Bedoel je dat God of de mens zich hierom moet schamen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:30 schreef speknek het volgende:
...
Het uitsterven van het dier is dan ook niet meer dan bij nuchterheid jezelf schamen voor je acties.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:29 schreef onemangang het volgende:
De mens
Een diersoort dat andermans vellen nodig heeft om zich warm te houden.
Heeft een uitstekende intelligentie maar heeft een slechter geheugen dan een USB-stickje.
Heeft schoenen nodig om over ruwe aarde te lopen.
Heeft een bril nodig om dingen goed te kunnen zien
Kan maar een klein deel van alle geluiden horen
Kan de weg naar huis niet terugvinden zonder hulpmiddelen
Heeft zo'n belabberd reukvermogen dat hij bedwelmende parfums nodig heeft om reuk te ervaren
Heeft iedere dag water nodig
Als hij staande poept, zoals bijna alle dieren, besmeurt hij zichzelf met stront
Heeft vaak last van rugpijn vanwege gebruik van rugwervel voor vierbenigen
Blanke exemplaren verbranden door de zon
Heeft zulke slechte tanden dat hij nauwelijks rauw vlees kan eten
Heeft amper haren op de huid en is daardoor erg gevoelig voor schrammen, mits hij naakt is.
Is een van de enigste diersoorten dat soortgenoten in groepsband aanvalt.
Moet zich suf neuken om zich te kunnen voortplanten (hoeft niet een nadeel te zijn)
Vrouwtjesexemplaren van de mens moeten ondraaglijke pijnen verduren om een kind te baren
Heeft een volslagen nutteloos staartbeentje.
Heeft tien tenen die nergens voor gebruikt worden (behalve blaren krijgen bij te veel lopen)
Mannetjesexemplaren hebben tepels die geen enkele functie hebben.
[afbeelding]
Dat was ook m'n eerste idee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:25 schreef Bensel het volgende:
het vogelbekdier uiteraard, die mag hier niet ontbreken..
JA! Misschien was Taz wel gewoon een soort beta versiequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:31 schreef Monidique het volgende:
Of de tijger en de hond zijn gecreëerd naar aanleiding van ideeën die Hij opdeed na het scheppen van de Tasmaanse Tijger.
Da's een Tasmaanse Duivel. Net weer iets anders.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef Seneca het volgende:
[..]
JA! Misschien was Taz wel gewoon een soort beta versie
Wat de fok is dat voor een beest?!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:31 schreef FlyingFox het volgende:
De okapi.
[afbeelding]
En natuurlijk de nectarine.
[afbeelding]
Een okapi.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wat de fok is dat voor een beest?!
quote:
Dat wist ik niet. !!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef speknek het volgende:
Hee, die grap kende ik nog niet.
Je weet dat daar een ban op staat?
Geintje moet kunnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef speknek het volgende:
Hee, die grap kende ik nog niet.
Je weet dat daar een ban op staat?
Het maakt me niet zoveel uit hoor, ik schaam me niet voor mezelf, ik zou er dan ook niet om gaan zeuren bij de mods. Maar je mag niet zomaar ongevraagd/gewild foto's van fokusers posten. Een dier ben ik natuurlijk welquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:20 schreef soulsurvivor het volgende:
Dat wist ik niet. !!!!
Maar wanneer je foto's van dieren mag plaatsen dan kan iedereen hier wel een ban krijgen toch? Of denk je toch stiekem meer dan een dier te zijn?
dat is degeneratiequote:Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef pfaf het volgende:
de loopvogels, waarom zou onze lieve Heer vogels op de grond zetten en ze niet meer laten vliegen.
Geweldig een geevolueerde anemoonquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:41 schreef deGVR het volgende:
De sterreneusmol
*bibber*
De monniksvis
[afbeelding]
De Matamata
[afbeelding]
Een Guenonaapje
[afbeelding]
Awwww...
En natuurlijk... Het vogelbekdier...
[afbeelding]
Een zoogdier, maar hij legt eieren... 'Hé Darwin, naaanahnahnahaaa!'
a vliegen was dus niet succesvol voor de soort.quote:
Tja, we zijn hier toch in WFL ehquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:29 schreef onemangang het volgende:
De mens
Een diersoort dat andermans vellen nodig heeft om zich warm te houden.
Onze haren werden juist overbodig doordat we die vellen gingen gebruiken
Heeft een uitstekende intelligentie maar heeft een slechter geheugen dan een USB-stickje.
Maar die geheugenstick kan zijn geheugen niet zelf oproepen. Handig.
Heeft schoenen nodig om over ruwe aarde te lopen.
Nee, maar doordat we het gewend zijn willen we niet anders.
Heeft een bril nodig om dingen goed te kunnen zien
Dat zijn slechts enkele mensen, en denk je dat er geen diersoorten zijn waarvan sommigen slechter zien dan anderen van dezelfde soort?
Kan maar een klein deel van alle geluiden horen
meer hoeven we niet te horen.
Kan de weg naar huis niet terugvinden zonder hulpmiddelen
Komt omdat we daar de moeite niet voor nemen aangezien we daar de techniek voor gebruiken
Heeft zo'n belabberd reukvermogen dat hij bedwelmende parfums nodig heeft om reuk te ervaren
Ik heb geen parfum nodig om mijn eigen scheten te ruiken![]()
Heeft iedere dag water nodig
Zoals zoveel diersoorten
Als hij staande poept, zoals bijna alle dieren, besmeurt hij zichzelf met stront
Wat maakt het uit of je staand of zittend schijt?
Blanke exemplaren verbranden door de zon
Dat is alleen als je zeer wit bent, of als je te veel lang in de zon bent
Heeft zulke slechte tanden dat hij nauwelijks rauw vlees kan eten
Toch eten de meeste mensen (in het Westen iig) elke dag vlees. Blijkbaar is dat dus niet nodig
Heeft amper haren op de huid en is daardoor erg gevoelig voor schrammen, mits hij naakt is.
De mens is bijna nooit naakt, dus das geen probleem
Is een van de enigste diersoorten dat soortgenoten in groepsband aanvalt.
Achja, niemand (niets) is perfect![]()
Moet zich suf neuken om zich te kunnen voortplanten (hoeft niet een nadeel te zijn)
Dat valt ook wel mee
Vrouwtjesexemplaren van de mens moeten ondraaglijke pijnen verduren om een kind te baren
Dat lijkt me bij (bijna) alle zoogdieren zo
Heeft een volslagen nutteloos staartbeentje.
Klopt.
Heeft tien tenen die nergens voor gebruikt worden (behalve blaren krijgen bij te veel lopen)
Werden die niet voor stabiliteit gebruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |