Dan alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:43 schreef -J-D- het volgende:
14.55 uur.
Zo laat begint iig de uitzending op SBS6quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef AirRaid het volgende:
17.55 uur toch????
Dan zal de wedstrijd dus wel om 19.05 beginnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:21 schreef Bruce117 het volgende:
Uitzending op de BBC is van 19:00 tot 21:00 nederlandse tijd.
Ik op Ronnie Baxter.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:34 schreef fotoloog het volgende:
Ik zet m'n geld op Barney.....
De BBC begint pas om 19.00, dus je gaat een heel uur lang naar een hoop geblaat luisteren van Dick en Co?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Om 17.55 begint de uitzending op SBS.
Vanaf dan zet ik dus gewoon de tv aan
Valt toch wel mee? Meestal houden ze bij "Are you ready" hun mond, en schakelen ze over.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:55 schreef Paxlie het volgende:
Sowieso heeft SBS echt veels te veel geblaat man
En dan is Fitzmorris de wedstrijd supermooi aan het afkondigen gaan die eikels er keihard doorheen ouwehoeren. Kunnen ze dan niet even hun smoel houden ?
Zo erg vind ik dat helemaal nietquote:Op zondag 15 januari 2006 10:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De BBC begint pas om 19.00, dus je gaat een heel uur lang naar een hoop geblaat luisteren van Dick en Co?
Barney moet winnen.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog niemand tegengekomen die niet voor Jelle is vanavond
Ik denk dat 95% van Nederland (behalve Den Haag en omstreken) hoopt op Klaassen als winnaar!
quote:
„Publiek is tegen mij”
FRIMLEY GREEN, zondag
Het Nederlandse en Engelse publiek zal zich vanavond tegen titelverdediger Raymond van Barneveld keren. Dat is althans de verwachting van de viervoudig winnaar van het dartskampioenschap zelf. ’Barney’: „Nederland wil dat Jelle wint. Hij doet het fantastisch en ik weet ook niet wat ik zie. Het gaat wel heel erg snel, maar van zijn gemiddelden raak ik nog niet opgewonden.”
quote:Titelverdediger Barney tegen rookie Klaasen
DUBBEL DUTCH!
Lakeside kleurt oranje met Nederlandse finale
FRIMLEY GREEN, zondag
Dartend Nederland zit vanavond om zeven uur massaal voor de buis om in Frimley Green een absolute Nederlandse droomfinale in de dartsgeschiedenis te aanschouwen. De viervoudig 38-jarige kampioen Raymond van Barneveld en de pas 21-jarige debutant Jelle Klaasen wonnen gisteren op indrukwekkende wijze hun partijen in de halve finales van het World Professional Darts Championship tegen respectievelijk Martin Adams (6-2) en Shaun Greatbatch (6-3). Op de Lakeside gaat het Nederlandse duo onderling uitvechten wie zich de beste van de wereld mag noemen.
In de uitpuilende en bij tijd en wijle kolkende Lakesideclub dropen de Engelsen teleurgesteld af en brak er een spontaan Oranjefeestje los. „Dat gaat wat worden! Het belangrijkste is dat de beker nu in Nederland blijft”, keek Barney alvast vooruit.
Van Barneveld en Adams zijn goede vrienden. En dat geldt ook voor hun vrouwen Silvia en Sharon. Ze komen regelmatig bij elkaar over de vloer. Vorig jaar speelden ze in de finale van de Lakeside nog tegen elkaar en Barney won die wedstrijd toen met 6-2, waarmee hij zijn vierde kampioenschap in Frimley Green pakte.
Adams is in grote vorm en had zijn zinnen gezet op de titel in 2006, het jaar dat hij 50 wordt. Maar Van Barneveld is niet de eerste de beste. Nadat de captain van het Engelse team de eerste set won, begon Barney de partij op alle fronten te beheersen. Hij kwam met 3-1 voor en het werd zelfs 4-1 voor de pauze. Adams snelde naar de bar, bestelde een grote pils en stak een sigaret op…
De Hagenaar ging in de players-lounge daarentegen gewoon verder met gooien. Na de 5-1 mocht Adams, de man op dit toernooi van de indrukwekkende comebacks, nog heel even terugkomen, waarna Barney de match met dezelfde cijfers als vorig jaar in zijn voordeel besliste (6-2) en voor de zesde keer op de Lakeside in de finale staat. „Ik heb enorm veel getraind op de dubbels de laatste dagen en dat wierp zijn vruchten af. De grote vorm komt heel dichtbij en ik heb het gevoel dat het goed gaat komen. Want zonder arrogant te willen zijn, zeven sets van mij zien te winnen is voor iedere tegenstander een hele opgave…”
Jelle Klaasen had het niet makkelijk in zijn halve finale tegen Shaun Greatbatch, de man die het Dutch Open ooit op zijn naam schreef door in de finale een 9-darter te produceren. Klaasen kwam er de eerste set niet aan te pas en stond al snel met 3-1 achter. Vlak voor de pauze sloeg hij echter terug. En in plaats van een bijna kansloze 4-1 achterstand bracht ’the young Matador’, zoals de Engelsen hem hier noemen, de achterstand terug tot 3-2. Jelle stoomde door en was ontketend. Hij won zijn laatste vijf sets op zeer indrukwekkende wijze. „Ik had totaal geen last van zenuwen en stond heerlijk te gooien, al moest ik in het begin wel even wennen aan het langzame tempo van mijn tegenstander”, aldus de man, wiens naam hier al dagen op ieders lippen ligt. Greatbatch, die het spel van ’Snelle Jelle’ probeerde te ontregelen door vooral langzaam te spelen, pakte na afloop de arm van Klaasen en stak hem in de lucht. „Een terechte winnaar”, concludeerde ook hij.
Intussen is Jelle Klaasen ongewild weer het onderwerp van een heuse rel geworden. Chef-sport Lex Muller van SBS6 mocht gisteren niet persoonlijk met Klaasen praten van diens ’adviseurs’ van zijn sponsor Keuken Concurrent. Muller: „Wij willen hem voor enkele jaren een contract aanbieden. We hebben dat ook met Van Barneveld en Stompé gedaan. Natuurlijk wil ik hem niet weghalen bij zijn huidige sponsor, want ik denk ook wel degelijk in het belang van die jongen. Maar ik doe geen zaken met managers die overal links en rechts opduiken.”
De oude sponsor van Klaasen overweegt overigens naar de rechter te stappen wegens contractbreuk. SBS is intussen al enige tijd in gesprek met de PDC, de andere dartsbond, omtrent het verkrijgen van de uitzendrechten van het WK in Purfleet.
Daar heeft ie toch gelijk in? Als ik zo de reacties op Fok bekijkt, dan denk ik dat het meerendeel voor Klaasen is.quote:
'Wie is je favoriet' was beter geweest!quote:Op zondag 15 januari 2006 11:31 schreef RayMania het volgende:
Poll: Wie wint de Lakeside?Jelle Klaasen Raymond van Barneveld
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat staat er ook nietquote:Op zondag 15 januari 2006 11:36 schreef RayMania het volgende:
Wat een boutverslag, Jelle won de 1e set en kwam er wél aan te pas.
hij kwam 3-1 in sets achter. L E Z E N !quote:Op zondag 15 januari 2006 11:36 schreef RayMania het volgende:
Wat een boutverslag, Jelle won de 1e set en kwam er wél aan te pas.
quote:
quote:Klaasen kwam er de eerste set niet aan te pas [...]
Van Barneveld wint maar ik hoop op Klaasen.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:31 schreef RayMania het volgende:
Poll: Wie wint de Lakeside?Jelle Klaasen Raymond van Barneveld
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Als je doorleest zie je dat het een stand in sets is, maar het is idd een beetje een kromme zin.quote:
Vind ik altijd een denigrerende opmerking, Darts is meer dan een cafesport, het leent zich echter om verscheidene redenenen uitstekend om het in een cafe te doen, zoals ook kaarten en bijv biljartsporten.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:49 schreef popolon het volgende:
Wel grappig dat een cafe spelletje zo'n impact heeft.
Ik kijk ook, best leuk.
Er moet een s achter set staan inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je doorleest zie je dat het een stand in sets is, maar het is idd een beetje een kromme zin.
Na het darten worden beide darters altijd afgekondigd nog. Hier praten die kneuzen van sbs altijd doorheen. Vreselijk irritant want het zijn vaak leuke stukjes tekst over een darter.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Meestal houden ze bij "Are you ready" hun mond, en schakelen ze over.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Na het darten worden beide darters altijd afgekondigd nog. Hier praten die kneuzen van sbs altijd doorheen. Vreselijk irritant want het zijn vaak leuke stukjes tekst over een darter.
Daarom lijkt: wie is je favoriet? me ook een betere poll.. zoals eerder al gezegd!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vrees Ray, ik ben voor Jelle.
SBS is het enige minpuntje aan het Darts, die mannen hebben er geen kaas van gegeten hoe je een traditioneel evenement op een professionele en warme manier brengt zonder in hausannastemming te komen omdat er toevalig twee Nederlanders in de finale staan.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Na het darten worden beide darters altijd afgekondigd nog. Hier praten die kneuzen van sbs altijd doorheen. Vreselijk irritant want het zijn vaak leuke stukjes tekst over een darter.
Die staat er nu.. sorry niet gezienquote:Op zondag 15 januari 2006 12:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Daarom lijkt: wie is je favoriet? me ook een betere poll.. zoals eerder al gezegd!
Barney lijkt me de favoriet, die heeft als enige in de jaren hiervoor kunnen bewijzen óók in een finale top te spelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Daarom lijkt: wie is je favoriet? me ook een betere poll.. zoals eerder al gezegd!
Het gemiddelde commentaar:quote:Op zondag 15 januari 2006 12:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
SBS is het enige minpuntje aan het Darts, die mannen hebben er geen kaas van gegeten hoe je een traditioneel evenement op een professionele en warme manier brengt zonder in hausannastemming te komen omdat er toevalig twee Nederlanders in de finale staan.
Die Stompe en van Dijk in de studio gecombineerd met een "ik heb de klepel horen luiden maar weet niet waar de klok hangt' Hans Kraay is gewoon hilarisch.
Om over het wedstrijdcommentaar nog maar te zwijgen...
Aan SBS6: De Mensen die het Darts volgen spreken meestal een beetje tot redelijk goed Engels en kunnen alles zelf wel vertalen, hou dus gewoon je bek als er op het podium gesproken wordt.
Ik denk juist dat Jelle favoriet is over het algemeen, maar dat Barney wint.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Barney lijkt me de favoriet, die heeft als enige in de jaren hiervoor kunnen bewijzen óók in een finale top te spelen.
Een halve finale is een wereld van verschil met de finale, maar Jelle heeft heel Nederland de afgelopen week verrast volgens mij, dus mij zou niets verbazen.
Voor mij blijft Barney de favoriet, temeer omdat hij de psychologische oorlogsvoering wat beter beheerst denk ik en die zal hij ongetwijfeld gaan toepassen als Klaasen in de buurt van zijn vorm van deze week komt.
Een commentator moet imo niet té chauvinistisch zijn, een aangename stem én stemverheffing hebben en weten wanneer er tijd is voor informatieve zaken en wanneer juist niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:06 schreef Urquhart het volgende:
Die commentatoren van SBS vallen nog wel mee. Eentje heeft er verstand van, en is ook goed op de hoogte van het rekenwerk. Die ander voegt echter niets toe, en heeft een irritante stem.
Barney is niet in topvorm nee, dat zeker niet, maar ik denk dat we het er wel over eens zijn dat het een topper is.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Jelle favoriet is over het algemeen, maar dat Barney wint.
Je hebt het over de vorm van Barney.. die vond ik pas de laatste wedstrijd op het niveau die je van hem verwacht.
en met Eredivisie samenvattingenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef Joene het volgende:
Beetje jammer dat het dus gelijktijdig met de 10km schaatsen is
naja dat vind ik persoonlijk niet zo erg boeiend maar goed.quote:
quote:Het kijkercijferkanon van gisteren was echter de halve finale van het officieuze WK Darts, uitgezonden in de middag bij SBS6. Gemiddeld over de bijna vijf uur uitzendtijd keken ruim 1,8 miljoen sportliefhebbers naar de overwinningen van de Nederlanders Raymond van Barneveld en Jelle Klaasen.
En het worden er nu alleen nog maar meer nu bekent is dan Ray en Jelle tegen elkaar moetenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Http://frontpage.fok.nl/nieuws/61317 :
[..].
Het is ook eindelijk weer leuk.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef TheVulture het volgende:
Het darten is ook weer voor het eerst sinds jaren een echte hype door Jelle, zelfs mijn vrienden die geen hol om darten geven volgen het nu...
Je kunt het natuurlijk ook hier volgenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef SunChaser het volgende:
Ik zit in Antwerpen en kijk de bbc, die zijn lyrisch over de nederlanders; helaas is de tv klein en is de stqnd moeilijk te lezen, mqqr jq
zit in een @cafe met een azerty klotebordquote:Op zondag 15 januari 2006 13:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook hier volgenEn de tv als ondersteuning
Ooh 7 uur??quote:Op zondag 15 januari 2006 15:16 schreef fotoloog het volgende:
19.00 uur dacht ik...
Eruit vliegen is lastig in een finale.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik hoop dat die vieze vetklep eruit vliegt.
Lekker nummer hoorquote:
http://www.jelleklaasen.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=41 Live-scoreboard (weet niet offie werktquote:Op zondag 15 januari 2006 13:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook hier volgenEn de tv als ondersteuning
Ik heb voor me zelf werkelijk geen id, ben ik wel eens benieuwd naquote:Op zondag 15 januari 2006 15:43 schreef Dandelion het volgende:
[..]
welk nummer is het?
Het wel tof zijn als ie eens flink aan' t hakken slaat bij zijn opkomst![]()
http://www.dartkrant.nl/opkomst.php Hier iets gevonden maar Snelle Jelle staat er niet bijquote:Op zondag 15 januari 2006 15:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb voor me zelf werkelijk geen id, ben ik wel eens benieuwd na![]()
Iddhakkent het podium op
Jep, dat is em. Dankjequote:Op zondag 15 januari 2006 16:02 schreef Jeroen_M het volgende:
DJ Mystery - Type Face geloof ik.
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:02 schreef Jeroen_M het volgende:
DJ Mystery - Type Face geloof ik.
BBC !!!!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
SBS is het enige minpuntje aan het Darts, die mannen hebben er geen kaas van gegeten hoe je een traditioneel evenement op een professionele en warme manier brengt zonder in hausannastemming te komen omdat er toevalig twee Nederlanders in de finale staan.
Die Stompe en van Dijk in de studio gecombineerd met een "ik heb de klepel horen luiden maar weet niet waar de klok hangt' Hans Kraay is gewoon hilarisch.
Om over het wedstrijdcommentaar nog maar te zwijgen...
Aan SBS6: De Mensen die het Darts volgen spreken meestal een beetje tot redelijk goed Engels en kunnen alles zelf wel vertalen, hou dus gewoon je bek als er op het podium gesproken wordt.
Dat is juist kickenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:35 schreef BB-King het volgende:
Het enige minpuntje van Jelle is juist zijn opkomstmuziek, verder is ie top!
I agree!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:35 schreef BB-King het volgende:
Het enige minpuntje van Jelle is juist zijn opkomstmuziek, verder is ie top!
Totaal niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 08:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is het populair in de VS?
Ben benieuwd of ze daar Darten uberhaupt kennen...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Totaal niet.
Ik volg het via de BBC op tv.
jawel, ben in een sportsbar geweest waar wel borden hingen en pijlen achter de bar verkrijgbaar waren (vraag niet wat voor borden en pijlen, maar goed het was er)quote:Op zondag 15 januari 2006 17:01 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze daar Darten uberhaupt kennen...
Oh heerlijk van die electronische kroegborden met plastic pijlen en toeters en bellen. Met als klap op de vuurpijl,quote:Op zondag 15 januari 2006 17:04 schreef Guard het volgende:
[..]
jawel, ben in een sportsbar geweest waar wel borden hingen en pijlen achter de bar verkrijgbaar waren (vraag niet wat voor borden en pijlen, maar goed het was er)
precies mijn vraag voor iemand die in het buitenland zitquote:Op zondag 15 januari 2006 17:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is de finale ook online terug te bekijken, dan hoef ik 'm niet op te nemen...
Heb je geen precies link?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:24 schreef Jeroen_M het volgende:
Ja, op BBC.co.uk...
i agreequote:
Ik zag net wat beelden van Jelle op de site van de BBC maar die waren van slechte kwaliteit dus dan zal de rest dat ook wel zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 17:24 schreef Jeroen_M het volgende:
Ja, op BBC.co.uk...
Thanksquote:Op zondag 15 januari 2006 17:36 schreef popolon het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/sol/ukfs_sport/hi/av/nb_wm_fs.stm?nbram=1&news=1&nbwm=1&bbwm=1&bbram=1&nol_storyid=4588676
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:56 schreef Suijk het volgende:
Heel vreemd, maar ik vind het een 'minder interessant' nu er meerdere Nederlanders zijn die het zo goed doen dat ze, relatief gemakkelijk, in de finale komen. Ik heb het idee dat bij het eerste kampioenschap van Barney, dat ik vol spanning voor de tv zat, dat het echt wat betekende! Nu, een 21-jarig jochie (echt super voor hem natuurlijk), maar waar zijn die Britse toppers? Het zal niet zo zijn, maar het toernooi lijkt gedevalueerd nu Nederland het heeft 'overgenomen'.
Zouden ze ook al es hebben onderzocht of die reclame echt effectief isquote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef Bruce117 het volgende:
Bah.
Hebben van Dijk en Stompe een pak aangedaan, hebben ze er nog reclame op zitten.
Tijd dat die 2 bonden echt samengevoegd worden. En die overdreven aandacht hoeft van mij ook niet. SBS dat werkelijk de hele week, iedere avond lang, hun zender alleen maar voor darts gebruikt...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.
De spanning is weg.
Het is pas effectief als het voor betreffende bedrijven ook omzetverhogend werktquote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef -J-D- het volgende:
Het is effectief want in elk topic hebben we het erover...
Dat is al meer dan bij de gemiddelde andere reclames
moet eens gevraagd worden aan Pfaff, pioneer op het gebied "sponsored round the clock" met die maffe kraagjes van hemquote:Op zondag 15 januari 2006 18:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zouden ze ook al es hebben onderzocht of die reclame echt effectief is![]()
1980 Eric Bristowquote:Op zondag 15 januari 2006 18:32 schreef kanaiken het volgende:
om de reden dat hij dan de tweede is die vijf keer op rij lakeside wint.
Domme, ongeinformeerde ikquote:Op zondag 15 januari 2006 18:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
1980 Eric Bristow
1981 Eric Bristow
1982 Jocky Wilson
1983 Keith Deller
1984 Eric Bristow
1985 Eric Bristow
1986 Eric Bristow
..
1998 Raymond van Barneveld
1999 Raymond van Barneveld
2000 Ted Hankey
2001 John Walton
2002 Tony David
2003 Raymond van Barneveld
2004 Andy Fordham
2005 Raymond van Barneveld
Niet op rij
Hmm, in dat geval kan hij elke volgende keer dit nog goedmaken.quote:
Vielde mij ook al een beetje opquote:Op zondag 15 januari 2006 18:27 schreef -J-D- het volgende:
Volgens mij snapte Barney geen fuck van dat Engels
Vielquote:
King of Fordham denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:40 schreef Showtime het volgende:
Nou nou wie zal dat nou zijn op die tekening, moeilijk vooral met dat sierraad.
Dat zit ik dus niet hier thuis te zeggen dat ik dat zoquote:
W8 effe, Jelle komt zo ook nog hequote:Op zondag 15 januari 2006 18:39 schreef Showtime het volgende:
Wat een arrogante zak hoe hij die foto's van zijn tegenstanders weggooid, ongelofelijk Jelle is veel beschaafder en daarom moet Jelle winnen.
vooral die laatste foto vind ik erg waar hij ook nog zijn mond open trekt, what in the hell is he doingquote:Op zondag 15 januari 2006 18:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat zit ik dus niet hier thuis te zeggen dat ik dat zovind.. als je dat doet na het winnen van de finale okee.. maar hele tijd!
Screensquote:
ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op zondag 15 januari 2006 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
W8 effe, Jelle komt zo ook nog heeven kijken hoe hij het gaat doen
Bij mij niks brakquote:
Die dikke moet niet zo janken. Daar heeft hij het zelf naar gemaakt.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar heeft ie toch gelijk in? Als ik zo de reacties op Fok bekijkt, dan denk ik dat het meerendeel voor Klaasen is.
Hij verscheurt ze gewoonquote:
Zelfvertrouwen is wat anders dan arrogantie.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:48 schreef spruud het volgende:
Jelle is ook best arrogant. In het interview gister met Arjan en Barney zei hij dat hij wel ging winnen.
Of dat z'n pens uitscheurtquote:Op zondag 15 januari 2006 18:49 schreef Showtime het volgende:
Er komt een dag dat Barney zo ver naar achter buigt dat hij omvalt.
Tja, zijn KeukenConcurrent vrind hé...quote:
Die reclame inderdaad, schitterend met the Countquote:Op zondag 15 januari 2006 18:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Tja, zijn KeukenConcurrent vrind hé...
Mijne pas om 21.00uur.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:51 schreef -J-D- het volgende:
komrad
Nee hoor, de HT potjes zijn om 20.00 uur
2 tieten...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:54 schreef kanaiken het volgende:
Ze zijn allebei zo arrogant als een tiet
Scherpquote:
dat was ook meer als grap bedoeld, maar dat kon barney niet hebben en begon barney over z'n gemiddeldesquote:Op zondag 15 januari 2006 18:48 schreef spruud het volgende:
Jelle is ook best arrogant. In het interview gister met Arjan en Barney zei hij dat hij wel ging winnen.
Het is dus gewoon een spelletje tussen darters onderling, daarnaast heeft Barney gezien zijn status en prestaties ook wel het recht zelfbewust te zijn.
Je zou Snelle Jelle onder een bijnaam kunnen scharenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:57 schreef Etcetera het volgende:
heeft Jelle eik al een bijnaam?
ADJEEEEquote:Op zondag 15 januari 2006 18:58 schreef greatgonzo het volgende:
Co kon het niet echt waarderen toen die Dick hem vroeg wanneer hij zijn laatste finale had gespeeld
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:58 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Je zou Snelle Jelle onder een bijnaam kunnen scharen
schitterend tochquote:Op zondag 15 januari 2006 18:58 schreef greatgonzo het volgende:
Co kon het niet echt waarderen toen die Dick hem vroeg wanneer hij zijn laatste finale had gespeeld
Wat zei die?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:58 schreef greatgonzo het volgende:
Co hoeft van mij idd niet meer op tv. Die is echt niet meer interessant.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:57 schreef Arcee het volgende:
Mooi, ik ben er klaar voor. Als Co nou nog even z'n bek houdt dan kan het beginnen.
Voetbal? Wat is dat?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoeveel mensen zouden het voetbal laten schieten voor deze finale?
Ik in ieder gevalquote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Vind het wel komisch...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:58 schreef -J-D- het volgende:
Tis ook wat flauw, die strijd tussen Co en Dick.
1x is leuk, 2x gaat wel, maar elke keer?
Hehequote:Op zondag 15 januari 2006 18:56 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Jelle na een goede worp
[afbeelding]
Jelle na een slechte worp
Zoek de 10 verschillen
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:58 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Je zou Snelle Jelle onder een bijnaam kunnen scharen
mwa mwa mwa, 6 weken terug nog, bla bla blaquote:
Nou, wie zou ADO - Utrecht nou laten schieten?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef Jor_Dii het volgende:
*Steekt vinger op*quote:Op zondag 15 januari 2006 19:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, wie zou ADO - Utrecht nou laten schieten?
Begint zoquote:Op zondag 15 januari 2006 19:01 schreef BAC het volgende:
hoe laat is het straks?
Zit vastgeplakt aan z'n krukjequote:Op zondag 15 januari 2006 19:02 schreef BB-King het volgende:
Ben nu eigenlijk wel benieuwd of die Dick van Dijk echt zo goed is.
Heb hem nu een week commentaar horen geven, maar hem nog nooit een pijl zien gooien.
Tussen de 2 en 3 uur.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:04 schreef Dacide het volgende:
hoelang gaat de wedstijd eigenlijk duren? (uiterlijk)
dus gewoon een richtlijn..
een snelle in 45 min, gelijkop misschien 1.30?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:04 schreef Dacide het volgende:
hoelang gaat de wedstijd eigenlijk duren? (uiterlijk)
dus gewoon een richtlijn..
quote:'Van Barneveld wil blaastests bij darts'
(Novum) - Raymond van Barneveld is voorstander van blaastests in de dartsport. Dat verklaart hij zaterdag in een interview met het AD. "Als dat nodig is om van darten een echte topsport te maken, moeten we dat doen", zegt de darter die de komende dagen zijn titel in het Lakeside-dartstoernooi verdedigt.
Als de blaastests daadwerkelijk zouden worden ingevoerd, dan moet 'Barney' zelf ook zijn rituelen voor de wedstrijd een beetje aanpassen. De Hagenaar drinkt voor iedere wedstrijd een glas of vier alcohol. "Bij het darten zijn de verwachtingen altijd hooggespannen. Ik weet dat ik me lekker voel als ik een paar borreltjes neem. Ik drink meestal Bacardi met jus d'orange. Ik vind het niet eens lekker."
Best of 13 setsquote:Op zondag 15 januari 2006 19:04 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
een snelle in 45 min, gelijkop misschien 1.30?
Het Draadhuis ofzo iets toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Elke dag die zelfde vraag hoe die bar in Alphen er uit ziet
Daarom heb ik dan ook BBC op staanquote:Op zondag 15 januari 2006 19:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Elke dag die zelfde vraag hoe die bar in Alphen er uit ziet
Dat noem ik arrogantie.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
'Ik ben de favoriet, dat lijkt me duidelijk'
Eensquote:Op zondag 15 januari 2006 19:08 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat noem ik arrogantie.
Jelle heeft vertrouwen in de overwinning, dat noem ik zelfvertrouwen.
Pffftt je kunt ook echt alles onder arrogantie scharen he. Hij is toch ook gewoon de favoriet? Domme gelul steeds over arrogantie..quote:
Moet je de filmpjes zien van zn vorige lakesides/embassy's... Volgens mij is hij in gewicht verdubbeldquote:Op zondag 15 januari 2006 19:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo'n Barneveld moet toch wel veel afvallen in zo'n weekje Lakeside, die liters zweet die hij er uit perst, das toch niet normaal meer![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:08 schreef Dwaashaas het volgende:
Dat screenshot! Ik maar denken dat mijn kleurinstellingen van de tv slecht waren, maar die mensen zijn echt oranje !
Het gaat mij er niet om of hij favoriet is. Het gaat mij erom dat hij zichzelf favoriet vindt.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Pffftt je kunt ook echt alles onder arrogantie scharen he. Hij is toch ook gewoon de favoriet? Domme gelul steeds over arrogantie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |