Slecht.quote:
Talking about understatements....quote:Op maandag 20 februari 2006 11:49 schreef Ritchie het volgende:
wat een zaadwedstrijd zeg..
Zijn grootste manco: na elke goede pot loopt hij nog drie duels met een stijve na te genieten en verzet ie amper nog een stap.quote:
Hij heeft vandaga niet veel minder gedaan dan de gemiddelde NAC'er. Terwijl 30 KM verderop een heuse veldslag plaatsvond, liepen wij met 1 eigen doelpunt en een goal na WEER een mislukte actie van Leonardo naar niet te kijken... wat een drama...quote:
Winst tegen NEC ook, met 6 punten haal je het niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:23 schreef Superheld het volgende:
Soort van.![]()
Winst tegen Vitesse en Heracles is noodzakelijk, dus een vrijdag winnen GVD
True, al zie ik ze daar minder snel van winnen dan van Vitesse.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:04 schreef Niox het volgende:
[..]
Winst tegen NEC ook, met 6 punten haal je het niet.
Ik ook, gaat nog een spannend slot van de competitie worden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:43 schreef Helsie het volgende:
Ook maar winnen bij Ajax dan
Ik ga er iig naar toe
Ik ga combiloos en vantevoren even wat bier in A'dam centrum achteroverslaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:04 schreef Superheld het volgende:
Ik iig niet, vind het een klote uitvak en heb al een 'waarschuwing' staan omdat ik geen pasfoto heb ingeleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |