Vergeet de feedback slowchatters nietquote:
je wordt iid vergetenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vergeet de feedback slowchatters niet
quote:Op dinsdag 20 december 2005 07:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kusje mag je hier afhalen, blootfoto's zijn voor jou niet verkrijgbaar.
Feedbackhoeren kunnen zowel mannen als vrouwen zijn, en het is iets heel anders dan een greppelhoer, hoewel het wel te combineren valt.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:23 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Zijn dat andere vrouwen dan greppelhoeren?
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
Waarom zit dat topic op slot ?
[afbeelding]
Ik heb er hoax voor gezet. Zo is het denk ik wel duidelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:35 schreef Bosbeetle het volgende:
(HOAX) eerste mens gekloond (publicatie uit science)
kan iemand de TT veranderen in "eerste mens gekloontfraudeerd (publicatie uit sceince)"
oid
haha nou een pure hoax is het niet maar toch wel redelijk zooitje heeft meneer woo suk er van gemaaktquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb er hoax voor gezet. Zo is het denk ik wel duidelijk.
Het is in ieder geval ver genoeg verwijderd van de waarheid om op die manier opgevat te kunnen worden, lijkt me.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha nou een pure hoax is het niet maar toch wel redelijk zooitje heeft meneer woo suk er van gemaakt
ach wat is de waarheid.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is in ieder geval ver genoeg verwijderd van de waarheid om op die manier opgevat te kunnen worden, lijkt me.
Dit hoort niet in feedback, soulsurvivor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:35 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
ach wat is de waarheid.
Ken jij hem?
Dat had ik ook al geconcludeerdquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit hoort niet in feedback, soulsurvivor.
Dan stel ik voor dat je de volgende keer die vraag elders stelt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:39 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Dat had ik ook al geconcludeerd![]()
dat had ik ook al voorgenomenquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je de volgende keer die vraag elders stelt.
"A hoax is an attempt to trick an audience into believing that something false is real."quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:38 schreef OldJeller het volgende:
hoax (de ~, ~es)
1 [comp.] e-mail met een onterechte viruswaarschuwing
Erm en er hoax voor zetten is niet rationeel omdat ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef OldJeller het volgende:
In dit topic: (HOAX) eerste mens gekloond (publicatie uit science) heb jij de titel van het topic gewijzigd en er 'HOAX' voorgezet.
Klaarblijkelijk weet jij niet wat dit betekent en gebruik je dit woord te hooi en te gras.
Gelieve het woord weghalen omdat het totaal niet tot z'n recht komt daar.
Oja, en wijzig topictitels e.d. maar niet de volgende keer, of laat iemand anders daarover beslissen, die wél rationeel kan denken.
Gewoon niet doen, heel goed, dank u.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
"A hoax is an attempt to trick an audience into believing that something false is real."
Klaar.
Engels woord.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
"A hoax is an attempt to trick an audience into believing that something false is real."
Klaar.
Ben ik hier dus op het juiste adres.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:44 schreef Alicey het volgende:
Ga tegen je hond zeuren over net niets, die vindt die aandacht misschien nog leuk ook.
* Alicey blaft niet hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ben ik hier dus op het juiste adres.
Maar toch hou ik van mijn WFL kinders.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:08 schreef STORMSEEKER het volgende:
Modereren...weet waar je aan begint
Als het relevant kan zijn mag dat. In dit geval is het echter overduidelijk bedoeld om te zuigen en wat iemand zegt in twijfel te trekken door de geestestoestand van de persoon in twijfel te trekken. Als je wilt discussieren, gebruik dan argumenten (Zie ook de Wiki). Kun je of wil je dat niet, reageer dan niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:26 schreef Vinnie_31 het volgende:
[..]
nou, zeg ik mag toch wel referen aan halicunaties en wanen?
hij zegt dat ie dat ervaart.... vaag hoor
Zie je wel dat moderatie niet eenzijidig is? Dat is niet nieuw, maar altijd zo geweest.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:28 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Misschien zijn mijn opmerkingen in feedback toch niet geheel voor niets geweest.
![]()
![]()
Vind nu wel dat je vrij kinderachtig reageerd. je zegt het zelf in je laatste regeltje goed.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het relevant kan zijn mag dat. In dit geval is het echter overduidelijk bedoeld om te zuigen en wat iemand zegt in twijfel te trekken door de geestestoestand van de persoon in twijfel te trekken. Als je wilt discussieren, gebruik dan argumenten (Zie ook de Wiki). Kun je of wil je dat niet, reageer dan niet.
Dat iemand niet gelooft wat jij gelooft maakt iemands overtuiging niet minderwaardig.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het relevant kan zijn mag dat. In dit geval is het echter overduidelijk bedoeld om te zuigen en wat iemand zegt in twijfel te trekken door de geestestoestand van de persoon in twijfel te trekken. Als je wilt discussieren, gebruik dan argumenten (Zie ook de Wiki). Kun je of wil je dat niet, reageer dan niet.
Dat iemand niet gelooft wat jij gelooft maakt iemands overtuiging niet minderwaardig.
ik ben de kwaadste niet om toe te geven dat ik dat misschien verkeerd beoordeelt heb.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zie je wel dat moderatie niet eenzijidig is? Dat is niet nieuw, maar altijd zo geweest.
Ik zie dat een discussie de verkeerde kant op gaat omdat iemand de geestestoestand van iemand ter discussie stelt. Dat is off-topic en op de persoon spelen. Dat zijn al 2 redenen die verwijderen rechtvaardigen. Gezien het verder niets toevoegt aan de discussie (Als je meent dat je gesprekspartner aan wanen lijdt is het niet zinvol om te discussieren) zie ik geen redenen om de post te laten staan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:34 schreef Vinnie_31 het volgende:
[..]
Vind nu wel dat je vrij kinderachtig reageerd. je zegt het zelf in je laatste regeltje goed.
Weer een probleem de wereld uit.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:38 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
ik ben de kwaadste niet om toe te geven dat ik dat misschien verkeerd beoordeelt heb.
[ zal nog wel nog steeds last hebben van het autoriteits-conflict met mijn vader]
Meer het soort kersthormonen dat een ongelofelijke drang tot het ontketenen van rellen en afzeiken van mede-forumgebruikers tot gevolg heeft doelde ik op.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:52 schreef OldJeller het volgende:
Kersthormonen?
Dat ik enorm veel ga eten en lekker knus ga doen?
Dan: ja.
Anders: nee.
Dat heb ik altijd in me.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meer het soort kersthormonen dat een ongelofelijke drang tot het ontketenen van rellen en afzeiken van mede-forumgebruikers tot gevolg heeft doelde ik op.
Dus even voor de duidelijkheid; als iemand zegt dat hij geloof in kabouters en dat de wereld wordt gedragen door een boom [any way you get the point] dan mag men ook niet refereren aan waanideeen en/of hallucinaties?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zie dat een discussie de verkeerde kant op gaat omdat iemand de geestestoestand van iemand ter discussie stelt. Dat is off-topic en op de persoon spelen. Dat zijn al 2 redenen die verwijderen rechtvaardigen. Gezien het verder niets toevoegt aan de discussie (Als je meent dat je gesprekspartner aan wanen lijdt is het niet zinvol om te discussieren) zie ik geen redenen om de post te laten staan.
Je creeert de aanleiding dus niet zelf?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd in me.
Alleen als het gegrond is en ik er aanleiding voor krijg, niet zo uit het niets.
Ik ben wel consequent.
Wanneer het een levensbeschouwelijke discussie is over dat onderwerp niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:12 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Dus even voor de duidelijkheid; als iemand zegt dat hij geloof in kabouters en dat de wereld wordt gedragen door een boom [any way you get the point] dan mag men ook niet refereren aan waanideeen en/of hallucinaties?
Dank U ik weet genoeg!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer het een levensbeschouwelijke discussie is over dat onderwerp niet.
Nee, maar ik kan altijd wel wat vinden als ik het graag wil.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je creeert de aanleiding dus niet zelf?
Je zegt hetzelfde, maar dan net iets anders.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan altijd wel wat vinden als ik het graag wil.
Zijn namelijk genoeg mensen die zulke situaties creeëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |