90 cent? Vooroorlogse prijs. Wanneer vond die wedstrijd plaats? In 1937?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:12 schreef Ritchie het volgende:
"Onze" Leo? Ben jij ook voor NAC dan?
Ik kan me nog wel een leuke oefenwedstrijd herinneren, ASWH-NAC, damn dat was gezellig, met 90cent voor een biertje![]()
Jij was vroeger helemaal niet zo positief over onze Leoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 7 over onze Leo!
Onze Leo? Leo is toch van iedereen? Voor een euro of 15 kunnen we hem nu tenminste weer zien voetballen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij was vroeger helemaal niet zo positief over onze Leo![]()
Die was zeker leuk! Glen Salmon was er toen ook, speelde al voor Groningen. Dacht De Rat dat ie naar NAC zou terugkeren. Uitslag 0-5 dacht ik, viel niet tegen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:12 schreef Ritchie het volgende:
"Onze" Leo? Ben jij ook voor NAC dan?
Ik kan me nog wel een leuke oefenwedstrijd herinneren, ASWH-NAC, damn dat was gezellig, met 90cent voor een biertje![]()
Zijn voetbalkwaliteiten stonden nimmer ter discussie. Maar dat het geen Gill Swerts is, mag duidelijk zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij was vroeger helemaal niet zo positief over onze Leo![]()
Lijkt me echter niet meer dan terecht als Sikora niets te vertellen heeft, maar goed, dat is slechts een detail.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
Dat stukje van Sikora: "Als Pierre zegt dat je moet gaan liggen, ga je liggen" lijkt me toch overdreven. Hopelijk.
Die is net tijdelijk gescheiden. Kijk je geen RNN?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:50 schreef methodmich het volgende:
John de Wolf,
Jawel, maar die heb ik gemist. Dan zet ik Bryan Roy in als joker.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die is net tijdelijk gescheiden. Kijk je geen RNN?
Raar dat ie t zo lang heeft volgehouden met dat 'mens'.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jawel, maar die heb ik gemist. Dan zet ik Bryan Roy in als joker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |