opzoeken... slaap lekker allemaal
Teamlead, mon cher, bonne nuitquote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef teamlead het volgende:ik ga mijn bed de gang opzoeken... slaap lekker allemaal
* Dizzy-lizzy pleeft ff een belletje naar snaptinixquote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef teamlead het volgende:ik ga mijn bed de gang opzoeken... slaap lekker allemaal
Truste TL.... en pas op dat je niet voor de wc-deur gaat liggen, want Viooltje kijkt nergens naar als ze ff wil wateren.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef teamlead het volgende:ik ga mijn bed de gang opzoeken... slaap lekker allemaal
De echte strohrum? Wow! Pittig spul, sterker dan die vissersmansvriend snoepjesquote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die sla ik niet af![]()
Strohrum met up-light en veel ijs![]()
Oke een pilsje graagquote:Op zondag 15 januari 2006 03:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bij gebrek aan barman neem ik zelf maar ff plaats aan die kant. Rondje van John![]()
Yep, je suis geen tutjequote:Op zondag 15 januari 2006 03:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
De echte strohrum? Wow! Pittig spul, sterker dan die vissersmansvriend snoepjes
Zo erg is het gelukkig niet (meer).quote:Op zondag 15 januari 2006 03:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Toch wel om gewoon ff bij te lezen en wat te buurten mag ik aannemen. Niet omdat je straks als eerste wil melden wie er in het HBB op staat![]()
![]()
Truste Sanne, slaap lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zo erg is het gelukkig niet (meer).
Zal me jeuken wie er morgen als eerste opstaat, ik maak het iig niet mee.
Trusten allemaal, de kat ligt al te snurken dus ik ga er maar tegenaan kruipen.![]()
Slaap lekker Sanne.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Trusten allemaal, de kat ligt al te snurken dus ik ga er maar tegenaan kruipen.![]()
melke, waaaar ben je geweest,vertelquote:
Is dat zo? Hoezo?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Melke.![]()
Volgens mij ben jij de ergste nachtbraker van BB...
slaap lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |