Precies, dat zijn echt zeer lelijke schoenen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik geef Maikuul gelijk. Wat een strontlelijke schoenen, zou niet eens weten of ze nu voor wijven of voor kerels zijn.
Die heb ik een paar maanden gekocht bij PRO Sportquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik vind die onderste leuk, heb je die vandaan?
Kan je nu ook zo hoog springen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:48 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe kicks. Jordan 0'sJordan droeg deze toen hij nog bij north carolina speelde.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ziengs heeft grote voorraden van Lierquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:22 schreef Moeizaam het volgende:
Iemand ervaring met de Casual Outdoor van Van Lier, modelnr 5108.
Tenminste wat ze kosten?
[afbeelding]
Gadverdamme, dat zijn wel gruwelijk lelijke schoenenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:22 schreef Moeizaam het volgende:
Iemand ervaring met de Casual Outdoor van Van Lier, modelnr 5108.
Tenminste wat ze kosten?
[afbeelding]
Geboortejaar 1989, laat maarquote:
vette schoenenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Een kleine greep uit mijn collectie:
[afbeelding]
Ondanks dat het dames is vind ik de kleuren super vet!
[afbeelding]
Impulsaankoop vind ze nog steeds vet, nooit gedragen echter.
[afbeelding]
Tof!
[afbeelding]
Tof! (gare foto)
[afbeelding]
Deze draag ik nu dagelijks, ondanks het weer zijn ze nog hagelwit.
![]()
respect voor celtic man.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:39 schreef mic_forever het volgende:
srry kvind ze niet om aan te zien![]()
![]()
OMGquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:01 schreef Vince22 het volgende:
Mijn Adidas Superstar 35th Anniversary!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:34 schreef LoggedIn het volgende:
weet iemand waar een lacoste winkel zit in rotterdam? ik wil schoenen van hun kopen, maar bij gewone schoenenwinkels hebben ze ze niet
op de site van lacoste staat een adres dat niet bestaat
Foot Locker... 89.99... maar in mn maat waren ze niet in de vestiging waar ik was (Enschede) dus hebben ze het paar in mn maat uit Dusseldorf laten opsturen met die "sneaker finder"... Vrijdags in de winkel betaald.... Maandags kwam de meneer van de UPS aan mn deurbel... met schoenen!! Echt superrservice...quote:
Thnx binnenkort even binnen stappenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:33 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Foot Locker... 89.99... maar in mn maat waren ze niet in de vestiging waar ik was (Enschede) dus hebben ze het paar in mn maat uit Dusseldorf laten opsturen met die "sneaker finder"... Vrijdags in de winkel betaald.... Maandags kwam de meneer van de UPS aan mn deurbel... met schoenen!! Echt superrservice...![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef Bram_ het volgende:
Dat adres bestaat wel.. dat weet jij kennelijk alleen niet te vinden, de winkel zit in 'the mall' boven bij de koopgoot, zit ook de gant winkel, de country house en de bjorn borg winkel. Je kan er ook komen door onder in de koopgoot de h&m binnen te stappen en dan de roltrap naar boven te nemen zo 'the mall' in.
wat is dit voor merk en waar zijn die te koopquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:54 schreef zwahiel het volgende:
[afbeelding]
Mezelf vanmiddag blij gemaakt met dezelfde schoenen die ik al had, maar nu in andere kleurtjes en met nieuwe zool
't is het nieuwe model met ander leer en ze voelen een stuk steviger dan het oude Mexico 66 Midrunner die ik had (in zwart wit) maar ik vind ze leuk
Misschien ga ik binnenkort nog ff het oude model halen, wit met bruine strepen, ze zijn namelijk bijna allemaal in de aanbieding over een tijdje... Deze kostte 94,95 en de oude modellen gaan strakkies voor 50 't stuk hoorde ik vanmiddag
hoeveel kosten die 200 ofzo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:06 schreef hydrah het volgende:
Ik was ook weer eens toe aan een paar nieuwe sportschoenen, voor mee te badmintonnen en natuurlijk voor buiten.
Het zijn uiteindelijk deze geworden, natuurlijk in leer uitgevoerd voor mijn poezelige voetjes![]()
[afbeelding]
Ben je nu daadwerkelijk reacties aan het uitlokken?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:21 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik dacht iets van 220 euro dus niet echt prijzig.
Nee geen reacties aan het uilokken, en ik moet altijd leren schoenen dragen ivm zweet voeten, zwemmers ecceem en suikerziekte en er zijn bar weinig volledig leren sport schoenen te vindenquote:Op zondag 5 februari 2006 19:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ben je nu daadwerkelijk reacties aan het uitlokken?
A. Ik vind dat geen schoenen om mee te badmintonnen
B. 220 euro is wel prijzig voor dit soort schoenen.
vandaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:27 schreef hydrah het volgende:
[..]
Nee geen reacties aan het uilokken, en ik moet altijd leren schoenen dragen ivm zweet voeten, zwemmers ecceem en suikerziekte en er zijn bar weinig volledig leren sport schoenen te vinden
Ik zal het van te voren onderbouwen om niet meer van dezelfde replieks te krijgen als de jouwne.quote:
nee is inderdaad niet echt duur.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:21 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik dacht iets van 220 euro dus niet echt prijzig.
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:54 schreef itsontoday het volgende:
[..]
nee is inderdaad niet echt duur.
valt wel mee jahquote:Op zondag 5 februari 2006 22:54 schreef itsontoday het volgende:
[..]
nee is inderdaad niet echt duur.
hij vindt 220 euro blijkbaar wel veel geld voor een paar schoenenquote:
Op een gegeven moment verneuk je je eigen knieen voeten en kom je in aanraking voor amputatie.. of was dat nu alleen bij mijquote:Op maandag 6 februari 2006 16:06 schreef wlsandman het volgende:
[..]
hij vindt 220 euro blijkbaar wel veel geld voor een paar schoenen![]()
Ik deel zijn mening ook wel, want schoenen van boven de 100 euro laat ik sowieso al staan![]()
*Proestquote:Op maandag 6 februari 2006 16:09 schreef hydrah het volgende:
[..]
Op een gegeven moment verneuk je je eigen knieen voeten en kom je in aanraking voor amputatie.. of was dat nu alleen bij mij![]()
In iedengeval zijn mijn voetjes kostbaarder dan 220 dus daar beknibbel ik maar liever niet op.
Waar heb je die gekocht? Online of winkel? Ik wil namelijk dezequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:06 schreef hydrah het volgende:
Ik was ook weer eens toe aan een paar nieuwe sportschoenen, voor mee te badmintonnen en natuurlijk voor buiten.
Het zijn uiteindelijk deze geworden, natuurlijk in leer uitgevoerd voor mijn poezelige voetjes![]()
[afbeelding]
Ik ben best bereid 200 euro te betalen voor een paar schoenen, omdat ik het kan missen. Maar het blijft veel geld, en om dan als een paard met oogkleppen te beweren dat het 'wel meevalt' vind ik hilarisch. Hooguit 10% van alle schoenen vallen in die prijsklasse en hoger, dus ik vind dat 200 euro veel geld is voor een paar schoenen.quote:
Nijmegen, Thijssen.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:28 schreef darkie_blue het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht? Online of winkel? Ik wil namelijk deze
[afbeelding]
mooimooimooiquote:Op zondag 5 februari 2006 20:45 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Nergens meer te vinden in mijn maat, dus dan maar via eBay:
Zojuist gewonnen:
[afbeelding]
Etnies kicken redelijk ass ja... Is ook al mn 4e paar ofzo...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:00 schreef saaw het volgende:
[..]
mooimooimooi
heb ik ook gehad, erg fijnetnies zijn okee
Dank je...quote:Op zondag 19 februari 2006 21:43 schreef Ikiskoel het volgende:
ERG mooie schoenen! Zulke schoenen zie ik graag bij een man
ik weet niet welke het zijn, maar, ligt het nou aan mij of is het een enorm plat model?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:29 schreef SHERMAN het volgende:
Weet iemand welke schoenen dit zijn?
[afbeelding]
Die zaten vorig jaar in de zomar collectie van Espritquote:Op maandag 20 februari 2006 01:29 schreef SHERMAN het volgende:
Weet iemand welke schoenen dit zijn?
[afbeelding]
Thanks.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:33 schreef Schum1 het volgende:
Mooi!quote:Op maandag 20 februari 2006 00:10 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Dank je....
Foto's zijn er mee gekapt zie ik...
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een prachtige schoentjes!quote:
Zien er liev uitquote:
Ja hèquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:04 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Wat een prachtige schoentjes!Waarvan zijn ze? En wat voor hakje zit eronder?
Ben jij zo'n patsertje dat altijd ligt op te scheppen over prijzen maar stiekum dingen in de uitverkoop haalt?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:06 schreef wlsandman het volgende:
[..]
hij vindt 220 euro blijkbaar wel veel geld voor een paar schoenen![]()
Ik deel zijn mening ook wel, want schoenen van boven de 100 euro laat ik sowieso al staan![]()
Hoeveel mogen die schoenen kosten?quote:
Hehe, had ook geen andere schoenen verwacht van iemand met zo'n nicknamequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef JudasPriest het volgende:
[afbeelding]
Héérlijke dingen. Lopen als gegoten!![]()
262,50.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef niksan het volgende:
[..]
Hoeveel mogen die schoenen kosten?
Zit dat eigenlijk niet verschrikkelijk stug?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef JudasPriest het volgende:
[afbeelding]
Héérlijke dingen. Lopen als gegoten!![]()
Had niet anders verwacht bij Fratelli Rosseti, zijn wel leuke schoenen.quote:
*kuch* aha *kuch*quote:
Geen verontschuldigingen, gewoon kopenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:06 schreef Seauphie het volgende:
Ik vond 't ook veel hoor! Maar uh, ze zijn voor 'n zeer belangrijke gelegenheid (en voor daarna natuurlijk ook)
.
als het een gala diner met de koningin is, is het je vergeven hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:06 schreef Seauphie het volgende:
Ik vond 't ook veel hoor! Maar uh, ze zijn voor 'n zeer belangrijke gelegenheid (en voor daarna natuurlijk ook)
.
Vallen daar niet bijna alle hakken onderquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:10 schreef Seauphie het volgende:
[..]
Ja hè? Ze zijn van Fratelli Rosetti, de hak is zo'n 6/7 cm en zit qua breedte ongeveer tussen 'n naaldhak en 'n blokhak in.
Eh, nee? Naaldhakken, blokhakken (:P), sleehakken en 'kitten heels' niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:34 schreef Furia het volgende:
[..]
Vallen daar niet bijna alle hakken onder
Ik vind de rechter net ff leuker, maar wel schattige schoentjes.quote:
En daarom zou Prada geen schoenen meer mogen verkopen.quote:
Pradas om mee te sportenquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:02 schreef hydrah het volgende:
[..]
En daarom zou Prada geen schoenen meer mogen verkopen.
Ik had vorig jaar sportschoenen gekocht van Prada, zwart met 2 gouden banden erover heen, om op te sporten ik denk dat ik ze na ongeveer 3 maanden weg kon flikkeren.
Wat een kut kwaliteit is dat zeg
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:46 schreef Seauphie het volgende:
Syytön:! Hmm, ik vind m'n examenuitreiking eigenlijk nog wel belangrijker dan die stamppot met Bea
.
Dat zal mij toch werkelijk een rotzorg zijn!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:36 schreef itsontoday het volgende:
[..]
onderste model is zo ongelooflijk gejat van Dior.
En nog slecht gejat ook.
Dat begrijp ik, als er maar een rood streepje op zit hequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:28 schreef Noax het volgende:
[..]
Dat zal mij toch werkelijk een rotzorg zijn!![]()
Dat was voor jouw een reden om geen pic van je schoenen online te gooien?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:46 schreef Phoenixjuh het volgende:
Ik dacht nog dat dit topic bedoelt was om te pimpen met je schoenen en niet "show hier je lelijke schoenen".
Doe ff normaal. Jouw smaak staat hier niet centraal.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:46 schreef Phoenixjuh het volgende:
Ik dacht nog dat dit topic bedoelt was om te pimpen met je schoenen en niet "show hier je lelijke schoenen".
Hmm, nu geef je Dior iets teveel credits. Gewoon weer een variatie op de german army sneaker zoals heel veel merken die maken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:36 schreef itsontoday het volgende:
[..]
onderste model is zo ongelooflijk gejat van Dior.
En nog slecht gejat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |