allebei waarschijnlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bepaald die walvis de tijden of de manager?
Nee hoor en dan daarbij dan noemen ze je toch een kamper, maakt hou het uit. Als je het leuk vindt vind je het leuk. Boeiuh wat de hele wereld daarvan zegtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Vinden jullie me een kamper als ik zeg dat ik dit een leuk liedje vind?
nee hoor binner nogquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je bent toch nog online![]()
ik dacht dat je weg was
![]()
nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:12 schreef flugeltje het volgende:
verder dan maar
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef flugeltje het volgende:
Hoi iedereen die ik nog niet gezien had
Oh, ok.quote:
Uhm... nee niet echt hoorquote:
Dat vind ik heel logisch, is toch niks mis mee? Waarom is dat slecht dan/quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof niet dat ze alleen maar mee doen voor het goede doel, zeker weten ook voor hun eigen imago/bekendheid.
Gadverdammequote:
Wie heeft het mail adres nog? Dit nemen ze vast wel aan voor het goede doelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:14 schreef melke het volgende:
Heeft Bart zich nou nog steeds niet geschoren.... 1000 euro als hij die bakkebaarden eraf haalt!
Ik vind het niet slecht hoor. Het is gewoon niet mijn soort van volk. Ben zelf veel nuchterder en niet zo gemaakt. Ieder zijn eigen ding toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat vind ik heel logisch, is toch niks mis mee? Waarom is dat slecht dan/
Jammer dat je adoratietopic dicht is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat vind ik heel logisch, is toch niks mis mee? Waarom is dat slecht dan/
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jammer dat je adoratietopic dicht is.![]()
Anders zou ik erin zetten: "Omdat ze zo lekker kan zuigen".![]()
Dan ga ik hier met de bus rond voor die 1000 euro, die heb ik namelijk nog nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wie heeft het mail adres nog? Dit nemen ze vast wel aan voor het goede doel![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is sexy!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:14 schreef melke het volgende:
Heeft Bart zich nou nog steeds niet geschoren.... 1000 euro als hij die bakkebaarden eraf haalt!
bewoners@endemol.nlquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wie heeft het mail adres nog? Dit nemen ze vast wel aan voor het goede doel![]()
Stop er gelijk 10 euro in. Eraf met die dingenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:17 schreef melke het volgende:
[..]
Dan ga ik hier met de bus rond voor die 1000 euro, die heb ik namelijk nog niet![]()
bewoners@endemol.nl dacht ik dat het wasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, jongen daar kan jij nog een punt aan zuigenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een stofzuiger pinbaalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat denk jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:17 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Dat bedoel je toch wel letterlijk hé
![]()
Klopt, ik ben ook niet zo'n plastic type, maar dat is de showbusinessquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind het niet slecht hoor. Het is gewoon niet mijn soort van volk. Ben zelf veel nuchterder en niet zo gemaakt. Ieder zijn eigen ding toch?
plastic kan je ni meerroken fik je dalijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook niet zo'n plastic type, maar dat is de showbusiness![]()
Ja en dat valt me dus zo tegen denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook niet zo'n plastic type, maar dat is de showbusiness![]()
Die zuigen inderdaad ook, lovebonnie.quote:
hoi hoiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef tanna het volgende:
Hoi allemaal, wie is die enge zanger op de streams?![]()
Hoi Tannaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef tanna het volgende:
Hoi allemaal, wie is die enge zanger op de streams?![]()
jas tochquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die zuigen inderdaad ook, lovebonnie.
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:14 schreef melke het volgende:
Heren staan jullie al klaar om iets op te vangen. Nog even en ze floepen er echt uitquote:
Als je naar buiten gaat jas aan iddquote:
ik laat ze gewoon vallen hetzelfde als Violaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heren staan jullie al klaar om iets op te vangen. Nog even en ze floepen er echt uit![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:27 schreef bunnyma het volgende:
Viola flikkerde op haar kop.
Regenworm heeft 112 al gebeldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef flugeltje het volgende:
Okay, hup naar het ziekenhuis en daar houden... Nieuwe hotelier erin...
flugel blij
Dacht dat je je juist graag aan haar irriteerde, omdat het anders saai werdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef flugeltje het volgende:
Okay, hup naar het ziekenhuis en daar houden... Nieuwe hotelier erin...
flugel blij
Viel ze over die glazen ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:27 schreef Snaptnix het volgende:
Viola gevallen......... Ach gossie..........
Het was echt een klap hoor. Om gelijk te vragen. Was ie in beeld![]()
Bonnie gaat ook nog wel een keer op haar bek.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef melke het volgende:
Het kan ook maar een iemand gebeuren he....
Ja, gaat steeds beterquote:
Het was daar glad op de grond zei ze, weet ook niet precies wat er gebeurde. Zag haar alleen ineens op haar kop duikenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Viel ze over die glazen ofzoIk was net te laat, zag haar alleen op de grond zitten.....
Je bedoelt Nathalie met haar enkel. Je schilt tenslotte aardappelen met je voeten hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:30 schreef flugeltje het volgende:
Viola is de nieuwe Lieske
Nu heeft ze auw en kan ze niets meer doen....
ojaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als je naar buiten gaat jas aan idd
Nee lieverd jij bent Bommie niet, das weer iemand anders. Krijg je er nu ook al een persoonlijkheidscrisis bij![]()
Ik ben aan de drank, dus ik heb een excuus.quote:
Mis alleen nog het gepiep en gewapper erbijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:30 schreef flugeltje het volgende:
Flugeltje wil je dat niet zeggen over Lieskequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:30 schreef flugeltje het volgende:
dit is gewoon grappigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:29 schreef cuall het volgende:
Gert
dit is nog erger dan dat vorige nummer
![]()
![]()
![]()
Maar gelukkig drinkt ze nooit....somsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het was daar glad op de grond zei ze, weet ook niet precies wat er gebeurde. Zag haar alleen ineens op haar kop duiken![]()
nog altijd hetzelfde (nu zit mijn linkeroor nog potdicht ook). Maja das niet zo erg als die morgen weer open is.quote:
Gert gaat van bejaardenhuis naar bejaardenhuis en dan naar het BBhuisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:31 schreef flugeltje het volgende:
Die Gert doet het nog best leuk voor iemand van 70. Ik kan mezelf zo voorstellen dat hij heel wat bejaardensoosjes op weet te vrolijken zo...
En hij heeft er zelf ook nog behoorlijk lol in...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef Bijna35 het volgende:
Monique is toch wel de deco-queen in het huis
[afbeelding]
Is hij echt al 70? Ik dacht dat dat een grap was.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:31 schreef flugeltje het volgende:
Die Gert doet het nog best leuk voor iemand van 70. Ik kan mezelf zo voorstellen dat hij heel wat bejaardensoosjes op weet te vrolijken zo...
En hij heeft er zelf ook nog behoorlijk lol in...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:33 schreef Morwen het volgende:
Tis wel een beetje een hoerenfeest![]()
Gert, mijn oren![]()
Verdorie niet gezien!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Viel ze over die glazen ofzoIk was net te laat, zag haar alleen op de grond zitten.....
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is hij echt al 70? Ik dacht dat dat een grap was. [afbeelding]
inderdaad is het een hoerenfeest.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:33 schreef Morwen het volgende:
Tis wel een beetje een hoerenfeest![]()
Gert, mijn oren![]()
verkouwing spuitding gaat je iren open van stqn kan je goe horenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nog altijd hetzelfde (nu zit mijn linkeroor nog potdicht ook). Maja das niet zo erg als die morgen weer open is.
En Viola stuur der naar bed is ze morgen weer de oude![]()
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:33 schreef bunnyma het volgende:
Las ik het vanmiddag goed, dat Gert al 70 jaar is?
Dan heb ik vandaag wel bewondering voor hem. Hij was pas heel laat thuis en is toch de hele dag in de weer geweest. En nu doet hij toch weer een poging om te zingen.
Alleen op een feestje he, maar wordt wel graag wakker gemaakt voor champagnequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar gelukkig drinkt ze nooit....soms![]()
volgens de talpa site is ie echt 70...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is hij echt al 70? Ik dacht dat dat een grap was. [afbeelding]
Oeh, die oren jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nog altijd hetzelfde (nu zit mijn linkeroor nog potdicht ook). Maja das niet zo erg als die morgen weer open is.
En Viola stuur der naar bed is ze morgen weer de oude![]()
Oh ja, dat mis ik ook zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:31 schreef Snaptnix het volgende:
Mis alleen nog het gepiep en gewapper erbij![]()
al gedaan (rechteroor zat ook dicht en is al open)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
verkouwing spuitding gaat je iren open van stqn kan je goe horen
oquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:34 schreef kissa het volgende:
Heeft ze een klap op haar hoofd gekregen? Ze zit te vogelen met isblokjes![]()
Volgens de IMDB ook, dus het zal wel kloppen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef robster16 het volgende:
[..]
volgens de talpa site is ie echt 70...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, die oren jaMijn rechter zit al dagen dicht en allerlei reut erin helpt dus echt niet
Enige voordeel is dat ik Gert nu gedempt hoor
![]()
heel lekkelrquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
al gedaan (rechteroor zat ook dicht en is al open).
maar uhm smaakt de wijn goed?
Wat was er dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het lastig dat hij nog dat 'incest' gebeuren om zich heen heeft hangen. Ik schaam mezelf bijna omdat ik hem sympathiek vind...
Dikkequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:33 schreef bunnyma het volgende:
Las ik het vanmiddag goed, dat Gert al 70 jaar is?
Dan heb ik vandaag wel bewondering voor hem. Hij was pas heel laat thuis en is toch de hele dag in de weer geweest. En nu doet hij toch weer een poging om te zingen.
Ik moet wel om haar lachen ergens, als iemand niet door heeft wat ze allemaal eet/drinkt/doet/ en make-uped is het Viool welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen op een feestje he, maar wordt wel graag wakker gemaakt voor champagne![]()
Ik verdenk haar ervan dat ze altijd genoeg alcohol in haar bloed heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef tanna het volgende:
Effies een serieuse vraag: heeft iemand daadwerkelijk Bonnie alcohol zien drinken of niet?
Ben er toch wel een beetje nieuwsgierig naar![]()
Hij is door z'n dochters beschuldigd... Ze zeggen dat hij hen misbruikt heeft.quote:
Hij zal zijn straf wel gekregen hebben, en dan gewoon weer opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het lastig dat hij nog dat 'incest' gebeuren om zich heen heeft hangen. Ik schaam mezelf bijna omdat ik hem sympathiek vind...
Zochten die dochters niet gewoon publiciteit dus aandacht?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef flugeltje het volgende:
Nee, is nooit echt bewezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij zal zijn straf wel gekregen hebben, en dan gewoon weer opnieuw beginnen.
Gert? Ooit voor de rechter geweest ook?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is door z'n dochters beschuldigd... Ze zeggen dat hij hen misbruikt heeft.
He, Beertjequote:
Ik heb haar alleen uit een glas zien drinken met iets wat op cola leek. Of er iets sterks in zat weet ik niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef tanna het volgende:
Effies een serieuse vraag: heeft iemand daadwerkelijk Bonnie alcohol zien drinken of niet?
Ben er toch wel een beetje nieuwsgierig naar![]()
Ik vind het ook altijd een beetje eng...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:38 schreef tanna het volgende:
[..]
Zochten die dochters niet gewoon publiciteit dus aandacht?
Heb altijd een beetje huiverig gevoel bij dit soort berichten (in deze omstandigheden dan he)
Erg he? Heb ik dus ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef flugeltje het volgende:
das waar is lekker weekends ben af en toe schrijffoutquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, Beertje![]()
Lekker hoor, het leven is er om van te genieten![]()
Hij ziet er goed uit voor zijn leeftijd maar ik blijf het een enge man vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:36 schreef D.Rose het volgende:
Gert is tot nu toe de enige die me is meegevallen in het huis
Ze is toch ook manager van haar ex, dan zal ze wel moeten kunnen verkopen denk ik?quote:
Blijft dus een vraagtekenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb haar alleen uit een glas zien drinken met iets wat op cola leek. Of er iets sterks in zat weet ik niet.
Dat kan je dus ook weer niet zo stellig zeggen. Niemand zal het ooit weten, behalve Gert en zijn dochters zelf.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan is het voor mij einde discussie dan is Gert onschuldig.
Viola scherven brengen ons geluk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:41 schreef Bartoli het volgende:
ja viola scherven brengen geluk
En hij hijgt ook heel eng.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:41 schreef kissa het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit voor zijn leeftijd maar ik blijf het een enge man vinden![]()
Ja die is ook mede eigenaar of manager van de SupperClub te Amsterdam, super hippe boot met (prive) feesten, dus die weet dat wel te regelen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:40 schreef Bijna35 het volgende:
Micky: "Er staat iedere nacht een fles champagne klaar van onze champagne-sponsor. Mooi afgeplakt"
Zal die sponsor niet blij mee zijn, dat het is afgeplakt
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola scherven brengen ons geluk.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mis alleen nog het gepiep en gewapper erbij![]()
Volgens mij doet ze ook iets in de horeca. Weet alleen niet percies watquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze is toch ook manager van haar ex, dan zal ze wel moeten kunnen verkopen denk ik?
Als hij bedoelt dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen, heeft hij natuurlijk wel gelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat kan je dus ook weer niet zo stellig zeggen. Niemand zal het ooit weten, behalve Gert en zijn dochters zelf.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, was net een nieuwe fles port aan het open maken
![]()
Ja en zelfs die enekamer krijgen ze maar niet volquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:38 schreef D.Rose het volgende:
begrijp ik nou goed dat er maar 1 kamer is voor de verhuur
ze heeft (of had?) een hippe eettentquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef melke het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze ook iets in de horeca. Weet alleen niet percies wat
Het was zoiets van boem en Viola lag op de grond.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
dacht 10 jaar ongelikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:41 schreef Bartoli het volgende:
ja viola scherven brengen geluk
Dan wel inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:45 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Als hij bedoelt dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen, heeft hij natuurlijk wel gelijk
Zuipertje......quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
eigenares van een supperclub in Amsterdamquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef melke het volgende:
[..]
Maar een sponsor wil toch niet dat zijn spullen worden afgeplakt neem ik aan? Je sponsort toch iets zodat je naam genoemd of getoond wordt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:43 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja die is ook mede eigenaar of manager van de SupperClub te Amsterdam, super hippe boot met (prive) feesten, dus die weet dat wel te regelen hoor
Voor 1000quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef Marrije het volgende:
Voor hoeveel moet die kamer inmiddels worden verhuurd?
Mja, ik zou ook liever niet 's morgens als enige dat hele team op mijn pet krijgenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja en zelfs die enekamer krijgen ze maar niet vol![]()
Heb het even opgezocht:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef melke het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar op de site las ik ergens dat het 250 euro is?quote:
de glasbakquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:47 schreef bunnyma het volgende:
Wie is die man die Viola in bedwang houdt?
Gelukkig hebben postzegels tegenwoordig al lijm zelf, dus likken hoeft niet meerquote:
Ze sponsoren natuurlijk wel voor het goede doel en neem aan dat ze wel op de hoogte gebracht zijn van de voorwaarden die eraan zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Maar een sponsor wil toch niet dat zijn spullen worden afgeplakt neem ik aan? Je sponsort toch iets zodat je naam genoemd of getoond wordt?
Het enige wat ik nog over heb is de hondenmand, 50 euri en je slaapt er. Krijg je de hond er nog bij..quote:
Ze hebben het nog steeds over 1000 euroquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar op de site las ik ergens dat het 250 euro is?
dat was het bedrag waar ze mee zouden starten, maar ze zetten liever hoog in om meer geld binnen te halenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar op de site las ik ergens dat het 250 euro is?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht:
Sinds 1999 is zij betrokken als adviseur van de hippe Amsterdamse uitgaansgelegenheid De Supperclub.
En wat voor een hond heb je?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog over heb is de hondenmand, 50 euri en je slaapt er. Krijg je de hond er nog bij..
taakstrafquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog over heb is de hondenmand, 50 euri en je slaapt er. Krijg je de hond er nog bij..
Je zou Viola 's morgens naast je bed hebben staan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mja, ik zou ook liever niet 's morgens als enige dat hele team op mijn pet krijgen![]()
Ja, dat heeft tot nu toe veel opgeleverdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was het bedrag waar ze mee zouden starten, maar ze zetten liever hoog in om meer geld binnen te halen
http://www.talpa.tv/web/show/id=225104/dbid=3989/typeofpage=51230 ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze hebben het nog steeds over 1000 euro
Ben ik gelijk van mijn ODOL af.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je zou Viola 's morgens naast je bed hebben staan.![]()
Een kruising tussen een flatcoat retriever en een cocker spaniël...quote:
Nog niet, maar als je eens in de drie dagen de kamer verhuurt voor 1000 euro, heb je nog altijd meer dan iedere dag verhuren voor 250quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dat heeft tot nu toe veel opgeleverd
Quincy heet iequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:48 schreef tanna het volgende:
En wie was nou die enge zanger? (voor Gert)
Dan hebben ze de prijs wel erg snel verlaagd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/show/id=225104/dbid=3989/typeofpage=51230 ?
Nou, voor 250 zou de 'gewone' man de kamer ook wel hurenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:51 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Nog niet, maar als je eens in de drie dagen de kamer verhuurt voor 1000 euro, heb je nog altijd meer dan iedere dag verhuren voor 250
Dan ga ik wel ergens slapenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een kruising tussen een flatcoat retriever en een cocker spaniël...
Ziet er mooi uit, maar heeft de drukte van de retriever en de arrogantie van de cocker... Onmogelijke combi kan ik je wel vertellen
Heb je lang over gedaanquote:
Dan weet ik eigenlijk nog niks, m.a.w. ; nooit van gehoordquote:
dat vind ik nog veel teveelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, voor 250 zou de 'gewone' man de kamer ook wel huren
Misschien dat ik het dan zelfs wel zou doen....
Dat is niet verkeerd, is in elk geval de mand groot genoeg.quote:
ff googlen levert vast iets opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:53 schreef tanna het volgende:
[..]
Dan weet ik eigenlijk nog niks, m.a.w. ; nooit van gehoord![]()
Vertel mee eens, hoe is het nu met hemquote:
Dan mag er, statistisch gezien, morgen wel iemand inchecken!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:51 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Nog niet, maar als je eens in de drie dagen de kamer verhuurt voor 1000 euro, heb je nog altijd meer dan iedere dag verhuren voor 250
Moet je Bonnie vragen...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vertel mee eens, hoe is het nu met hem![]()
Gatver likken postzegel dan blegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig hebben postzegels tegenwoordig al lijm zelf, dus likken hoeft niet meer![]()
![]()
Hallo allemaal BEW
Je moet ook nooit boodschappen gaan doen als je honger hebt..... dan koop je veel te veel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jawel geloof ik, hebben weer de hele Lidl leegekocht![]()
Haiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:43 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja die is ook mede eigenaar of manager van de SupperClub te Amsterdam, super hippe boot met (prive) feesten, dus die weet dat wel te regelen hoor
Er zijn teveel kakelende mensen op de streamsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:57 schreef Manu82 het volgende:
Er is teveel lawaai op de streams!!
ze gaan nu de deur uit, nog ff geduldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:57 schreef Manu82 het volgende:
Er is teveel lawaai op de streams!!
Heeeeej Manuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeeeej iemand die me ziet staanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gatver likken postzegel dan bleg
hoi lieverd![]()
![]()
* Snaptnix geeft FB een hele dikke knuffelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
* Foreverblue heeft het gevoel genegeerd te worden![]()
kijk esterugquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
ach dat lijkt maar, dat gevoel heb ik ook weleensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
Maar met wie identificeer je je dan? Wil je dat wel, vraag ik me af, al is aandacht aandacht natuurlijk....hoe je het ook wendt of keertquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef flugeltje het volgende:
Stel nou dat je graag bekend wilt worden. Daar heb je dan vaak alles voor over... Als je nu eens een paar duizend euri eraan spendeert en die hotelkamer voor een aantal dagen boeken. Daarnaast zorg je dat je ook de etentjes en de ontbijtjes meepakt waardoor je dus eigenlijk ook 24/7 in beeld bent.
Het kost wat, maar dan heb je ook wat...
je bent niet de enigste hoor dat zijn er wel meer met dat gevoeldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
mmmmm gelukkig maar.... dikke knuffel terugquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* Snaptnix geeft FB een hele dikke knuffel
Natuurlijk wordt je niet genegeerd lieverd![]()
![]()
Stel dat je goed kunt zingen.... Dan grijp je tijdens zo'n sing-a-long gewoon de microfoon en geeft een showtje weg... Zou zomaar kunnen lukken natuurlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar met wie identificeer je je dan? Wil je dat wel, vraag ik me af, al is aandacht aandacht natuurlijk....hoe je het ook wendt of keert![]()
Wie niet he.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach dat lijkt maar, dat gevoel heb ik ook weleens
Hahaha die club wordt steeds groter hèquote:Op zondag 15 januari 2006 00:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je bent niet de enigste hoor dat zijn er wel meer met dat gevoeld
hey FB![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:00 schreef tanna het volgende:
Als Bonnie heur haar zou opsteken, zou je het kunnen vergelijken met een dode marmot.......wat een bossie stro zeg![]()
Hahahaha dat lees ik ooit meer..... WBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
Als beginnend artiest misschien, maar je moet je dan wel bedenken of je de kant van deze mensen op wilt. Ik zie een beginnende rocker daar niet staan bijv.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Stel dat je goed kunt zingen.... Dan grijp je tijdens zo'n sing-a-long gewoon de microfoon en geeft een showtje weg... Zou zomaar kunnen lukken natuurlijk.
jepquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeej iemand die me ziet staan![]()
Hoi schat... nog lekker aan de wijn?![]()
Hihi geleerd van Manu de vorige keerquote:Op zondag 15 januari 2006 00:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hahahaha dat lees ik ooit meer..... WB![]()
Nee dat niet... Maar aandacht blijft natuurlijk aandacht...quote:Op zondag 15 januari 2006 00:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als beginnend artiest misschien, maar je moet je dan wel bedenken of je de kant van deze mensen op wilt. Ik zie een beginnende rocker daar niet staan bijv.![]()
Heb jij andere streams? Ik hoor alleen maar.............dag, rij voorzichtig............heb je je mobiel etc?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:03 schreef bunnyma het volgende:
Kelly vraagt aan Viola of ze soms teveel gedronken had.![]()
Moooooi zo... laat het je lekker smakenquote:
eejjjjjjjjj Arceequote:Op zondag 15 januari 2006 00:04 schreef Arcee het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #95
Jeetje, lovebear, wat veel.![]()
![]()
Iets van 400 euro...quote:Op zondag 15 januari 2006 00:05 schreef A-en-M het volgende:
Weet iemand hoeveel dat kunstwerk van Viooltje heeft opgebracht?
Beertje heeft de smaak te pakken ga zo door.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:04 schreef Arcee het volgende:
![]()
1. 407 the_legend_killerquote:Op zondag 15 januari 2006 00:04 schreef Arcee het volgende:
![]()
Hoi Arceequote:Op zondag 15 januari 2006 00:04 schreef Arcee het volgende:
![]()
Ik ook, maar dan moet ik echt moeite doen hoor en alles hier verder (tv, muziek, mannetje) op mute zettenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:04 schreef tanna het volgende:
[..]
Heb jij andere streams? Ik hoor alleen maar.............dag, rij voorzichtig............heb je je mobiel etc?
Smakkkk dikke kusssss voor FBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
Arcee.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:04 schreef Arcee het volgende:
![]()
Hey TLquote:
en regenworm doet rustig aan staat hij nog op de 23e plaatsquote:Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
1. 407 the_legend_killer
2. 382 lovebear
3. 316 hallo_mensen
4. 297 Foreverblue
5. 281 Alexxxxx
6. 271 KiwiTjuHh
7. 266 cuall
8. 241 Snaptnix
9. 234 D.Rose
10. 229 Messenga
Weer de top 10 voor de helft gevuld met HBB mensen![]()
![]()
Hahahaha, en vanmorgen zat ze op te scheppen dat ze altijd ¤ 2000,- opbrachten.quote:
mmmmm ondertussen hebben ze me zien staan, maar dank je wel SuperMOMquote:
Stream 3. Meestal het duidelijkste.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:04 schreef tanna het volgende:
[..]
Heb jij andere streams? Ik hoor alleen maar.............dag, rij voorzichtig............heb je je mobiel etc?
quote:
Hahaha, okeequote:Op zondag 15 januari 2006 00:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan moet ik echt moeite doen hoor en alles hier verder (tv, muziek, mannetje) op mute zetten![]()
denk het niet het is niet meer dan 10 euro waard.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:07 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Ze zei nog zo dat de winkelwaarde 2000 was
En ik sta er weer eens niet bij, zit ik me daar de krampen voor te typeren (ja, Bartoliquote:Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
1. 407 the_legend_killer
2. 382 lovebear
3. 316 hallo_mensen
4. 297 Foreverblue
5. 281 Alexxxxx
6. 271 KiwiTjuHh
7. 266 cuall
8. 241 Snaptnix
9. 234 D.Rose
10. 229 Messenga
Weer de top 10 voor de helft gevuld met HBB mensen![]()
![]()
quote:
Dankjewel voor de tipquote:Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Stream 3. Meestal het duidelijkste.
Thanxquote:Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Stream 3. Meestal het duidelijkste.
weer?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, en weer sta je boven me met aantallen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |