lekker, voor mij graag een paar vlammetjes, en bitterballen sla ik ook niet af.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy staat nu toch achter de bar en slingert de frituur ook maar ff aan. Van Hummie
* mag ik nog een laatste biertje en een portie bittergarnituur mevrouwquote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy staat nu toch achter de bar en slingert de frituur ook maar ff aan. Van Hummie
Vioolquote:Op zondag 15 januari 2006 03:26 schreef doka het volgende:
Wie ligt er zo te snurken op de streams?
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:33 schreef Yolande het volgende:
[..]
lekker, voor mij graag een paar vlammetjes, en bitterballen sla ik ook niet af.![]()
![]()
![]()
Hmm champagne is ook wel erg verleidelijk, zou het kwaad kunnen als ik na een pilsje of 6 een glaasje champagne neem?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Champagne en een biertje voor Yolande, is toch van John![]()
smijt je de wodka er ookk achteraanquote:Op zondag 15 januari 2006 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
* Dizzy-lizzy schiet met drop op vosje![]()
Ze zijn koud, dus wat wil je? Witte wijn, rose, bier, rode wijn, baco, whiskey ik heb alles achter gehoudenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:14 schreef Yolande het volgende:
[..]
Geweldig SuperMOM, kom haal de flessen en dan gaan we ze even koud maken.![]()
![]()
Hij zei mevrouw tegen mijquote:Op zondag 15 januari 2006 03:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* mag ik nog een laatste biertje en een portie bittergarnituur mevrouw
Omdat ik nogal wat topics (na)gelurkt heb en je vaak tot 8 uur smorgens aanwezig zag... vandaar.quote:
Boytrouble- town...........nasty place, been there, done the jobquote:Op zondag 15 januari 2006 03:34 schreef melke het volgende:
[..]
Een plek genaamd problemen met een jongen![]()
Die moet je ff bij Bonnie gaan halen vrees ikquote:Op zondag 15 januari 2006 03:35 schreef vosje505 het volgende:
[..]
smijt je de wodka er ookk achteraan![]()
Champagne heb ik net besloten.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ze zijn koud, dus wat wil je? Witte wijn, rose, bier, rode wijn, baco, whiskey ik heb alles achter gehouden![]()
Ja, kansloos hequote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Omdat ik nogal wat topics (na)gelurkt heb en je vaak tot 8 uur smorgens aanwezig zag... vandaar.
De Mol denk ik zomaarquote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef Yolande het volgende:
btw Dizzy-lizzy wie is John?
heeft dat kreng nou alweer alles meegenomen???quote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die moet je ff bij Bonnie gaan halen vrees ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |