Zit vastgeplakt aan z'n krukjequote:Op zondag 15 januari 2006 19:02 schreef BB-King het volgende:
Ben nu eigenlijk wel benieuwd of die Dick van Dijk echt zo goed is.
Heb hem nu een week commentaar horen geven, maar hem nog nooit een pijl zien gooien.
Tussen de 2 en 3 uur.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:04 schreef Dacide het volgende:
hoelang gaat de wedstijd eigenlijk duren? (uiterlijk)
dus gewoon een richtlijn..
een snelle in 45 min, gelijkop misschien 1.30?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:04 schreef Dacide het volgende:
hoelang gaat de wedstijd eigenlijk duren? (uiterlijk)
dus gewoon een richtlijn..
quote:'Van Barneveld wil blaastests bij darts'
(Novum) - Raymond van Barneveld is voorstander van blaastests in de dartsport. Dat verklaart hij zaterdag in een interview met het AD. "Als dat nodig is om van darten een echte topsport te maken, moeten we dat doen", zegt de darter die de komende dagen zijn titel in het Lakeside-dartstoernooi verdedigt.
Als de blaastests daadwerkelijk zouden worden ingevoerd, dan moet 'Barney' zelf ook zijn rituelen voor de wedstrijd een beetje aanpassen. De Hagenaar drinkt voor iedere wedstrijd een glas of vier alcohol. "Bij het darten zijn de verwachtingen altijd hooggespannen. Ik weet dat ik me lekker voel als ik een paar borreltjes neem. Ik drink meestal Bacardi met jus d'orange. Ik vind het niet eens lekker."
Best of 13 setsquote:Op zondag 15 januari 2006 19:04 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
een snelle in 45 min, gelijkop misschien 1.30?
Het Draadhuis ofzo iets toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Elke dag die zelfde vraag hoe die bar in Alphen er uit ziet
Daarom heb ik dan ook BBC op staanquote:Op zondag 15 januari 2006 19:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Elke dag die zelfde vraag hoe die bar in Alphen er uit ziet
Dat noem ik arrogantie.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
'Ik ben de favoriet, dat lijkt me duidelijk'
Eensquote:Op zondag 15 januari 2006 19:08 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat noem ik arrogantie.
Jelle heeft vertrouwen in de overwinning, dat noem ik zelfvertrouwen.
Pffftt je kunt ook echt alles onder arrogantie scharen he. Hij is toch ook gewoon de favoriet? Domme gelul steeds over arrogantie..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |