Dat dacht ik wel, anders heb je niet zo'n raar aswh icoontjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:56 schreef methodmich het volgende:
Dan ben ik je buur Ritchie en niet de Feyenoorders.
Kom volgende keer weer eens mee dan Henk.. wordt blijkbaar gezellig op F vanmiddagquote:Op zondag 12 februari 2006 08:13 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Heb begrepen dat er weer een hele mooie grote groep Nerds op F zit .. Jammer maar helaas .. Hopelijk kunnen ze zich een beetje gedragen
Het zou wat zijn hé, eindelijk weer eens winnen van de Nerds !
Zou ik nooit doen... zie heus wel verschil tussen mensen die ergens op uit zijn en voetballiefhebbers.. verder zou ik zelf nooit de eerste stap zetten.. als men normaal gedraagd boeit het mij niet. Maarja... als je gaat lopen provoceren...quote:Op zondag 12 februari 2006 12:02 schreef Cart_man het volgende:
Wat een stumperts hier.
Ga maar weer lekker een vader met zijn kinderen wegtikken, helden...
Zijn jullie nu kampioen?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:56 schreef Stefkuh het volgende:
BAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
89e minuut 1-3 en dan nog 3-3 maken!! ik werd gek!! geweldig![]()
groep wannabe hooligans achter ons uit staan lachen
geweldig gewoon...
Pierre nog invallen.. wat een sukkel echt... en wat een wraak!! ZOETTTT!!! smaakt ie ZOETT!!!!
Altijd winnen in Bredaweer geen kampioen ole oleeee
SCHOP VAN HOOIJDONK!!
Eindelijk weer vuur int elftal
Jaquote:
Was ook verder geen mooie actie en loeihard schot... je loopt wel te zeuren he vandaag?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gewoon een fout van Lodewijks, mag daar nooit in.. Die hoek is voor hem.
Die schaar doet hij minstens 1 keer per wedstrijd.. Gaat de mooiheid er ook snel vanaf. Meestal effectiviteit 0 nu toevallig wel, door falen van lodewijks.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:39 schreef Stefkuh het volgende:
Was ook verder geen mooie actie en loeihard schot... je loopt wel te zeuren he vandaag?
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
wel drama zeg dat nac,
hoeveel jaar spelen jullie al rechter rij ?
meestal effectiviteit 0? jij zit regelmatig in't stadion merk ik wel? Bobson, en vele andere mislukkingen met acties en schaartjes werden als mislukt bestempeld.. Juul niet... waarom zou dat nu toch zijn?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die schaar doet hij minstens 1 keer per wedstrijd.. Gaat de mooiheid er ook snel vanaf. Meestal effectiviteit 0 nu toevallig wel, door falen van lodewijks.
Dat komt nog.. Die anderen werden ook niet al na 30 wedstrijdjes als mislukt bestempeld...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
meestal effectiviteit 0? jij zit regelmatig in't stadion merk ik wel? Bobson, en vele andere mislukkingen met acties en schaartjes werden als mislukt bestempeld.. Juul niet... waarom zou dat nu toch zijn?
Ja hoor.. zeker wel.. aangezien het allemaal vanaf moment 1 niks was...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat komt nog.. Die anderen werden ook niet al na 30 wedstrijdjes als mislukt bestempeld...
Daarom speelde hij ook nagenoeg alles in zijn eerste 2 jaar NACquote:Op zondag 12 februari 2006 20:50 schreef Stefkuh het volgende:
Ja hoor.. zeker wel.. aangezien het allemaal vanaf moment 1 niks was...
Ja want supporters zijn trainers...???quote:Op zondag 12 februari 2006 21:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daarom speelde hij ook nagenoeg alles in zijn eerste 2 jaar NAC![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:17 schreef TC03 het volgende:
Kuyt eruit.PvH erin.
Is Kuyt weleens eerder gewisseld eigenlijk?
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, nog nooit...
Maar ach, buit is binnen.
was niet onaardig nee.. toen Pierre richting dugout liep en duidelijk werd dattie in ging vallen was het bal en werd iedereen gek... ze hebben het zo gewild denk ik... bewijs dat een 12e man helpt...quote:Op maandag 13 februari 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
Wel gaaf, volgens mijn collega was het inbrengen van Pierre het grote breekpunt. De halve tribune liep al leeg, komt Pi-Air, iedereen terug en fluiten en joelen.
En leuke liedjes over en weer enzo.
Echte top 3 club, hoeveel jaren zijn jullie al geen kampioen ?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
wel drama zeg dat nac,
hoeveel jaar spelen jullie al rechter rij ?
Ik iig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:23 schreef Ritchie het volgende:
En? Wie gaan er mee naar stilburg?
Kon je toch wel verzetten?quote:
Bijna? Je wilt zeggen dat het niet uitverkocht is?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef Superheld het volgende:
[..]
Kon je toch wel verzetten?![]()
Anyway (bijna) vol uitvakkie, altijd een mooi en leuk gezicht iig.
Er zijn er nog 30 ongeveer en die kunnen geloof ik nog gekocht worden bij NAC geloof ik..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bijna? Je wilt zeggen dat het niet uitverkocht is?
Je weet het nooit in zulke wedstrijden..quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:03 schreef Beschouw het volgende:
Die Kruikenzeikers moeten eenvoudig op te rollen zijn, zondag. Toch?
Slecht.quote:
Talking about understatements....quote:Op maandag 20 februari 2006 11:49 schreef Ritchie het volgende:
wat een zaadwedstrijd zeg..
Zijn grootste manco: na elke goede pot loopt hij nog drie duels met een stijve na te genieten en verzet ie amper nog een stap.quote:
Hij heeft vandaga niet veel minder gedaan dan de gemiddelde NAC'er. Terwijl 30 KM verderop een heuse veldslag plaatsvond, liepen wij met 1 eigen doelpunt en een goal na WEER een mislukte actie van Leonardo naar niet te kijken... wat een drama...quote:
Winst tegen NEC ook, met 6 punten haal je het niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:23 schreef Superheld het volgende:
Soort van.![]()
Winst tegen Vitesse en Heracles is noodzakelijk, dus een vrijdag winnen GVD
True, al zie ik ze daar minder snel van winnen dan van Vitesse.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:04 schreef Niox het volgende:
[..]
Winst tegen NEC ook, met 6 punten haal je het niet.
Ik ook, gaat nog een spannend slot van de competitie worden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:43 schreef Helsie het volgende:
Ook maar winnen bij Ajax dan
Ik ga er iig naar toe
Ik ga combiloos en vantevoren even wat bier in A'dam centrum achteroverslaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:04 schreef Superheld het volgende:
Ik iig niet, vind het een klote uitvak en heb al een 'waarschuwing' staan omdat ik geen pasfoto heb ingeleverd.
iddquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:28 schreef Sgele het volgende:
Vonlanthen hoort naar mijn mening niet in de ere divisie thuis..die bal tegen twente kan iedereen er in pissen (op barretto na dan) en hij schiet 'm in als een oud wijf op stiletto hakken.. :|
Zeg dit eventjes aan het einde van het seizoen, we hebben nog wel wat wedstrijden om bij stil te staan...quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:15 schreef Beschouw het volgende:
Het seizoen 2005-2006 is er niet bepaald een om lang stil bij te staan. En vorig jaar ook al niet. Grrmpf
Gezellig naar jullie toe.quote:
Ja, samen met Willem II en RBC.quote:
Je voorspellende gave is niet al te best.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:57 schreef Beschouw het volgende:
Ik denk dat de zorgen bij NAC als sneeuw voor de zon verdwijnen. Met zo'n speelse voorhoede moet het toch goedkomen?!
Mooi he?quote:
Val je op mannen ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:14 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Val je op mannen ofzo?
doe niet zo stoer, als jouw vriendjes je zo toetakelen krijs je het ook uit
Het gaat niet om de pijn, dat weet je ook welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:29 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg toch nergens dat het geen pijn doet?![]()
Ach, vitesse kon gevaarlijk uitbreken, Zwaanswijk maakt een beetje lompe overtreding om ze af te stoppen, kan soms verkeerd uitpakken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:34 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Het gaat niet om de pijn, dat weet je ook welZelfs superhelden lijden pijn.
[afbeelding]
Ik vind dit niets voor Zwaanswijk iig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |