jammer genoeg wel.. hij zou trots geweest zijn op Beertjequote:Op zondag 15 januari 2006 01:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in aktie? Die beste man is toch al tijden dood?
Die zag er inderdaad ook niet uitquote:Op zondag 15 januari 2006 01:22 schreef robster16 het volgende:
Kel zei zelf al dat ze zo op Nana Mouskouri leek
MOEDERTJUHHHH........... * springt een gat in de lucht om haar te zien in de enorme menigtequote:
Lekker ding toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die zag er inderdaad ook niet uit
[afbeelding]
Nee dank jequote:
quote:
Zou ze die bril nog dragenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die zag er inderdaad ook niet uit
[afbeelding]
Oi, niet spotten met "Only Love"quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar word ik nou nieuwsgierig van.
je weet dat je gewoonquote:Op zondag 15 januari 2006 01:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
MOEDERTJUHHHH........... * springt een gat in de lucht om haar te zien in de enorme menigte![]()
| 1 |
Kelly zwakte 'vrienden' al wat af, 'nou ik kom ze weleens tegen en dan praat ik gewoon met ze'.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:25 schreef robster16 het volgende:
Kel heeft veel vrienden op t kamp wonen en wil een Zigeuneravond. Viool meteen zeggen dat ze een special daarover heeft gemaakt ooit en dat t Rosenberg trio bij haar begonnen zijn..
en natuurlijk "Weise Rosen aus Athen"quote:
* M-en-A zegt nu welquote:Op zondag 15 januari 2006 01:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je weet dat je gewoon
[ code verwijderd ]
kunt typen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |