HAHAHAHAHAHAHA meen je dat nou?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:54 schreef BrauN het volgende:
Ik had ze laatst ook al gepost, maar blijkbaar in het verkeerde topic.
Ik heb me deze dus gekocht!
[afbeelding]
Ze hadden ze ook in het bruin, maar dit is toffer, niet?
In Amsterdam, bij dungelmann, 44.90quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waar heb je die gekocht anti-virus?
Respect.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:54 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Hmm, laat ik nu eens in Groningen wonen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:02 schreef anti-virus het volgende:
[..]
In Amsterdam, bij dungelmann, 44.90![]()
die zijn mooiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:29 schreef amokjeeh het volgende:
Een greepje uit mijn collectie:
[/url]][afbeelding]
Hoe kom je aan al dat geld???quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:29 schreef amokjeeh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Zijn nou niet echt onwijs dure schoenen. Allemaal mid-end prijzen. Enige die er wat uitspringt qua prijs zijn de van Bommels, maar die heb ik gekregen van ze.quote:
Even een vraag, maar waar heb je die schoenen op dat middelste plaatje gekocht?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:56 schreef Pladeao het volgende:
Een greep uit mijn collectie? :/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
onder andere..was zo ff wat ik kon vinden op internet. :/
Nicequote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:29 schreef amokjeeh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
maar dan in het bruin
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Waar heb je die adidas superstars NY gevonden en hoe duur waren zequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:56 schreef Pladeao het volgende:
Een greep uit mijn collectie? :/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
onder andere..was zo ff wat ik kon vinden op internet. :/
Ja en ik vind het niks. Zie best weleens aardige Nike's voorbij komen maar deze vind ik niet mooi.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef amornl87 het volgende:
kunnen jullie mijn foto zien?
Die zijn wel vers. Ik heb die hoogquote:
Bij Wehkamp iddquote:Op zondag 15 januari 2006 00:02 schreef Ikiskoel het volgende:
Waar heb je die gekocht?
Ik laat ze verzolen..... mijn schoenen gaan dus gerust 20-50 jaar mee.....quote:Op zondag 15 januari 2006 13:58 schreef amornl87 het volgende:
Ik heb een vraagje, gooien jullie schoenen weg of bewaren jullie die?
Ik heb toch een paar uit 1969 dat er nog prima uitziet......quote:Op zondag 15 januari 2006 18:03 schreef Mastroianni het volgende:
Soli, met alle respect maar ik denk dat je schoenen echt geen 50 jaar meegaanHoe goed je ze ook verzorgt. Ik ga uit van hooguit 15 jaar ook omdat ik daarna wel iets nieuws zal willen
Lopen ook top!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Een kleine greep uit mijn collectie:
[afbeelding]
Tof!
Frontrunner, Rodolfo's, SportXtra loop een dagje door amsterdam en je ziet er genoeg.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:56 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Lopen ook top!![]()
Maar ik zoek nog steeds een paar mooie Vans.. Weet iemand waar ze er veel in de uitverkoop hebben?
Foto? Ik weet niet welke je bedoeld.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef var.fok het volgende:
ik vind ze niet heel bijzonder moet ik zeggen... Boss heeft ook sneakers in de collectie gehad die helemaal van leer waren; dat zagen er goed uit en waren kwalitatief ook redelijk goed.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:54 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
ja ik dus ook nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:39 schreef mic_forever het volgende:
srry kvind ze niet om aan te zien![]()
![]()
Aannemende dat je poep praat:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
Wat, ze lopen erg goed. Daar gaat het toch om?
Wie maakt er nou een foto van z'n nieuwe schoenen op de wc-klep met pleepapier als achtergrond?quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:51 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Wie maakt er nou een foto van z'n nieuwe schoenen op de wc-klep met pleepapier als achtergrond?![]()
Kewl, Etnies lopen ook nog eens lekkerquote:Op maandag 16 januari 2006 09:41 schreef teig het volgende:
schoenen die ik gekocht heb bij de 3fm actie voor congo..
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:58 schreef Whoho het volgende:
ik zag net voor 50 euro air max 180's . is dat er normale prijs of een goede aanbieding? ik vind ze spuuglelijk, maar wel grappig om te hebben
echt het lelijkste van het lelijkste, ik zou ze dan ook alleen kopen om af en toe meevoor lul te lopen heb ik het ideequote:Op donderdag 26 januari 2006 18:01 schreef BrauN het volgende:
[..].
Da's spotgoedkoop. Maar in godsnaam, wat voor kleuren zijn het dan?
Hugo Bossquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Hee die zijn wel strak. Van welk merk zijn ze?
Ik snap echt niet dat mensen die kopen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:52 schreef Whoho het volgende:
ik ga deze denk ik kopen
[afbeelding]
voor 50 euro goed te doen, mits ze ze nog in mijn maat hebben
Die heb ik gehad als klein kereltje...quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen die kopen..
Waarom denkje dat ik ze koop ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef amokjeeh het volgende:
Vind je ze ook nog mooi?
Whehe "nerds"quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
Het gaat er toch om dat ik ze mooi vind en niet een paar nerds ?
Uggs... zóóó passé.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
De rest kan ik even niet vinden op internet, binnenkort komen homemade foto's.
Ze zijn ook niet nieuw.quote:
Sporten met zwarte zolen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:06 schreef hydrah het volgende:
Ik was ook weer eens toe aan een paar nieuwe sportschoenen, voor mee te badmintonnen en natuurlijk voor buiten.
Het zijn uiteindelijk deze geworden, natuurlijk in leer uitgevoerd voor mijn poezelige voetjes![]()
[afbeelding]
Ja het geeft niet af, en aangezien ik met sporten wel leren sportschoenen moet dragen en deze toevallig in de aanbieding waren (van ¤ 280,- naar ¤ 160). Heb ik maar voor deze gekozen.quote:
Zoeen lelijke schoen die uit Milaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:21 schreef sweps het volgende:
Mijn nieuwe schoenen uit milaan.![]()
[afbeelding]
Mijn sportschoenen uit nederland.
[afbeelding]
gelukkig zijn zo nog zeker vijf keer zo mooi als jouw nieuwe schoenenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zoeen lelijke schoen die uit Milaan
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:27 schreef men_in_red het volgende:
[..]
gelukkig zijn zo nog zeker vijf keer zo mooi als jouw nieuwe schoenen
Owja, dat moeten we natuurlijk niet vergetenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:27 schreef men_in_red het volgende:
[..]
gelukkig zijn zo nog zeker vijf keer zo mooi als jouw nieuwe schoenen
Die gare Milaan schoenenquote:
Ik heb die in het bruin!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:54 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Ik zou willen dat die schoenen van mij waren. En wat je daarna zegt moet je ook maar eens op jezelf interpreteren, ik qoute:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die gare Milaan schoenenzo stom zien die uit, je hoeft geen reactie te geven hoor als iemand je schoenen niet leuk vind, das heel normaal dat iemand zijn mening geeft
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
Het gaat er toch om dat ik ze mooi vind en niet een paar nerds ?
Ik geef Maikuul gelijk. Wat een strontlelijke schoenen, zou niet eens weten of ze nu voor wijven of voor kerels zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:21 schreef sweps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind die onderste leuk, heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:21 schreef sweps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Precies, dat zijn echt zeer lelijke schoenen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik geef Maikuul gelijk. Wat een strontlelijke schoenen, zou niet eens weten of ze nu voor wijven of voor kerels zijn.
Die heb ik een paar maanden gekocht bij PRO Sportquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik vind die onderste leuk, heb je die vandaan?
Kan je nu ook zo hoog springen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:48 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe kicks. Jordan 0'sJordan droeg deze toen hij nog bij north carolina speelde.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ziengs heeft grote voorraden van Lierquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:22 schreef Moeizaam het volgende:
Iemand ervaring met de Casual Outdoor van Van Lier, modelnr 5108.
Tenminste wat ze kosten?
[afbeelding]
Gadverdamme, dat zijn wel gruwelijk lelijke schoenenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:22 schreef Moeizaam het volgende:
Iemand ervaring met de Casual Outdoor van Van Lier, modelnr 5108.
Tenminste wat ze kosten?
[afbeelding]
Geboortejaar 1989, laat maarquote:
vette schoenenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Een kleine greep uit mijn collectie:
[afbeelding]
Ondanks dat het dames is vind ik de kleuren super vet!
[afbeelding]
Impulsaankoop vind ze nog steeds vet, nooit gedragen echter.
[afbeelding]
Tof!
[afbeelding]
Tof! (gare foto)
[afbeelding]
Deze draag ik nu dagelijks, ondanks het weer zijn ze nog hagelwit.
![]()
respect voor celtic man.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:39 schreef mic_forever het volgende:
srry kvind ze niet om aan te zien![]()
![]()
OMGquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:01 schreef Vince22 het volgende:
Mijn Adidas Superstar 35th Anniversary!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:34 schreef LoggedIn het volgende:
weet iemand waar een lacoste winkel zit in rotterdam? ik wil schoenen van hun kopen, maar bij gewone schoenenwinkels hebben ze ze niet
op de site van lacoste staat een adres dat niet bestaat
Foot Locker... 89.99... maar in mn maat waren ze niet in de vestiging waar ik was (Enschede) dus hebben ze het paar in mn maat uit Dusseldorf laten opsturen met die "sneaker finder"... Vrijdags in de winkel betaald.... Maandags kwam de meneer van de UPS aan mn deurbel... met schoenen!! Echt superrservice...quote:
Thnx binnenkort even binnen stappenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:33 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Foot Locker... 89.99... maar in mn maat waren ze niet in de vestiging waar ik was (Enschede) dus hebben ze het paar in mn maat uit Dusseldorf laten opsturen met die "sneaker finder"... Vrijdags in de winkel betaald.... Maandags kwam de meneer van de UPS aan mn deurbel... met schoenen!! Echt superrservice...![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef Bram_ het volgende:
Dat adres bestaat wel.. dat weet jij kennelijk alleen niet te vinden, de winkel zit in 'the mall' boven bij de koopgoot, zit ook de gant winkel, de country house en de bjorn borg winkel. Je kan er ook komen door onder in de koopgoot de h&m binnen te stappen en dan de roltrap naar boven te nemen zo 'the mall' in.
wat is dit voor merk en waar zijn die te koopquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:54 schreef zwahiel het volgende:
[afbeelding]
Mezelf vanmiddag blij gemaakt met dezelfde schoenen die ik al had, maar nu in andere kleurtjes en met nieuwe zool
't is het nieuwe model met ander leer en ze voelen een stuk steviger dan het oude Mexico 66 Midrunner die ik had (in zwart wit) maar ik vind ze leuk
Misschien ga ik binnenkort nog ff het oude model halen, wit met bruine strepen, ze zijn namelijk bijna allemaal in de aanbieding over een tijdje... Deze kostte 94,95 en de oude modellen gaan strakkies voor 50 't stuk hoorde ik vanmiddag
hoeveel kosten die 200 ofzo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:06 schreef hydrah het volgende:
Ik was ook weer eens toe aan een paar nieuwe sportschoenen, voor mee te badmintonnen en natuurlijk voor buiten.
Het zijn uiteindelijk deze geworden, natuurlijk in leer uitgevoerd voor mijn poezelige voetjes![]()
[afbeelding]
Ben je nu daadwerkelijk reacties aan het uitlokken?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:21 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik dacht iets van 220 euro dus niet echt prijzig.
Nee geen reacties aan het uilokken, en ik moet altijd leren schoenen dragen ivm zweet voeten, zwemmers ecceem en suikerziekte en er zijn bar weinig volledig leren sport schoenen te vindenquote:Op zondag 5 februari 2006 19:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ben je nu daadwerkelijk reacties aan het uitlokken?
A. Ik vind dat geen schoenen om mee te badmintonnen
B. 220 euro is wel prijzig voor dit soort schoenen.
vandaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:27 schreef hydrah het volgende:
[..]
Nee geen reacties aan het uilokken, en ik moet altijd leren schoenen dragen ivm zweet voeten, zwemmers ecceem en suikerziekte en er zijn bar weinig volledig leren sport schoenen te vinden
Ik zal het van te voren onderbouwen om niet meer van dezelfde replieks te krijgen als de jouwne.quote:
nee is inderdaad niet echt duur.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:21 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik dacht iets van 220 euro dus niet echt prijzig.
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:54 schreef itsontoday het volgende:
[..]
nee is inderdaad niet echt duur.
valt wel mee jahquote:Op zondag 5 februari 2006 22:54 schreef itsontoday het volgende:
[..]
nee is inderdaad niet echt duur.
hij vindt 220 euro blijkbaar wel veel geld voor een paar schoenenquote:
Op een gegeven moment verneuk je je eigen knieen voeten en kom je in aanraking voor amputatie.. of was dat nu alleen bij mijquote:Op maandag 6 februari 2006 16:06 schreef wlsandman het volgende:
[..]
hij vindt 220 euro blijkbaar wel veel geld voor een paar schoenen![]()
Ik deel zijn mening ook wel, want schoenen van boven de 100 euro laat ik sowieso al staan![]()
*Proestquote:Op maandag 6 februari 2006 16:09 schreef hydrah het volgende:
[..]
Op een gegeven moment verneuk je je eigen knieen voeten en kom je in aanraking voor amputatie.. of was dat nu alleen bij mij![]()
In iedengeval zijn mijn voetjes kostbaarder dan 220 dus daar beknibbel ik maar liever niet op.
Waar heb je die gekocht? Online of winkel? Ik wil namelijk dezequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:06 schreef hydrah het volgende:
[afbeelding]
Ik ben best bereid 200 euro te betalen voor een paar schoenen, omdat ik het kan missen. Maar het blijft veel geld, en om dan als een paard met oogkleppen te beweren dat het 'wel meevalt' vind ik hilarisch. Hooguit 10% van alle schoenen vallen in die prijsklasse en hoger, dus ik vind dat 200 euro veel geld is voor een paar schoenen.quote:
Nijmegen, Thijssen.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:28 schreef darkie_blue het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht? Online of winkel? Ik wil namelijk deze
[afbeelding]
mooimooimooiquote:Op zondag 5 februari 2006 20:45 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Nergens meer te vinden in mijn maat, dus dan maar via eBay:
Zojuist gewonnen:
[afbeelding]
Etnies kicken redelijk ass ja... Is ook al mn 4e paar ofzo...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:00 schreef saaw het volgende:
[..]
mooimooimooi
heb ik ook gehad, erg fijnetnies zijn okee
Dank je...quote:Op zondag 19 februari 2006 21:43 schreef Ikiskoel het volgende:
ERG mooie schoenen! Zulke schoenen zie ik graag bij een man
ik weet niet welke het zijn, maar, ligt het nou aan mij of is het een enorm plat model?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:29 schreef SHERMAN het volgende:
Weet iemand welke schoenen dit zijn?
[afbeelding]
Die zaten vorig jaar in de zomar collectie van Espritquote:Op maandag 20 februari 2006 01:29 schreef SHERMAN het volgende:
Weet iemand welke schoenen dit zijn?
[afbeelding]
Thanks.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:33 schreef Schum1 het volgende:
Mooi!quote:Op maandag 20 februari 2006 00:10 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Dank je....
Foto's zijn er mee gekapt zie ik...
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een prachtige schoentjes!quote:
Zien er liev uitquote:
Ja hèquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:04 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Wat een prachtige schoentjes!Waarvan zijn ze? En wat voor hakje zit eronder?
Ben jij zo'n patsertje dat altijd ligt op te scheppen over prijzen maar stiekum dingen in de uitverkoop haalt?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:06 schreef wlsandman het volgende:
[..]
hij vindt 220 euro blijkbaar wel veel geld voor een paar schoenen![]()
Ik deel zijn mening ook wel, want schoenen van boven de 100 euro laat ik sowieso al staan![]()
Hoeveel mogen die schoenen kosten?quote:
Hehe, had ook geen andere schoenen verwacht van iemand met zo'n nicknamequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef JudasPriest het volgende:
[afbeelding]
Héérlijke dingen. Lopen als gegoten!![]()
262,50.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef niksan het volgende:
[..]
Hoeveel mogen die schoenen kosten?
Zit dat eigenlijk niet verschrikkelijk stug?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef JudasPriest het volgende:
[afbeelding]
Héérlijke dingen. Lopen als gegoten!![]()
Had niet anders verwacht bij Fratelli Rosseti, zijn wel leuke schoenen.quote:
*kuch* aha *kuch*quote:
Geen verontschuldigingen, gewoon kopenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:06 schreef Seauphie het volgende:
Ik vond 't ook veel hoor! Maar uh, ze zijn voor 'n zeer belangrijke gelegenheid (en voor daarna natuurlijk ook)
.
als het een gala diner met de koningin is, is het je vergeven hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:06 schreef Seauphie het volgende:
Ik vond 't ook veel hoor! Maar uh, ze zijn voor 'n zeer belangrijke gelegenheid (en voor daarna natuurlijk ook)
.
Vallen daar niet bijna alle hakken onderquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:10 schreef Seauphie het volgende:
[..]
Ja hè? Ze zijn van Fratelli Rosetti, de hak is zo'n 6/7 cm en zit qua breedte ongeveer tussen 'n naaldhak en 'n blokhak in.
Eh, nee? Naaldhakken, blokhakken (:P), sleehakken en 'kitten heels' niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:34 schreef Furia het volgende:
[..]
Vallen daar niet bijna alle hakken onder
Ik vind de rechter net ff leuker, maar wel schattige schoentjes.quote:
En daarom zou Prada geen schoenen meer mogen verkopen.quote:
Pradas om mee te sportenquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:02 schreef hydrah het volgende:
[..]
En daarom zou Prada geen schoenen meer mogen verkopen.
Ik had vorig jaar sportschoenen gekocht van Prada, zwart met 2 gouden banden erover heen, om op te sporten ik denk dat ik ze na ongeveer 3 maanden weg kon flikkeren.
Wat een kut kwaliteit is dat zeg
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:46 schreef Seauphie het volgende:
Syytön:! Hmm, ik vind m'n examenuitreiking eigenlijk nog wel belangrijker dan die stamppot met Bea
.
Dat zal mij toch werkelijk een rotzorg zijn!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:36 schreef itsontoday het volgende:
[..]
onderste model is zo ongelooflijk gejat van Dior.
En nog slecht gejat ook.
Dat begrijp ik, als er maar een rood streepje op zit hequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:28 schreef Noax het volgende:
[..]
Dat zal mij toch werkelijk een rotzorg zijn!![]()
Dat was voor jouw een reden om geen pic van je schoenen online te gooien?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:46 schreef Phoenixjuh het volgende:
Ik dacht nog dat dit topic bedoelt was om te pimpen met je schoenen en niet "show hier je lelijke schoenen".
Doe ff normaal. Jouw smaak staat hier niet centraal.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:46 schreef Phoenixjuh het volgende:
Ik dacht nog dat dit topic bedoelt was om te pimpen met je schoenen en niet "show hier je lelijke schoenen".
Hmm, nu geef je Dior iets teveel credits. Gewoon weer een variatie op de german army sneaker zoals heel veel merken die maken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:36 schreef itsontoday het volgende:
[..]
onderste model is zo ongelooflijk gejat van Dior.
En nog slecht gejat ook.
Dat is waar. Je weet toevallig niet waar ik de originele kan vinden, die door puma en adidas zijn gemaakt. Kan ze nergens meer vinden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:01 schreef berent het volgende:
[..]
Hmm, nu geef je Dior iets teveel credits. Gewoon weer een variatie op de german army sneaker zoals heel veel merken die maken.
Ik badminton en squash, ik had ongeveer deze.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:17 schreef Noax het volgende:
Wat vreemd, ik heb nog nooit probs gehad met Prada.
Welk model had je? Kun je er nog een foto van vinden?
Voor welke sport gebruikte je het?
Dat is jammer, ik had natuurlijk graag willen weten welke schoenen jij nou bedoelde!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:52 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Dat is waar. Je weet toevallig niet waar ik de originele kan vinden, die door puma en adidas zijn gemaakt. Kan ze nergens meer vinden.
Ik mag geen gewone sportschoenen aan van dokter/pedicure, alleen maar volledig leren dus ach die 3 maanden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:46 schreef Noax het volgende:
Bij het spelen van badminton en squash zou ik toch echt een volgende keer een paar sportschoenen gebruiken.
Maar goed, daar ben je nu helaas ook zelf wel achter gekomen.
Deze schoen zijn voor al dat sportgeweld totaal niet gebouwd.
Prada 'sport' klinkt misschien alsof het voor sport te gebruiken is, maar meer dan een modeschoentje is het niet.
Je gaat mij dan ook vast niet vertellen dat je veel steun had tijdens het sporten op een paar Prada's.
Ik zou op niet 1 van mijn Prada's of Gucci's gaan sporten.
Tenzij het er echt expliciet bij vermeld zou staan...
Je hebt in elke geval 3 maanden in style gesport!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
[afbeelding]
Uit Hong Kong, made in Turkey.
Idd, die Hugo Boss schoenen hebben echt veel steun. Uitstekend om er mee te lopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:23 schreef hydrah het volgende:
[..]
..Ik heb nu zwarte leren Hugo Boss sport schoenen (eerder vermeld in dit topic). En het sport lekker hoor. geoeg steun, ietsje meer steun in de hak dan de Prada's maar ja...
Thnx Berent!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef berent het volgende:
@Noax: De Dior versie waar intsontoday het over had:
[afbeelding]
En hier het orgineel:
[afbeelding]
[afbeelding]
@itsontoday: als je echt bent geinteresseerd in de orginele, kijk dan even hier misschien dat deze gast je kan helpen. Anders ben je ws tot Ebay veroordeeld.
Die heb ik toch ook gevonden, en of het ze nu van Prada, Hugo Boss of wat anders zijn maakt mij niet zo heel veel uit eigenlijk...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:10 schreef Noax het volgende:
[..]
@: hydrah,
Volgens mij zijn er toch wel genoeg sportschoenen te koop die helemaal uit leer bestaan....
Top zeg! Hartstikke bedankt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef berent het volgende:
@Noax: De Dior versie waar intsontoday het over had:
[afbeelding]
En hier het orgineel:
[afbeelding]
[afbeelding]
@itsontoday: als je echt bent geinteresseerd in de orginele, kijk dan even hier misschien dat deze gast je kan helpen. Anders ben je ws tot Ebay veroordeeld.
Als ik jou was zo ik eens kijken naar leren (binnen)voetbal schoenen, die zijn en volledig van leer en veel beter gebouwd op sportactiviteiten (o.a. adidas heeft ze). Je komt wel steeds aan met allerlei leuke merkschoenen, maar zoals gezegd, die zijn niet gemaakt op sport. Maargoed, elke 3 maand nieuwe schoenen kopen kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:23 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik mag geen gewone sportschoenen aan van dokter/pedicure, alleen maar volledig leren dus ach die 3 maanden.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:18 schreef Noax het volgende:
Maar om nou met zaalvoetbalschoenen te gaan badmintonen en squashen is ook wel erg armoedig...
Het is maar wat je armoedig vindtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:18 schreef Noax het volgende:
Maar om nou met zaalvoetbalschoenen te gaan badmintonen en squashen is ook wel erg armoedig...
Hehehe, nee ok, dan is een tennisschoen handiger idd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:25 schreef Noax het volgende:
Nou, je gaat toch ook niet met een paar bowlingbal-schoenen basketballen...?!
Daarom juist, we hebben het over sporten!
Dan moet je net bij mij zijn!
Het juiste schoeisel voor elke sport zo voorkom je blessures!
wit leren tennischoen
Wat bedoel je met een merkschoen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:13 schreef Étoile het volgende:
[..]
Hehehe, nee ok, dan is een tennisschoen handiger idd.
Maargoed, een merkschoen die uberhaupt niet echt voor sporten gemaakt is lijkt me helemaal niet goed (na paar maanden kapot hoort echt niet).
Nou er is wel een soort van witte schoenpoets te koop....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:19 schreef Jeff89 het volgende:
[afbeelding]
DC, stevig, lopen relaxed en houden het nu al best lang uit...Zijn alleen niet meer zo wit, maar ach, daar doe je niets aan.
Ze boden aardig wat steun, maar het leer scheurde uit aan de linkerkant bij mijn grote teen aan de rechtervoet, (Ik heb zogenaamde kikker voeten dus smalle hak brede/hoge wreef en brede voorkant.)quote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef Étoile het volgende:
Noax, ik bedoel hetzelfde als jij
ik doelde op degene die sportte met Prada schoenen, dat leken mij geen goede sportschoenen.
hahaha lekker duur voor die Adidasjes, bij ons in de winkel zijn je 51 euroquote:Op maandag 30 januari 2006 22:33 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Foot Locker... 89.99... maar in mn maat waren ze niet in de vestiging waar ik was (Enschede) dus hebben ze het paar in mn maat uit Dusseldorf laten opsturen met die "sneaker finder"... Vrijdags in de winkel betaald.... Maandags kwam de meneer van de UPS aan mn deurbel... met schoenen!! Echt superrservice...![]()
110 inderdaad ja. Bij ons zijn ze 67 euro, maar we krijgen ze pas in Septemberquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef LedZep het volgende:
Hmm ik ga binnenkort misschien voor nieuwe schoenen. De Adidas Goodyear collectie vind ik wel ontzettend mooi:
[afbeelding]
maar die kosten ook wel iets van 110 euro..toch aardig duur (niet in vergelijking met die prutserige showmerken die ik hier zie natuurlijk).
Welke winkel werk je en hoe komt het dat jullie zulk goedkoop spul hebben?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:50 schreef Providentia het volgende:
[..]
110 inderdaad ja. Bij ons zijn ze 67 euro, maar we krijgen ze pas in September
Ik werk bij een Adidas winkelquote:Op zondag 26 februari 2006 21:19 schreef LedZep het volgende:
[..]
Welke winkel werk je en hoe komt het dat jullie zulk goedkoop spul hebben?
En daar verkopen ze die meuk met zulke kortingen?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:47 schreef Providentia het volgende:
[..]
Ik werk bij een Adidas winkel
Hoe zag het er eerst uit dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:51 schreef Mastroianni het volgende:
[afbeelding]
Deze zijn niet nieuw, maar heb de kleur veel lichter laten maken.
Ze zijn mooi. Alleen vind ik zulk soort schoenen alleen mooi bij kleinere maten.quote:
Mooi paar, hoewel ik de oorspronkelijke kleur misschien toch mooier had gevondenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:51 schreef Mastroianni het volgende:
[afbeelding]
Deze zijn niet nieuw, maar heb de kleur veel lichter laten maken.
Ik zit nu zo rond de 9 paar 'goede' schoenen, 3 paar sneakers, 2 paar sportschoenen, dus het valt nog wel mee. Sommige schoenen zijn wat geschikter voor in de zomer (lichte kleuren en dunne zolen) en andere voor in de winter (donker en dikke zolen). Ik wil rond de 12 paar hebben uiteindelijk en dan vind ik het wel even mooi geweest. Heb deze maand geen schoenen gekocht, ga binnenkort weer naar Parijs, tenminste, ben ik aan het plannen. Daar is ook wel het een en ander aan moois te koopquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:20 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Mooi paar, hoewel ik de oorspronkelijke kleur misschien toch mooier had gevondenIk vind het 'nieuwe paar' wat te licht denk ik.
Ondanks dat ik weet dat dit geen nieuw paar is, heb ik het idee dat er iedere maand een nieuw paar bij komt Mastroianni, heb je nog wel tijd over om er op te lopen?
Wat moeten mensen met laten we zeggen maat 45 of groter dan dragen? Of is dat bij voorbaat al lelijk?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:36 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Ze zijn mooi. Alleen vind ik zulk soort schoenen alleen mooi bij kleinere maten.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:22 schreef Avani het volgende:
Ik vond de vorige ook wel mooi eigenlijk.![]()
[..]
Wat moeten mensen met laten we zeggen maat 45 of groter dan dragen? Of is dat bij voorbaat al lelijk?![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:40 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vind de opmerking idd een beetje.. nouja.. raar
Duidelijk geen verstand van.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:15 schreef TC03 het volgende:
Dertien-in-een-dozijn schoen vind ik. Maar ik heb er ook 0,0 verstand van hoor.
hoezo? ik heb dat ook weleens hoor.. zie ik een leuke schoen, maar als je dan een grote maat pakt hou je eigenlijk maar een lomp ding over.. sommige modellen past het gewoon niet bijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:40 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vind de opmerking van coldplaya idd een beetje.. nouja.. raar
Cowboy??? 't zijn geen laarzen toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:40 schreef TC03 het volgende:
Lelijk, tenzij je cowboy bent.Snap niet dat mensen daar grof geld voor betalen.
Ach blijft leuk die anti-reacties hieroquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:46 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Cowboy??? 't zijn geen laarzen toch?
Nee, maar zo vind ik ze wel overkomen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:46 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Cowboy??? 't zijn geen laarzen toch?
De tering zeg, ¤ 439,-quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Ach blijft leuk die anti-reacties hiero
ff wat olie op het vuur: ze waren 439 euro![]()
moo, erug netjesi ! still a classy lady i seequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:13 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moest ze gewoon hebben.![]()
Wow ..kick schoentjequote:
Ze zien eruit alsof ze van het kringloop komenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Ach blijft leuk die anti-reacties hiero
ff wat olie op het vuur: ze waren 439 euro![]()
Dat patina, dat is nou net de kunst... daar betaal je voor....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:26 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ze zien eruit alsof ze van het kringloop komenAlleen dan azwaar goed onderhouden. Misschien dat ze daarom zo duur waren, antieke meesterstukken?
![]()
Ik ben nu wel benieuwd wat jij voor schoenen draagt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:40 schreef TC03 het volgende:
Lelijk, tenzij je cowboy bent.Snap niet dat mensen daar grof geld voor betalen.
Ze zijn geen ¤439,- hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:08 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd wat jij voor schoenen draagt.![]()
Nee, maar dat vroeg ik toch ook niet? Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:
Puma's.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef Avani het volgende:
[..]
Nee, maar dat vroeg ik toch ook niet? Ik ben gewoon nieuwsgierig.
Eye catcher hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:13 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moest ze gewoon hebben.![]()
Mooie schoenen. Niet overdressed, maar toch fraai en netjes.quote:
Die zijn wel mooi ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mooie schoenen. Niet overdressed, maar toch fraai en netjes.
Ik heb ook zulke veer-spanners, nota-bene gekocht bij een schoenmaker (toch een vakman, lijkt mij) die ze mij aanbeveelde.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:30 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Haal ff andere schoenspanners... deze veerspanners verkloten vaak je hiel.
Dat zijn mooie puma's idd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:06 schreef Sanne het volgende:
Ik vind ze zooow leuk, mijn nieuwe Puma's:
[afbeelding]
Rijssen (dorpje in de buurt bij waar ik woon)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Eye catcher hoor.![]()
[..]
Mooie schoenen. Niet overdressed, maar toch fraai en netjes.
Waar en voor hoeveel heb je dat paar gehaald?
Van die dingen zonder veer maar dus ook met een houten hak. Dan krijg je niet dat alle kracht op 1 punt zit in je hak.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik heb ook zulke veer-spanners, nota-bene gekocht bij een schoenmaker (toch een vakman, lijkt mij) die ze mij aanbeveelde.
Wat voor schoen-spanners raad jij aan? En waarom..
De meeste schoenherstellers zijn echt geen vakman... ze weten een half zooltje te vervangen, maar als ze je vraagt het volledig onderwerk ve schoen te vervangen, dan kijken ze je raar aan.... er zijn er bij mijn weten minder dan 10 in Nederland die zulke totaalreparaties kunnen uitvoerenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik heb ook zulke veer-spanners, nota-bene gekocht bij een schoenmaker (toch een vakman, lijkt mij) die ze mij aanbeveelde.
Wat voor schoen-spanners raad jij aan? En waarom..
wat een bullshit zegquote:
tuurlijk mag jij dat hahaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:25 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Wow ..kick schoentjeWat is dat voor merk als ik vragen mag?
Dank je, mooi prijsje ook! Ik ga op zoek ..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:54 schreef JanNL het volgende:
[..]
tuurlijk mag jij dat haha
Het merk is Hessels en heb ze gekocht in zoetermeer voor een bedrag van 40 euro
Wat een verschrikkelijke schoen. Dit vind ik een ronduit lelijk paar.quote:
Vind ik niet mooi, vrij lomp.quote:
Woei, die bovenste zijn mooiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:17 schreef Bierkameel het volgende:
Ik zie een meisje ook liever op skateschoenen dan op die lelijke puntschoenen hierboven![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu wel een beetje afgetrapt dus straks nieuwe kopen
[afbeelding]
Die zijn nog lastig te vinden
Zeker met de juiste kleren erboven zijn dit zeer mooie schoenenquote:
Meen je dat serieus? Skateschoenen zijn echt te lelijk voor woorden. Tenzij je een alto bent.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:17 schreef Bierkameel het volgende:
Ik zie een meisje ook liever op skateschoenen dan op die lelijke puntschoenen hierboven![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu wel een beetje afgetrapt dus straks nieuwe kopen
[afbeelding]
Die zijn nog lastig te vinden
Haha dat is nogal een verschil, vind deze die je nu hebt zeer lelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:48 schreef Aschkael het volgende:
okay..okay...hier dan:
[afbeelding]
voor zestig euros bij de Perry...
Als mijn vakantiegeld weer binnen is ga ik ook weer es Santoni's kopen. Ik heb één paar ( a raioson de ¤ 350) en het zijn de fijnste schoenen die ik ooit gedragen heb (halfhoge suede Per Oger Santoni's)
Die draag je toch niet in je vrije tijd hoop ik?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:48 schreef Aschkael het volgende:
okay..okay...hier dan:
[afbeelding]
voor zestig euros bij de Perry...
Als mijn vakantiegeld weer binnen is ga ik ook weer es Santoni's kopen. Ik heb één paar ( a raioson de ¤ 350) en het zijn de fijnste schoenen die ik ooit gedragen heb (halfhoge suede Per Oger Santoni's)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |