abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:29:44 #1
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_34067248
NACCERS @ FOK!
2meter3 - Bredanaar - edje34 - Helsie - Superheld - Stefkuh - Thieske - hans12581

HIJ IS TERUG!
Het seizoen 2005-2006 staat op punt van beginnen. 4 juli gaan de mannen in't geel en in't zwart voort eerst
weer het veld op en dat zal waarschijnlijk een van de drukst bezochte traingen ooit worden. Want HIJ is
terug. Pierre van Hooijdonk zal met de andere versterkingen Van Gessel, Elshot, Vidmar, Sikora, Schollen
(nu gekocht, was gehuurd) en Zwaanswijk het bagger seizoen 2004-2005, waarin NAC eindigde als 15e
en dus net buiten de NA-Competitie, snel moeten doen vergeten. In het nieuwe shirt van Quick (de witte
diagonale bies naast de zwarte is verdwenen en vervangen door enkel een zwarte bies), moet er weer
gestreden gaan worden. Nooit Ophouden Altijd Doorgaan! NOAD DUS!

DE SELECTIE - 2005-2006
Doel:
Davy Schollen, Arno van Zwam, Arjan Christianen
Verdediging:
Tony Vidmar, Kurt Elshot, Rob Penders, Benny Kerstens, Patrick Zwaanswijk, WIlmer Kousemaker
Middenveld:
David Mendes da Silva, Tamas Petö, Sander van Gessel, Niek Ripson, Arne Slot, Ron Stema, Mike Zonneveld
Aanval:
Pierre van Hooijdonk, Victor Sikora, Anouar Diba, Maceo Rigters, Julian Jenner, Eric Atuahene

NAC SITES
Officiële NAC site
Fanzine DeRat Online
B-Side Rats
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_34067714
Klopt de titel .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:41:53 #3
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34067725
0-4, puik man!
pi_34067895
Goede topictitel, die misschien in het seizoen 2006/2007 weer een keer actueel kan worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:49:35 #5
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_34068002
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
Goede topictitel, die misschien in het seizoen 2006/2007 weer een keer actueel kan worden.
Zeker in de gouden gids divisie
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zondag 15 januari 2006 @ 00:08:20 #6
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_34068719
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:49 schreef edje34 het volgende:

[..]

Zeker in de gouden gids divisie
pi_34070119
Goeie TT.

Jenner deed het aan de samenvatting te zien in ieder geval wel goed.
That's all folks!
  zondag 15 januari 2006 @ 01:01:11 #8
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_34070515
Ik heb bewustt niet gekeken 0-4 zeg pfffffffff
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_34075990
0 - 4

Ik vind NAC ook zo'n schijtclub.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34076493
Jenenr, Rigters, en Demir... dat was alles.. 0-4 is geflatteerd wellicht, maar ja... het staat er wel...

edje.. snuggere titel... ik zal nog wel ff een nieuwe op maken zo
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 15 januari 2006 @ 10:19:51 #11
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_34076551
er is 1 troost: Stillem2 doet het nog steeds slechter
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_34076566
0-4 is toch een puike winst? Niets mis met die TT.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 15 januari 2006 @ 10:21:26 #13
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_34076567
quote:
Pierre van Hooijdonk zal met de andere versterkingen Van Gessel, Elshot, Vidmar, Sikora, Schollen
(nu gekocht, was gehuurd) en Zwaanswijk het bagger seizoen 2004-2005, waarin NAC eindigde als 15e en dus net buiten de NA-Competitie, snel moeten doen vergeten.
Ze doen in ieder geval flink hun best om de na-competitie nu inderdaad WEL te halen
pi_34076600
De aankopen gaan ook wel lekker. Vidmar is over the hill, Sikora heeft al jaren niets meer gespresteerd, Schollen moet zelfs slechter dan Van Zwam zijn en Elshot en Van Gessel kunnen het ook nog niet echt brengen. Geinig dat Groningen nu 4e staat en ze nu bij NAC lopen te kloten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34076939
quote:
Op zondag 15 januari 2006 08:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
0 - 4

Ik vind NAC ook zo'n schijtclub.
Welke club niet?

Vond het wel tof dat Pierre nog wat terug zei tegen die woeste supporter
  zondag 15 januari 2006 @ 10:57:17 #16
67174 Dos37
Come on Twente
pi_34077036
0-4 wat een afgang zeg
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_34077221
0-4
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34077354
Vond wel jammer overigens dat er geen aandacht werd besteed op Talpa over het cynische gezang van de NAC supporters. Het was 0-3 89e minuut en ineens begon Vak G het clublied te zingen.. en meer.. steeds meer.. heel het stadion stond te zingen terwijl er een aanval van Roda bezig was en hoppaa de 0-4 er invloog lag iedereen in een scheur (ja.. dat was het gewoon.. lachwekkend) en ging nog eens extra hard zingen!

"HEEE HEE HEEE HEEE HUP EN AA CEE ZAL NOOIT VERLOREN GAAN"

polonaise werd zelfs ingezet...

Jammer voor de spelers dat ze ons dit keer niet de schuld konden geven...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34078549
Trouwens, toen de opstellingen in beeld kwamen bij Talpa stonden er allemaal mensen op het veld met een heel groot spandoek met iets erop met pasfotoregistratie=supportersdiscriminatie ofzo. Wat was dat precies? Op Talpa zeiden ze er niks over.
pi_34078822
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie TT.

Jenner deed het aan de samenvatting te zien in ieder geval wel goed.
Helaas zijn dat vaak ook zijn enige goede acties in de wedstrijd. Weet niet of dat gisteren ook zo was.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 januari 2006 @ 12:29:46 #21
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_34079188
quote:
Op zondag 15 januari 2006 10:51 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Welke club niet?

Vond het wel tof dat Pierre nog wat terug zei tegen die woeste supporter
wat zei PVH dan??
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zondag 15 januari 2006 @ 12:33:23 #22
10744 2meter3
Volle bak Ambiance.
pi_34079311
Tsja, wat valt er nog te zeggen. Ik weet het niet meer. Over dat spandoek, dat was een actie tegen de compleet overbodige nutteloze pasfotoregistratie die de regering door wil drukken.
Groot geworden door niet klein te blijven.
pi_34079919
volgend jaar RBC, NAC en WIllem te bewonderen in de 1e divisie.
pi_34080624
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:06 schreef anoukforza het volgende:
Trouwens, toen de opstellingen in beeld kwamen bij Talpa stonden er allemaal mensen op het veld met een heel groot spandoek met iets erop met pasfotoregistratie=supportersdiscriminatie ofzo. Wat was dat precies? Op Talpa zeiden ze er niks over.
Demonstratie tegen het pasfotobeleid! Aangezien je vanaf 14 jaar verplichjt bent een ID te hebben op zak, waarom moeten voetbal supporters dan appart gereigstreerd moetenw orden? zou vanaf volgend seizoen ingaan). Prima actie en mooi dat NAC er nu ook aan meewerkt (al is het dna wat laat... nu andere clubs ook hun stem laten horen.. mja.. iets met 1 schaap over de dam enzo..)
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34081066
Vechten tegen NACompetitie dan maar.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 15 januari 2006 @ 13:55:10 #26
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34081916
Pi-Air was ook weer 'lekker' in discussie met de supporters....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34082179
Liep meneer zich weer druk te maken om wat ze zeggen i.p.v zijn eigen spel en het spel van de ploeg?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 15 januari 2006 @ 14:04:48 #28
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34082228
Ik denk dat Pi-Air voor veel NAC'ers in meerdere opzichten toch echt een tegenvaller is of niet?

Z'n vrije trappen gaan er niet meer in, hij geeft af op alles wat los of vast zit. Niet echt de Verlosser tot op heden!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34082386
Het hele jaar is al een domper.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34082740
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Helaas zijn dat vaak ook zijn enige goede acties in de wedstrijd. Weet niet of dat gisteren ook zo was.
Deze keer niet volgens mij, iemand hier die er meer over kan zeggen?
That's all folks!
pi_34082863
Volgens mij waren de meeste voorzetten wel ok maar stonden de spitsen verkeerd of liepen weg..

*maar ik kan er naast zitten omdat ik niet helemaal nuchter was.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34083373
Pi-Air moet begrijpen dat je alleen wat te vertellen hebt als je presteert.
Bij Feyenoord hadden Pierre en Bosvelt veel te vertellen maar niemand die
dat erg vond omdat ie 9 ofzo doelpunten in de Uefa-Cup maakte.
En nu presteert ie helaas weinig tot niets op het veld, en heeft ie 'waarschijnlijk'
nog een grote smoel in de kleedkamer en zoals gisteren langs het veld.
Volgens mij riep die vent zoiets als die had ik er nog wel in geschoten.
Als dat zo is, loop lekker door naar de kleedkamer en wees dankbaar dat je supporters
nog blijven komen. Jij zal je toch ook wel effe afreageren op je medespelers.
Benieuwd hoe lang het duurt voordat de bekende bom barst.
Hell To The Liars
pi_34084325
Ben er nog chagerijnig van. Kutzooi.

Alleen het eind was mooi.

NAC ZAL NOOIT VERLOREN GAAN
  zondag 15 januari 2006 @ 17:17:48 #34
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_34089926
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik denk dat Pi-Air voor veel NAC'ers in meerdere opzichten toch echt een tegenvaller is of niet?

Z'n vrije trappen gaan er niet meer in, hij geeft af op alles wat los of vast zit. Niet echt de Verlosser tot op heden!
Hij heeft er gewoon geen zin meer in.
Van begin af aan al niet,hij is gewoon een zakkevuller,die veel beloofd en weing klaarmaakt.
Begint een beetje de kuren van Lokhoff over te nemen.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_34116303
kan iemand alsjeblieft die TT veranderen...
- NAC Breda -
  maandag 16 januari 2006 @ 12:06:10 #36
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_34116372
Gaat goed met Lok
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_34131176
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Deze keer niet volgens mij, iemand hier die er meer over kan zeggen?
Volgens mijn collega wel. Die vond overigens heel NAC weer dramatisch, logisch ook.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34138138
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:03 schreef Ritchie het volgende:
kan iemand alsjeblieft die TT veranderen...
idd... desnoods op naar de NACompetitie als iemand dat grappig vind, maar dit is erger...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34163482
quote:
Van Hooijdonk vertrekt bij NAC

Het tweede huwelijk tussen van Hooijdonk en NAC is niet zo succesvol gebleken als het eerste. Als gevolg hiervan vertrekt van Hooijdonk uit Breda.
De lange spits zal sowieso zijn contract niet verlengen, wat betekent dat hij na dit seizoen in ieder geval niet meer in Breda te bewonderen zal zijn.
Er bestaat zelfs een grote kans dat hij nog deze transferperiode naar een andere club vertrekt. Er hebben zich op het moment van schrijven nog geen clubs officieel bij NAC gemeld, maar geruchten gaan dat Tottenham Hotspur en Feyenoord belangrijke gegadigden zijn.
Gisteren al wist Johan Derksen in Voetbal Insite te melden dat Feyenoord in hem een ideale pinchhitter ziet, nadat eerder een overgang van Erik Meijer afketste.

Van Hooijdonk en NAC hadden zich de terugkeer van de populaire spits anders voorgesteld. Enige tijd geleden liet van Hooijdonk in Sportweek het volgende weten: "Het plezier dat ik heb, zal een belangrijke rol spelen in mijn keuze. Niet dat ik het verwacht, maar als NAC in een negatieve spiraal terechtkomt, heb ik geen zin daar nog tegen te gaan vechten."
Dat moment is nu dus gekomen. Waar van Hooijdonk bij zijn presentatie nog liet weten zielsgelukkig te zijn met zijn terugkeer, mag na een dramatisch verlopen eerste seizoenshelft worden geconstateerd dat zijn terugkeer niet geworden is wat men ervan gehoopt had.
Ook speelt in deze beslissing mee dat Cees Lok geen basisplaats zou willen garanderen aan Van Hooijdonk. En dat is iets wat wij eerlijk gezegd alleen maar toejuichen.
Ondanks alle negatieve reacties gericht aan zijn adres en ondanks het feit dat NAC met hem niet dat heeft weten te brengen wat vooraf werd gehoopt, is van Hooijdonk voor ons nog steeds één van de grote helden uit de NAC-historie.
Mocht hij deze transferperiode inderdaad nog vertrekken (waar het op dit moment dus zeker op lijkt en we vertrouwen de bron voor de volle 110%), dan wensen wij hem heel veel succes bij zijn nieuwe club en hopen we dat hij alsnog een passend slot aan zijn fantastische carrière kan geven.

Update(je): Mocht Pierre inderdaad deze transferperiode vertrekken, dan zal er direct een vervanger aangetrokken worden. NAC heeft hiervoor nog niet specifiek iemand op het oog.

www.bsiderats.nl

Geen woorden voor indien hij echt nog tijdens dit seizoen vertrekt. De kapitein verlaat het zinkende schip.....
pi_34163863
Wat een mentaliteit zeg als hij weg zou gaan.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34164212
dat zou toch wat zijn..
hij zou toch echt het seizoen moeten afmaken..

(en ik zie ook niet echt in wat de Spurs en Feyenoord nog in hem zien.. Hij heeft er bijzonder weinig van gebakken dit seizoen)

Maarrr mocht het waar zijn.. Het kan ook goed uitpakken!
pi_34164391
misschien Charisteas lenen?

in een deal met Jenner.. en dan Escude er gratis bij. (en Boukhari? )
pi_34165696
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:03 schreef Ritchie het volgende:
kan iemand alsjeblieft die TT veranderen...
Kom maar met suggesties.
That's all folks!
pi_34166382
NAC Breda: Met Pi-Airbag
NAC Breda: De Lokroep van de GGD
NAC Breda: Is Jenner kapper?
NAC Breda: Discussies in de rust
NAC Breda: Troost Diba!
NAC Breda: Alleen Arie kan ons redden!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34167045
NAC Breda: Verlaat de kapitein het (zinkende) schip?
pi_34167958
Gewooon

Het officiele NAC Breda topic #4 Zal nooit verloren gaan!

Godver en nu veranderen!!

kutdag..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34167972
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:23 schreef Stefkuh het volgende:
Gewooon

Het officiele NAC Breda topic #4 Zal nooit verloren gaan!

Godver en nu veranderen!!

kutdag..
Mee eens.
pi_34168307
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:23 schreef Stefkuh het volgende:
Gewooon

Het officiele NAC Breda topic #4 Zal nooit verloren gaan!

Godver en nu veranderen!!

kutdag..
Juist, die ja.
Was een van de weinige mooie dingen aan een zaterdag.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34168346
Dit lijkt me wat beter dan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34168450
Danke.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34170958
Pi-Air naar Tottenham Die kan dat niveau niet meer aan.
pi_34170962
Wel een saaie titel natuurlijk, al kan je er alle kanten mee op. Wellicht een kant zonder Pierre, aldus dit stukje uit een topic dat straks dicht gaat: http://www.ad.nl/sport/article105384.ece
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34171315
Wegloper.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 17 januari 2006 @ 19:46:36 #54
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34171535
* golfer zwaait Pierre vast even uit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34197952
Pierre de laffe zak.
- NAC Breda -
pi_34202435
Die clubliefde valt dan dus tegen.... Of is er toch meer aan de hand?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34204328
quote:
Van Hooijdonk: "Ik wil niet bij NAC op de bank"

Het ANP geeft vandaag meer inzicht in de reden van het vertrek van van Hooijdonk. Van Hooijdonk reageert op de beslissing van Cees Lok hem te passeren. Van Hooijdonk is op zijn zachtst gezegd niet erg blij met deze beslissing en geeft aan dat de beslssing niets met zijn prestaties te maken heeft. Lok zet hem op de bank omdat zijn aanwezigheid in het veld voor andere spelers verlammend werkt.

BREDA (ANP) - De naderende breuk tussen NAC Breda en Pierre van Hooijdonk is ingegeven door de nieuwe trainer Cees Lok. De oefenmeester heeft de 36-jarige spits in een onderhoud laten weten dat hij niet langer hoeft te rekenen op een basisplaats.

"Mijn aanwezigheid zou verlammend werken op sommige andere spelers", zei Van Hooijdonk woensdag.
Het is voor de ex-international vooral moeilijk te verkroppen dat Lok hem niet op sportieve gronden passeert, maar zijn houding in de groep als leidraad heeft genomen in de beslissing hem uit het elftal te halen. Van Hooijdonk: "Ik word niet afgerekend op mijn prestaties, dus kun je ook niet tegen die reserverol vechten. Ik wil niet op de bank terecht komen. In ieder geval niet bij NAC."
www.bsiderats.nl
pi_34211280
Cees durfde het dus aan om Pierre op de bank te gaan zetten. Heel goed!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34211411
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:05 schreef methodmich het volgende:
Cees durfde het dus aan om Pierre op de bank te gaan zetten. Heel goed!
Idd vind ik ook een heel goede actie van Lok, hij speelt nou niet echt super tot nu toe en dan is het logisch dat je dan een x op de bank terechtkomt, en als je niet eens kritisch naar je zelf kan kijken ben je gewoon een loser
pi_34211911
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:05 schreef methodmich het volgende:
Cees durfde het dus aan om Pierre op de bank te gaan zetten. Heel goed!
Een moedige beslissing die NAC wel ten goede zal komen. Pierre is een prima gast, maar in groepsverband niet altijd de ideale speler.
That's all folks!
pi_34218797
quote:
Timothy Derijck maakt het seizoen af bij NAC. De nog altijd pas 18-jarige Belg wordt voor de duur van een half seizoen verhuurd aan de Bredanaars. Derijck, inzetbaar in de verdediging en op het middenveld, kwam afgelopen zomer over van RSC Anderlecht. Hoewel hij vrijwel altijd deel uitmaakte van de selectie van Erwin Koeman, kwam hij tot dusver weinig aan spelen toe. Bij NAC hoopt de Belgisch jeugdinternational speelritme en ervaring op te doen.
Feyenoord.nl
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34249964
Niet gek. Zullen ze hem in de defensie willen uitspelen of als defensieve middenvelder?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:06:54 #63
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34250090
Ik snap alleen niet dat Nac een optie tot koop heeft op Derijck?

Die jongen is schijnbaar al afgeschreven bij Feyenoord voor hij een minuut gespeeld heeft!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34250327
NAC reken je Rijck. Nou Boukhari nog.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 17:26:36 #65
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34348888
Jullie keeper is erg irritant
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 22 januari 2006 @ 18:20:56 #66
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_34350562
1e puntje voor NAC en nog wel 2x gescoord ook.. Eindelijk iets van een Lok effect?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  zondag 22 januari 2006 @ 18:22:14 #67
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_34350595
Was er soms sprake van een boycot ofzo? Ik kan me niet herinneren zo weinig NAC-fans in de Galgenwaard gezien te hebben
pi_34351778
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:22 schreef Eilanden het volgende:
Was er soms sprake van een boycot ofzo? Ik kan me niet herinneren zo weinig NAC-fans in de Galgenwaard gezien te hebben
Nee, pasfotoregistratie.

Goal van Diba was trouwens erg lekker.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 22 januari 2006 @ 21:12:04 #69
3455 Helsie
Proud to be
pi_34357476
Viel niet tegen. Lijkt erop dat er een min of meer stijgende lijn ingezet is.

Maarreh, edje, kan die openingspost niet effe compleet anders? De links doen het niet, het stukkie tekst is volkomen dramatisch achterhaald en het ziet er niet aantrekkelijk uit.

Evt ook links naar de oude topics zou prettig zijn.

Lang leve versatel zodat je lekker uitwedstrijden kunt kijken zonder een pasfoto in te leveren. Schijt aan de pasfoto's voor het uitkaart systeem!
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_34357611
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:59 schreef Superheld het volgende:

[..]

Nee, pasfotoregistratie.

Goal van Diba was trouwens erg lekker.
NAC doet toch niet meer aan pasfotoregistratie? :x Ik kon vandaag niet sowieso maar dachtd at dat niet het geval was?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34357672
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:12 schreef Helsie het volgende:
Viel niet tegen. Lijkt erop dat er een min of meer stijgende lijn ingezet is.

Maarreh, edje, kan die openingspost niet effe compleet anders? De links doen het niet, het stukkie tekst is volkomen dramatisch achterhaald en het ziet er niet aantrekkelijk uit.

Evt ook links naar de oude topics zou prettig zijn.

Lang leve versatel zodat je lekker uitwedstrijden kunt kijken zonder een pasfoto in te leveren. Schijt aan de pasfoto's voor het uitkaart systeem!
volgende topic maar... of als ik zin heb maak ik nog wel wat... vond het ook een beetje matig copy paste werk ja...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34358145
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:14 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

NAC doet toch niet meer aan pasfotoregistratie? :x Ik kon vandaag niet sowieso maar dachtd at dat niet het geval was?
Heb het niet geprobeerd maar mensen die er vrij veel van weten vertelde het, bijna elke wedstrijd pasfoto, ook groningen uit want daar kon ik ook geen kaartjes voor halen.

Heerenveen dan weer wel naar het schijnt.

Volgend jaar is het schijnbaar trouwens zo dat de burgemeester mag beslissen oftewel 9 van de 10 wedstrijden is dan weer pasfoto.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34358708
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:24 schreef Superheld het volgende:

[..]

Heb het niet geprobeerd maar mensen die er vrij veel van weten vertelde het, bijna elke wedstrijd pasfoto, ook groningen uit want daar kon ik ook geen kaartjes voor halen.

Heerenveen dan weer wel naar het schijnt.

Volgend jaar is het schijnbaar trouwens zo dat de burgemeester mag beslissen oftewel 9 van de 10 wedstrijden is dan weer pasfoto.
Ehr???? Ik dacht juistd at van de week is besloten dat dat hele psfoto gedoe op de helinng ging?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34358962
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:37 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ehr???? Ik dacht juistd at van de week is besloten dat dat hele psfoto gedoe op de helinng ging?
Ja, maar wle zo dat de burgemeester van de stad en nog iets mogen beslissen tot pasfoto naar het schijnt.


Ohja, en spelers 'uitzwaaien' was gezellig.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 22 januari 2006 @ 21:57:43 #75
3455 Helsie
Proud to be
pi_34359517
Pasfoto registratie van seizoenkaarthouders is ingevoerd voor volgend seizoen, maar elke burgemeester kan kiezen om daar voor de club in zijn stad van af te zien.

Maar voor uitwedstrijden is er een pasfoto registratie benodigd voor het verstrekken van een uitkaart. Dat was al dit seizoen ingevoerd en die blijft overeind... Helaasch.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_34359697
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:57 schreef Helsie het volgende:
Pasfoto registratie van seizoenkaarthouders is ingevoerd voor volgend seizoen, maar elke burgemeester kan kiezen om daar voor de club in zijn stad van af te zien.

Maar voor uitwedstrijden is er een pasfoto registratie benodigd voor het verstrekken van een uitkaart. Dat was al dit seizoen ingevoerd en die blijft overeind... Helaasch.
En voor Heerenveen is dat dus ook nodig?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 22 januari 2006 @ 22:09:51 #77
3455 Helsie
Proud to be
pi_34359971
Alleen voor clubs die de uitkaart verplicht stellen. Geen idee of dat in Heerenveen zo is. Dat kun je normaal gesproken ofwel in de verkoopinformatie op ticketbox zien, of op de officiële NAC-site (maar die zijn laatste tijd een beetje minder actueel).
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 22:18:34 #78
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34360351


Zulks een drukte in het uitvak
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_34363945
ja en dat zal zo blijven ook.. leve de (dus nog steeds aanwezige) discriminatie van de voetbal supporter..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34364819
Wat een onzin zeg, om die zogenaamde disriminatie nou overal de schuld van te geven. Het is gewoon triest dat een club als NAC zo weinig man bij heeft in Utrecht. Om welke reden dan ook.
pi_34368455
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een onzin zeg, om die zogenaamde disriminatie nou overal de schuld van te geven. Het is gewoon triest dat een club als NAC zo weinig man bij heeft in Utrecht. Om welke reden dan ook.
Er gaat geen pasfoto van mij in een of andere crimi database die misbruikt kan gaan worden wanneer je maar wil. Laat jij je maar lekker criminaliseren... EN als er dus meer mensen zijn die denken zoals ik DAN krijg je dus die lege vakken ja...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34368472
quote:
Op maandag 23 januari 2006 07:19 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Er gaat geen pasfoto van mij in een of andere crimi database die misbruikt kan gaan worden wanneer je maar wil. Laat jij je maar lekker criminaliseren... EN als er dus meer mensen zijn die denken zoals ik DAN krijg je dus die lege vakken ja...
En toch heeft 40% hem ingeleverd..
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34371660
en dus 60% niet.
En ik weet wel zeker dat daar een groot aantal fanatieke supporters bij zitten.

Verder was het gisteren eindelijk weer eens leuk in de kroeg met NAC op een scherm.
- NAC Breda -
  maandag 23 januari 2006 @ 12:32:59 #84
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34374002
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een onzin zeg, om die zogenaamde disriminatie nou overal de schuld van te geven. Het is gewoon triest dat een club als NAC zo weinig man bij heeft in Utrecht. Om welke reden dan ook.
Jij was degene die zoveel commentaar had over onze uitwedstrijd naar De Graafschap met die achterlijke regeling...?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34374078
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:32 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Jij was degene die zoveel commentaar had over onze uitwedstrijd naar De Graafschap met die achterlijke regeling...?
Klopt, dat wil overigens niet zeggen dat ik niet ga
pi_34405917
quote:
Op maandag 23 januari 2006 07:22 schreef Superheld het volgende:

[..]

En toch heeft 40% hem ingeleverd..
Bij die 40% zit 90% gezinnetjes, die niet eens nadenken wat ze doen, dan heb je nog busje 1 die gemiddeld - sorry hoor - ook nergens over nadenken.. en dan houdt het op... gezellige uitwedstrijden.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34406066
Jenner naar de Godenzonen, jammer voor NAC
Van Hooijdonk gaat trouwens alles verpesten bij Feyenoord, het ging net zo goed in Rotjeknor.
Hij krijgt weer ruzie met van alles en iedereen en gaat overal paniek zaaien, dom van Feyen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 10:49:24 #88
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34406301
Mooi, kan Diba de vrije trappen weer nemen. Respect voor Cees Lok om de arrogante Pierre op de bank te zetten.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34408550
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 10:40 schreef marsu het volgende:
Jenner naar de Godenzonen,
Bron?
- NAC Breda -
pi_34408575
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 10:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooi, kan Diba de vrije trappen weer nemen.
Ja, maar dan toch liever Zonneveld, alsie fit is.
- NAC Breda -
pi_34409640
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:00 schreef Ritchie het volgende:

[..]

Bron?
man met de snor, maar er is nog niks bekend dus marsu gaat ook enkel uit van geruchten... hoop het echt niet... Jenner en Da SIlva straks weg? Dat wordt nog een leuke klus dan voor Lok...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34412949
Njah.. Dat Jenner weggaat is eigenlijk logisch, en komt voor mij dan ook zeker niet onverwachts.
Laat hem dan nu maar gaan, nu levert hij tenminste nog iets op. Wat ook een goeie zou zijn is dat ie alsnog zijn contract verlengt en dan toch na tijdje weggaan. Levert nog wat geld op voor NAC.
- NAC Breda -
pi_34417955
Leverde de overgang van Pierre naar Feyenoord eigenlijk nog wat op?
pi_34418384
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef Beschouw het volgende:
Leverde de overgang van Pierre naar Feyenoord eigenlijk nog wat op?
Qua centen niet.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34418442
Zie je wel dat die VH 'n slimme gozer is. Had vast die clausule in zijn contract. Heeft ie NAC mooi gebruikt als opstapje en nu gaat hij zijn gelijk halen in Rotterdam.
pi_34418481
Heb je de laatste tijd wel opgelet?
NAC heeft gezegd dat hij gratis naar top 4 + heerenveen en het buitenland mocht.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34418554
Wat NAC zegt, moet je niet allemaal geloven.
pi_34419939
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:24 schreef Beschouw het volgende:
Wat NAC zegt, moet je niet allemaal geloven.
Wat jij zegt is ook niet helemaal geloofwaardig.
Dat V. H. NAC als opstapje heeft gebruikt is natuurlijk ook pure onzin.
Een speler met een carriere als die van Pierre heeft NAC echt niet meer als opstapje nodig.
pi_34420526
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:24 schreef Beschouw het volgende:
Wat NAC zegt, moet je niet allemaal geloven.
Ja ze gaan liegen over zoiets wat eigenlijk niet goed valt bij veel supporters
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34420668
Misschien ook iets voor jullie:

STUUR PIERRE EEN FELICITATIE SMS
Pierre van Hooijdonk kwam maandag een contract voor anderhalf jaar overeen met de club waar hij met de UEFA Cup zijn grootste succes vierde. Eén van Feyenoords succesvolste spitsen in de historie keerde daarmee terug in De Kuip. Feliciteer hem met zijn transfer. Stuur PIERRE SMS + jouw boodschap naar 4004.(euro 0,40 p.o.b.)

Later deze week zullen de felicitaties aan hem overhandigd worden, waarvan uiteraard verslag wordt gedaan op Feyenoord.nl.

PIERRE SMS + jouw boodschap naar 4004 (kosten Eur 0,40 p.o.b.)

pi_34425045
Zelf verzonnen? En wat verdien jij daaraan?
pi_34425131
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien ook iets voor jullie:

STUUR PIERRE EEN FELICITATIE SMS
Pierre van Hooijdonk kwam maandag een contract voor anderhalf jaar overeen met de club waar hij met de UEFA Cup zijn grootste succes vierde. Eén van Feyenoords succesvolste spitsen in de historie keerde daarmee terug in De Kuip. Feliciteer hem met zijn transfer. Stuur PIERRE SMS + jouw boodschap naar 4004.(euro 0,40 p.o.b.)

Later deze week zullen de felicitaties aan hem overhandigd worden, waarvan uiteraard verslag wordt gedaan op Feyenoord.nl.

PIERRE SMS + jouw boodschap naar 4004 (kosten Eur 0,40 p.o.b.)

Een e-mail of een brief is zeker niet goed, maar moet er geld verdiend worden
pi_34427027
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:50 schreef Beschouw het volgende:
Zelf verzonnen? En wat verdien jij daaraan?
Staat gewoon op Feyenoord.nl

vage actie wel..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34427141
quote:
Op maandag 23 januari 2006 07:19 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Er gaat geen pasfoto van mij in een of andere crimi database die misbruikt kan gaan worden wanneer je maar wil. Laat jij je maar lekker criminaliseren... EN als er dus meer mensen zijn die denken zoals ik DAN krijg je dus die lege vakken ja...
Toch juist klasse dat ze bij nac nagenoeg wel als 1 blok handelen?
"..and in my brain it's going wrong.."
  vrijdag 27 januari 2006 @ 00:53:36 #105
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34504234
Arme nacsupporters. Zo een hekel aan die 'nerds'

Gaat eerst die lange naar Feijenoord. Krijg je er daarna nog eens 3 spelers voor terug. 2 verhuurde en 1 overgenomen 'talent' met een attitude.
A.M.A.B
pi_34507191
2 verhuurde... ? Dacht dat NAC niet meer ging huren
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34507210
Volgens mijn ochtendkrant de Gelderlander zelfs 3 gehuurde! Want daar valt te lezen dat Leonardo ook gehuurd is. Maar of dat waar is?
pi_34507236
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 07:16 schreef Stefkuh het volgende:
2 verhuurde... ? Dacht dat NAC niet meer ging huren
3.. officieel gezien, leonardo tekent voor 1 jaar, maar wordt eerst gehuurd.

Maar idd...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34507806
hey.. daar zijn de nerdjes weer..
Veel plezier nog met Pierre, Ali, Alfred en Gabor he
- NAC Breda -
pi_34508559
Hebben jullie al zin in zondag?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:16:45 #111
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_34509427
topactie van die 2 supporters trouwens. Op de fiets naar Groningen, ga ik denk ik ook solidair op de fiets
Hoop dat ze erin komen, omdat het verplichte combi is!
pi_34509510
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:16 schreef Prosac het volgende:
topactie van die 2 supporters trouwens. Op de fiets naar Groningen, ga ik denk ik ook solidair op de fiets
Hoop dat ze erin komen, omdat het verplichte combi is!
Respect inderdaad
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34509748
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien ook iets voor jullie:

STUUR PIERRE EEN FELICITATIE SMS
Pierre van Hooijdonk kwam maandag een contract voor anderhalf jaar overeen met de club waar hij met de UEFA Cup zijn grootste succes vierde. Eén van Feyenoords succesvolste spitsen in de historie keerde daarmee terug in De Kuip. Feliciteer hem met zijn transfer. Stuur PIERRE SMS + jouw boodschap naar 4004.(euro 0,40 p.o.b.)

Later deze week zullen de felicitaties aan hem overhandigd worden, waarvan uiteraard verslag wordt gedaan op Feyenoord.nl.

PIERRE SMS + jouw boodschap naar 4004 (kosten Eur 0,40 p.o.b.)

Wat een zielige actie zeg...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34509937
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:31 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wat een zielige actie zeg...
Best ernstig inderdaad.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:54:44 #115
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34510231
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:31 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wat een zielige actie zeg...
Tja, die lange spreekt veel supporters aan. Waarom het niet commercieel uitbuiten.
A.M.A.B
pi_34510632
Net of hij die smsjes ooit krijgt te lezen
pi_34510740
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:54 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Tja, die lange spreekt veel supporters aan. Waarom het niet commercieel uitbuiten.
Dat vind ik ook, laat die sukkels maar vrijwillig betalen, hoe meer inkomsten hoe beter. Van mij mogen ze zoiets elke week doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34511061
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:16 schreef Prosac het volgende:
topactie van die 2 supporters trouwens. Op de fiets naar Groningen, ga ik denk ik ook solidair op de fiets
Hoop dat ze erin komen, omdat het verplichte combi is!
Zijn er 3
Maar idd.. zeker een topactie!
- NAC Breda -
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:58:07 #119
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34514095
NAC wordt Feyenoord 2....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34518161
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:58 schreef FrankyMcG het volgende:
NAC wordt Feyenoord 2....
Mwah als je de tendens van de afgelopen jaren bekijkt eerder andersom.
Alleen krijgen ze het daar bij Feijenoord iedere keer weer voor elkaar om goede NAC spelers te transformeren naar prutsers zonder zelfvetrouwen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:13:51 #121
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34518478
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:04 schreef Thieske het volgende:

[..]

Mwah als je de tendens van de afgelopen jaren bekijkt eerder andersom.
Alleen krijgen ze het daar bij Feijenoord iedere keer weer voor elkaar om goede NAC spelers te transformeren naar prutsers zonder zelfvetrouwen.
Misschien zijn het ook gewoon prutsers en koopt Feijenoord de verkeerde. Daar al aan gedacht?
A.M.A.B
pi_34537858
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:13 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Misschien zijn het ook gewoon prutsers en koopt Feijenoord de verkeerde. Daar al aan gedacht?
Ja Babos is een prutser inderdaad, Schreuder ook...

whatever...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 01:04:56 #123
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34538494
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:44 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ja Babos is een prutser inderdaad, Schreuder ook...

whatever...
Sinds wanneer is Schreuder een prutser zonder zelfvertrouwen dan?
2000 light years from home
pi_34545644
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 01:04 schreef Merkie het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Schreuder een prutser zonder zelfvertrouwen dan?
Vorig seizoen. (althans dat vond men bij Feijenoord)
pi_34556903
Zal onze vriend Leo volgende week al meedoen? Ik ga weer eens bij NAC kijken. Wel de Sparta mars zingen vooraf.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34557123
Als Leo van trainer Lok alleen maar voorzetten mag geven achter het standbeen om, komt het misschien nog wel eens goed met de kleine Braziliaan.
pi_34573427
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:27 schreef clauwheee het volgende:
Hebben jullie al zin in zondag?
Volgens mij niet, Er wordt maar weinig gesproken over deze, voor NAC toch wel belangrijke wedstrijd.

Maar goed. Maakt ook niet veel uit denk ik want het wordt een terugreis zonder punten (hoop ik). Come On FC.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
  zondag 29 januari 2006 @ 11:47:22 #128
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34574566
Spelen Derijck, Sno en Leonardo al mee vandaag?
A.M.A.B
  zondag 29 januari 2006 @ 11:58:54 #129
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34574874
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:47 schreef Cart_man het volgende:
Spelen Derijck, Sno en Leonardo al mee vandaag?
Nac met Leonardo, Diba en Jenner, als dat geen smullen geblazen is.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34575536
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:47 schreef Cart_man het volgende:
Spelen Derijck, Sno en Leonardo al mee vandaag?
Leonardo geloof ik niet, en sno weet ik niet zeker..
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34582413
Hoe krijgen ze 't voor elkaar, binnen de minuut.....
  zondag 29 januari 2006 @ 17:13:39 #132
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34585829
Viel me niks tegen van NAC, 2e helft hadden we het toch aardig moeilijk. Jullie middenveld deed het toch aardig, geen slechte aanwinst die Sno.


Terecht natuurlijk dat de 3-2 nog viel.
pi_34586816
Paar handige voetballertjes daar bij jullie voorin, die Diba-gast en die Jenner met zijn debiele scharen, en vonlanthen die hele tijd rondjes loopt en die dekselse Leonardo, ook al zo'n rap mannetje.Het lijkt wel zaalvoetbal. Wel aardig gevoetbald trouwens vandaag hoor, maar wel een verdiende 3-2 op de broek gekregen
  zondag 29 januari 2006 @ 18:08:46 #134
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34587687
Hoe deden Derijck, Sno en Leonardo het?
A.M.A.B
  zondag 29 januari 2006 @ 18:18:30 #135
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34587969
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef Cart_man het volgende:
Hoe deden Derijck, Sno en Leonardo het?
Sno vond ik persoonlijk wel redelijk spelen. Leonardo moet eens een echte schop krijgen, die gast valt al wanneer een grassprietje boven het maaiveld uitsteekt Zonde van een toch wel goed voetballertje.
pi_34588257
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef Noca het volgende:
Viel me niks tegen van NAC, 2e helft hadden we het toch aardig moeilijk. Jullie middenveld deed het toch aardig, geen slechte aanwinst die Sno.


Terecht natuurlijk dat de 3-2 nog viel.
Wel zuur natuurlijk, maargoed had in principe niks verwacht.
We moeten gewoon van onze directe concurrenten winnen en helaas behoort Groningen daar dit jaar niet (meer) bij.

Maar als ze volgende week weer zoveel strijd leveren moeten we kunnen winnen!

[ Bericht 6% gewijzigd door Superheld op 29-01-2006 18:39:10 ]
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 29 januari 2006 @ 18:51:05 #137
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34588866
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:28 schreef Superheld het volgende:

[..]
Maar als ze volgende week weer zoveel strijd leveren moeten we kunnen winnen!
Denk ook zeker dat julie nog genoeg punten gaan pakken, toch wel goede aankopen en ik ben blij dat het nog niet allemaal op elkaar ingespeeld was.
pi_34592832
Vond Sno inderdaad goed spelen. Hij begon nogal onwennig maar herstelde zich uitstekend. Van Derijck kan ik weinig zeggen. Hij zeurt meer dan hij aan het voetballen is heb ik het idee.

Alleen die Leonardo moeten ze een doodschop geven. Zoals hier al eerder aangegeven is is het een goede voetballer maar van al die duikelingen moet ik . Beetje de stervende zwaan spelen. Kan hij beter ballerina worden .
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_34605221
Heb gisteren alleen maar de samenvatting gezien, en heb dus van Leonardo alleen maar het doelpunt gezien. Niks gezien van eventuele buitelingen. Maar ik denk dat Lok dat wel gauw uit zijn koppie zal praten. Ali was ook al zo'n struikelaar, blij dat we daar vanaf zijn.
Derijck was tegen utrecht ook wel goed bezig, met af en toe een fout, maar dat is niet gek als je debuteerd in een elftal.
- NAC Breda -
  maandag 30 januari 2006 @ 10:43:50 #140
125361 MiesaH
JumpingJack
pi_34606796
Ik Heb toch een goed gevoel overgehouden.
Net zoals vorige week overiggens, Jammer dat onze Parel pas zo laat in het seizoen weer een beetje aan voetballen toe komt.
Nacompetitie ontlopen is nu het enige wat telt!
Zaterdag 3 punten tegen Sparta A.U.B.!!

Come on Yellows!!
pi_34609433
Stuk in de Volkskrant gaat alleen over Leo. Wordt nog wat als ie een keer de winnende scoort
pi_34622874
Ik denk dat ik ook over Leonardo ga schrijven. Toch leuk, zijn rentree.

Sno gaf de pingel weg toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34628815
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ik ook over Leonardo ga schrijven. Toch leuk, zijn rentree.

Sno gaf de pingel weg toch?
Ja.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34629084
Die scheidsrechters van tegenwoordig zien alles sinds ze gesponsord worden door Specsavers
  maandag 30 januari 2006 @ 22:03:31 #146
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34629510
Sno kon weinig aan die penalty doen...
A.M.A.B
pi_34629633
Was natuurlijk nooit een penalty. Vd Laak raakt de bal verkeerd waardoor hij tegen de bovenarm van die Sno komt die notabene slechts 1 meter van hem af staat. Als dat tegenwoordig al reden is voor een penalty
pi_34630310
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Was natuurlijk nooit een penalty. Vd Laak raakt de bal verkeerd waardoor hij tegen de bovenarm van die Sno komt die notabene slechts 1 meter van hem af staat. Als dat tegenwoordig al reden is voor een penalty
Vond het niet erg hoor In het stadion dacht ik echt dat het een 100% pingel was maar in de samenvatting bleek toch dat ik het mis had. Deze had nooit gegeven mogen worden. Waarschijnlijk was het voor de scheids een optelsom aangezien Grunn al een aantal keer geappelleerd had voor hands.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_34632032
Ik denk dat de zorgen bij NAC als sneeuw voor de zon verdwijnen. Met zo'n speelse voorhoede moet het toch goedkomen?!
pi_34633208
Zeker geen penalty. Hij stond niet echt lekker opgesteld bij die 3e goal
pi_34640768
de voorhoede van NAC.

als Lok het nu ook even verdedigend op de rails krijgt. Gaan we voor plek 11.
pi_34646979
ik weet nog steeds niet wat ik van Rigers moet denken..
Heb hem nog niet echt veel denderends zien doen eigenlijk.
- NAC Breda -
pi_34656214
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34672580
"Onze" Leo? Ben jij ook voor NAC dan?
Ik kan me nog wel een leuke oefenwedstrijd herinneren, ASWH-NAC, damn dat was gezellig, met 90cent voor een biertje
- NAC Breda -
pi_34674793
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:12 schreef Ritchie het volgende:
"Onze" Leo? Ben jij ook voor NAC dan?
Ik kan me nog wel een leuke oefenwedstrijd herinneren, ASWH-NAC, damn dat was gezellig, met 90cent voor een biertje
90 cent? Vooroorlogse prijs. Wanneer vond die wedstrijd plaats? In 1937?
pi_34675905
26 juli 2003
- NAC Breda -
pi_34677339
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 7 over onze Leo!
Jij was vroeger helemaal niet zo positief over onze Leo
pi_34677630
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:08 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Jij was vroeger helemaal niet zo positief over onze Leo
Onze Leo? Leo is toch van iedereen? Voor een euro of 15 kunnen we hem nu tenminste weer zien voetballen.
pi_34685285
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:12 schreef Ritchie het volgende:
"Onze" Leo? Ben jij ook voor NAC dan?
Ik kan me nog wel een leuke oefenwedstrijd herinneren, ASWH-NAC, damn dat was gezellig, met 90cent voor een biertje
Die was zeker leuk! Glen Salmon was er toen ook, speelde al voor Groningen. Dacht De Rat dat ie naar NAC zou terugkeren. Uitslag 0-5 dacht ik, viel niet tegen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34685299
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:08 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Jij was vroeger helemaal niet zo positief over onze Leo
Zijn voetbalkwaliteiten stonden nimmer ter discussie. Maar dat het geen Gill Swerts is, mag duidelijk zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34685395
Was het echt zo erg met Pierre bij NAC? Of is dit weer zwaar overtrokken sensatieschopperij.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34685454
Dat stukje van Sikora: "Als Pierre zegt dat je moet gaan liggen, ga je liggen" lijkt me toch overdreven. Hopelijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:23:21 #163
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34685752
En ik denk dat hij bij Feyenoord een heel stuk minder te zeggen heeft dan bij NAC.
2000 light years from home
pi_34686827
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
Dat stukje van Sikora: "Als Pierre zegt dat je moet gaan liggen, ga je liggen" lijkt me toch overdreven. Hopelijk.
Lijkt me echter niet meer dan terecht als Sikora niets te vertellen heeft, maar goed, dat is slechts een detail.

Ik vind jouw columns beter.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34690032
Dank je wel.

Ik bedoelde overigens meer dat Sikora dan wel een erge hielenlikker was.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34765594
Nou, was best gezellig weer bij NAC, ondanks het uitblijven van goals.

Domme actie van Derijck, die schwalbe. Daarna hadden ze geluk dat het 0-0 kon blijven. Wel goede invalbeurt van Leonardo, al deed hij soms te veel alleen.

Op de tribune zaten we zomaar naast Daan Schrijvers.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34765690
Daan Schrijvers, wow. Hadden ze nu maar zulke voetballers in de verdediging!
pi_34765861
Overigens had ie een een redelijk jong zoontje erbij, dus vast een jonger vrouwtje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34765950
Of zijn kleinzoon? Je moet niet altijd meteen slecht denken........
pi_34766026
Nee, volgens mijn collega - die werkt bij de jeugdopleiding - was het zijn zoontje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34766911
Jeetje, Daan schrijvers.... Ook al.
We kunen er wel een quizvraag van maken: noem tien (ex-)voetballers die nog bij hun eerste echtgenote zijn.
Volgens mij komen we niet aan zes goede antwoorden.
pi_34767012
Aron Winter, Dennis Bergkamp, John de Wolf, Marco van Basten, John van 't Schip, Rafael van der Vaart, Maarten Stekelenburg, Wesley Sneijder, Ronald Koeman en Marc Overmars.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34767032
Johan Cruijff.
pi_34767124
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:50 schreef methodmich het volgende:
John de Wolf,
Die is net tijdelijk gescheiden. Kijk je geen RNN?
pi_34767172
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:54 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Die is net tijdelijk gescheiden. Kijk je geen RNN?
Jawel, maar die heb ik gemist. Dan zet ik Bryan Roy in als joker.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34767191
Dirkie ook nog :')
pi_34767242
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:55 schreef methodmich het volgende:

[..]

Jawel, maar die heb ik gemist. Dan zet ik Bryan Roy in als joker.
Raar dat ie t zo lang heeft volgehouden met dat 'mens'.
pi_34767250
Dirk mag van de kerk niet scheiden JP.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34768060
We gaan het hier niet over Feijenoorders hebben he.

Dat is als vloeken in de kerk.
pi_34768235
Roy Makaay.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_34768337
Ja, heel leuk begin lekker een apart topic daar voor
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34771176
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:25 schreef Thieske het volgende:
We gaan het hier niet over Feijenoorders hebben he.

Dat is als vloeken in de kerk.
Wordt een rustig topic dan >:O
pi_34771550
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:59 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Wordt een rustig topic dan >:O
Feyenoorders in dienst van NAC krijgen een uitzonderingspositie.
pi_34771640
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:09 schreef Thieske het volgende:

[..]

Feyenoorders in dienst van NAC krijgen een uitzonderingspositie.
Dat zijn er inmiddels ook heel wat.
pi_34803474
Ja, ze wilden geen huurlingen, maar noodgedwongen toch gedaan.

Waarom heeft Evander Sno overigens nu ineens nummer 17 ipv 31?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34894079
dan maar even alleen de 0-3 op ADO vieren.. die ook zo maar 5-9 had kunnen zijn...

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34907475
Nu die stink rotterdammers nog en daarna de stillempjes.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34911020
Eindelijk weer een bevrijdende zege. Zou de lijn naar boven ingezet zijn?

Jammer: contract met Arie Jonker per direct verbroken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34941482
Dit houdt in dat de seizoenkaart of clubcard van meereizende supporters bij vertrek in Breda zal worden gescand en enkel mensen die een pasfoto hebben ingeleverd en niet al een keer een waarschuwing hebben gehad, zullen worden toegelaten tot de bussen.


Oke, iedereen mee naar tilburg ook al weiger je net als ik een pasfoto in te leveren.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 10 februari 2006 @ 17:25:08 #190
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34942101
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:48 schreef Superheld het volgende:
Nu die stink rotterdammers nog en daarna de stillempjes.
Ik douche elke dag.
A.M.A.B
pi_34942334
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:25 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik douche elke dag.
Jij kwam toch niet uit Rotjeknor?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 10 februari 2006 @ 19:37:12 #192
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34946163


[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34946249
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
Ja, ze wilden geen huurlingen, maar noodgedwongen toch gedaan.

Waarom heeft Evander Sno overigens nu ineens nummer 17 ipv 31?
Het is een onvoorspelbare speler.
That's all folks!
pi_34946370
En 17punten voorsprong natuurlijk
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:35:03 #195
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34948023
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:31 schreef Superheld het volgende:

[..]

Jij kwam toch niet uit Rotjeknor?
Ik stam af van Rotterdammers.
A.M.A.B
pi_34948145
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]

cooll!!!!!!!!!!!!!

Mooi man dat die Liever dan's zo worden nageaapt door iedereen
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34962978
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]

Maak dan tenminste gelijke zinnen zeg.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34962985
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:35 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik stam af van Rotterdammers.
Je bent er zelf dus geen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34963105
zo... kaartjes voor W2 uit in de pocket..
Maar morgen eerst even die pot tegen mijn buren. (Woon in Zwijndrecht )
- NAC Breda -
pi_34963727
Dan ben ik je buur Ritchie en niet de Feyenoorders.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34965784
echt te matig dat ik W2 moet missen.. wist dat al maanden, maar ach.. toen boeide me dat (voor het eerst ooit) niet... maar ja.. kheb stilletjes aan weer hoop .. kutzooi.... mja pech...

HUP NAC!!!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34965791
Leo in de basis trouwens!!!

LEEEEEEEEEEEEEEEEEEOOO
OOH LEEEEEEEEEEEEOOOO
IEDEREEN KOMT ALS JE LEO ROEPT!!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34965805
Ik heb dat kaartje dus mooi binnen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34985701
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:56 schreef methodmich het volgende:
Dan ben ik je buur Ritchie en niet de Feyenoorders.
Dat dacht ik wel, anders heb je niet zo'n raar aswh icoontje

Zo.. echt zin in morgen! Alleen jammer dat het zondag middag is.. dan is de sfeer vaak toch wat minder ( al dan niet door het gebrek aan alcohol )
- NAC Breda -
  zondag 12 februari 2006 @ 08:13:02 #205
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_34990518
Heb begrepen dat er weer een hele mooie grote groep Nerds op F zit .. Jammer maar helaas .. Hopelijk kunnen ze zich een beetje gedragen

Het zou wat zijn hé, eindelijk weer eens winnen van de Nerds !
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_34991575
Hup NAC!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34991906
Ik heb er weer zin in!
pi_34992693
quote:
Op zondag 12 februari 2006 08:13 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Heb begrepen dat er weer een hele mooie grote groep Nerds op F zit .. Jammer maar helaas .. Hopelijk kunnen ze zich een beetje gedragen

Het zou wat zijn hé, eindelijk weer eens winnen van de Nerds !
Kom volgende keer weer eens mee dan Henk.. wordt blijkbaar gezellig op F vanmiddag
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34992800
jammer van die nerds op F...
Zullen wel weer van de tribune afgetikt worden, en dan kan petertje vd velden weer zeggen: Zie je wel. Net nu het de laatste tijd zo rustig is geweest..
Maargoed.. op naar Breda! HUP NAC
- NAC Breda -
  zondag 12 februari 2006 @ 12:02:03 #210
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34993035
Wat een stumperts hier.

Ga maar weer lekker een vader met zijn kinderen wegtikken, helden...
A.M.A.B
pi_34993379
Kan spannend worden natuurlijk, Leonardo zal vast wat willen laten zien. Gevaar is wel dat ie dan alleen maar gaat soleren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34993842
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:02 schreef Cart_man het volgende:
Wat een stumperts hier.

Ga maar weer lekker een vader met zijn kinderen wegtikken, helden...
Zou ik nooit doen... zie heus wel verschil tussen mensen die ergens op uit zijn en voetballiefhebbers.. verder zou ik zelf nooit de eerste stap zetten.. als men normaal gedraagd boeit het mij niet. Maarja... als je gaat lopen provoceren...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_35004399
BAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH

89e minuut 1-3 en dan nog 3-3 maken!! ik werd gek!! geweldig groep wannabe hooligans achter ons uit staan lachen geweldig gewoon...

Pierre nog invallen.. wat een sukkel echt... en wat een wraak!! ZOETTTT!!! smaakt ie ZOETT!!!!

Altijd winnen in Breda weer geen kampioen ole oleeee

SCHOP VAN HOOIJDONK!!

Eindelijk weer vuur int elftal
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_35004476
Mooie ontknoping.
pi_35006009
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:56 schreef Stefkuh het volgende:
BAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH

89e minuut 1-3 en dan nog 3-3 maken!! ik werd gek!! geweldig groep wannabe hooligans achter ons uit staan lachen geweldig gewoon...

Pierre nog invallen.. wat een sukkel echt... en wat een wraak!! ZOETTTT!!! smaakt ie ZOETT!!!!

Altijd winnen in Breda weer geen kampioen ole oleeee

SCHOP VAN HOOIJDONK!!

Eindelijk weer vuur int elftal
Zijn jullie nu kampioen?
pi_35006143
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zijn jullie nu kampioen?
Ja wist je dat nog niet?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_35007185


pi_35007568
hij blijft mooi.. ook na 50 x
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_35012982
De goal van Jenner is mooier.
That's all folks!
pi_35013093
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
De goal van Jenner is mooier.
Gewoon een fout van Lodewijks, mag daar nooit in.. Die hoek is voor hem.
  zondag 12 februari 2006 @ 20:34:04 #221
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35013155
wel drama zeg dat nac,

hoeveel jaar spelen jullie al rechter rij ?
pi_35013379
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Gewoon een fout van Lodewijks, mag daar nooit in.. Die hoek is voor hem.
Was ook verder geen mooie actie en loeihard schot... je loopt wel te zeuren he vandaag?

Geweldig hoe die Sno uit zijn dak ging na de 3-3 springen, juichen rennen helemaal gek werd ie... ik lees hier en daar "die jood hoeft niet meer terug te komen" ... nou.. dan niet kopen wj hem wel Man of the match!!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_35013495
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:39 schreef Stefkuh het volgende:

Was ook verder geen mooie actie en loeihard schot... je loopt wel te zeuren he vandaag?
Die schaar doet hij minstens 1 keer per wedstrijd.. Gaat de mooiheid er ook snel vanaf. Meestal effectiviteit 0 nu toevallig wel, door falen van lodewijks.
pi_35013496
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
wel drama zeg dat nac,

hoeveel jaar spelen jullie al rechter rij ?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_35013550
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:42 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Die schaar doet hij minstens 1 keer per wedstrijd.. Gaat de mooiheid er ook snel vanaf. Meestal effectiviteit 0 nu toevallig wel, door falen van lodewijks.
meestal effectiviteit 0? jij zit regelmatig in't stadion merk ik wel? Bobson, en vele andere mislukkingen met acties en schaartjes werden als mislukt bestempeld.. Juul niet... waarom zou dat nu toch zijn?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_35013778
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

meestal effectiviteit 0? jij zit regelmatig in't stadion merk ik wel? Bobson, en vele andere mislukkingen met acties en schaartjes werden als mislukt bestempeld.. Juul niet... waarom zou dat nu toch zijn?
Dat komt nog.. Die anderen werden ook niet al na 30 wedstrijdjes als mislukt bestempeld...
pi_35013829
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat komt nog.. Die anderen werden ook niet al na 30 wedstrijdjes als mislukt bestempeld...
Ja hoor.. zeker wel.. aangezien het allemaal vanaf moment 1 niks was...

Maargoed voor jou goede gevoel hoop ik voor je dat Jenner totaal mislukt
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_35015518
zo.. wedstrijd van het jaar!
Het had zo 1-6 kunnen zijn, maar het werd 3-3.
Hoe bizar!
- NAC Breda -
pi_35015926
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:50 schreef Stefkuh het volgende:

Ja hoor.. zeker wel.. aangezien het allemaal vanaf moment 1 niks was...
Daarom speelde hij ook nagenoeg alles in zijn eerste 2 jaar NAC
pi_35021062
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:38 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Daarom speelde hij ook nagenoeg alles in zijn eerste 2 jaar NAC
Ja want supporters zijn trainers...???
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_35021141
Zomaar wat quotes uit het Eredivisie live verslag tussen twee feyenoorders... gewoon leuk:
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:17 schreef TC03 het volgende:
Kuyt eruit. PvH erin.

Is Kuyt weleens eerder gewisseld eigenlijk?
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:19 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nee, nog nooit...

Maar ach, buit is binnen.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_35047332
Wel gaaf, volgens mijn collega was het inbrengen van Pierre het grote breekpunt. De halve tribune liep al leeg, komt Pi-Air, iedereen terug en fluiten en joelen.

En leuke liedjes over en weer enzo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35047922
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
Wel gaaf, volgens mijn collega was het inbrengen van Pierre het grote breekpunt. De halve tribune liep al leeg, komt Pi-Air, iedereen terug en fluiten en joelen.

En leuke liedjes over en weer enzo.
was niet onaardig nee.. toen Pierre richting dugout liep en duidelijk werd dattie in ging vallen was het bal en werd iedereen gek... ze hebben het zo gewild denk ik... bewijs dat een 12e man helpt...

Kzal nog wel eens 3 eikels (dás toch geen voebal figuren) uitlachen als ik zenog eens zie.. die gingen de 88e minuut weg en kwamen niet terug
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_35048965
"Ze zitten met zijn tweeën op de bank"

Wel leuk verzonnen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:08:19 #235
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_35062439
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
wel drama zeg dat nac,

hoeveel jaar spelen jullie al rechter rij ?
Echte top 3 club, hoeveel jaren zijn jullie al geen kampioen ?
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_35066548
ach ja.. laat die opgeschoten jongetjes toch..
- NAC Breda -
pi_35081128
SCHITTEREND .

beetje laat maar moet kunnen
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35105041
En? Wie gaan er mee naar stilburg?
- NAC Breda -
pi_35106177
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:23 schreef Ritchie het volgende:
En? Wie gaan er mee naar stilburg?
Ik iig.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35108949
Moet zondag werken.
pi_35160617
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:16 schreef Thieske het volgende:
Moet zondag werken.
Kon je toch wel verzetten?

Anyway (bijna) vol uitvakkie, altijd een mooi en leuk gezicht iig.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:37:43 #242
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35160707
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef Superheld het volgende:

[..]

Kon je toch wel verzetten?

Anyway (bijna) vol uitvakkie, altijd een mooi en leuk gezicht iig.
Bijna? Je wilt zeggen dat het niet uitverkocht is?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35160775
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:37 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Bijna? Je wilt zeggen dat het niet uitverkocht is?
Er zijn er nog 30 ongeveer en die kunnen geloof ik nog gekocht worden bij NAC geloof ik..

Maargoed als het niet uitverkocht raakt is het wel triest, maar veel mensen laten zich toch afschrikken door het pasfoto gedoe, en zijn nog dat NAC ze niet binnenlaat schijnbaar.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35163521
Vermoedelijk in april weer naar NAC, dan NAC - NEC. Alleen voor het affiche al leuk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35165749
Woei, nog zon 2 maandjes slapen!
pi_35166715
Die Kruikenzeikers moeten eenvoudig op te rollen zijn, zondag. Toch?
pi_35167154
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:03 schreef Beschouw het volgende:
Die Kruikenzeikers moeten eenvoudig op te rollen zijn, zondag. Toch?
Je weet het nooit in zulke wedstrijden..
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:22:33 #248
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35167504
Wordt gewoon 0-0
A.M.A.B
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:29:17 #249
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_35167827
0 - 0 1 - 1 of 2 - 2

oftewel, altijd gelijkspel
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_35235721
Ik gok op 0-2
pi_35256533
Bijna Beschouw, maar dan omgekeerd.

Arm NAC, ze leken veilig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35264339
Gewoon heel SLAP gespeeld

En de kids-side is heel erg aandoenelijk
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 19 februari 2006 @ 20:54:26 #253
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_35267934
Hoe deed Diba het vandaag?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_35267955
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe deed Diba het vandaag?

²
Slecht.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35278378
zucht...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_35282788
wat een zaadwedstrijd zeg..
- NAC Breda -
  maandag 20 februari 2006 @ 12:04:16 #257
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_35283226
quote:
Op maandag 20 februari 2006 11:49 schreef Ritchie het volgende:
wat een zaadwedstrijd zeg..
Talking about understatements....

Het half uurtje na de wedstrijd was wel lachen trouwens .
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_35292968
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:54 schreef Superheld het volgende:

[..]

Slecht.
Zijn grootste manco: na elke goede pot loopt hij nog drie duels met een stijve na te genieten en verzet ie amper nog een stap.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35317486
mwah.. dat viel wel mee hoor..
Hij ging er tenminste nog voor..
- NAC Breda -
  zaterdag 4 maart 2006 @ 23:03:57 #260
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_35724914
Eindelijk weer eens gewonnen,al moest er wel een eigen doelpunt aan de pas voor komen.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_35725130
Hoe deed Diba het vandaag?

²
  zaterdag 4 maart 2006 @ 23:11:57 #262
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35725186
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe deed Diba het vandaag?

²
A.M.A.B
  zaterdag 4 maart 2006 @ 23:57:18 #263
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_35726698
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe deed Diba het vandaag?

²
Hij heeft vandaga niet veel minder gedaan dan de gemiddelde NAC'er. Terwijl 30 KM verderop een heuse veldslag plaatsvond, liepen wij met 1 eigen doelpunt en een goal na WEER een mislukte actie van Leonardo naar niet te kijken... wat een drama...

Vonlanthen en Leonardo.. een prachtig duo... dat echter 2x mono functioneerde.. twee pingeldozen die geen oog hebben voor elkaar of welke medespeler dan ook... volgende wedstrijd Rigters en Jenner op die plekken...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_35766743
en de sfeer was ook erg mak.. viel me echt tegen.
- NAC Breda -
pi_36014100
Joehoe! Leven we nog??
- NAC Breda -
pi_36014314
Soort van.

Winst tegen Vitesse en Heracles is noodzakelijk, dus een vrijdag winnen GVD
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:04:00 #267
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_36019725
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 09:23 schreef Superheld het volgende:
Soort van.

Winst tegen Vitesse en Heracles is noodzakelijk, dus een vrijdag winnen GVD
Winst tegen NEC ook, met 6 punten haal je het niet.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:43:49 #268
3455 Helsie
Proud to be
pi_36020963
Ook maar winnen bij Ajax dan

Ik ga er iig naar toe
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_36025218
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:04 schreef Niox het volgende:

[..]

Winst tegen NEC ook, met 6 punten haal je het niet.
True, al zie ik ze daar minder snel van winnen dan van Vitesse.

Maar aan de andere kant, ze verloren ook van rbc...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_36027708
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:43 schreef Helsie het volgende:
Ook maar winnen bij Ajax dan

Ik ga er iig naar toe
Ik ook, gaat nog een spannend slot van de competitie worden.
pi_36027780
Ik iig niet, vind het een klote uitvak en heb al een 'waarschuwing' staan omdat ik geen pasfoto heb ingeleverd.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_36029695
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:04 schreef Superheld het volgende:
Ik iig niet, vind het een klote uitvak en heb al een 'waarschuwing' staan omdat ik geen pasfoto heb ingeleverd.
Ik ga combiloos en vantevoren even wat bier in A'dam centrum achteroverslaan.
pi_36029720
Aha, zelfs daar heb ik al een waarschuwing voor staan..

Maargoed, zie nog wel of ik combiloos ga of niet.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:30:52 #274
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_36030121
Ik mis zelfs vitesse Loop weken vooruit te kijken naar een bedrijfsuitje... NAC vrijdag tegen twente en in mijn hoofd was vitesse gewoon zaterdag

Dan maar goed zat zuipen en bijkomen met het bericht dat het 4-0 is geworden
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 23:02:25 #275
3455 Helsie
Proud to be
pi_36040827
Ik zit ook niet in het uitvak
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_36051405
Helsie zit zeker weer business class op kosten van de gemeente Breda?
- NAC Breda -
  donderdag 16 maart 2006 @ 12:11:13 #277
3455 Helsie
Proud to be
pi_36082115
Ja, die staan erom bekend dat ze zoveel stoelen bij ajax ingekocht hebben
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_36082217
het wordt echt tijd dat die Vonlanthen wat laat zien. Of zou die man eindeloos krediet bij het Zwitserse elftal hebben..
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:28:18 #279
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_36087673
Vonlanthen hoort naar mijn mening niet in de ere divisie thuis..die bal tegen twente kan iedereen er in pissen (op barretto na dan) en hij schiet 'm in als een oud wijf op stiletto hakken.. :|
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
pi_36090303
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:28 schreef Sgele het volgende:
Vonlanthen hoort naar mijn mening niet in de ere divisie thuis..die bal tegen twente kan iedereen er in pissen (op barretto na dan) en hij schiet 'm in als een oud wijf op stiletto hakken.. :|
idd

EN evrschil met Barretto is dat die dorogaans wel goed voetbald. Ik was wel fan van Vonlanthen voor hij naar NAC kwam.. uit de samenvattingen dus... maar nee.. het is niet het grote talent dat ik had gehoopt... maar ja anders had ie nu ook niet in Breda gespeeld..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_36090952
Het seizoen 2005-2006 is er niet bepaald een om lang stil bij te staan. En vorig jaar ook al niet. Grrmpf
pi_36092247
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 17:15 schreef Beschouw het volgende:
Het seizoen 2005-2006 is er niet bepaald een om lang stil bij te staan. En vorig jaar ook al niet. Grrmpf
Zeg dit eventjes aan het einde van het seizoen, we hebben nog wel wat wedstrijden om bij stil te staan...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_36107303
zo.. Vanavond MOET er gewonnen worden.
Laten we hopen dat de sfeer beter is dan tegen RBC, toen was het maar een slap zooitje.
Aan mij zal het niet liggen!
- NAC Breda -
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:44:22 #284
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_36119495
Ik zal aan jullie denken! HUP NAC!!

Ik zal ook eens wat leuks gaan fabriceren voor een nieuwe openings post vant weekend
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_36138019
Leonardo goed, maar Schollen ouderwets blunderend.... Dure punten!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36138293
hele dure..
Tijd voor een paar Houdini-trucs..
pi_36138314
Tijd voor degradatie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36138537
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 11:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tijd voor degradatie.
Gezellig naar jullie toe.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_36138748
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 11:49 schreef Superheld het volgende:

[..]

Gezellig naar jullie toe.
Ja, samen met Willem II en RBC.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36142621
Zwaanswijk
pi_36142714
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:57 schreef Beschouw het volgende:
Ik denk dat de zorgen bij NAC als sneeuw voor de zon verdwijnen. Met zo'n speelse voorhoede moet het toch goedkomen?!
Je voorspellende gave is niet al te best.
pi_36142715
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 14:53 schreef DeVinger het volgende:
Zwaanswijk
Mooi he?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_36145626
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 14:58 schreef Superheld het volgende:

[..]

Mooi he?
Val je op mannen ofzo?

doe niet zo stoer, als jouw vriendjes je zo toetakelen krijs je het ook uit
pi_36145982
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 17:14 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Val je op mannen ofzo?

doe niet zo stoer, als jouw vriendjes je zo toetakelen krijs je het ook uit


Ik zeg toch nergens dat het geen pijn doet?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_36146107
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 17:29 schreef Superheld het volgende:

[..]



Ik zeg toch nergens dat het geen pijn doet?
Het gaat niet om de pijn, dat weet je ook wel Zelfs superhelden lijden pijn.



Ik vind dit niets voor Zwaanswijk iig
pi_36146182
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 17:34 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Het gaat niet om de pijn, dat weet je ook wel Zelfs superhelden lijden pijn.

[afbeelding]

Ik vind dit niets voor Zwaanswijk iig
Ach, vitesse kon gevaarlijk uitbreken, Zwaanswijk maakt een beetje lompe overtreding om ze af te stoppen, kan soms verkeerd uitpakken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Superheld op 18-03-2006 17:43:28 ]
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 18 maart 2006 @ 17:41:35 #297
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_36146312
Ziet er pittig uit ja, heb het verder niet gezien, maar echt rustig is anders idd... maar ja...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 18 maart 2006 @ 17:44:03 #298
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_36146401
gebroken ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zaterdag 18 maart 2006 @ 17:51:15 #299
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_36146598
Belachelijke overtreding van Zwaanswijk natuurlijk. Diep rode kaart was het. Alleen al om het feit dat het van achter was.
pi_36146678
Voorlopig houden ze het op "zwaar gekneusd", maar definitief uitsluitsel is er nog niet.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 17:54:05 #301
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36146685
Shit happens...
A.M.A.B
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')