Hee hoi valt er hier nog wat te beleven?quote:
ik hier?!quote:
ikquote:
Bijna iedereen kijkt Idols, dus het is een beetje rustig. Maar speculeer rustig mee over de geaardheid van Serge, Aaron en Christon.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef Hillary het volgende:
[..]
Hee hoi valt er hier nog wat te beleven?
Dat't nog bestaat!
Ik kijk geen idols, want ik heb geen kabelabonnement.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bijna iedereen kijkt Idols, dus het is een beetje rustig. Maar speculeer rustig meer over de geaardheid van Serge, Aaron en Christon.
Herkansing:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ikook altijd zo op een rood kruis.
.
Maar jij hebt dan weer een elitaire boekenakst die neerkijkt op simpele Billy's zoals die van mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik kijk geen idols, want ik heb geen kabelabonnement..
.
Wil je wel meespeculeren?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik kijk geen idols, want ik heb geen kabelabonnement..
.
Ik kom echt heus wel buiten de deur heur!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:14 schreef Hillary het volgende:
[..]
Ik zie jou anders nooit ergens anders Bief?!
Rafaella is leuk.quote:
Mijn boekenkast IS een Billy.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer een elitaire boekenakst die neerkijkt op simpele Billy's zoals die van mij..
ik zag hetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef LuQas het volgende:
Hmm, het is jullie niet gegund. Maar er stond dus iets heel lekkers onder dat rode kruisje.
Kan mij de geaardeid van dat valszingend tuig nou schelenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bijna iedereen kijkt Idols, dus het is een beetje rustig. Maar speculeer rustig mee over de geaardheid van Serge, Aaron en Christon.
Ik heb het over de inhoud.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn boekenkast IS een Billy..
Jerrie!!!!!!!!quote:
undercover zeker! ik kom je nooit tegenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kom echt heus wel buiten de deur heur!.
Ik ben op dit moment meer geïnteresseerd in de jongens uit Binetsu Kakumei.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wil je wel meespeculeren?Of boeit het jou niks of die jongens he, ho, bi zijn of gewoon schapen neuken?
*bloosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jerrie!!!!!!!!
Deed ik dat?.
.
*zegt niks over seks met ongestelde vrouwen*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef LuQas het volgende:
Hmm, het is jullie niet gegund. Maar er stond dus iets heel lekkers onder dat rode kruisje.
Ik ben inderdaad ook under m'n covers te vinden ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef Hillary het volgende:
[..]
undercover zeker! ik kom je nooit tegen!?
Dat heb ik altijd al van je willen weten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*bloos*
en ik sitnk naar 5 soorten deo nu...
Bij mijn broertje langsgeweest?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*bloos*
en ik sitnk naar 5 soorten deo nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |