allebei waarschijnlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bepaald die walvis de tijden of de manager?
Nee hoor en dan daarbij dan noemen ze je toch een kamper, maakt hou het uit. Als je het leuk vindt vind je het leuk. Boeiuh wat de hele wereld daarvan zegtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Vinden jullie me een kamper als ik zeg dat ik dit een leuk liedje vind?
nee hoor binner nogquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je bent toch nog online![]()
ik dacht dat je weg was
![]()
nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:12 schreef flugeltje het volgende:
verder dan maar
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef flugeltje het volgende:
Hoi iedereen die ik nog niet gezien had
Oh, ok.quote:
Uhm... nee niet echt hoorquote:
Dat vind ik heel logisch, is toch niks mis mee? Waarom is dat slecht dan/quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof niet dat ze alleen maar mee doen voor het goede doel, zeker weten ook voor hun eigen imago/bekendheid.
Gadverdammequote:
Wie heeft het mail adres nog? Dit nemen ze vast wel aan voor het goede doelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:14 schreef melke het volgende:
Heeft Bart zich nou nog steeds niet geschoren.... 1000 euro als hij die bakkebaarden eraf haalt!
Ik vind het niet slecht hoor. Het is gewoon niet mijn soort van volk. Ben zelf veel nuchterder en niet zo gemaakt. Ieder zijn eigen ding toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat vind ik heel logisch, is toch niks mis mee? Waarom is dat slecht dan/
Jammer dat je adoratietopic dicht is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat vind ik heel logisch, is toch niks mis mee? Waarom is dat slecht dan/
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jammer dat je adoratietopic dicht is.![]()
Anders zou ik erin zetten: "Omdat ze zo lekker kan zuigen".![]()
Dan ga ik hier met de bus rond voor die 1000 euro, die heb ik namelijk nog nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wie heeft het mail adres nog? Dit nemen ze vast wel aan voor het goede doel![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is sexy!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:14 schreef melke het volgende:
Heeft Bart zich nou nog steeds niet geschoren.... 1000 euro als hij die bakkebaarden eraf haalt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |