tieta tovenaarquote:
Moet je niet proberen hierheen te rijden, dat schijnt nogal moeilijk te zijn vanaf het oosten. Heb al meerdere malen gehad dat ze belden, dat ze er nit meer aan uit kwamen of gewoon minstens 3 uur aan het rijden waren (over iets dat normaal max 1 uur rijden is)quote:Op zondag 15 januari 2006 01:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik had al begrepen dat je ook zo'n grote verdwaler bent
![]()
Ik wil er ook één, maar moet ook op de motor kunnen, daar verdwaal ik bijna latijd mee![]()
Hallo!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Om even op je gedrag in te gaan......
![]()
Ik heb je na die tijd niet meer gesproken, maar nog hartelijk dank voor het slagen van de geheime missie.![]()
Ik heb met moeite mijn mond kunnen houdenMaar hij is geslaagd
![]()
![]()
![]()
Ze doet zich beter en anders voor en dat is irritantquote:Op zondag 15 januari 2006 01:26 schreef teamlead het volgende:
ik krijg echt genoeg van holt onderhand....... dat mens denkt echt dat ze geweldig is
ik vrees dat ze nu zichzelf is....quote:Op zondag 15 januari 2006 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze doet zich beter en anders voor en dat is irritantAls ze gewoon zichzelf zou zijn dan zou het een stuk beter gaan, denk ik
![]()
DAT aan de ander kant mag wel afgekraakt wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
en natuurlijk "Weise Rosen aus Athen"
Als we nu een collectieve doodsverwensing naar HBB sturen??quote:Op zondag 15 januari 2006 01:26 schreef teamlead het volgende:
ik krijg echt genoeg van holt onderhand....... dat mens denkt echt dat ze geweldig is
heel utquote:Op zondag 15 januari 2006 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
Bart vind Bonnie er oud uit zien
Viola gepikeerd: ze is even oud als mij, dus vind je mij er ook oud uit zien![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
DAT aan de ander kant mag wel afgekraakt worden![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
MOEDERTJUHHHH........... * springt een gat in de lucht om haar te zien in de enorme menigte![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |