Daarom lijkt: wie is je favoriet? me ook een betere poll.. zoals eerder al gezegd!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vrees Ray, ik ben voor Jelle.
SBS is het enige minpuntje aan het Darts, die mannen hebben er geen kaas van gegeten hoe je een traditioneel evenement op een professionele en warme manier brengt zonder in hausannastemming te komen omdat er toevalig twee Nederlanders in de finale staan.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Na het darten worden beide darters altijd afgekondigd nog. Hier praten die kneuzen van sbs altijd doorheen. Vreselijk irritant want het zijn vaak leuke stukjes tekst over een darter.
Die staat er nu.. sorry niet gezienquote:Op zondag 15 januari 2006 12:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Daarom lijkt: wie is je favoriet? me ook een betere poll.. zoals eerder al gezegd!
Barney lijkt me de favoriet, die heeft als enige in de jaren hiervoor kunnen bewijzen óók in een finale top te spelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Daarom lijkt: wie is je favoriet? me ook een betere poll.. zoals eerder al gezegd!
Het gemiddelde commentaar:quote:Op zondag 15 januari 2006 12:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
SBS is het enige minpuntje aan het Darts, die mannen hebben er geen kaas van gegeten hoe je een traditioneel evenement op een professionele en warme manier brengt zonder in hausannastemming te komen omdat er toevalig twee Nederlanders in de finale staan.
Die Stompe en van Dijk in de studio gecombineerd met een "ik heb de klepel horen luiden maar weet niet waar de klok hangt' Hans Kraay is gewoon hilarisch.
Om over het wedstrijdcommentaar nog maar te zwijgen...
Aan SBS6: De Mensen die het Darts volgen spreken meestal een beetje tot redelijk goed Engels en kunnen alles zelf wel vertalen, hou dus gewoon je bek als er op het podium gesproken wordt.
Ik denk juist dat Jelle favoriet is over het algemeen, maar dat Barney wint.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Barney lijkt me de favoriet, die heeft als enige in de jaren hiervoor kunnen bewijzen óók in een finale top te spelen.
Een halve finale is een wereld van verschil met de finale, maar Jelle heeft heel Nederland de afgelopen week verrast volgens mij, dus mij zou niets verbazen.
Voor mij blijft Barney de favoriet, temeer omdat hij de psychologische oorlogsvoering wat beter beheerst denk ik en die zal hij ongetwijfeld gaan toepassen als Klaasen in de buurt van zijn vorm van deze week komt.
Een commentator moet imo niet té chauvinistisch zijn, een aangename stem én stemverheffing hebben en weten wanneer er tijd is voor informatieve zaken en wanneer juist niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:06 schreef Urquhart het volgende:
Die commentatoren van SBS vallen nog wel mee. Eentje heeft er verstand van, en is ook goed op de hoogte van het rekenwerk. Die ander voegt echter niets toe, en heeft een irritante stem.
Barney is niet in topvorm nee, dat zeker niet, maar ik denk dat we het er wel over eens zijn dat het een topper is.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Jelle favoriet is over het algemeen, maar dat Barney wint.
Je hebt het over de vorm van Barney.. die vond ik pas de laatste wedstrijd op het niveau die je van hem verwacht.
en met Eredivisie samenvattingenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef Joene het volgende:
Beetje jammer dat het dus gelijktijdig met de 10km schaatsen is
naja dat vind ik persoonlijk niet zo erg boeiend maar goed.quote:
quote:Het kijkercijferkanon van gisteren was echter de halve finale van het officieuze WK Darts, uitgezonden in de middag bij SBS6. Gemiddeld over de bijna vijf uur uitzendtijd keken ruim 1,8 miljoen sportliefhebbers naar de overwinningen van de Nederlanders Raymond van Barneveld en Jelle Klaasen.
En het worden er nu alleen nog maar meer nu bekent is dan Ray en Jelle tegen elkaar moetenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Http://frontpage.fok.nl/nieuws/61317 :
[..].
Het is ook eindelijk weer leuk.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef TheVulture het volgende:
Het darten is ook weer voor het eerst sinds jaren een echte hype door Jelle, zelfs mijn vrienden die geen hol om darten geven volgen het nu...
Je kunt het natuurlijk ook hier volgenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef SunChaser het volgende:
Ik zit in Antwerpen en kijk de bbc, die zijn lyrisch over de nederlanders; helaas is de tv klein en is de stqnd moeilijk te lezen, mqqr jq
zit in een @cafe met een azerty klotebordquote:Op zondag 15 januari 2006 13:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook hier volgenEn de tv als ondersteuning
Ooh 7 uur??quote:Op zondag 15 januari 2006 15:16 schreef fotoloog het volgende:
19.00 uur dacht ik...
Eruit vliegen is lastig in een finale.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik hoop dat die vieze vetklep eruit vliegt.
Lekker nummer hoorquote:
http://www.jelleklaasen.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=41 Live-scoreboard (weet niet offie werktquote:Op zondag 15 januari 2006 13:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook hier volgenEn de tv als ondersteuning
Ik heb voor me zelf werkelijk geen id, ben ik wel eens benieuwd naquote:Op zondag 15 januari 2006 15:43 schreef Dandelion het volgende:
[..]
welk nummer is het?
Het wel tof zijn als ie eens flink aan' t hakken slaat bij zijn opkomst![]()
http://www.dartkrant.nl/opkomst.php Hier iets gevonden maar Snelle Jelle staat er niet bijquote:Op zondag 15 januari 2006 15:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb voor me zelf werkelijk geen id, ben ik wel eens benieuwd na![]()
Iddhakkent het podium op
Jep, dat is em. Dankjequote:Op zondag 15 januari 2006 16:02 schreef Jeroen_M het volgende:
DJ Mystery - Type Face geloof ik.
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:02 schreef Jeroen_M het volgende:
DJ Mystery - Type Face geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |