quote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hoeft niet al je intiemste geheimen gelijk hier te posten hoor![]()
Ok, je gaat naar Start dan Configuratiescherm en dan Gebruikersaccounts, de rest wijst zich vanzelfquote:
Ik kreeg vroeger altijd geld voor mijn rapport, misschien jij ook voor dit rapport?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zit nu op Floris, die is er in dat effetjes al drie keer vanzelf mee opgehouden. En mijn pc maar vragen of ik een rapportje wil sturen![]()
O ja... je scherm draait nog op 800x600quote:Op zondag 15 januari 2006 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar ben ik al eens geweest, weet je nog. Werkt niet.
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:15 schreef robster16 het volgende:
Monique zei: "Gert die ligt in coma"
maar ik zou zweren dat ze zei "Gert die ligt te komen..."
blech...
Ben al bij 'Start' afgehaakt...quote:Op zondag 15 januari 2006 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ok, je gaat naar Start dan Configuratiescherm en dan Gebruikersaccounts, de rest wijst zich vanzelf![]()
of over mijn beeld van monique...quote:Op zondag 15 januari 2006 01:15 schreef teamlead het volgende:
[..]dat zegt meer over jou dan over monique
![]()
Hoi Snaptveel, Morwen, Pareltje, Wicked, Arliator, Beertje, TL, FB en iedereen die ik nog niet genoemd hebquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hoeft niet al je intiemste geheimen gelijk hier te posten hoor![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger altijd geld voor mijn rapport, misschien jij ook voor dit rapport?
'wiequote:Op zondag 15 januari 2006 01:17 schreef lovebear het volgende:
Waar is blauw nou![]()
is die nu ergen anders
Nee hoor lieverd... hier ben ikquote:Op zondag 15 januari 2006 01:17 schreef lovebear het volgende:
Waar is blauw nou![]()
is die nu ergen anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |