Dat zou ook niet best zijn als crewlid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb aan geen enkele mod of FA een hekel
Tip van de kenner.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja zo word je nooit mod he. Je moet tegen de schenen stampen
Hmm, het opgeilen van $persoon in de bios moet inderdaad stil zijn..quote:
Negeren is ook een optie als je toevallig wel op dezelfde plekken rondhangtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pcies
En het forum is groot genoeg om mensen te ontwijken als je elkaar niet helemaal ligt
Dat heb ik ook wel eens, dat ik genegeerd wordt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Negeren is ook een optie als je toevallig wel op dezelfde plekken rondhangt.
Douchen met z'n twee kan héél stilletjes hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, het opgeilen van $persoon in de bios moet inderdaad stil zijn..
Maar douchen met z'n twee kan nooit helemaal stil zijn lijkt me
Namen willen we, Namen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Een hekel hebben aan iemand die je niet kent zou ook wel een beetje vreemd zijn(hoewel sommige mensen het er wél naar maken).
Goed bezig Astridquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:20 schreef OoAstridoO het volgende:
Goedenavond, net oma weer naar huis gebracht met mn vader
Niet door mij, maar ik heb ook niet de behoefte om op élke post die iemand plaatst te reageren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, dat ik genegeerd wordt.![]()
Gekquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, dat ik genegeerd wordt.![]()
Inderdaad gek aangezien ik hendig intelligente posts plaats.quote:
Yeah right, en dan 'straf' krijgen zekerquote:
Niet door jou idd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet door mij, maar ik heb ook niet de behoefte om op élke post die iemand plaatst te reageren.
Niet als je ze alleen aan mij verteltquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Yeah right, en dan 'straf' krijgen zeker.
Hmm mja, maar dan nog, 't kletteren is altijd iets wat je niet kan stoppenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Douchen met z'n twee kan héél stilletjes hoor.
Ah ik word er al genoemd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat weet je toch
[..]
Neuh, tip van de persoon met crewforatoegang
Diequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:28 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet als je ze alleen aan mij vertelt
Wat is dara goed bezig aan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Namen willen we, Namen!
[..]
Goed bezig Astrid![]()
![]()
Dat is normaal onder de douche (tenzij je bedoelt dat je onhandig bent en dus op je gezicht klettertquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm mja, maar dan nog, 't kletteren is altijd iets wat je niet kan stoppen
Dat was nou totaal niet de bedoelingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Diedoet toch af aan je geloofwaardigheid
.
Onze liefde is eeuwigdurend. Onze liefde is als staal. Of als niet kapot te krijgen plastic broodtrommeltjesquote:
Belangrijke taak!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:32 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik zat alleen naast mn paps in de auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |