Als je naar buiten gaat jas aan iddquote:
ik laat ze gewoon vallen hetzelfde als Violaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heren staan jullie al klaar om iets op te vangen. Nog even en ze floepen er echt uit![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:27 schreef bunnyma het volgende:
Viola flikkerde op haar kop.
Regenworm heeft 112 al gebeldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef flugeltje het volgende:
Okay, hup naar het ziekenhuis en daar houden... Nieuwe hotelier erin...
flugel blij
Dacht dat je je juist graag aan haar irriteerde, omdat het anders saai werdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef flugeltje het volgende:
Okay, hup naar het ziekenhuis en daar houden... Nieuwe hotelier erin...
flugel blij
Viel ze over die glazen ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:27 schreef Snaptnix het volgende:
Viola gevallen......... Ach gossie..........
Het was echt een klap hoor. Om gelijk te vragen. Was ie in beeld![]()
Bonnie gaat ook nog wel een keer op haar bek.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef melke het volgende:
Het kan ook maar een iemand gebeuren he....
Ja, gaat steeds beterquote:
Het was daar glad op de grond zei ze, weet ook niet precies wat er gebeurde. Zag haar alleen ineens op haar kop duikenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Viel ze over die glazen ofzoIk was net te laat, zag haar alleen op de grond zitten.....
Je bedoelt Nathalie met haar enkel. Je schilt tenslotte aardappelen met je voeten hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:30 schreef flugeltje het volgende:
Viola is de nieuwe Lieske
Nu heeft ze auw en kan ze niets meer doen....
ojaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als je naar buiten gaat jas aan idd
Nee lieverd jij bent Bommie niet, das weer iemand anders. Krijg je er nu ook al een persoonlijkheidscrisis bij![]()
Ik ben aan de drank, dus ik heb een excuus.quote:
Mis alleen nog het gepiep en gewapper erbijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:30 schreef flugeltje het volgende:
Flugeltje wil je dat niet zeggen over Lieskequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:30 schreef flugeltje het volgende:
dit is gewoon grappigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:29 schreef cuall het volgende:
Gert
dit is nog erger dan dat vorige nummer
![]()
![]()
![]()
Maar gelukkig drinkt ze nooit....somsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het was daar glad op de grond zei ze, weet ook niet precies wat er gebeurde. Zag haar alleen ineens op haar kop duiken![]()
nog altijd hetzelfde (nu zit mijn linkeroor nog potdicht ook). Maja das niet zo erg als die morgen weer open is.quote:
Gert gaat van bejaardenhuis naar bejaardenhuis en dan naar het BBhuisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:31 schreef flugeltje het volgende:
Die Gert doet het nog best leuk voor iemand van 70. Ik kan mezelf zo voorstellen dat hij heel wat bejaardensoosjes op weet te vrolijken zo...
En hij heeft er zelf ook nog behoorlijk lol in...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef Bijna35 het volgende:
Monique is toch wel de deco-queen in het huis
[afbeelding]
Is hij echt al 70? Ik dacht dat dat een grap was.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:31 schreef flugeltje het volgende:
Die Gert doet het nog best leuk voor iemand van 70. Ik kan mezelf zo voorstellen dat hij heel wat bejaardensoosjes op weet te vrolijken zo...
En hij heeft er zelf ook nog behoorlijk lol in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |