oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:01 schreef Gizmore het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
trouwens
Op het juiste moment op ESC drukken, dan is ie weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Wil je dat ik een aanval krijg?![]()
Dat is minder, maa het was dus wel gezellig met Mauro, dat is het belangrijkste toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Ja gaat wel, gister foto's gemaakt samen met Mauro van FOK! alleen nu wil mijn cardreader niet mee werken en daar wordt ik niet vrolijk van
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Wil je dat ik een aanval krijg?![]()
Denk t jaquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:01 schreef Gizmore het volgende:
trouwens
Ja.quote:
Ah klinkt leuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
![]()
[..]
Denk t ja![]()
@Jag: ja wel goed. Heb t eigenlijk druk, maar ja: tis weekend heZometeen even drank halen voor vanavond en daarna mn oude mountainbike beetje fixen en daarop stukkie fietsen ergens heen
Niet echt; klein besloten feestje bij vriend van me thuisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah klinkt leuk.Heb je een partijtje vanavond?
![]()
Modjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:11 schreef _moder8or_ het volgende:
GoedenmiddagBen terug van foto's maken
Is dat spectaculair/mooi dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Van het winkelcentrum en omgeving
Laat je de resultaten wel even zien?quote:
Ah, 5 man, dat schiet al lekker op.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet echt; klein besloten feestje bij vriend van me thuisKomen maar stuk of 5 man ofzo.. Gewoon beetje relaxt wat drinken enzo..
-edit-
Tsja, met uitgaan valt t wel mee, maar doordeweeks heb ik nu wel veel college dus kom ik eigenlijk alleen daarAch ja, weekend maakt t meestal wel weer goed
Gezelligquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah, 5 man, dat schiet al lekker op.Ik heb de 28ste een "afscheidsfeestje" voor 2 kameraden. De rest van de vriendenclub hoef niet te komen wat mij betreft.
Gezellige boel Jagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah, 5 man, dat schiet al lekker op.Ik heb de 28ste een "afscheidsfeestje" voor 2 kameraden. De rest van de vriendenclub hoef niet te komen wat mij betreft.
Ik heb er niet meer dan 2 uitgenodigd. Het is dan ook alleen gourmetten enzo.quote:
Wow nette foto'squote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
De meeting foto's staan online
Klik
Het zijn er 14, dubbele heb ik eruit gehaald en 2 foto's heb ik gecropt, voor de rest allemaal onbewerkt. In het begin had in de whitebalans op een huis teken, dat was dus even niet de bedoeling, bij de molen heb ik de stand op AUTO gezet. Veel plezier
Leuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klik
Het zijn er 14, dubbele heb ik eruit gehaald en 2 foto's heb ik gecropt, voor de rest allemaal onbewerkt. In het begin had in de whitebalans op een huis teken, dat was dus even niet de bedoeling, bij de molen heb ik de stand op AUTO gezet. Veel plezier
Klopt als een busquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wow nette foto'sEn die laatste, is dat Mauro?
Dankquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk.Ook leuk maar wat minder scherp: klik
De foto's die in het donker genomen zijn, zijn gewoon kut. Maar ja, 2mp he.quote:
Ja, super. En met jou dan?quote:
Welkom terug.quote:
Mooie foto's . speedyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klik
Het is toch wat hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De foto's die in het donker genomen zijn, zijn gewoon kut. Maar ja, 2mp he.![]()
Hey class, alles goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |