Hypoxiequote:Op zondag 15 januari 2006 01:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij bedoelt zeker niet iemand die zonder zuurstof zit
Hoi hoiquote:Op zondag 15 januari 2006 01:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
De aflossing meldt zich![]()
Je kan nu rustig gaan slapen![]()
Dat was snel......zoefffffffquote:
Vrouw? Is teveel eer voor haarquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vrouw? Is teveel eer voor haarAls je kwalificatie wilt krijgen moet je er heel wat voor doen hoor
![]()
Maar ja, ik doelde op Dizzy, ze zit nu de streamverslagen aan het lezen
BEWquote:Op zondag 15 januari 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
FB, heb jij ook wel eens dat als je probeert te cappen dat er een soort zwart netje overheen zit en dat je de boel weer opnieuw moet opstarten?
Meesten zijn naar bedquote:Op zondag 15 januari 2006 01:05 schreef robster16 het volgende:
Waar is de rest eigenlijk allemaal? Bonnie, Micky, Monique?
U vraagt, Wij draaienquote:Op zondag 15 januari 2006 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bong, doe me eens een NES deuntje![]()
Hij schrijft hartstikke leuk.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Hij schrijft ook gna, gnaHij heeft vast hier op fok mee zitten lurken
![]()
ik heb al tijden geen agenda meer, maar in mijn middelbare schooltijd verzamelde ik kusjes van zoveel mogelijk dames in mijn agendaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:06 schreef cuall het volgende:
[..]
nou ik gebruik hem alleen voor afspraken, daar is hij volgens mij ook voor bedoeld
![]()
in welke slaapkamer dan? Want Viool was net in de dames-slaapkamer en die was leeg, op Viool na. Kel zal wel in de badkamer zijn, Mon en Viool zijn in de woonkamer, nu Bon nog...quote:
Nou ja, het is maar beter als je er geen last van hebt. Ik heb 't vaak als ze al een tijdje aanstaan en ik nog niks heb gecapt... krijg ik weer netkousen eroverheenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BEW
Nee, dat zegt me niks... sorry![]()
quote:
bon ligt in bed.. de rest in bad geloof ikquote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef robster16 het volgende:
[..]
in welke slaapkamer dan? Want Viool was net in de dames-slaapkamer en die was leeg, op Viool na. Kel zal wel in de badkamer zijn, Mon en Viool zijn in de woonkamer, nu Bon nog...
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat was snel......zoefffffff
Slaap lekker![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 01:03 schreef Bartoli het volgende:
ik ga ook maar eens slapen hopelijk morgen weer wat beter. Slaap lekker voor straks![]()
![]()
Ja ik heb nu Tomtomquote:Op zondag 15 januari 2006 01:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kiekeboe!
Je hebt de weg hier naartoe alweer kunnen vinden zie ik![]()
Heel lullig voor je... kan met je direct X te maken hebben. Ik weet het niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ja, het is maar beter als je er geen last van hebt. Ik heb 't vaak als ze al een tijdje aanstaan en ik nog niks heb gecapt... krijg ik weer netkousen eroverheen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |