Erg natuurlijk SJ, erg natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:27 schreef Sunjammer het volgende:
Wie is Harm?
*blond kijk*
Neutrale expressie in mijn geval...
Met die mededeling dat zijn vriend is overleden, gaat ie waarschijnlijk door.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef Vlarp het volgende:
I-Jay moet dood!
Nou ja, in ieder geval uit Idols..
Wat enorm *vul willekeurige commerciële zender in* zegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met die mededeling dat zijn vriend is overleden, gaat ie waarschijnlijk door.
M'n gaydar raakt een beetje van slag bij hem.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:43 schreef LuQas het volgende:
Denken jullie dat ie 'het' is?
Ik twijfel een beetje...
Zeg wonderer, jij was vandaag zeker niet heel toevallig in het uiterste zuiden van het land he?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met die mededeling dat zijn vriend is overleden, gaat ie waarschijnlijk door.
Serge homo? Nah.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:43 schreef LuQas het volgende:
Denken jullie dat ie 'het' is?
Ik twijfel een beetje...
Ik ben vandaag nog niet buiten geweest... Hoezo, spook gezien?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg wonderer, jij was vandaag zeker niet heel toevallig in het uiterste zuiden van het land he?.
Nou, een erg wondererig spook dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog niet buiten geweest... Hoezo, spook gezien?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef LuQas het volgende:
Eigenlijk kots ik op jongens met een accent maar op de een of andere manier is dat Limburgs erg schattig.
Misschien was het mijn kloonquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou, een erg wondererig spook dan..
Zelfde gezicht (voor zover ik kon zien), zelfde haar, zelfde zonnebril, zelfde leren jas.. alleen ben jij volgens mij wat langer.
Limburgs en Brabnats is wel erg geilquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef LuQas het volgende:
Eigenlijk kots ik op jongens met een accent maar op de een of andere manier is dat Limburgs erg schattig.
'Je' stond vanmiddag bij de bushalte.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien was het mijn kloon
Ik heb het eerder gehoord trouwens, ik weet alleen niet meer waar "ik" toen was. Op zich wel jammer, ik had wel graag in het uiterste zuiden vertoeft vandaag. Limburg is mooi
Brabants vind ik echt zwaar potentieverlagend, zeker Tilburgsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Limburgs en Brabnats is wel erg geil
Ik hoop dat hij "het" is... maar ik twijfel..
Uhuh..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:57 schreef LuQas het volgende:
[..]
Brabants vind ik echt zwaar potentieverlagend, zeker Tilburgs![]()
Die Christon vind ik een enorm arrogant type, maar ook vreselijk geil.![]()
Vlarp wordt nat van Brabnats?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Limburgs en Brabnats is wel erg geil
Ik hoop dat hij "het" is... maar ik twijfel..
Toch vreemd...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
'Je' stond vanmiddag bij de bushalte..
Ik wilde het al niet zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vlarp wordt nat van Brabnats?.
Of door een grog met rum?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet zeggen.
Komt vast door de Fiero..
Ik in het langslopen de hele tijd kijken van "Maar.. dat is... wonderer? Toch? Of niet?quote:
Nou...quote:
Mocht ik het wel zijn, spreek me gewoon aan, vind ik leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik in het langslopen de hele tijd kijken van "Maar.. dat is... wonderer? Toch? Of niet?
Ik was kei in de war..
Nee, volgens mij is die juist zwaar hetero.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:58 schreef beaverhausen het volgende:
Christon is wel van de club toch?.
Maar ik wist dus niet zeker of jij het was.. en dan ga ik niet naar een wildvreemde toe om te vragen "ben jij soms wonderer?" "Nee." Okeeeej...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mocht ik het wel zijn, spreek me gewoon aan, vind ik leukZo niet... nou ja, weet je dat ook
Offe....*klik*
Volgens CDP is Christon homo.. (dacht ik) en CDP die neukt ze allemaalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is die juist zwaar hetero.
Ik verdenk Serge en Aaron. Maar ook bij hen weet ik het niet zeker.
Zwaar hetero nog wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is die juist zwaar hetero.
Ik verdenk Serge en Aaron. Maar ook bij hen weet ik het niet zeker.
Yeah, da's wel genant ja. Als je nou vraagt "ben jij Maike" dan klinkt het al minder nerdyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik wist dus niet zeker of jij het was.. en dan ga ik niet naar een wildvreemde toe om te vragen "ben jij soms wonderer?" "Nee." Okeeeej....
Tot ie wakker wordt natuurlijk..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens CDP is Christon homo.. (dacht ik) en CDP die neukt ze allemaal
Hill!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:05 schreef Hillary het volgende:
*gordijnen opschuif*
Oh ja..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, da's wel genant ja. Als je nou vraagt "ben jij Maike" dan klinkt het al minder nerdy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |