Ah, 5 man, dat schiet al lekker op.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet echt; klein besloten feestje bij vriend van me thuisKomen maar stuk of 5 man ofzo.. Gewoon beetje relaxt wat drinken enzo..
-edit-
Tsja, met uitgaan valt t wel mee, maar doordeweeks heb ik nu wel veel college dus kom ik eigenlijk alleen daarAch ja, weekend maakt t meestal wel weer goed
Gezelligquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah, 5 man, dat schiet al lekker op.Ik heb de 28ste een "afscheidsfeestje" voor 2 kameraden. De rest van de vriendenclub hoef niet te komen wat mij betreft.
Gezellige boel Jagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah, 5 man, dat schiet al lekker op.Ik heb de 28ste een "afscheidsfeestje" voor 2 kameraden. De rest van de vriendenclub hoef niet te komen wat mij betreft.
Ik heb er niet meer dan 2 uitgenodigd. Het is dan ook alleen gourmetten enzo.quote:
Wow nette foto'squote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
De meeting foto's staan online
Klik
Het zijn er 14, dubbele heb ik eruit gehaald en 2 foto's heb ik gecropt, voor de rest allemaal onbewerkt. In het begin had in de whitebalans op een huis teken, dat was dus even niet de bedoeling, bij de molen heb ik de stand op AUTO gezet. Veel plezier
Leuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klik
Het zijn er 14, dubbele heb ik eruit gehaald en 2 foto's heb ik gecropt, voor de rest allemaal onbewerkt. In het begin had in de whitebalans op een huis teken, dat was dus even niet de bedoeling, bij de molen heb ik de stand op AUTO gezet. Veel plezier
Klopt als een busquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wow nette foto'sEn die laatste, is dat Mauro?
Dankquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk.Ook leuk maar wat minder scherp: klik
De foto's die in het donker genomen zijn, zijn gewoon kut. Maar ja, 2mp he.quote:
Ja, super. En met jou dan?quote:
Welkom terug.quote:
Mooie foto's . speedyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klik
Het is toch wat hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De foto's die in het donker genomen zijn, zijn gewoon kut. Maar ja, 2mp he.![]()
Hey class, alles goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |