HAHAHAHAHAHAHA meen je dat nou?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:54 schreef BrauN het volgende:
Ik had ze laatst ook al gepost, maar blijkbaar in het verkeerde topic.
Ik heb me deze dus gekocht!
[afbeelding]
Ze hadden ze ook in het bruin, maar dit is toffer, niet?
In Amsterdam, bij dungelmann, 44.90quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waar heb je die gekocht anti-virus?
Respect.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:54 schreef BrauN het volgende:
Ik had ze laatst ook al gepost, maar blijkbaar in het verkeerde topic.
Ik heb me deze dus gekocht!
[afbeelding]
Ze hadden ze ook in het bruin, maar dit is toffer, niet?
Hmm, laat ik nu eens in Groningen wonen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:02 schreef anti-virus het volgende:
[..]
In Amsterdam, bij dungelmann, 44.90![]()
die zijn mooiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:29 schreef amokjeeh het volgende:
Een greepje uit mijn collectie:
[/url]][afbeelding]
Hoe kom je aan al dat geld???quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:29 schreef amokjeeh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Zijn nou niet echt onwijs dure schoenen. Allemaal mid-end prijzen. Enige die er wat uitspringt qua prijs zijn de van Bommels, maar die heb ik gekregen van ze.quote:
Even een vraag, maar waar heb je die schoenen op dat middelste plaatje gekocht?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:56 schreef Pladeao het volgende:
Een greep uit mijn collectie? :/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
onder andere..was zo ff wat ik kon vinden op internet. :/
Nicequote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:29 schreef amokjeeh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
maar dan in het bruin
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Waar heb je die adidas superstars NY gevonden en hoe duur waren zequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:56 schreef Pladeao het volgende:
Een greep uit mijn collectie? :/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
onder andere..was zo ff wat ik kon vinden op internet. :/
Ja en ik vind het niks. Zie best weleens aardige Nike's voorbij komen maar deze vind ik niet mooi.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef amornl87 het volgende:
kunnen jullie mijn foto zien?
Die zijn wel vers. Ik heb die hoogquote:
Bij Wehkamp iddquote:Op zondag 15 januari 2006 00:02 schreef Ikiskoel het volgende:
Waar heb je die gekocht?
Ik laat ze verzolen..... mijn schoenen gaan dus gerust 20-50 jaar mee.....quote:Op zondag 15 januari 2006 13:58 schreef amornl87 het volgende:
Ik heb een vraagje, gooien jullie schoenen weg of bewaren jullie die?
Ik heb toch een paar uit 1969 dat er nog prima uitziet......quote:Op zondag 15 januari 2006 18:03 schreef Mastroianni het volgende:
Soli, met alle respect maar ik denk dat je schoenen echt geen 50 jaar meegaanHoe goed je ze ook verzorgt. Ik ga uit van hooguit 15 jaar ook omdat ik daarna wel iets nieuws zal willen
Lopen ook top!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Een kleine greep uit mijn collectie:
[afbeelding]
Tof!
Frontrunner, Rodolfo's, SportXtra loop een dagje door amsterdam en je ziet er genoeg.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:56 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Lopen ook top!![]()
Maar ik zoek nog steeds een paar mooie Vans.. Weet iemand waar ze er veel in de uitverkoop hebben?
Foto? Ik weet niet welke je bedoeld.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef var.fok het volgende:
ik vind ze niet heel bijzonder moet ik zeggen... Boss heeft ook sneakers in de collectie gehad die helemaal van leer waren; dat zagen er goed uit en waren kwalitatief ook redelijk goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |