quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:31 schreef Monidique het volgende:[Enkelingen ? Het zal de gemiddelde moslim toch niet ontgaan zijn dat Bin Laden toch kan rekenen op een behoorlijke sympathie en aanhang. Maar ook dat zal de schuld van Bush zijn]
Ja. Ook de schuld van Bush.
Op 11 september 2001 noemde ik mij gewoon christen. Ik ben gelovig en bepaalde zaken in het evangelie sprak mij wel aan. Nu ben ik gewoon anti-christendom. Hoe kan een moslim dan door "bashers" radicaler worden en ik dan juist het tegenovergestelde worden ?
En verder was er al sprake van "bashen" de eerste weken na 11 september ? Volgens mij waren het na 11 september gewoon gewone reacties. Niemand had het er bivoorbeeld over dat Mohammed een pedofiel was.
Amerika valt de Taliban aan. Schijnbaar is het aanvallen van moslims door "kafirs" een daad dat de moslims radicaler maakt. Sorry. Maar de taliban zijn gewoon misdadigers.
Dit alles kan alleen maar duiden op dat dankzij de aanslagen idioten alleen maar idioter worden.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.