Eh, ja?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef Vlarp het volgende:
Ben ik de énige die niet weet wat SPSS is?
zelfs IK weet wat het is (quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef Vlarp het volgende:
Ben ik de énige die niet weet wat SPSS is?
En je bent in Madequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef Jerruh het volgende:
wat een kut avond gaat dit worden
ik heb niet eens sigaretten hier...
Be-la-che-lijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef Jerruh het volgende:
wat een kut avond gaat dit worden
ik heb niet eens sigaretten hier...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:03 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Be-la-che-lijk!
Ik heb ook geen sigaretten. Maar ik rook dan ook niet.
Roken is alleen toegestaan op mijn ruime balkonquote:
Mja.. had eigenlijk op de housewarmingparty van serial moeten zitten.. maar wil eerst even goed uitzieken..quote:
Dat is wel verstandig ja!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. had eigenlijk op de housewarmingparty van serial moeten zitten.. maar wil eerst even goed uitzieken..
Vandaag vitaminebommetjes gehaald (Knorr Vie) en twee pakken vruchtensap. Mams gaat volgende week perssinaasappelen kopen. Dan verse sinaasappelsapquote:
Pas op... straks heb je een vitamine c vergiftigingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vandaag vitaminebommetjes gehaald (Knorr Vie) en twee pakken vruchtensap. Mams gaat volgende week perssinaasappelen kopen. Dan verse sinaasappelsap
Nee, die poep je zo weer uit..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Pas op... straks heb je een vitamine c vergiftiging
Nou ja.. ik heb een dusdanig vitamine tekort dat ik voorlopig niet vergiftigd kan raken..quote:
Nou... "Een enkeling heeft geen baat bij een hoge dosis vitamine C, krijgt er zelfs diarree, nierstenen of jicht van, maar in het algemeen kan u niet teveel vitamine C eten." bronquote:
Zou wel gaaf zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef Vlarp het volgende:
Straks wordt Harm de nieuwe Idol van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |