de kast IN duikenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
is dat een uitnodiging voor TRS om samen met jou de kast in te duiken?
Het [HOMO]topic User-Tournament #1quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe werkt het?
Je geeft aan dat je gaat stemmen door dat te posten.
Hierna ga je dat bericht editen en kopieer je het laatstgeposte lijstje boven je.
Boven dit lijstje vul je de 3 users in die je punten geeft incl motivatie.
Daarna verwerk je de gegeven punten in het lijstje en gebruik je bold om je wijzingen te verduidelijken.]En dan wacht je tot middernacht voordat je weer mag.
Jah, en op iemand die jullie vast niet verwacht haddenquote:
Zeg...wil je minpunten hebben morgenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
is dat een uitnodiging voor TRS om samen met jou de kast in te duiken?
zeeman, xenos, H&M (waar gebruik je anders zon net burberrysjawl voor...), AH, blokker, dat soort stuffquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:47 schreef LuQas het volgende:
Waar koop je eigenlijk theedoeken?
gewonne met patience?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, en op iemand die jullie vast niet verwacht hadden
moet ik een homo-maffia gaan opstarten om jou er uit te werken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg...wil je minpunten hebben morgen?
daarom: utieindelijk word ik gewoon gespierdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:50 schreef Ang3l het volgende:
"De ironie leidt tot parodie, de parodie leidt tot identificatie. Zo wordt het spel ernst. De corpsstudent speelt net zo lang de man met de grote bek, tot hij het is. Dat is het ironische van ironie: dat zij het plotseling niet meer is."
Ik ben toch niet populair hier dus je kan mn "vertrek" alleen maar vervroegenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet ik een homo-maffia gaan opstarten om jou er uit te werken?![]()
Ok, dankjewel. Ik heb een blokker en een Zeeman naast elkaar, wat een geluk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeeman, xenos, H&M (waar gebruik je anders zon net burberrysjawl voor...), AH, blokker, dat soort stuff
en je bent mild erg aantrekkelijk.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daarom: utieindelijk word ik gewoon gespierd.
Zou Harry je instructeur zijn?!quote:
hij lijkt er wel opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou Harry je instructeur zijn?!
[afbeelding]
Ik vond het gruwelijk saaiquote:
Oh, geen last van. Maar ik ga ook meestal met 2 of 3 vrienden van me... dus dat scheelt alweer. En begin aardig resultaat te boekenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het gruwelijk saai
Ik trainde op den duur meer m;'n kaakspieren dan wat andersEn de instructeur zat me te plagen (steeds als ik zat te kletsen gooide ie meer gewichten op die balk met een hele valse lach
)
Mja, ik moet 'm bijna gaan herontwerpenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:14 schreef Waxxer het volgende:
Het ís me een H geworden, zeg!Dát is me een dikke!
Ja, het is nu net een H met overgewicht!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik moet 'm bijna gaan herontwerpen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:37 schreef LuQas het volgende:
Jammie, de schoolkrijtjes waren in de bonus.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:37 schreef LuQas het volgende:
Jammie, de schoolkrijtjes waren in de bonus.
Ik zou er wat van zeggen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:44 schreef Vlarp het volgende:
Wat heeft dat kut winamp!?
Als ik de modern skin gebruik dan onthoud hij de venster instellingen niet bij het afsluiten..![]()
Als ik dan winamp opstart opent het venster weer vol midden in het scherm, terwijl ik 'm in Winshade moden rehctsbovenin wil..
Het heeft een storing, zo te lezen. Maar helaas kan ik je er niet mee helpen. Probeer het anders eens in Windows Mediaplayer af te spelen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:44 schreef Vlarp het volgende:
Als ik de modern skin gebruik dan onthoud hij de venster instellingen niet bij het afsluiten..![]()
Als ik dan winamp opstart opent het venster weer vol midden in het scherm, terwijl ik 'm in Winshade moden rehctsbovenin wil..
Misschien helpt het als je in het ini-bestandje de dingetjes weer op nul zet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:44 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb het ini bestandje zelfs al weggegooid..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je in het ini-bestandje de dingetjes weer op nul zet..
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:53 schreef Great_Expectations het volgende:
http://forums.winamp.com/showthread.php?threadid=164598.
Windows media player.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
bij mij doet heel winamp et nietal reinstall ik et
naja media speler kan ook he
Oooowww oke....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
winamp is volgens mij minder zwaar..
Nee. Welkom in de wereld van de ICT industriequote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooowww oke....
Ik snap het, zowaar...
Trouwens, qua die Apple-player, ik wilde gewoon QuickTime (zo heet dat toch?) downloaden, of de Quick-viewer ofzo, maar je moet dan meteen die hele speler downloaden... Ook al zoiets. Nu heb ik dus die hele QT-player én de Mediaplayer én de Realplayer op mijn computer staan.
Kan dat anders?
Dus omdat een handjevol bestanden alléén kan worden afgespeeld door één bepaald type programma (speler), zit ik hier met, wat zal het zijn, 150 MB aan spelers op de comp?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:03 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee. Welkom in de wereld van de ICT industrie
Yups, want als er een stuk software is die dat allemaal kan, gaat men klagen over concurrentie vervalsing en dat is niet leuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus omdat een handjevol bestanden alléén kan worden afgespeeld door één bepaald type programma (speler), zit ik hier met, wat zal het zijn, 150 MB aan spelers op de comp?Naja, op een laptopschijfje van 40GB valt dat ook wel weer mee, maar toch... En dan allemaal willen ze de standaard speler zijn en Apple zet er ook nog eens iTunes bij op, en wel in de vorm van bestanden die zogenaamd altijd in gebruik zijn en niet te verwijderen.
Klaagklaagklaagklaag
En weer een paar leuke internet zenders ontdekt... Erg gelukkig met dat dingquote:
regel even net zo'n baan als jij hebt voor mij dan ...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En weer een paar leuke internet zenders ontdekt... Erg gelukkig met dat ding
Heb 'm van m'n ouders gekregen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
regel even net zo'n baan als jij hebt voor mij dan ...
Je kan QT ook apart installeren zonder iTunesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus omdat een handjevol bestanden alléén kan worden afgespeeld door één bepaald type programma (speler), zit ik hier met, wat zal het zijn, 150 MB aan spelers op de comp?Naja, op een laptopschijfje van 40GB valt dat ook wel weer mee, maar toch... En dan allemaal willen ze de standaard speler zijn en Apple zet er ook nog eens iTunes bij op, en wel in de vorm van bestanden die zogenaamd altijd in gebruik zijn en niet te verwijderen.
Klaagklaagklaagklaag
Hmm.. mams wil alleen maar geld van mij vangenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heb 'm van m'n ouders gekregen hoor![]()
Is ook te downloaden van de apple site.. is alleen flink zoeken..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan QT ook apart installeren zonder iTunes
Word tijd dat je wat voor jezelf gaan vinden he...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. mams wil alleen maar geld van mij vangen
Johquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Word tijd dat je wat voor jezelf gaan vinden he...
Dan wil de woningbouwvereniging het geld. Schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Word tijd dat je wat voor jezelf gaan vinden he...
Of je hypotheek verstrekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan wil de woningbouwvereniging het geld. Schiet ook niet op.
Maar heb ik wel privacyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan wil de woningbouwvereniging het geld. Schiet ook niet op.
Vooral dat laatste...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar heb ik wel privacy
(en dan kan ik eens een leuke jongen mee naar huis nemen)
Shut up.. jij krijgt wel een huis van papa en mama als je oud genoeg bentquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:27 schreef TehRockstar het volgende:
Tot je 26e thuiswonen lijkt me vreeschlijk.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Shut up.. jij krijgt wel een huis van papa en mama als je oud genoeg bent
kopen? in je eentje als je niet in een MBO/HBO salarisschaal of hoger zit? rightquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee hoor..
Als je 26 bent moet het toch wel gelukt zijn om een huis te vinden/kopen?
Zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
kopen? in je eentje als je niet in een MBO/HBO salarisschaal of hoger zit? right
En huurwoningen zijn bijna niet te vinden. In dorpjes heb je al wachttijden van 1,5 tot 2 jaar. In de grote steden tot 4 jaar.
Ik bedoel.. een woning van 90.000 euro moet ik wel gefinacierd kunnen krijgen, maar wat krijg je er voor? Een woning op Rotterdam Zuid waar elke nacht geschoten wordt op straat? Een huisje met een gaskachel, tochtige ruimtes en enkel glas?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zo.. Een wonder dat niet 50% van Nederland dakloos is.
Oh ja, dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik bedoel.. een woning van 90.000 euro moet ik wel gefinacierd kunnen krijgen, maar wat krijg je er voor? Een woning op Rotterdam Zuid waar elke nacht geschoten wordt op straat? Een huisje met een gaskachel, tochtige ruimtes en enkel glas?
Nee, geef mij dan maar een geisoleerd huis, met CV en dubbel glas. Van de woningstichting, dan wacht ik nog wel even
maar ook praktisch hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:27 schreef TehRockstar het volgende:
Tot je 26e thuiswonen lijkt me vreeschlijk.
waar ik woon zit er op huurwoningen een wachttijd van 7 jaar, apartementen 4, maar ik woon dan ook in het wassenaar van het zuidenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
kopen? in je eentje als je niet in een MBO/HBO salarisschaal of hoger zit? right
En huurwoningen zijn bijna niet te vinden. In dorpjes heb je al wachttijden van 1,5 tot 2 jaar. In de grote steden tot 4 jaar.
Idolsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:58 schreef Sunjammer het volgende:
Komt er nog wat leuks op tv vanaaf?
videootje?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:08 schreef Sunjammer het volgende:
Finkers heb ik op DVD, Bral is kut, Jack boeit me niet, en Talpa al helemaal niet
Ik ga toch eens kijken of Jack nu wel een leuk programma heeft...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:08 schreef Sunjammer het volgende:
Finkers heb ik op DVD, Bral is kut, Jack boeit me niet, en Talpa al helemaal niet
ja en nou moet ik kiezen, naar hem toe gaan terwijl we misschien niet op stap gaan en ik heb er eigenlijk een ander feest voor afgezegdquote:
Beetje. Beter dan gisteren gelukkigquote:
Uh, omdat jij degene bent die een beslissing heeft om te nemen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en nou moet ik kiezen, naar hem toe gaan terwijl we misschien niet op stap gaan en ik heb er eigenlijk een ander feest voor afgezegd
tuurlijk kunnen we dan een spelletje doen, of een film kijken, maar dat kan hij met Tim ook
waarom moet ik nou weer de beslissing nemen
Met wie tortel ik dan vandaag?quote:
nou dan hoop ik maar dat je niet boos bent en ik toch kies om niet naar jou te komenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, omdat jij degene bent die een beslissing heeft om te nemen?
Ik heb geen beslissing te nemen. Ik ga op stap als ik me beter voel vanavond en ik ga niet als ik me vanavond kut voel. Heel simpel. Meestal komt koorts later opzetten dus ik kan nu wel zeggen "ik ga" maar als ik me dan om 22:00 hondsberoerd voel heb ik 't gedaan!![]()
Dan moet je eens Media Player Classic proberen (4,5 MB). In combinatie met Real Alternative (14 MB).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooowww oke....
Ik snap het, zowaar...
Trouwens, qua die Apple-player, ik wilde gewoon QuickTime (zo heet dat toch?) downloaden, of de Quick-viewer ofzo, maar je moet dan meteen die hele speler downloaden... Ook al zoiets. Nu heb ik dus die hele QT-player én de Mediaplayer én de Realplayer op mijn computer staan.
Kan dat anders?
Nee want die heeft afgezegd onder het mom van "Het is beter voor jou als w eniet gaan stappen dan kan ik lekker naar een ander feestje"quote:
Je weet gewoon dat dit de 1e x vrijgezel in de Red & Blue wordt en dat ik waarschijnlijk met een heel kwarter aan SOA's morgen wakker wordt!quote:
Wat is MaMa een trut dan!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want die heeft afgezegd onder het mom van "Het is beter voor jou als w eniet gaan stappen dan kan ik lekker naar een ander feestje"
(mam, ik plaag je maar)
Sneeel sneeel, morgen allemaal -5 op Mama!quote:
Have funquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
IK HEB EEN KAARTJE VOOR VANAVOND BIJ IDOLS
Ik ben richting Studio 22
Ik hoop dat Serge je eens flink in je reet neuktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lucky youquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vee plezier, geef Serge een kusje!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TRS ik heb je nog geprobeert te redden in de poll, maar ik vrees dat het niet mocht batenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:49 schreef TehRockstar het volgende:
Brrr, Serge, wat een potvis van een mannetje.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
TRS ik heb je nog geprobeert te redden in de poll, maar ik vrees dat het niet mocht baten
Was je dat al van plan, of kwam dat door al die foto's van Billy afgelopen nacht ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:53 schreef BB_Koning het volgende:
BB has arrived
Ik heb vanmiddag een boekenkast in elkaar gezet, mn vader keek trots naar zn mannelijke zoon![]()
Dan kun je Blub ook wel helpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:53 schreef BB_Koning het volgende:
BB has arrived
Ik heb vanmiddag een boekenkast in elkaar gezet, mn vader keek trots naar zn mannelijke zoon![]()
Zou toch ook wel te gemakkelijk zijn om TRS als eerste eruit te gooienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jij geeft gewoon mercy-points in ruil voor wederdiensten!!!!
mijn kast is alweer gefixedquote:
Wie is Billyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was je dat al van plan, of kwam dat door al die foto's van Billy afgelopen nacht ?
Oh my... are you a manly-man?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:53 schreef BB_Koning het volgende:
BB has arrived
Valt het om, dan weet je me te vinden, ik zal hier zijn, hier in de [homo] topicquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn kast is alweer gefixednu valt ie hopelijk niet meer om
Hay Angelquote:
Dacht dat jij daar niet van hield?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hay Angel(ja, nog steeds
, ik ben namelijk nog steeds een beetje ondersteboven
).
Ik ben zeer mannelijk, Schwarzenegger kan een puntje aan me zuigen, Shayan Munshi kan heel wat anders van me zuigen![]()
Actief niet, maar inderdaad, passief doet me ook weinigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dacht dat jij daar niet van hield?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hay Angel(ja, nog steeds
, ik ben namelijk nog steeds een beetje ondersteboven
).
Ik ben zeer mannelijk, Schwarzenegger kan een puntje aan me zuigen, Shayan Munshi ANG3L kan heel wat anders van me zuigen![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef TehRockstar het volgende:
LuQas +2 omdat hij de enige mild aantrekkelijke persoon in dit topic is. :
CDP - 2 omdat hij een slet is.
creno -2 omdat hij een vest van CoolCat heeft.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:12 schreef wonderer het volgende:
*gaat friet eten*
Angelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tjeempie. Ondersteboven. Van mij. Goh.
Dat zag ik op je Parijs-fotos.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:18 schreef creno het volgende:
hallooo en weer houdoe, ik ga mijn ventje ophalen en dan gaan we griezelen bij saw2 !
@ rocky: hoe weet jij dat ik een vest van coolcat heb ?
[..]
Whehe.. en je wilt dat meteen worden na je studie?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:19 schreef BB_Koning het volgende:
Anyway, welke functie had jij bij Philips? Ik wil later ook bij een multinational werken en dan wil ik onderdirecteur (directeur marketing) worden
Kijk, ceo worden is wel erg hooggegrepen, maar dit vind ik wel een bescheiden doel![]()
Mallerd, ben je gekquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Whehe.. en je wilt dat meteen worden na je studie?
Je hebt in ieder geval genoeg dromen om waar te makenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mallerd, ben je gek![]()
Een management traineeship lijkt me een goed begin, klaargestoomd worden voor het echte werk![]()
Mijn grootste droom blijft een rijke partner vinden die me kan onderhoudenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval genoeg dromen om waar te maken
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga m'n vrie-hie-hiendje lastigvallen.
Ik ben Financial controller van Assembleon Service Part Logistics (da's een onderdeel van Assembleon Netherlands en da's dan weer een dochter van Philips)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:19 schreef BB_Koning het volgende:
Anyway, welke functie had jij bij Philips?
Ik ookquote:Ik wil later ook bij een multinational werken en dan wil ik onderdirecteur (directeur marketing) worden
*been there, done that*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn grootste droom blijft een rijke partner vinden die me kan onderhouden![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn grootste droom blijft een rijke partner vinden die me kan onderhouden![]()
Gezien je leeftijd zal je vast eerder een directeur marketing worden, als dat zover is, dan weet ik te vindenquote:
Neuh dat hoef je niet te hebben hoor. Als je accountant wilt worden wel, maar het verschil tussen een accountant en een financial controller (het grootste verschil, zijn er veel meer) is dat een Accountant veelal onafhankelijk is en voor een bedrijf als bv KPMG werkt en een financial controller gewoon bij het eigen bedrijf werkt. De accountant gaat dus vervelend doen bij andere bedrijven, de fin.controller doet vervelend bij 't eigen bedrijfquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Gezien je leeftijd zal je vast eerder een directeur marketing worden, als dat zover is, dan weet ik te vinden![]()
![]()
Maar vertel eens, om controller te zijn moet je toch een master in een accountancyrichting gedaan hebben? Of vat ik financial controller verkeerd op![]()
Oh my god, dat je dat kiest. Ik vind logistieke zoooo ieuwwwwwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
On the other hand, het bevalt. Vanwege dus beide opleidingen past het bij me, bovendien heb ik als keuzevak distributielogistiek gehad wat ook wel eens helpt bij een bedrijf dat Service Parts Logistics heet
quote:
doei BBquote:
Bestaat dat nog steeds ??quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Zeg ga een ander jeugdtrauma's bezorgen
De onderzoeken zelf waren leuk, maar die resultaten in dat kutprogramma proppen (wat ik standaard per ongeluk uitsprak als SBS6) was een HEL! laat staan er iets fatsoenlijks uitkrijgen.
*herkent*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Zeg ga een ander jeugdtrauma's bezorgen
De onderzoeken zelf waren leuk, maar die resultaten in dat kutprogramma proppen (wat ik standaard per ongeluk uitsprak als SBS6) was een HEL! laat staan er iets fatsoenlijks uitkrijgen.
Eh, ja?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef Vlarp het volgende:
Ben ik de énige die niet weet wat SPSS is?
zelfs IK weet wat het is (quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef Vlarp het volgende:
Ben ik de énige die niet weet wat SPSS is?
En je bent in Madequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef Jerruh het volgende:
wat een kut avond gaat dit worden
ik heb niet eens sigaretten hier...
Be-la-che-lijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef Jerruh het volgende:
wat een kut avond gaat dit worden
ik heb niet eens sigaretten hier...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:03 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Be-la-che-lijk!
Ik heb ook geen sigaretten. Maar ik rook dan ook niet.
Roken is alleen toegestaan op mijn ruime balkonquote:
Mja.. had eigenlijk op de housewarmingparty van serial moeten zitten.. maar wil eerst even goed uitzieken..quote:
Dat is wel verstandig ja!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. had eigenlijk op de housewarmingparty van serial moeten zitten.. maar wil eerst even goed uitzieken..
Vandaag vitaminebommetjes gehaald (Knorr Vie) en twee pakken vruchtensap. Mams gaat volgende week perssinaasappelen kopen. Dan verse sinaasappelsapquote:
Pas op... straks heb je een vitamine c vergiftigingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vandaag vitaminebommetjes gehaald (Knorr Vie) en twee pakken vruchtensap. Mams gaat volgende week perssinaasappelen kopen. Dan verse sinaasappelsap
Nee, die poep je zo weer uit..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Pas op... straks heb je een vitamine c vergiftiging
Nou ja.. ik heb een dusdanig vitamine tekort dat ik voorlopig niet vergiftigd kan raken..quote:
Nou... "Een enkeling heeft geen baat bij een hoge dosis vitamine C, krijgt er zelfs diarree, nierstenen of jicht van, maar in het algemeen kan u niet teveel vitamine C eten." bronquote:
Zou wel gaaf zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef Vlarp het volgende:
Straks wordt Harm de nieuwe Idol van Nederland
Erg natuurlijk SJ, erg natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:27 schreef Sunjammer het volgende:
Wie is Harm?
*blond kijk*
Neutrale expressie in mijn geval...
Met die mededeling dat zijn vriend is overleden, gaat ie waarschijnlijk door.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef Vlarp het volgende:
I-Jay moet dood!
Nou ja, in ieder geval uit Idols..
Wat enorm *vul willekeurige commerciële zender in* zegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met die mededeling dat zijn vriend is overleden, gaat ie waarschijnlijk door.
M'n gaydar raakt een beetje van slag bij hem.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:43 schreef LuQas het volgende:
Denken jullie dat ie 'het' is?
Ik twijfel een beetje...
Zeg wonderer, jij was vandaag zeker niet heel toevallig in het uiterste zuiden van het land he?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met die mededeling dat zijn vriend is overleden, gaat ie waarschijnlijk door.
Serge homo? Nah.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:43 schreef LuQas het volgende:
Denken jullie dat ie 'het' is?
Ik twijfel een beetje...
Ik ben vandaag nog niet buiten geweest... Hoezo, spook gezien?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg wonderer, jij was vandaag zeker niet heel toevallig in het uiterste zuiden van het land he?.
Nou, een erg wondererig spook dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog niet buiten geweest... Hoezo, spook gezien?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef LuQas het volgende:
Eigenlijk kots ik op jongens met een accent maar op de een of andere manier is dat Limburgs erg schattig.
Misschien was het mijn kloonquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou, een erg wondererig spook dan..
Zelfde gezicht (voor zover ik kon zien), zelfde haar, zelfde zonnebril, zelfde leren jas.. alleen ben jij volgens mij wat langer.
Limburgs en Brabnats is wel erg geilquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef LuQas het volgende:
Eigenlijk kots ik op jongens met een accent maar op de een of andere manier is dat Limburgs erg schattig.
'Je' stond vanmiddag bij de bushalte.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien was het mijn kloon
Ik heb het eerder gehoord trouwens, ik weet alleen niet meer waar "ik" toen was. Op zich wel jammer, ik had wel graag in het uiterste zuiden vertoeft vandaag. Limburg is mooi
Brabants vind ik echt zwaar potentieverlagend, zeker Tilburgsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Limburgs en Brabnats is wel erg geil
Ik hoop dat hij "het" is... maar ik twijfel..
Uhuh..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:57 schreef LuQas het volgende:
[..]
Brabants vind ik echt zwaar potentieverlagend, zeker Tilburgs![]()
Die Christon vind ik een enorm arrogant type, maar ook vreselijk geil.![]()
Vlarp wordt nat van Brabnats?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Limburgs en Brabnats is wel erg geil
Ik hoop dat hij "het" is... maar ik twijfel..
Toch vreemd...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
'Je' stond vanmiddag bij de bushalte..
Ik wilde het al niet zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vlarp wordt nat van Brabnats?.
Of door een grog met rum?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet zeggen.
Komt vast door de Fiero..
Ik in het langslopen de hele tijd kijken van "Maar.. dat is... wonderer? Toch? Of niet?quote:
Nou...quote:
Mocht ik het wel zijn, spreek me gewoon aan, vind ik leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik in het langslopen de hele tijd kijken van "Maar.. dat is... wonderer? Toch? Of niet?
Ik was kei in de war..
Nee, volgens mij is die juist zwaar hetero.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:58 schreef beaverhausen het volgende:
Christon is wel van de club toch?.
Maar ik wist dus niet zeker of jij het was.. en dan ga ik niet naar een wildvreemde toe om te vragen "ben jij soms wonderer?" "Nee." Okeeeej...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mocht ik het wel zijn, spreek me gewoon aan, vind ik leukZo niet... nou ja, weet je dat ook
Offe....*klik*
Volgens CDP is Christon homo.. (dacht ik) en CDP die neukt ze allemaalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is die juist zwaar hetero.
Ik verdenk Serge en Aaron. Maar ook bij hen weet ik het niet zeker.
Zwaar hetero nog wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is die juist zwaar hetero.
Ik verdenk Serge en Aaron. Maar ook bij hen weet ik het niet zeker.
Yeah, da's wel genant ja. Als je nou vraagt "ben jij Maike" dan klinkt het al minder nerdyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik wist dus niet zeker of jij het was.. en dan ga ik niet naar een wildvreemde toe om te vragen "ben jij soms wonderer?" "Nee." Okeeeej....
Tot ie wakker wordt natuurlijk..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens CDP is Christon homo.. (dacht ik) en CDP die neukt ze allemaal
Hill!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:05 schreef Hillary het volgende:
*gordijnen opschuif*
Oh ja..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, da's wel genant ja. Als je nou vraagt "ben jij Maike" dan klinkt het al minder nerdy
Hee hoi valt er hier nog wat te beleven?quote:
ik hier?!quote:
ikquote:
Bijna iedereen kijkt Idols, dus het is een beetje rustig. Maar speculeer rustig mee over de geaardheid van Serge, Aaron en Christon.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef Hillary het volgende:
[..]
Hee hoi valt er hier nog wat te beleven?
Dat't nog bestaat!
Ik kijk geen idols, want ik heb geen kabelabonnement.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bijna iedereen kijkt Idols, dus het is een beetje rustig. Maar speculeer rustig meer over de geaardheid van Serge, Aaron en Christon.
Herkansing:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ikook altijd zo op een rood kruis.
.
Maar jij hebt dan weer een elitaire boekenakst die neerkijkt op simpele Billy's zoals die van mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik kijk geen idols, want ik heb geen kabelabonnement..
.
Wil je wel meespeculeren?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik kijk geen idols, want ik heb geen kabelabonnement..
.
Ik kom echt heus wel buiten de deur heur!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:14 schreef Hillary het volgende:
[..]
Ik zie jou anders nooit ergens anders Bief?!
Rafaella is leuk.quote:
Mijn boekenkast IS een Billy.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer een elitaire boekenakst die neerkijkt op simpele Billy's zoals die van mij..
ik zag hetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef LuQas het volgende:
Hmm, het is jullie niet gegund. Maar er stond dus iets heel lekkers onder dat rode kruisje.
Kan mij de geaardeid van dat valszingend tuig nou schelenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bijna iedereen kijkt Idols, dus het is een beetje rustig. Maar speculeer rustig mee over de geaardheid van Serge, Aaron en Christon.
Ik heb het over de inhoud.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn boekenkast IS een Billy..
Jerrie!!!!!!!!quote:
undercover zeker! ik kom je nooit tegenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kom echt heus wel buiten de deur heur!.
Ik ben op dit moment meer geïnteresseerd in de jongens uit Binetsu Kakumei.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wil je wel meespeculeren?Of boeit het jou niks of die jongens he, ho, bi zijn of gewoon schapen neuken?
*bloosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jerrie!!!!!!!!
Deed ik dat?.
.
*zegt niks over seks met ongestelde vrouwen*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef LuQas het volgende:
Hmm, het is jullie niet gegund. Maar er stond dus iets heel lekkers onder dat rode kruisje.
Ik ben inderdaad ook under m'n covers te vinden ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef Hillary het volgende:
[..]
undercover zeker! ik kom je nooit tegen!?
Dat heb ik altijd al van je willen weten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*bloos*
en ik sitnk naar 5 soorten deo nu...
Bij mijn broertje langsgeweest?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*bloos*
Is ie al uit z'n inloopkast?quote:
Onder je knieën en in je kruis hoef je geen deo te doen, Jerruh. Tenzij het daar vreemd ruikt, maar dan kun je dat beter op andere manieren verhelpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*bloos*
Ik wil de homogemeenschap hem niet aandoen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is ie al uit z'n inloopkast?.
en DAN NOG ruik ik fabulous!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al van je willen weten.
ik behoef er ook geen deoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Onder je knieën en in je kruis hoef je geen deo te doen, Jerruh. Tenzij het daar vreemd ruikt, maar dan kun je dat beter op andere manieren verhelpen..
Nope, helaas.quote:
Denkt je omgeving daar ook zo over?quote:
nou ja, teveel mensen die dicht tegen me aan willen kruipenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Denkt je omgeving daar ook zo over?
Hij klinkt iedere keer weer als een eend met helium in z'n snavelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef Vlarp het volgende:
I-Jay moet dood!
Nou ja, in ieder geval uit Idols..
*tegen Jerruh aankruip*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, teveel mensen die dicht tegen me aan willen kruipen
is eng!!!
Misschien eens helemaal geen deo gebruiken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, teveel mensen die dicht tegen me aan willen kruipen
is eng!!!
O heerlijk, muffe mannenluchtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien eens helemaal geen deo gebruiken..
je wilt niet weten wat mijn feromonen doen dan...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien eens helemaal geen deo gebruiken..
Nee, denk niet dat ik dat wil weten..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat mijn feromonen doen dan...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat ik dat wil weten..
Ik wel! Vertel! *pakt aantekenblok*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat mijn feromonen doen dan...
You know you love mequote:
Well do'h. Everybody does suga'!quote:
*troost, knuffelt en aait*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef Ang3l het volgende:
PLUS het feit dat "iemand anders" een date heeft gemaakt met MIJN Karate-meneer!
Straks raak ik ook nog Dr Sjoerd kwijt aan Beav en dan heb ik geen reserves meer
Ik blijf alleen achteeeer!
*dramatiseerd de boel*
WAT EEN WREDE WERELD, DIE HOMO PLOEG!
Be afwaidquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef Ang3l het volgende:
Straks raak ik ook nog Dr Sjoerd kwijt aan Beav en dan heb ik geen reserves meer
Hoi Kugquote:Ik blijf alleen achteeeer!
*dramatiseerd de boel*
WAT EEN WREDE WERELD, DIE HOMO PLOEG!
Nee. DAT is dus juist degene die een date heeft met mijn karate-man!quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. DAT is dus juist degene die een date heeft met mijn karate-man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |