Nu dan met een aangepaste openingspost e.d.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:10 schreef Alicey het volgende:
Met een normale OP wil ik het misschien wel een kans geven. Waarbij normaal dus o.a. inhoudt geen poll, en geen impliciete of expliciete beledigingen in de OP (Wat ook geldt voor de rest van het topic).
1. Mensen die anti-islam zijn zijn niet fascistisch.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:16 schreef Monidique het volgende:
Ja, dankzij Bush en de fascistische islamofoben.
Maar fascisten "die" anti-islam zijn "wel",quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
1. Mensen die anti-islam zijn zijn niet fascistisch.
"Ziekelijk", ja, "ziekelijk". En "irreëel".quote:2. "fobie" is nog altijd een ziekelijke angst voor volgens de dikke van dale.
Zou jij elke sekteleider toejuichen die beweert dat iedereen die niet in hem gelooft naar de hel gaat?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:19 schreef Monidique het volgende:
"Ziekelijk", ja, "ziekelijk". En "irreëel".
Mensen die pro-islam zijn ook niet (verwijzende naar je bedenkelijke signatuur)quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Akkersloot het volgende:
1. Mensen die anti-islam zijn zijn niet fascistisch.
Elke rechtschapen profeet juich ik toe.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zou jij elke sekteleider toejuichen die beweert dat iedereen die niet in hem gelooft naar de hel gaat?
Uit deze "gevolgtrekking" alleen zou ik "niet" de conclusie willen trekken dat "jij" ziekelijk bent.quote:Ik ben tegen mensen die beweren dat mensen die hen niet als "profeet" erkennen naar de hel gaan. Ben ik dan ziekelijk![]()
Juist mensen die het verschil niet kennen tussen kritiek hebben op een ideologie en kritiek hebben op groepen mensen hebben wel degelijk dergelijke trekjesquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:32 schreef onemangang het volgende:
Mensen die groepen mensen over één kam scheren hebben wel dergelijke trekjes.![]()
Zoals David Koresh ? Of die Joseph van het "Leger van de Heer" ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:34 schreef Monidique het volgende:
Elke rechtschapen profeet juich ik toe.
Als overtuigd islamiet moet jij toch ook wel weten dat dat geen rechtschapen profeten zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zoals David Koresh ? Of die Joseph van het "Leger van de Heer" ?
Jij lult dat je "profeten" die mensen die niet hun geloven naar de hel wensen wel ziet zitten. Dan a.u.b. ook serieus blijven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:45 schreef Monidique het volgende:
Als overtuigd islamiet moet jij toch ook wel weten dat dat geen rechtschapen profeten zijn.
Alleen als ze rechtschapen zijn, zei ik!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:47 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Jij lult dat je "profeten" die mensen die niet hun geloven naar de hel wensen wel ziet zitten.
Dat ben ik.quote:Dan a.u.b. ook serieus blijven.
Om het geloof van die mensen maar eer aan te doen zullen we maar zeggen omdat ze anders bang zijn om "na de dag des oordeels voor eeuwig te branden".quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef erodome het volgende:
Neemt toe, door het geloof zelf uiteindelijk...
Door de aanslagen e.d., door het gebash enzo gaan meer en meer mensen zich toch verdiepen in het geloof om zelf eens te zien wat nu waar is en wat niet van wat er gezegd en gedaan wordt, een groep van deze mensen bekeerd zich na het verdiepen in omdat ze door info te zoeken, te praten met moslims e.d. een heel ander beeld krijgen dan de media voorschoteld.
ja doe maarquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen zich alleen maar gaan verdiepen in de islam en niet in het atheismeZullen we dan maar specifiek atheistische aanslagen moeten gaan plegen
![]()
Ik zie nog steeds een poll staan, en je trapt zelf niet af.. Maar ik zal het even aankijken..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:16 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nu dan met een aangepaste openingspost e.d.![]()
Dank voor je reactie. (Waarom trouwens alweer dat "zucht").quote:Op zondag 15 januari 2006 21:07 schreef Invictus_ het volgende:
Bij voorbaat *zucht*
Voor een ware gelovige kan een gebeurtenis het geloof alleen maar versterken. Geen ramp: god heeft ons gered; wel een ramp; zonder god was het erger geweest. Idioten worden inderdaad vaak alleen maar idioter (kijk maar naar de snikkels die meedoen aan iets als Idols)
Die mensen vinden gewoon een weerklank in dat geloof...quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Om het geloof van die mensen maar eer aan te doen zullen we maar zeggen omdat ze anders bang zijn om "na de dag des oordeels voor eeuwig te branden".
![]()
Waarom zouden mensen zich alleen maar gaan verdiepen in de islam en niet in het atheismeZullen we dan maar specifiek atheistische aanslagen moeten gaan plegen
![]()
Dat is zo. Maar een toename van het aantal moslims en radicalisering van het huidige aantal moslims valt onder een andere noemer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:54 schreef erodome het volgende:
De meest geweldige vooruitgangen komen voort uit de meeste gruwelijke momenten in de geschiedenis, de mens werkt het beste onder spanning, onder die druk, dat is een nare waarheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |