Vergeet de feedback slowchatters nietquote:
je wordt iid vergetenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vergeet de feedback slowchatters niet
quote:Op dinsdag 20 december 2005 07:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kusje mag je hier afhalen, blootfoto's zijn voor jou niet verkrijgbaar.
Feedbackhoeren kunnen zowel mannen als vrouwen zijn, en het is iets heel anders dan een greppelhoer, hoewel het wel te combineren valt.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:23 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Zijn dat andere vrouwen dan greppelhoeren?
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
Waarom zit dat topic op slot ?
[afbeelding]
Ik heb er hoax voor gezet. Zo is het denk ik wel duidelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:35 schreef Bosbeetle het volgende:
(HOAX) eerste mens gekloond (publicatie uit science)
kan iemand de TT veranderen in "eerste mens gekloontfraudeerd (publicatie uit sceince)"
oid
haha nou een pure hoax is het niet maar toch wel redelijk zooitje heeft meneer woo suk er van gemaaktquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb er hoax voor gezet. Zo is het denk ik wel duidelijk.
Het is in ieder geval ver genoeg verwijderd van de waarheid om op die manier opgevat te kunnen worden, lijkt me.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha nou een pure hoax is het niet maar toch wel redelijk zooitje heeft meneer woo suk er van gemaakt
ach wat is de waarheid.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is in ieder geval ver genoeg verwijderd van de waarheid om op die manier opgevat te kunnen worden, lijkt me.
Dit hoort niet in feedback, soulsurvivor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:35 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
ach wat is de waarheid.
Ken jij hem?
Dat had ik ook al geconcludeerdquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit hoort niet in feedback, soulsurvivor.
Dan stel ik voor dat je de volgende keer die vraag elders stelt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:39 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Dat had ik ook al geconcludeerd![]()
dat had ik ook al voorgenomenquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je de volgende keer die vraag elders stelt.
"A hoax is an attempt to trick an audience into believing that something false is real."quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:38 schreef OldJeller het volgende:
hoax (de ~, ~es)
1 [comp.] e-mail met een onterechte viruswaarschuwing
Erm en er hoax voor zetten is niet rationeel omdat ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef OldJeller het volgende:
In dit topic: (HOAX) eerste mens gekloond (publicatie uit science) heb jij de titel van het topic gewijzigd en er 'HOAX' voorgezet.
Klaarblijkelijk weet jij niet wat dit betekent en gebruik je dit woord te hooi en te gras.
Gelieve het woord weghalen omdat het totaal niet tot z'n recht komt daar.
Oja, en wijzig topictitels e.d. maar niet de volgende keer, of laat iemand anders daarover beslissen, die wél rationeel kan denken.
Gewoon niet doen, heel goed, dank u.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
"A hoax is an attempt to trick an audience into believing that something false is real."
Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |