Zeker in de gouden gids divisiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
Goede topictitel, die misschien in het seizoen 2006/2007 weer een keer actueel kan worden.
Ze doen in ieder geval flink hun best om de na-competitie nu inderdaad WEL te halenquote:Pierre van Hooijdonk zal met de andere versterkingen Van Gessel, Elshot, Vidmar, Sikora, Schollen
(nu gekocht, was gehuurd) en Zwaanswijk het bagger seizoen 2004-2005, waarin NAC eindigde als 15e en dus net buiten de NA-Competitie, snel moeten doen vergeten.
Welke club niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 08:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
0 - 4
Ik vind NAC ook zo'n schijtclub.
Helaas zijn dat vaak ook zijn enige goede acties in de wedstrijd. Weet niet of dat gisteren ook zo was.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie TT.![]()
Jenner deed het aan de samenvatting te zien in ieder geval wel goed.
wat zei PVH dan??quote:Op zondag 15 januari 2006 10:51 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Welke club niet?
Vond het wel tof dat Pierre nog wat terug zei tegen die woeste supporter
Demonstratie tegen het pasfotobeleid! Aangezien je vanaf 14 jaar verplichjt bent een ID te hebben op zak, waarom moeten voetbal supporters dan appart gereigstreerd moetenw orden? zou vanaf volgend seizoen ingaan). Prima actie en mooi dat NAC er nu ook aan meewerkt (al is het dna wat laat... nu andere clubs ook hun stem laten horen.. mja.. iets met 1 schaap over de dam enzo..)quote:Op zondag 15 januari 2006 12:06 schreef anoukforza het volgende:
Trouwens, toen de opstellingen in beeld kwamen bij Talpa stonden er allemaal mensen op het veld met een heel groot spandoek met iets erop met pasfotoregistratie=supportersdiscriminatie ofzo. Wat was dat precies? Op Talpa zeiden ze er niks over.
Deze keer niet volgens mij, iemand hier die er meer over kan zeggen?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Helaas zijn dat vaak ook zijn enige goede acties in de wedstrijd. Weet niet of dat gisteren ook zo was.
Hij heeft er gewoon geen zin meer in.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik denk dat Pi-Air voor veel NAC'ers in meerdere opzichten toch echt een tegenvaller is of niet?
Z'n vrije trappen gaan er niet meer in, hij geeft af op alles wat los of vast zit. Niet echt de Verlosser tot op heden!
Volgens mijn collega wel. Die vond overigens heel NAC weer dramatisch, logisch ook.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deze keer niet volgens mij, iemand hier die er meer over kan zeggen?
idd... desnoods op naar de NACompetitie als iemand dat grappig vind, maar dit is erger...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:03 schreef Ritchie het volgende:
kan iemand alsjeblieft die TT veranderen...
quote:Van Hooijdonk vertrekt bij NAC
Het tweede huwelijk tussen van Hooijdonk en NAC is niet zo succesvol gebleken als het eerste. Als gevolg hiervan vertrekt van Hooijdonk uit Breda.
De lange spits zal sowieso zijn contract niet verlengen, wat betekent dat hij na dit seizoen in ieder geval niet meer in Breda te bewonderen zal zijn.
Er bestaat zelfs een grote kans dat hij nog deze transferperiode naar een andere club vertrekt. Er hebben zich op het moment van schrijven nog geen clubs officieel bij NAC gemeld, maar geruchten gaan dat Tottenham Hotspur en Feyenoord belangrijke gegadigden zijn.
Gisteren al wist Johan Derksen in Voetbal Insite te melden dat Feyenoord in hem een ideale pinchhitter ziet, nadat eerder een overgang van Erik Meijer afketste.
Van Hooijdonk en NAC hadden zich de terugkeer van de populaire spits anders voorgesteld. Enige tijd geleden liet van Hooijdonk in Sportweek het volgende weten: "Het plezier dat ik heb, zal een belangrijke rol spelen in mijn keuze. Niet dat ik het verwacht, maar als NAC in een negatieve spiraal terechtkomt, heb ik geen zin daar nog tegen te gaan vechten."
Dat moment is nu dus gekomen. Waar van Hooijdonk bij zijn presentatie nog liet weten zielsgelukkig te zijn met zijn terugkeer, mag na een dramatisch verlopen eerste seizoenshelft worden geconstateerd dat zijn terugkeer niet geworden is wat men ervan gehoopt had.
Ook speelt in deze beslissing mee dat Cees Lok geen basisplaats zou willen garanderen aan Van Hooijdonk. En dat is iets wat wij eerlijk gezegd alleen maar toejuichen.
Ondanks alle negatieve reacties gericht aan zijn adres en ondanks het feit dat NAC met hem niet dat heeft weten te brengen wat vooraf werd gehoopt, is van Hooijdonk voor ons nog steeds één van de grote helden uit de NAC-historie.
Mocht hij deze transferperiode inderdaad nog vertrekken (waar het op dit moment dus zeker op lijkt en we vertrouwen de bron voor de volle 110%), dan wensen wij hem heel veel succes bij zijn nieuwe club en hopen we dat hij alsnog een passend slot aan zijn fantastische carrière kan geven.
Update(je): Mocht Pierre inderdaad deze transferperiode vertrekken, dan zal er direct een vervanger aangetrokken worden. NAC heeft hiervoor nog niet specifiek iemand op het oog.
www.bsiderats.nl
Kom maar met suggesties.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:03 schreef Ritchie het volgende:
kan iemand alsjeblieft die TT veranderen...
Mee eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:23 schreef Stefkuh het volgende:
Gewooon
Het officiele NAC Breda topic #4 Zal nooit verloren gaan!
Godver en nu veranderen!!
kutdag..
Juist, die ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:23 schreef Stefkuh het volgende:
Gewooon
Het officiele NAC Breda topic #4 Zal nooit verloren gaan!
Godver en nu veranderen!!
kutdag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |