Voor alle "zeurkousen"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:31 schreef STORMSEEKER het volgende:
Voor alle zeurkousen![]()
Vorige deel: WFL Feedback 14
Gefeliciteerd Doffy!quote:Op zondag 15 januari 2006 20:25 schreef Doffy het volgende:
Jullie mogen natuurlijk ook al jullie felicitaties hier kwijt![]()
Waarom is het topic Aanslagen goed of slecht voor aanhang islam ? [Poll] gesloten.quote:
Ik protesteer. God is een entiteit die altijd ak heeft bestaan, dus je kunt geen vejaardag hebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:25 schreef Doffy het volgende:
Jullie mogen natuurlijk ook al jullie felicitaties hier kwijt![]()
Als je zelf een ooit een fok poll gemaakt zou hebben zou je weten dat de tekstruimte in de mogelijke antwoorden erg beknopt is.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:10 schreef Alicey het volgende:
Met een normale OP wil ik het misschien wel een kans geven. Waarbij normaal dus o.a. inhoudt geen poll, en geen impliciete of expliciete beledigingen in de OP (Wat ook geldt voor de rest van het topic).
Behalve dat hier een zij is...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:59 schreef Alicey het volgende:
Voorlopig even dicht. TS lijkt vertrokken en er wordt alleen gebaggerd. Wanneer TS nog aanwezig is kan hij zich in het feedback-topic melden voor een eventueel vervolg.
Ik zie niet in waarom je een poll zou moeten maken. Voor discussie voegt dat nl. niets toe.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:46 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als je zelf een ooit een fok poll gemaakt zou hebben zou je weten dat de tekstruimte in de mogelijke antwoorden erg beknopt is.
Zou je misschien een nieuw topic kunnen maken waarin je ook uitlegt wat het evenement precies inhoudt?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef Goipie2 het volgende:
[..]
Behalve dat hier een zij is...
Sorry, ik heb geen tijd om iedere minuut online te zijn, en te kijken wat voor reacties er zijn.
Jammer dat mensen niet normaal kunnen reageren...
Bovendien kun je in de OP de keuzes uit de Poll net zo uitgebreid toelichten als je wilt...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je een poll zou moeten maken. Voor discussie voegt dat nl. niets toe.
Ook dat nog eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bovendien kun je in de OP de keuzes uit de Poll net zo uitgebreid toelichten als je wilt...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:00 schreef soulsurvivor het volgende:
Had ik weer 1 van mijn beruchte schrijfvouten gemaakt alicey?![]()
Bepaalt het sterkste argument de waarheid?
hoe heb je de TT aangepast dan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:13 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
![]()
laat me raden bepaalt met een d
nou ja, ik zie het maar als mijn handtekening.![]()
Ik heb het e.e.a. verwijderd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:40 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
he Alicey,
We zaten ( -CRASH- en ik) te ouwehoeren in Het Astronomie topic en werden op een gegeven moment getipt dat er ergens anders ook meegelultkletst werdt over die desbetreffende lancering...
Zou je alsjeblieft, wellicht, mischien het topic weer willen "opschonen" van ons geleuter??![]()
bij voorbaad dank,
Marvin the Martian
quote:
Het is een hele goede imitatie, ik dacht eerst dat het OS onder jouw username was.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:43 schreef Mirage het volgende:
Alicey !
ik kom zelf maar even zwaaien
om te voorkomen dat je je eenzaam voelt
met Oversight geband enzo
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is een hele goede imitatie, ik dacht eerst dat het OS onder jouw username was.![]()
Zit hij vrijwillig op zijn werk of durft hij niet thuis te komen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee het ventje zit op zijn werk.
maar ik heb goed afgekeken![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zit hij vrijwillig op zijn werk of durft hij niet thuis te komen?Soms heb ik namelijk best wel een beetje medelijden met hem.
En je hebt zeker goed afgekeken.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij zit vrijwillig op zijn werk.
Ik heb hem vanochtend beloofd dat als hij heel lief is hij vanacht weer thuis mag slapen en ik niet tegen hem tekeer zal gaan![]()
Heel moeilijk. Ik ben bijvoorbeeld geen briefjes gewend. Als ik weet at ik dingen ga vergeten maak ik wel eens een briefje, maar ik vergeet dan altijd op het briefje te kijken.quote:natuurlijk heb ik vanochtend wel op hem gemopperd voordat ik deze belofte deed... hij had wat boodschapjes gedaan... hoe moeilijk kan het zijn met een briefje in je hand ?
quote:Sisi no bubbels heeft hij sisi fruit mania van gemaakt,
een bepaalde aardappel schotel die ik in huis wilde hebben omdat dat makkeljik is als hij 's avonds laat werkt.... een pakje krieltjes( "ja.. er staat ook aviko op")
quote:Suiker... was zogenaamd op.. ( hij was het dus gewoon vergeten !)
ik wilde een wekker voor de kids. Had hij ook niet bij zich. reden: "hij tikt"
![]()
Maar ergens is dat toch zielig..quote:Maar hij is ook wel schattig hoor.
Je moet hem alleen af en toe stijf vloeken.
ja of niet...quote:
Het is wel lief inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja of niet...
het houdt in ieder geval de verliefdheid in stand...
mannen willen dat wat niet bereikbaar lijkt
en ik val wel op beteuterd kijkende schattige ventjes met bibberende knieën..![]()
![]()
Ja, praten over OverSight is feedback.quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is dat FeedBack, dames? <noteknopje opzoekt>
We moeten er toch inblijven... stel je voor dat "we" het afgeleerd zijn tegen de tijd dat hij terugkeert van zijn ban...quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, praten over OverSight is feedback.
Alsof tegen die tijd Fok! nog bestaat, zeg...quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
We moeten er toch inblijven... stel je voor dat "we" het afgeleerd zijn tegen de tijd dat hij terugkeert van zijn ban...
Sowieso is het uiterst belangrijk om dit soort dingen te bespreken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
We moeten er toch inblijven... stel je voor dat "we" het afgeleerd zijn tegen de tijd dat hij terugkeert van zijn ban...
Lijkt me ook een kwestie van fatsoen eigenlijk, om niet zomaar met foto's van anderen rond te gaan strooien, wat imo nog meer geldt wanneer je zelf nergens een foto plaatst. Meer iets voor ONZ..quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:26 schreef soulsurvivor het volgende:
Sorry van de foto hoor Alicey.
Wist niet dat dat niet mocht, maar het topic vroeg er gewoon om![]()
ach ja fatsoen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lijkt me ook een kwestie van fatsoen eigenlijk, om niet zomaar met foto's van anderen rond te gaan strooien, wat imo nog meer geldt wanneer je zelf nergens een foto plaatst. Meer iets voor ONZ..
Make my day.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
ach ja fatsoen...
God en zo indirect sommige gelovigen kwetsen met een ONZ OP.
Maar een geintje is onfatsoenlijk.![]()
wat ben je toch weer correct bezig![]()
zeg alicey, ik biedt mijn excuus aan.quote:
Zo licht ik toe waarom ik het verwijder, want dat bleek niet helemaal duidelijk. Zie dat dan ook een beetje in perspectief.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:48 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
zeg alicey, ik biedt mijn excuus aan.
Ik onderbouw waarom ik dat geintje poste.
Dan is het toch klaar lijkt mij.
Maar nee, je moet me even op mijn onfatsoen wijzen.
Kom op zeg, zie de zaken is een beetje in perspectief.
ok ok,quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo licht ik toe waarom ik het verwijder, want dat bleek niet helemaal duidelijk. Zie dat dan ook een beetje in perspectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |