Vandaag de aflevering waren ze lekker bezig in nijmegen en omgevingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat vraag ik me nou ook altijd af als ik wegmisbruikers kijk
Vorige week waren ze ook al op ons favoriete dijkje te vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Vandaag de aflevering waren ze lekker bezig in nijmegen en omgeving
Op plaatsen waar ik VEEL voorbij kom
Waar die brommert zonder helm is stil gezet daar woon ik maar een metertje of 300 vandaan
Ik helaas ook niet. Ach ja nog even wachten en ik mag ook weer rijden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef bwt het volgende:
Niet dat ik er zelf aan mee doe aan die Mid Winter Meet
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik helaas ook niet. Ach ja nog even wachten en ik mag ook weer rijden.![]()
En ondertussen even lekker dat apparaat van Mercy misbruiken.![]()
Want? Je wilt zeggen dat de banden nu al bijna op zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
als je er niet dit mee gaat doen![]()
[afbeelding]
Hayabusa vond ik mooi, is helemaal veranderdquote:Op woensdag 21 september 2005 12:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder had vermeld wil ik volgend jaar een andere (nieuwe) motor kopen. Heb jij tips waar ik op moet letten? Ik bedoel dan mijn gewicht en lengte. Zijn er motoren waarvan jij denkt: "niet doen" of "te zwaar"?
Mijn keus zou zijn de Hayabusa, echt een stoere motor. Ik heb er alleen nog niet op gezeten. Een italiaan, wel op gezeten maar niet op gereden. Was een beetje hoog voor mij (Aprillia en MV Agusta) of een engelse Triumph?
]quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef R2-D2 het volgende:
Zijn alle vragen goed beantwoord![]()
Mooie foto's Raus & Mercy![]()
Eenschquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
]
bedankt voor de update, vragen zijn beantwoord.
![]()
Ik was er helaas niet bij vandaag.Ik had nog een hoop vertaalwerk te doen. Het is natuurlijk erg leuk dat ik weer wat werk erbij heb, dus ik klaag verder niet.
Maar het is natuurlijk wel jammer als je weer iets leuks mist.
Ik heb nog wel wat piping hulp nodig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:28 schreef R2-D2 het volgende:
Eensch![]()
Maar nu ik bij de Hondadealert ben gaan kijken zou ik ook wel wat over willen werken![]()
quote:door inruil verkregen :
nette triumph daytona 1200 , bouwjaar 1993 .
Zeer weinig kilometers voor zo'n motor 34.000 km
incl. tanktas
alleen seriueuze reaktie's svp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verkeerde
![]()
gelijk maar tijd om te gaan pitten![]()
Alsof ze een reden hebben om jou aan te houdenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Vandaag de aflevering waren ze lekker bezig in nijmegen en omgeving
Op plaatsen waar ik VEEL voorbij kom
Waar die brommert zonder helm is stil gezet daar woon ik maar een metertje of 300 vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |