Toch een slimme gast die Bin Laden.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:32 schreef Monidique het volgende:
» Ja, schuld van Bush en islambashers
Onzin, de boom is paars.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:34 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Toch een slimme gast die Bin Laden.![]()
De nazi's vermoorden 6 miljoen joden. Het barst dan ook van de nazi's in Europa.![]()
Het zijn de enkelinge die het verkloten voor de rest...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:32 schreef Monidique het volgende:
» Ja, schuld van Bush en islambashers
Enkelingen ? Het zal de gemiddelde moslim toch niet ontgaan zijn dat Bin Laden toch kan rekenen op een behoorlijke sympathie en aanhang. Maar ook dat zal de schuld van Bush zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:52 schreef -CRASH- het volgende:
Het zijn de enkelinge die het verkloten voor de rest...
Dus... schuld van Bush en islambashers
Ja. Ook de schuld van Bush.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Enkelingen ? Het zal de gemiddelde moslim toch niet ontgaan zijn dat Bin Laden toch kan rekenen op een behoorlijke sympathie en aanhang. Maar ook dat zal de schuld van Bush zijn.![]()
"Ja, waarom is best ingewikkeld. Voer voor psychologen" . Had ook een optie kunnen zijn. Voorlopig moeten we voor die mogelijkheid het doen met "ja. Idioten worden alleen idioter".quote:Op zondag 15 januari 2006 19:59 schreef Boomstam het volgende:
geen mening, ik denk dat zulke conclusies simpel weg niet zomaar getrokken kunnen worden.
een dergelijk onderzoek zou ook ingewikkelt zijn.
oftewel wat wil je bereiken met dit topic![]()
Op 11 september 2001 noemde ik mij gewoon christen. Ik ben gelovig en bepaalde zaken in het evangelie sprak mij wel aan. Nu ben ik gewoon anti-christendom. Hoe kan een moslim dan door "bashers" radicaler worden en ik dan juist het tegenovergestelde worden ?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:31 schreef Monidique het volgende:
[Enkelingen ? Het zal de gemiddelde moslim toch niet ontgaan zijn dat Bin Laden toch kan rekenen op een behoorlijke sympathie en aanhang. Maar ook dat zal de schuld van Bush zijn]
Ja. Ook de schuld van Bush.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |