oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:01 schreef Gizmore het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
trouwens
Op het juiste moment op ESC drukken, dan is ie weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Wil je dat ik een aanval krijg?![]()
Dat is minder, maa het was dus wel gezellig met Mauro, dat is het belangrijkste toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Ja gaat wel, gister foto's gemaakt samen met Mauro van FOK! alleen nu wil mijn cardreader niet mee werken en daar wordt ik niet vrolijk van
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Wil je dat ik een aanval krijg?![]()
Denk t jaquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:01 schreef Gizmore het volgende:
trouwens
Ja.quote:
Ah klinkt leuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
![]()
[..]
Denk t ja![]()
@Jag: ja wel goed. Heb t eigenlijk druk, maar ja: tis weekend heZometeen even drank halen voor vanavond en daarna mn oude mountainbike beetje fixen en daarop stukkie fietsen ergens heen
Niet echt; klein besloten feestje bij vriend van me thuisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah klinkt leuk.Heb je een partijtje vanavond?
![]()
Modjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:11 schreef _moder8or_ het volgende:
GoedenmiddagBen terug van foto's maken
Is dat spectaculair/mooi dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Van het winkelcentrum en omgeving
Laat je de resultaten wel even zien?quote:
Ah, 5 man, dat schiet al lekker op.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet echt; klein besloten feestje bij vriend van me thuisKomen maar stuk of 5 man ofzo.. Gewoon beetje relaxt wat drinken enzo..
-edit-
Tsja, met uitgaan valt t wel mee, maar doordeweeks heb ik nu wel veel college dus kom ik eigenlijk alleen daarAch ja, weekend maakt t meestal wel weer goed
Gezelligquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah, 5 man, dat schiet al lekker op.Ik heb de 28ste een "afscheidsfeestje" voor 2 kameraden. De rest van de vriendenclub hoef niet te komen wat mij betreft.
Gezellige boel Jagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah, 5 man, dat schiet al lekker op.Ik heb de 28ste een "afscheidsfeestje" voor 2 kameraden. De rest van de vriendenclub hoef niet te komen wat mij betreft.
Ik heb er niet meer dan 2 uitgenodigd. Het is dan ook alleen gourmetten enzo.quote:
Wow nette foto'squote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
De meeting foto's staan online
Klik
Het zijn er 14, dubbele heb ik eruit gehaald en 2 foto's heb ik gecropt, voor de rest allemaal onbewerkt. In het begin had in de whitebalans op een huis teken, dat was dus even niet de bedoeling, bij de molen heb ik de stand op AUTO gezet. Veel plezier
Leuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klik
Het zijn er 14, dubbele heb ik eruit gehaald en 2 foto's heb ik gecropt, voor de rest allemaal onbewerkt. In het begin had in de whitebalans op een huis teken, dat was dus even niet de bedoeling, bij de molen heb ik de stand op AUTO gezet. Veel plezier
Klopt als een busquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wow nette foto'sEn die laatste, is dat Mauro?
Dankquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk.Ook leuk maar wat minder scherp: klik
De foto's die in het donker genomen zijn, zijn gewoon kut. Maar ja, 2mp he.quote:
Ja, super. En met jou dan?quote:
Welkom terug.quote:
Mooie foto's . speedyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klik
Het is toch wat hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De foto's die in het donker genomen zijn, zijn gewoon kut. Maar ja, 2mp he.![]()
Hey class, alles goed?
Niets voor mezelf, wel 2 dvd's een is hercules de ander uhh the preventor?quote:
Dank je moppiequote:
Hercules.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niets voor mezelf, wel 2 dvd's een is hercules de ander uhh the preventor?
En wat kleren voor de kids.![]()
Tis verschrikkelijk.quote:
3MP camera's kosten tegenwoordig niks meer johquote:
Ik zou wel even die enorme put willen zienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:39 schreef Jaguarized het volgende:
Ja als het goed is staan ze er wel bij maar Ground Zero stelt niks voor...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:41 schreef Jaguarized het volgende:
Het is gewoon een bouwput inderdaad maar het is gewoon supertriest om te zien dat men er na meer dan 4 jaar gewoon nog steeds niks heeft gedaan. Het opruimen is allang klaar en het enige van de torens wat je nog ziet, zijn wat verroeste pijlers van de fundering.
Hey D.roosjequote:
Moet je nagaan hoe groot die fundering wel niet was voor zo'n toren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:41 schreef Jaguarized het volgende:
Het is gewoon een bouwput inderdaad maar het is gewoon supertriest om te zien dat men er na meer dan 4 jaar gewoon nog steeds niks heeft gedaan. Het opruimen is allang klaar en het enige van de torens wat je nog ziet, zijn wat verroeste pijlers van de fundering.
2 bij 2 cmquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe groot die fundering wel niet was voor zo'n toren.
Jaquote:
quote:
Dat wordt een twijfelgevalquote:
Hmm ok. Maar die fundering van de WTC is echt heftig. Ik zal eens wat opzoeken op google.quote:
Vast niet op msnquote:
Valt nog meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hmm ok. Maar die fundering van de WTC is echt heftig. Ik zal eens wat opzoeken op google.
-edit-
Fundering
Het WTC is op 22,5 m beneden maaiveld op een rotsbodem gefundeerd. Deze fundering is direct onder de laagste kelderverdieping aangebracht. Dit is een z.g. fundering op staal(tegenhanger van fundering op palen).
Onder de kolommen zijn twee kruislagen stalen balken aangebracht welke weer op een twee meter dikke sokkel rusten.
Coolquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
u gaat door voor de koelkast, mét ijsblokjesmachine
Gecondoleerd qu...quote:
Das klotequote:
dat is gelukkig alweer voorbijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:11 schreef qu63 het volgende:
en zo mag ik het ook nog aan mn zusje vertellen
Ik herken mezelf ook nooit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey class.![]()
Leuk, ik herkende je avatar niet. '
Hier ookquote:
Dr. Hookquote:
Mag ik vragen waarom je 'adoratie' in je avatar hebt staanquote:
Omdat er een paar mensen waren die hem verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je 'adoratie' in je avatar hebt staan.
Waarom dan zo'n 'zware' term, en niet gewoon 'vlieft' ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:36 schreef classpc het volgende:
[..]
Omdat er een paar mensen waren die hem verkeerd begrepen.
Niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom dan zo'n 'zware' term, en niet gewoon 'vlieft' ofzo.
Tot zowquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:41 schreef classpc het volgende:
[..]
Niet aan gedacht.
ik ben er zo weer
Nu ik toch over avatars aan het zeiken benquote:
Is die niet erg oudquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef Tha_T het volgende:
Druk, druk
Heb ik al druk gezegd?
Straks Full Metal Jacket
Ik kan natuurlijk alleen maar zeggen dat het nog wel meevalt met hoe oud 'ie isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Uit 1987 ja maar toch vind ik het een leuke film op de een of andere manier
Toch over de opleiding van een paar mannen tot een of andere speciale eenheid in het Amerikaanse leger?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk alleen maar zeggen dat het nog wel meevalt met hoe oud 'ie is.
Waar gaat 'ie ook weer over.
Zou best kunnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Toch over de opleiding van een paar mannen tot een of andere speciale eenheid in het Amerikaanse leger?
Auto's zijn niet geilquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
Kennissen zijn nu hier en die hebben een nieuwe auto, Mercedes CLK 340 Cabrio. Jezus wat een geil ding.
Auto's zijn zeker geil.quote:
No Fucking Wayquote:
Je rijd in een metalen kooi, met een naam, kleur en inhoud..quote:
Een medestanderquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je rijd in een metalen kooi, met een naam, kleur en inhoud..
Snap niet dat mensen dat geil vinden
(totally agree dus)
Als jij even komt baggerenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker slotjes zetten in je subforum ofzo
Neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Nu ik toch over avatars aan het zeiken ben. Dat witte randje bij die van jou, hoort dat erbij
.
Ja tuurlijk.quote:
Voor de sex ook nog wel eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Auto's en geil, kom op. Vrouwen (en mannen) zijn geil tijdens de sex, daarna vallen ze altijd weer tegen..
Volgens mij ben je een mietjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan krijg ik weer ban
En dat wil ik niet
Ik vind nog wel meer geil dan alleen mannen (vrouwen heb ik weinig mee), maar auto's iig niet.. (Of het moet alweer sex in een auto zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, voor de sex bij het voorspel wel
quote:
en daarnaast geeft 't teveel rotzooi voor in een autoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind nog wel meer geil dan alleen mannen (vrouwen heb ik weinig mee), maar auto's iig niet.. (Of het moet alweer sex in een auto zijn, en dat lijkt me niet al te comfortabel
.)
Dat bestrijd ik ten zeerstequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een stokende kutmod
Rotzooiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en daarnaast geeft 't teveel rotzooi voor in een auto
Niet liev iddquote:
Natuurlijk, jij kan alles bestrijden maar ik heb je door ventjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat bestrijd ik ten zeerste [afbeelding]
*asian.teatcher.staying.late.XVid uitzetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Natuurlijk, jij kan alles bestrijden maar ik heb je door ventje
Hehehquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*asian.teatcher.staying.late.XVid uitzet
Ochjee.. je illegale downloads?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*asian.teatcher.staying.late.XVid uitzet
Stiekem heb ik Fok!-tools geïnstalleerd staanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ochjee.. je illegale downloads?
Dat mag je niet van mr fok, foei
*meldt 't via forum@fok, met daarnaast sollicitatie voor KLBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:30 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Stiekem heb ik Fok!-tools geïnstalleerd staan
*Sjowhan als mogelijke mod doorstreeptquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*meldt 't via forum@fok, met daarnaast sollicitatie voor KLB
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*meldt 't via forum@fok, met daarnaast sollicitatie voor KLB
Ik heb 't wel door!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*Sjowhan als mogelijke mod doorstreept
We zijn net bloedvriendjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Een kutmod en een kutuser... Jullie zijn aan elkaar gewaagd
.
Zou het?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb 't wel door!
Vriendjespolitiek he
Truequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Een kutmod en een kutuser... Jullie zijn aan elkaar gewaagd
.
Kijk, dat kan nou wel weer geil zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
Jo tee, even stil zijn, ik ga douchen![]()
Mag ik je afdrogen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
Jo tee, even stil zijn, ik ga douchen![]()
Hadden idd... Sommige keuzes zijn niet leuk, maar wel verstandigquote:
en nu wel weer op zoek?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Hadden idd... Sommige keuzes zijn niet leuk, maar wel verstandig.
Nope, voorlopig ff niet.quote:
Zeg, ga mij eens promoten als toekomstig TRV mod.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*Sjowhan als mogelijke mod doorstreept
Moet je er eerst eentje weg pestenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg, ga mij eens promoten als toekomstig TRV mod.![]()
He bah, als je nou een leuk meisje was geweest had ik misschien ja gezegd, maar nee, liever nietquote:
Het douchen? Of 't stil zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Kijk, dat kan nou wel weer geil zijn.
Wegpesten is niet leuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet je er eerst eentje weg pesten
Misschien wel allebei....quote:
En ik heb geen hekel aan de mod + FA daar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan zijn ook gelijk je kansen verkeken
Ik heb aan geen enkele mod of FA een hekelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik heb geen hekel aan de mod + FA daar.
Ja zo word je nooit mod he. Je moet tegen de schenen stampenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik heb geen hekel aan de mod + FA daar.
Een simpelequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
He bah, als je nou een leuk meisje was geweest had ik misschien ja gezegd, maar nee, liever niet
Een hekel hebben aan iemand die je niet kent zou ook wel een beetje vreemd zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb aan geen enkele mod of FA een hekel
Hou het dan maar op "internet-hekel".quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Een hekel hebben aan iemand die je niet kent zou ook wel een beetje vreemd zijn(hoewel sommige mensen het er wél naar maken).
Pciesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Een hekel hebben aan iemand die je niet kent zou ook wel een beetje vreemd zijn(hoewel sommige mensen het er wél naar maken).
Dat zou ook niet best zijn als crewlid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb aan geen enkele mod of FA een hekel
Tip van de kenner.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja zo word je nooit mod he. Je moet tegen de schenen stampen
Hmm, het opgeilen van $persoon in de bios moet inderdaad stil zijn..quote:
Negeren is ook een optie als je toevallig wel op dezelfde plekken rondhangtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pcies
En het forum is groot genoeg om mensen te ontwijken als je elkaar niet helemaal ligt
Dat heb ik ook wel eens, dat ik genegeerd wordt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Negeren is ook een optie als je toevallig wel op dezelfde plekken rondhangt.
Douchen met z'n twee kan héél stilletjes hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, het opgeilen van $persoon in de bios moet inderdaad stil zijn..
Maar douchen met z'n twee kan nooit helemaal stil zijn lijkt me
Namen willen we, Namen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Goed bezig Astridquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:20 schreef OoAstridoO het volgende:
Goedenavond, net oma weer naar huis gebracht met mn vader
Niet door mij, maar ik heb ook niet de behoefte om op élke post die iemand plaatst te reageren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, dat ik genegeerd wordt.![]()
Gekquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, dat ik genegeerd wordt.![]()
Inderdaad gek aangezien ik hendig intelligente posts plaats.quote:
Yeah right, en dan 'straf' krijgen zekerquote:
Niet door jou idd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet door mij, maar ik heb ook niet de behoefte om op élke post die iemand plaatst te reageren.
Niet als je ze alleen aan mij verteltquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Yeah right, en dan 'straf' krijgen zeker.
Hmm mja, maar dan nog, 't kletteren is altijd iets wat je niet kan stoppenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Douchen met z'n twee kan héél stilletjes hoor.
Ah ik word er al genoemd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat weet je toch
[..]
Neuh, tip van de persoon met crewforatoegang
Diequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:28 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet als je ze alleen aan mij vertelt
Wat is dara goed bezig aan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Namen willen we, Namen!
[..]
Goed bezig Astrid![]()
![]()
Dat is normaal onder de douche (tenzij je bedoelt dat je onhandig bent en dus op je gezicht klettertquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm mja, maar dan nog, 't kletteren is altijd iets wat je niet kan stoppen
Dat was nou totaal niet de bedoelingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Diedoet toch af aan je geloofwaardigheid
.
Onze liefde is eeuwigdurend. Onze liefde is als staal. Of als niet kapot te krijgen plastic broodtrommeltjesquote:
Belangrijke taak!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:32 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik zat alleen naast mn paps in de auto
Je moet ze deletenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:33 schreef Tha_T het volgende:Mijn typ-vaardigheden nemen af. Hmm, teken aan de wand me dunkt
Das dan al goed nieuws.quote:
Zeker welquote:
Waarom ga je dan mee?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:34 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Zeker welen mn moeder zat achterin en wat kan zij zeuren
mn pa op een gegeven moment 160 rijden mn moeder meteen hysterisch
'T is wel te hopen dat pa de weg wist dan. Ze zeggen dat vrouwen niet kunnen kaartlezenquote:
Tupperwarequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Onze liefde is eeuwigdurend. Onze liefde is als staal. Of als niet kapot te krijgen plastic broodtrommeltjes
Ik heb een wijf in de auto die het meer dan uitstekend doetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is wel te hopen dat pa de weg wist dan. Ze zeggen dat vrouwen niet kunnen kaartlezen.
Je eigen quoten is zooo 2005quote:
Niet mijn subforumquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet ze deleten
Niet plaatsen![]()
Da's geen plastiek, da's kunststof... Zeker nog nooit op een plastiekparty geweestquote:
Latex rekt beter meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's geen plastiek, da's kunststof... Zeker nog nooit op een plastiekparty geweest.
De T reageerde niet.quote:
Je eigen is zo 1900quote:
Zeggen ze allemaalquote:
1984 zul je bedoelenquote:
Het ging om de liefde niet om doosjesquote:
Daar hebben we het Keldertje voor hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's geen plastiek, da's kunststof... Zeker nog nooit op een plastiekparty geweest.
Waarvan aktequote:
Huh? Zei iemand wat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is nou dat beroemde negeren!
Life with it
Oeh... latex...quote:
ik kom nooit op die huisvrouwenparty'squote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Helpppppppppppppquote:
Daar mag je niet zomaar in....quote:
Dat nog 2 dagen stond er wel engquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Helpppppppppppppniet 2 dagen please!!
![]()
Ik ook niet (meer)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik kom nooit op die huisvrouwenparty's
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat nog 2 dagen stond er wel engnet als een dreigement ofzo maar wees gerust ik laat je nog vele jaartjes erbij krijgen hoor
En dan kan je nog een eeuwigheid wachten, laat maar, zo nieuwsgierig ben ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mailen naar: forum@fok.nl
Dan sturen ze je mail door
En wat valt daar te belevenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mailen naar: forum@fok.nl
Dan sturen ze je mail door
Als je alleen nieuwsgierig bent schijn je er ook niet in te komenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
En dan kan je nog een eeuwigheid wachten, laat maar, zo nieuwsgierig ben ik nou ook weer niet.
't is maar heel beperkt waar mijn interesse naar uitgaat, en dat is ook elders wel te vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je alleen nieuwsgierig bent schijn je er ook niet in te komen
Toch wel hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
ach je bent gewoon nog te jong om te sterven
Dan is hard stoten beterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
't is maar heel beperkt waar mijn interesse naar uitgaat, en dat is ook elders wel te vinden.
En da's dus niet het mepsex gedeelte.
ik bestel die shit wel online,veel makkelijkerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook niet (meer).
Er zijn grenzen aan wat ik kan verdragen...
Zolang alles op z'n plek blijft en er geen al te grote schade achterblijftquote:
En anoniem.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik bestel die shit wel online,veel makkelijker
Ikk heb Fok avond dienstquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:49 schreef Jaguarized het volgende:
GL, ga je nog op stap vanavond of blijf je thuis?
Uitgaan is een goed excuus.quote:
Valt best mee, ik heb nog niet eens een mailtje gestuurd, en dat staat ook niet op mijn 'to do' listquote:
Tupperware hoeft toch niet in 'neutrale verpakking'?quote:
Was maar een grapjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb nog niet eens een mailtje gestuurd, en dat staat ook niet op mijn 'to do' list.
Ik open nooit baggertopics.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wilde je bagger topics gaan openen?
Heb net al in de stad gegeten. denk niet dat ik terug ga
Oh ik dacht dat het nog steeds over artikelen in het Keldertje ging.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Tupperware hoeft toch niet in 'neutrale verpakking'?
quote:
Daarvoor kan je toch gewoon een winkel instappenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het nog steeds over artikelen in het Keldertje ging.![]()
Of 't anoniem is of niet, dat interesseert me niet.quote:
Zeker maar er zijn zat mensen die dat bij de Pabo bestellen hoor. Als ex-postbode kan ik zo'n pakje natuurlijk zo herkennen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Daarvoor kan je toch gewoon een winkel instappen.
Ik herken ze ook hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeker maar er zijn zat mensen die dat bij de Pabo bestellen hoor. Als ex-postbode kan ik zo'n pakje natuurlijk zo herkennen.![]()
Ik ga vaak eerst naar christine (le duc), als zij 't niet hebben doe ik 't online..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik herken ze ook hoor. Gelukkig hoef ik geen pakjes meer te bezorgen
. De lust wil je weleens ontnomen worden als je ziet aan wie je de pakjes overhandigd
.
Ow, dus alles via Internet bestellen is dus geen manier om een date te scoren?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:58 schreef es70 het volgende:
[..]
. De lust wil je weleens ontnomen worden als je ziet aan wie je de pakjes overhandigd
.
Sommige dingen wil je gewoon niet weten.
Rondshoppen is verstandig, sommige prijsverschillen zijn echt niet normaal meerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga vaak eerst naar christine (le duc), als zij 't niet hebben doe ik 't online..
Als jij lekker bent en er bij je deur staat dat je vrijgezel bent misschien welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ow, dus alles via Internet bestellen is dus geen manier om een date te scoren?
4260 AG Hulstquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:58 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Sommige dingen wil je gewoon niet weten.
bij ons loopt er wel een lekkere postboderin.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Als jij lekker bent en er bij je deur staat dat je vrijgezel bent misschien wel.
Moet je wél toevallig een lekkere postboderin treffen, en ik geloof dat die nogal dun gezaaid zijn...
Jij bent bevooroordeeldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef PHteV het volgende:
[..]
bij ons loopt er wel een lekkere postboderin.![]()
Dan ga ik door met online bestellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Als jij lekker bent en er bij je deur staat dat je vrijgezel bent misschien wel.
Hier komt er eentje met 15 oorbellen. Een ijzerwinkel in de neus en een adem waar je sardientjes op kan drogenquote:Moet je wél toevallig een lekkere postboderin treffen, en ik geloof dat die nogal dun gezaaid zijn...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan ga ik door met online bestellen
[..]
Hier komt er eentje met 15 oorbellen. Een ijzerwinkel in de neus en een adem waar je sardientjes op kan drogen
* annuleert zijn bestellingen
Inderdaad, en dat heb ik dus ook al doorgekregenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Rondshoppen is verstandig, sommige prijsverschillen zijn echt niet normaal meer.
Psssst!quote:
Dacht dat alleen vrouwen er zo over dachten eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat heb ik dus ook al doorgekregen.
Daarnaast vind ik cld een van de meeste normale erotische winkels, je hebt wel van die gure winkels, maar daar ga ik noway naar toe
Huhquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Psssst!
Ik ben niet boos of teleurgesteld maar ik vroeg me even af waar je toon vandaan komt in Feedback.
Je zal het vast niet zo bedoelen want zo goed ken ik je dan nog net.
Maar als ik zo je post lees dan lijkt het er al op dat je er automatisch vanuit gaat dat we het hebben gelezen en hebben vergeleken. Ik fok niet anders dan andere denk ik en lees dus niet alles elke minuut. Ik probeer uiteraard zoveel mogelijk en zo regelmatig mogelijk te kijken of er geen bagger bij is gekomen.
Maar zou je post niet nuttiger zijn in de vorm:
Modjes
Topic X viel me op en deze lijkt verdom veel op topic Y
Is dit misschien dubbel?
Zo iets dus!
Sterker nog het zou beter passen in een topic report dan in feedback
Een TR lees ik zelfs nog sneller dan Feedback. Helaas gebruiken weinig mensen de TR.
Dit is niet om je af te zeiken ik vroeg het me gewoon even af
Nah, maar 't is toch zo? 't Is de eerste stap die eng is (althans bij mij), maar gewoon alles zichtbaar of netjes uitgestald, en toen ik er laatst was (tijd geleden wel weerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Dacht dat alleen vrouwen er zo over dachten eigenlijk.
Nee ik vraag het hier ff informeel aan Jagquote:
Is ook zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nah, maar 't is toch zo? 't Is de eerste stap die eng is (althans bij mij), maar gewoon alles zichtbaar of netjes uitgestald, en toen ik er laatst was (tijd geleden wel weer) waren er zo 10 andere mensen nog in de winkel..
Oh, okayquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee ik vraag het hier ff informeel aan Jag![]()
Geen zin om feedback mee te vervuilen en hier is toch juist een SC voor?
Voor o.a. discussies over het subforum
Sorry, verkeerde bouwjaar, om het over de afstand nog maar niet te hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Kom gewoon eens hier de post bestellen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef qu63 het volgende:
om 5 uur weer weg
zal ik nog gaan slapen?
WGzquote:
Eeeeeens zal ik naar Volendam komenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde bouwjaar, om het over de afstand nog maar niet te hebben.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:17 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Eeeeeens zal ik naar Volendam komen
waar ga je om die tijd naar toe?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef qu63 het volgende:
om 5 uur weer weg
zal ik nog gaan slapen?
Ik ging soms rond die tijd foto's makenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
waar ga je om die tijd naar toe?
Ik wel is plassenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ging soms rond die tijd foto's maken
Ik ga meestal rond die tijd van mijn linker- op mijn rechterzijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ging soms rond die tijd foto's maken
eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wel is plassen
maar daar houd het dan ook wel mee op
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wel is plassen
maar daar houd het dan ook wel mee op
Wordt jij dan rond die tijd wakker?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga meestal rond die tijd van mijn linker- op mijn rechterzij.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wordt jij dan rond die tijd wakker?
Dat zal je ongetwijfeld eeeeeens lukkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou nee, Aangezien ik toch nooit het geld bij elkaar krijg ervoor
Ik ga slapen, ik ben moequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:26 schreef OoAstridoO het volgende:
als t hier over slapen gaat krijg ik daar spontaan zin in![]()
Dat zong mn moeder ook altijd voor mequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga slapen, ik ben moe
Doe mijn beide oogjes toe
Here, houdt ook deze nacht
Over mij getrouw de wacht.
Ik zing nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:30 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat zong mn moeder ook altijd voor me
Mijnn moeder wel vroegah. Fijne avondquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zing niet.
Ga wel afsluiten, fijne avond verder allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |