Kijk, dat kan nou wel weer geil zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
Jo tee, even stil zijn, ik ga douchen![]()
Mag ik je afdrogen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
Jo tee, even stil zijn, ik ga douchen![]()
Hadden idd... Sommige keuzes zijn niet leuk, maar wel verstandigquote:
en nu wel weer op zoek?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Hadden idd... Sommige keuzes zijn niet leuk, maar wel verstandig.
Nope, voorlopig ff niet.quote:
Zeg, ga mij eens promoten als toekomstig TRV mod.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*Sjowhan als mogelijke mod doorstreept
Moet je er eerst eentje weg pestenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg, ga mij eens promoten als toekomstig TRV mod.![]()
He bah, als je nou een leuk meisje was geweest had ik misschien ja gezegd, maar nee, liever nietquote:
Het douchen? Of 't stil zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Kijk, dat kan nou wel weer geil zijn.
Wegpesten is niet leuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet je er eerst eentje weg pesten
Misschien wel allebei....quote:
En ik heb geen hekel aan de mod + FA daar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan zijn ook gelijk je kansen verkeken
Ik heb aan geen enkele mod of FA een hekelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik heb geen hekel aan de mod + FA daar.
Ja zo word je nooit mod he. Je moet tegen de schenen stampenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik heb geen hekel aan de mod + FA daar.
Een simpelequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
He bah, als je nou een leuk meisje was geweest had ik misschien ja gezegd, maar nee, liever niet
Een hekel hebben aan iemand die je niet kent zou ook wel een beetje vreemd zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb aan geen enkele mod of FA een hekel
Hou het dan maar op "internet-hekel".quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Een hekel hebben aan iemand die je niet kent zou ook wel een beetje vreemd zijn(hoewel sommige mensen het er wél naar maken).
Pciesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Een hekel hebben aan iemand die je niet kent zou ook wel een beetje vreemd zijn(hoewel sommige mensen het er wél naar maken).
Dat zou ook niet best zijn als crewlid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb aan geen enkele mod of FA een hekel
Tip van de kenner.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja zo word je nooit mod he. Je moet tegen de schenen stampen
Hmm, het opgeilen van $persoon in de bios moet inderdaad stil zijn..quote:
Negeren is ook een optie als je toevallig wel op dezelfde plekken rondhangtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pcies
En het forum is groot genoeg om mensen te ontwijken als je elkaar niet helemaal ligt
Dat heb ik ook wel eens, dat ik genegeerd wordt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Negeren is ook een optie als je toevallig wel op dezelfde plekken rondhangt.
Douchen met z'n twee kan héél stilletjes hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, het opgeilen van $persoon in de bios moet inderdaad stil zijn..
Maar douchen met z'n twee kan nooit helemaal stil zijn lijkt me
Namen willen we, Namen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Goed bezig Astridquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:20 schreef OoAstridoO het volgende:
Goedenavond, net oma weer naar huis gebracht met mn vader
Niet door mij, maar ik heb ook niet de behoefte om op élke post die iemand plaatst te reageren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, dat ik genegeerd wordt.![]()
Gekquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, dat ik genegeerd wordt.![]()
Inderdaad gek aangezien ik hendig intelligente posts plaats.quote:
Yeah right, en dan 'straf' krijgen zekerquote:
Niet door jou idd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet door mij, maar ik heb ook niet de behoefte om op élke post die iemand plaatst te reageren.
Niet als je ze alleen aan mij verteltquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Yeah right, en dan 'straf' krijgen zeker.
Hmm mja, maar dan nog, 't kletteren is altijd iets wat je niet kan stoppenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Douchen met z'n twee kan héél stilletjes hoor.
Ah ik word er al genoemd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat weet je toch
[..]
Neuh, tip van de persoon met crewforatoegang
Diequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:28 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet als je ze alleen aan mij vertelt
Wat is dara goed bezig aan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Namen willen we, Namen!
[..]
Goed bezig Astrid![]()
![]()
Dat is normaal onder de douche (tenzij je bedoelt dat je onhandig bent en dus op je gezicht klettertquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm mja, maar dan nog, 't kletteren is altijd iets wat je niet kan stoppen
Dat was nou totaal niet de bedoelingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Diedoet toch af aan je geloofwaardigheid
.
Onze liefde is eeuwigdurend. Onze liefde is als staal. Of als niet kapot te krijgen plastic broodtrommeltjesquote:
Belangrijke taak!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:32 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik zat alleen naast mn paps in de auto
Je moet ze deletenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:33 schreef Tha_T het volgende:Mijn typ-vaardigheden nemen af. Hmm, teken aan de wand me dunkt
Das dan al goed nieuws.quote:
Zeker welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |