quote:Op zondag 15 januari 2006 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
mit niet drinoken dronken gedrionken
dacht Bart n.a.v een eerder capquote:Op zondag 15 januari 2006 00:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
WTF moet ik met die Vechtkaars van Gert????? Ik ben een doetje geworden, maak met niemand meer ruzie!!!!
Dank je, maar ik moet zeggen ik heb nu 2 glazen van die turbo druivensap achter mijn knoopsgaten en concentreren is toch wat lastiger dan normaal.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Muerte dat vingertje van jou is snel hoor![]()
![]()
Zou best kunnen, opperde ik zoeven ookalquote:Op zondag 15 januari 2006 00:58 schreef Manu82 het volgende:
Is het al eerder naar voren gekomen dat het misschien in de contracten staat dat ze niet naakt uitgezonden mogen worden en dat Kelly daarom misschien wel naakt in bad gaat?
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:51 schreef kissa het volgende:
Ik lees net dat Gert Hey Jude heeft gezongen. Gelukkig heb ik het niet gehoord
Omdat er iemand naakt in bad zitquote:Op zondag 15 januari 2006 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp echt niet dat de regie niet even naar het bubbelbad gaat.
Ws. omdat sommige (Kelly) naakt erin zitten of ze willen het afgeschermd houden voor TV uitzendingquote:Op zondag 15 januari 2006 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
Belachelijk gewoon, 4 zinloze streamsquote:Op zondag 15 januari 2006 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
hottubquote:Op zondag 15 januari 2006 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ach het kan nog erger met het Logo bijvoorbeeldquote:Op zondag 15 januari 2006 00:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Belachelijk gewoon, 4 zinloze streams![]()
Je kunt ze ook uitzetten hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 00:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Belachelijk gewoon, 4 zinloze streams![]()
WBquote:Op zondag 15 januari 2006 01:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
De aflossing meldt zich![]()
Je kan nu rustig gaan slapen![]()
Daar is een agenda ook niet voorquote:Op zondag 15 januari 2006 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar je kan er geen spelletjes opspelen![]()
quote:
Arliatorquote:Op zondag 15 januari 2006 01:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hij schrijft sticker foutquote:Op zondag 15 januari 2006 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Zet je bril maar op![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Trusten Bartoliquote:Op zondag 15 januari 2006 01:03 schreef Bartoli het volgende:
ik ga ook maar eens slapen hopelijk morgen weer wat beter. Slaap lekker voor straks![]()
![]()
Slaap lekker, kanjertje en rivaaltjequote:Op zondag 15 januari 2006 01:03 schreef Bartoli het volgende:
ik ga ook maar eens slapen hopelijk morgen weer wat beter. Slaap lekker voor straks![]()
![]()
Hij schrijft wel meer fout, maar 't is hem vergeven.quote:
Je vrouw mss?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee Morwen!![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat er zich straks nog iemand gaat melden hier.![]()
"geheel verrassend kwamen de vriendinnen van kelly te laat...gnagna..."quote:
Joehoequote:Op zondag 15 januari 2006 01:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ow, wie danquote:Op zondag 15 januari 2006 01:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee Morwen!![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat er zich straks nog iemand gaat melden hier.![]()
Hypoxiequote:Op zondag 15 januari 2006 01:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij bedoelt zeker niet iemand die zonder zuurstof zit
Hoi hoiquote:Op zondag 15 januari 2006 01:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat was snel......zoefffffffquote:
Vrouw? Is teveel eer voor haarquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vrouw? Is teveel eer voor haarAls je kwalificatie wilt krijgen moet je er heel wat voor doen hoor
![]()
Maar ja, ik doelde op Dizzy, ze zit nu de streamverslagen aan het lezen
BEWquote:Op zondag 15 januari 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
FB, heb jij ook wel eens dat als je probeert te cappen dat er een soort zwart netje overheen zit en dat je de boel weer opnieuw moet opstarten?
Meesten zijn naar bedquote:Op zondag 15 januari 2006 01:05 schreef robster16 het volgende:
Waar is de rest eigenlijk allemaal? Bonnie, Micky, Monique?
U vraagt, Wij draaienquote:Op zondag 15 januari 2006 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bong, doe me eens een NES deuntje![]()
Hij schrijft hartstikke leuk.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Hij schrijft ook gna, gnaHij heeft vast hier op fok mee zitten lurken
![]()
ik heb al tijden geen agenda meer, maar in mijn middelbare schooltijd verzamelde ik kusjes van zoveel mogelijk dames in mijn agendaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:06 schreef cuall het volgende:
[..]
nou ik gebruik hem alleen voor afspraken, daar is hij volgens mij ook voor bedoeld
![]()
in welke slaapkamer dan? Want Viool was net in de dames-slaapkamer en die was leeg, op Viool na. Kel zal wel in de badkamer zijn, Mon en Viool zijn in de woonkamer, nu Bon nog...quote:
Nou ja, het is maar beter als je er geen last van hebt. Ik heb 't vaak als ze al een tijdje aanstaan en ik nog niks heb gecapt... krijg ik weer netkousen eroverheenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BEW
Nee, dat zegt me niks... sorry![]()
quote:
bon ligt in bed.. de rest in bad geloof ikquote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef robster16 het volgende:
[..]
in welke slaapkamer dan? Want Viool was net in de dames-slaapkamer en die was leeg, op Viool na. Kel zal wel in de badkamer zijn, Mon en Viool zijn in de woonkamer, nu Bon nog...
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat was snel......zoefffffff
Slaap lekker![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 01:03 schreef Bartoli het volgende:
![]()
Ja ik heb nu Tomtomquote:Op zondag 15 januari 2006 01:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kiekeboe!
Je hebt de weg hier naartoe alweer kunnen vinden zie ik![]()
Heel lullig voor je... kan met je direct X te maken hebben. Ik weet het niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ja, het is maar beter als je er geen last van hebt. Ik heb 't vaak als ze al een tijdje aanstaan en ik nog niks heb gecapt... krijg ik weer netkousen eroverheen![]()
Grappig he?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
De titel van Zeld schiet me nu ineens te binnenLinks awakening.
Wat een melodietje al niet kan doen![]()
oh, okay...jammerquote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
bon ligt in bed.. de rest in bad geloof ik
Ik zit nu op Floris, die is er in dat effetjes al drie keer vanzelf mee opgehouden. En mijn pc maar vragen of ik een rapportje wil sturenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel lullig voor je... kan met je direct X te maken hebben. Ik weet het niet.
A en M, M en Aquote:Op zondag 15 januari 2006 01:11 schreef M-en-A het volgende:
*rekt zich nog een keertje uit na wakker worden op de bank
en sleept zich richting PC
Hallo allemaal, kom ff bijlezen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel lullig voor je... kan met je direct X te maken hebben. Ik weet het niet.
tegelijk met Snaptnix geloof ikquote:Op zondag 15 januari 2006 01:11 schreef D.Rose het volgende:
Beertje is omgevallen?
Je zou kunnen proberen om een nieuw inlog account te maken op je PC en daarmee in te loggen en dan kijken of het weer gebeurdquote:Op zondag 15 januari 2006 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zit nu op Floris, die is er in dat effetjes al drie keer vanzelf mee opgehouden. En mijn pc maar vragen of ik een rapportje wil sturen![]()
Hallo M-en-A en A-en-Mquote:Op zondag 15 januari 2006 01:11 schreef M-en-A het volgende:
![]()
![]()
Hoi M-en-Aquote:Op zondag 15 januari 2006 01:11 schreef M-en-A het volgende:
![]()
![]()
Ik wil niet spammen... maar klik eens op de link op mijn signature... op mijn site staan ook de streams, misschien werkt dat beter.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zit nu op Floris, die is er in dat effetjes al drie keer vanzelf mee opgehouden. En mijn pc maar vragen of ik een rapportje wil sturen![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben een halve digibeetquote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen om een nieuw inlog account te maken op je PC en daarmee in te loggen en dan kijken of het weer gebeurd
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
Monique onderweg naar de kamer van Bonnie
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hoeft niet al je intiemste geheimen gelijk hier te posten hoor![]()
Tuuuuuuuurlijkquote:Op zondag 15 januari 2006 01:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
De meest strenge vrouw die ik ken, die alleen niet streng is, want ik ben vele male strenger![]()
Daar ben ik al eens geweest, weet je nog. Werkt niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wil niet spammen... maar klik eens op de link op mijn signature... op mijn site staan ook de streams, misschien werkt dat beter.
[..]
![]()
![]()
Ok, je gaat naar Start dan Configuratiescherm en dan Gebruikersaccounts, de rest wijst zich vanzelfquote:
Ik kreeg vroeger altijd geld voor mijn rapport, misschien jij ook voor dit rapport?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
O ja... je scherm draait nog op 800x600quote:Op zondag 15 januari 2006 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar ben ik al eens geweest, weet je nog. Werkt niet.
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:15 schreef robster16 het volgende:
Monique zei: "Gert die ligt in coma"
maar ik zou zweren dat ze zei "Gert die ligt te komen..."
blech...
Ben al bij 'Start' afgehaakt...quote:Op zondag 15 januari 2006 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ok, je gaat naar Start dan Configuratiescherm en dan Gebruikersaccounts, de rest wijst zich vanzelf![]()
of over mijn beeld van monique...quote:Op zondag 15 januari 2006 01:15 schreef teamlead het volgende:
[..]dat zegt meer over jou dan over monique
![]()
Hoi Snaptveel, Morwen, Pareltje, Wicked, Arliator, Beertje, TL, FB en iedereen die ik nog niet genoemd hebquote:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger altijd geld voor mijn rapport, misschien jij ook voor dit rapport?
'wiequote:Op zondag 15 januari 2006 01:17 schreef lovebear het volgende:
Waar is blauw nou![]()
is die nu ergen anders
Nee hoor lieverd... hier ben ikquote:Op zondag 15 januari 2006 01:17 schreef lovebear het volgende:
Waar is blauw nou![]()
is die nu ergen anders
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:18 schreef I_doubt het volgende:
[afbeelding]Hallo allemaal [afbeelding]
- Er is geen reactie teruggekomen van Bart nav mijn mail
- Manchester City heeft gewonnen, maar dat wist manu waarschijnlijk al
Ha A en Mquote:Op zondag 15 januari 2006 01:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hoi Snaptveel, Morwen, Pareltje, Wicked, Arliator, Beertje, TL, FB en iedereen die ik nog niet genoemd heb![]()
![]()
WBquote:Op zondag 15 januari 2006 01:18 schreef I_doubt het volgende:
okquote:Op zondag 15 januari 2006 01:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd... hier ben ik![]()
dan geil ik welquote:Op zondag 15 januari 2006 01:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als we je naar bed moeten dragen horen we het wel he
Aaahhhhhhhh wat lief dat je me mistequote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hoi Snaptveel, Morwen, Pareltje, Wicked, Arliator, Beertje, TL, FB en iedereen die ik nog niet genoemd heb![]()
![]()
Van de week had ze toch een leuker brilletje op. Die leek op die van mij.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
Hehehehehehehehehhehehehehe![]()
[afbeelding]
Doubtjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 15 januari 2006 01:18 schreef I_doubt het volgende:
tulikquote:Op zondag 15 januari 2006 01:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaahhhhhhhh wat lief dat je me miste![]()
![]()
Freud in actiequote:
Freud.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:20 schreef Bijna35 het volgende:
[afbeelding]
Bart: Een klisma is rectaal"
Kelly: "Wat is dat?"
Bart: "Anaal"in je anusssssss
Kelly: "Ah get.. "
lees maar ff terug als je nuchter bentquote:
Ja, met de link naar dit subforum.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
hoihoi.
Heb je mail naar Bart gestuurd?? Om te vragen of die ophoudt met tikken??? Dan krijg je vast geen antwoord meer![]()
Zie je, hij ziet wel wat in Mickyquote:Op zondag 15 januari 2006 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
Viola: Ik denk dat de volgende Big Boss een man zal zijn.
Bart: Ik hoop het niet, dat het allemaal van die lekkere meiden zijn
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Klonk dus niet geloofwaardig?
Hmm, moet dan toch meer gaan werken aan mijn gedrag![]()
Hi I_doubtquote:Op zondag 15 januari 2006 01:18 schreef I_doubt het volgende:
Daar word ik nou nieuwsgierig van.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Om even op je gedrag in te gaan......
![]()
Ik heb je na die tijd niet meer gesproken, maar nog hartelijk dank voor het slagen van de geheime missie.![]()
Ik heb met moeite mijn mond kunnen houdenMaar hij is geslaagd
![]()
![]()
![]()
ikequote:Op zondag 15 januari 2006 01:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
lees maar ff terug als je nuchter bent
jammer genoeg wel.. hij zou trots geweest zijn op Beertjequote:Op zondag 15 januari 2006 01:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in aktie? Die beste man is toch al tijden dood?
Die zag er inderdaad ook niet uitquote:Op zondag 15 januari 2006 01:22 schreef robster16 het volgende:
Kel zei zelf al dat ze zo op Nana Mouskouri leek
MOEDERTJUHHHH........... * springt een gat in de lucht om haar te zien in de enorme menigtequote:
Lekker ding toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die zag er inderdaad ook niet uit
[afbeelding]
Nee dank jequote:
quote:
Zou ze die bril nog dragenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die zag er inderdaad ook niet uit
[afbeelding]
Oi, niet spotten met "Only Love"quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar word ik nou nieuwsgierig van.
je weet dat je gewoonquote:Op zondag 15 januari 2006 01:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
MOEDERTJUHHHH........... * springt een gat in de lucht om haar te zien in de enorme menigte![]()
| 1 |
Kelly zwakte 'vrienden' al wat af, 'nou ik kom ze weleens tegen en dan praat ik gewoon met ze'.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:25 schreef robster16 het volgende:
Kel heeft veel vrienden op t kamp wonen en wil een Zigeuneravond. Viool meteen zeggen dat ze een special daarover heeft gemaakt ooit en dat t Rosenberg trio bij haar begonnen zijn..
en natuurlijk "Weise Rosen aus Athen"quote:
* M-en-A zegt nu welquote:Op zondag 15 januari 2006 01:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je weet dat je gewoon
[ code verwijderd ]
kunt typen?
tieta tovenaarquote:
Moet je niet proberen hierheen te rijden, dat schijnt nogal moeilijk te zijn vanaf het oosten. Heb al meerdere malen gehad dat ze belden, dat ze er nit meer aan uit kwamen of gewoon minstens 3 uur aan het rijden waren (over iets dat normaal max 1 uur rijden is)quote:Op zondag 15 januari 2006 01:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik had al begrepen dat je ook zo'n grote verdwaler bent
![]()
Ik wil er ook één, maar moet ook op de motor kunnen, daar verdwaal ik bijna latijd mee![]()
Hallo!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Om even op je gedrag in te gaan......
![]()
Ik heb je na die tijd niet meer gesproken, maar nog hartelijk dank voor het slagen van de geheime missie.![]()
Ik heb met moeite mijn mond kunnen houdenMaar hij is geslaagd
![]()
![]()
![]()
Ze doet zich beter en anders voor en dat is irritantquote:Op zondag 15 januari 2006 01:26 schreef teamlead het volgende:
ik krijg echt genoeg van holt onderhand....... dat mens denkt echt dat ze geweldig is
ik vrees dat ze nu zichzelf is....quote:Op zondag 15 januari 2006 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze doet zich beter en anders voor en dat is irritantAls ze gewoon zichzelf zou zijn dan zou het een stuk beter gaan, denk ik
![]()
DAT aan de ander kant mag wel afgekraakt wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
en natuurlijk "Weise Rosen aus Athen"
Als we nu een collectieve doodsverwensing naar HBB sturen??quote:Op zondag 15 januari 2006 01:26 schreef teamlead het volgende:
ik krijg echt genoeg van holt onderhand....... dat mens denkt echt dat ze geweldig is
heel utquote:Op zondag 15 januari 2006 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
Bart vind Bonnie er oud uit zien
Viola gepikeerd: ze is even oud als mij, dus vind je mij er ook oud uit zien![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
DAT aan de ander kant mag wel afgekraakt worden![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
MOEDERTJUHHHH........... * springt een gat in de lucht om haar te zien in de enorme menigte![]()
Isa kgutquote:Op zondag 15 januari 2006 01:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weet niet wat je bedoelt, maar het is goed
of geil je nu?
Nee, Bart heeft 'm nu in gebruik. Beetje aan buigen, zwarte glazen erin en hoppa, óók een rare kopquote:
Kan niks over gezegd worden, alleen dat het alleen maar ten goede voor de mensheid is geweest. Of overdrijf ik nu een klein beetje?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar word ik nou nieuwsgierig van.
Jazeker, die was toppiequote:Op zondag 15 januari 2006 01:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hallo!
Klopt ja, ik ben hier nog wel regelmatig geweest, maar jullie waren, zoals bekend, heel druk.
Ik ben wel blij dat het je gelukt is, om je mond te houden, bedoel ik.
Het was wel aardig gelukt geloof ik, die verrassing![]()
wlom zijn koppen dbielquote:Op zondag 15 januari 2006 01:31 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee, Bart heeft 'm nu in gebruik. Beetje aan buigen, zwarte glazen erin en hoppa, óók een rare kop
[afbeelding]
discovery channel...quote:Op zondag 15 januari 2006 01:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan niks over gezegd worden, alleen dat het alleen maar ten goede voor de mensheid is geweest. Of overdrijf ik nu een klein beetje?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan niks over gezegd worden, alleen dat het alleen maar ten goede voor de mensheid is geweest. Of overdrijf ik nu een klein beetje?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
quote:
Hoiquote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
Hallo allemaal, we zijn er wel hoor![]()
![]()
Yolande is met haar nieuwe putertje bezig en ik lees me de pleuris en elke keer als ik onderaan kom staat er weer een nieuw cijfertje achter
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:31 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee, Bart heeft 'm nu in gebruik. Beetje aan buigen, zwarte glazen erin en hoppa, óók een rare kop
[afbeelding]
*worstelt zich van stoel en heeft flashbacks van vader die de greatest hits door het huis liet schallenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
duidelijk geen kenner dus
* zet Morwen op stoel met koptelefoon op en greatest hits van Nana in de cd speler
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
Yolande is met haar nieuwe putertje bezig en ik lees me de pleuris en elke keer als ik onderaan kom staat er weer een nieuw cijfertje achter
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef doka het volgende:
[..]
HoiHenk, Yolande, Teamlead, Beertje en iedereen
![]()
oooooooooooooooooooooquote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij mist waarschijnlijk een chromosoompje
oih dilaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef doka het volgende:
[..]
![]()
Hahahahaha, daar loopt nu nog mee rond, "wie zijn dat, wie zijn dat?"quote:Op zondag 15 januari 2006 01:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Jazeker, die was toppie![]()
Zelfs de buuf was er van ondersteboven....
Ergste vond ze geloof ik nog dat ze de namen niet herkende![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:34 schreef I_doubt het volgende:
D'r ligt overal glas en ze vegen het niet op?
Wat een volk
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik was er ook nog, maar ik ben zo klein, dus ik vergeef het je hoor.
![]()
dat zuigen ze morgen opquote:Op zondag 15 januari 2006 01:34 schreef I_doubt het volgende:
D'r ligt overal glas en ze vegen het niet op?
Wat een volk
* Morwen weer terug zet en door middel van Karadabondage op plek houdtquote:Op zondag 15 januari 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
*worstelt zich van stoel en heeft flashbacks van vader die de greatest hits door het huis liet schallen![]()
Hoi Henkquote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
Heb ik ook last van, ga wat drinken halen, hup, een nieuwe pagina, reageer ergens op, hup 2 pagina's erbij, pfffffffffffffffffquote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
Ja, de mijne zijn ook literatuur, maar wie valt dat opquote:Op zondag 15 januari 2006 01:35 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wickedangel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er worden alleen maar belangrijke inhoudelijke posten neergezet![]()
Dus om een uur of 10 zijn ze wel opquote:Op zondag 15 januari 2006 01:34 schreef D.Rose het volgende:
de wekker gaat om 8 uur zegt Viola
Hoi hoi henkquote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
okoquote:Op zondag 15 januari 2006 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, de mijne zijn ook literatuur, maar wie valt dat op![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* kruipt heel voorzichtig weg in een hoekje om zich te schamen dat hij kleine vrouwtjes over het hoofd ziet, springt er dan snel enthousiast uit....
CUALLLLL.......... Leuk jou hier ook te zien,![]()
![]()
Hoe gaat die meid.
![]()
Hoi Dokaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef doka het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |