Hij is door z'n dochters beschuldigd... Ze zeggen dat hij hen misbruikt heeft.quote:
Hij zal zijn straf wel gekregen hebben, en dan gewoon weer opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het lastig dat hij nog dat 'incest' gebeuren om zich heen heeft hangen. Ik schaam mezelf bijna omdat ik hem sympathiek vind...
Zochten die dochters niet gewoon publiciteit dus aandacht?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het lastig dat hij nog dat 'incest' gebeuren om zich heen heeft hangen. Ik schaam mezelf bijna omdat ik hem sympathiek vind...
Nee, is nooit echt bewezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij zal zijn straf wel gekregen hebben, en dan gewoon weer opnieuw beginnen.
Gert? Ooit voor de rechter geweest ook?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is door z'n dochters beschuldigd... Ze zeggen dat hij hen misbruikt heeft.
He, Beertjequote:
Ik heb haar alleen uit een glas zien drinken met iets wat op cola leek. Of er iets sterks in zat weet ik niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef tanna het volgende:
Effies een serieuse vraag: heeft iemand daadwerkelijk Bonnie alcohol zien drinken of niet?
Ben er toch wel een beetje nieuwsgierig naar![]()
Ik vind het ook altijd een beetje eng...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:38 schreef tanna het volgende:
[..]
Zochten die dochters niet gewoon publiciteit dus aandacht?
Heb altijd een beetje huiverig gevoel bij dit soort berichten (in deze omstandigheden dan he)
Erg he? Heb ik dus ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef flugeltje het volgende:
das waar is lekker weekends ben af en toe schrijffoutquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, Beertje![]()
Lekker hoor, het leven is er om van te genieten![]()
Hij ziet er goed uit voor zijn leeftijd maar ik blijf het een enge man vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:36 schreef D.Rose het volgende:
Gert is tot nu toe de enige die me is meegevallen in het huis
Ze is toch ook manager van haar ex, dan zal ze wel moeten kunnen verkopen denk ik?quote:
Blijft dus een vraagtekenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb haar alleen uit een glas zien drinken met iets wat op cola leek. Of er iets sterks in zat weet ik niet.
Dat kan je dus ook weer niet zo stellig zeggen. Niemand zal het ooit weten, behalve Gert en zijn dochters zelf.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan is het voor mij einde discussie dan is Gert onschuldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |