Hahaha die club wordt steeds groter hèquote:Op zondag 15 januari 2006 00:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je bent niet de enigste hoor dat zijn er wel meer met dat gevoeld
hey FB![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:00 schreef tanna het volgende:
Als Bonnie heur haar zou opsteken, zou je het kunnen vergelijken met een dode marmot.......wat een bossie stro zeg![]()
Hahahaha dat lees ik ooit meer..... WBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
* Foreverblue heeft het gevoel genegeerd te worden![]()
Als beginnend artiest misschien, maar je moet je dan wel bedenken of je de kant van deze mensen op wilt. Ik zie een beginnende rocker daar niet staan bijv.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Stel dat je goed kunt zingen.... Dan grijp je tijdens zo'n sing-a-long gewoon de microfoon en geeft een showtje weg... Zou zomaar kunnen lukken natuurlijk.
jepquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeej iemand die me ziet staan![]()
Hoi schat... nog lekker aan de wijn?![]()
Hihi geleerd van Manu de vorige keerquote:Op zondag 15 januari 2006 00:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hahahaha dat lees ik ooit meer..... WB![]()
Nee dat niet... Maar aandacht blijft natuurlijk aandacht...quote:Op zondag 15 januari 2006 00:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als beginnend artiest misschien, maar je moet je dan wel bedenken of je de kant van deze mensen op wilt. Ik zie een beginnende rocker daar niet staan bijv.![]()
Heb jij andere streams? Ik hoor alleen maar.............dag, rij voorzichtig............heb je je mobiel etc?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:03 schreef bunnyma het volgende:
Kelly vraagt aan Viola of ze soms teveel gedronken had.![]()
Moooooi zo... laat het je lekker smakenquote:
eejjjjjjjjj Arceequote:Op zondag 15 januari 2006 00:04 schreef Arcee het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #95
Jeetje, lovebear, wat veel.![]()
![]()
Iets van 400 euro...quote:Op zondag 15 januari 2006 00:05 schreef A-en-M het volgende:
Weet iemand hoeveel dat kunstwerk van Viooltje heeft opgebracht?
Beertje heeft de smaak te pakken ga zo door.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:04 schreef Arcee het volgende:
![]()
1. 407 the_legend_killerquote:Op zondag 15 januari 2006 00:04 schreef Arcee het volgende:
![]()
Hoi Arceequote:Op zondag 15 januari 2006 00:04 schreef Arcee het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |