Oh, geen last van. Maar ik ga ook meestal met 2 of 3 vrienden van me... dus dat scheelt alweer. En begin aardig resultaat te boekenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het gruwelijk saai
Ik trainde op den duur meer m;'n kaakspieren dan wat andersEn de instructeur zat me te plagen (steeds als ik zat te kletsen gooide ie meer gewichten op die balk met een hele valse lach
)
Mja, ik moet 'm bijna gaan herontwerpenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:14 schreef Waxxer het volgende:
Het ís me een H geworden, zeg!Dát is me een dikke!
Ja, het is nu net een H met overgewicht!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik moet 'm bijna gaan herontwerpen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:37 schreef LuQas het volgende:
Jammie, de schoolkrijtjes waren in de bonus.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:37 schreef LuQas het volgende:
Jammie, de schoolkrijtjes waren in de bonus.
Ik zou er wat van zeggen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:44 schreef Vlarp het volgende:
Wat heeft dat kut winamp!?
Als ik de modern skin gebruik dan onthoud hij de venster instellingen niet bij het afsluiten..![]()
Als ik dan winamp opstart opent het venster weer vol midden in het scherm, terwijl ik 'm in Winshade moden rehctsbovenin wil..
Het heeft een storing, zo te lezen. Maar helaas kan ik je er niet mee helpen. Probeer het anders eens in Windows Mediaplayer af te spelen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:44 schreef Vlarp het volgende:
Als ik de modern skin gebruik dan onthoud hij de venster instellingen niet bij het afsluiten..![]()
Als ik dan winamp opstart opent het venster weer vol midden in het scherm, terwijl ik 'm in Winshade moden rehctsbovenin wil..
Misschien helpt het als je in het ini-bestandje de dingetjes weer op nul zet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:44 schreef Vlarp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |