Waarom ga je dan mee?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:34 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Zeker welen mn moeder zat achterin en wat kan zij zeuren
mn pa op een gegeven moment 160 rijden mn moeder meteen hysterisch
'T is wel te hopen dat pa de weg wist dan. Ze zeggen dat vrouwen niet kunnen kaartlezenquote:
Tupperwarequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Onze liefde is eeuwigdurend. Onze liefde is als staal. Of als niet kapot te krijgen plastic broodtrommeltjes
Ik heb een wijf in de auto die het meer dan uitstekend doetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is wel te hopen dat pa de weg wist dan. Ze zeggen dat vrouwen niet kunnen kaartlezen.
Je eigen quoten is zooo 2005quote:
Niet mijn subforumquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet ze deleten
Niet plaatsen![]()
Da's geen plastiek, da's kunststof... Zeker nog nooit op een plastiekparty geweestquote:
Latex rekt beter meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's geen plastiek, da's kunststof... Zeker nog nooit op een plastiekparty geweest.
De T reageerde niet.quote:
Je eigen is zo 1900quote:
Zeggen ze allemaalquote:
1984 zul je bedoelenquote:
Het ging om de liefde niet om doosjesquote:
Daar hebben we het Keldertje voor hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's geen plastiek, da's kunststof... Zeker nog nooit op een plastiekparty geweest.
Waarvan aktequote:
Huh? Zei iemand wat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is nou dat beroemde negeren!
Life with it
Oeh... latex...quote:
ik kom nooit op die huisvrouwenparty'squote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Helpppppppppppppquote:
Daar mag je niet zomaar in....quote:
Dat nog 2 dagen stond er wel engquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Helpppppppppppppniet 2 dagen please!!
![]()
Ik ook niet (meer)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik kom nooit op die huisvrouwenparty's
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat nog 2 dagen stond er wel engnet als een dreigement ofzo maar wees gerust ik laat je nog vele jaartjes erbij krijgen hoor
En dan kan je nog een eeuwigheid wachten, laat maar, zo nieuwsgierig ben ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mailen naar: forum@fok.nl
Dan sturen ze je mail door
En wat valt daar te belevenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mailen naar: forum@fok.nl
Dan sturen ze je mail door
Als je alleen nieuwsgierig bent schijn je er ook niet in te komenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
En dan kan je nog een eeuwigheid wachten, laat maar, zo nieuwsgierig ben ik nou ook weer niet.
't is maar heel beperkt waar mijn interesse naar uitgaat, en dat is ook elders wel te vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je alleen nieuwsgierig bent schijn je er ook niet in te komen
Toch wel hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
ach je bent gewoon nog te jong om te sterven
Dan is hard stoten beterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
't is maar heel beperkt waar mijn interesse naar uitgaat, en dat is ook elders wel te vinden.
En da's dus niet het mepsex gedeelte.
ik bestel die shit wel online,veel makkelijkerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook niet (meer).
Er zijn grenzen aan wat ik kan verdragen...
Zolang alles op z'n plek blijft en er geen al te grote schade achterblijftquote:
En anoniem.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik bestel die shit wel online,veel makkelijker
Ikk heb Fok avond dienstquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:49 schreef Jaguarized het volgende:
GL, ga je nog op stap vanavond of blijf je thuis?
Uitgaan is een goed excuus.quote:
Valt best mee, ik heb nog niet eens een mailtje gestuurd, en dat staat ook niet op mijn 'to do' listquote:
Tupperware hoeft toch niet in 'neutrale verpakking'?quote:
Was maar een grapjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb nog niet eens een mailtje gestuurd, en dat staat ook niet op mijn 'to do' list.
Ik open nooit baggertopics.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wilde je bagger topics gaan openen?
Heb net al in de stad gegeten. denk niet dat ik terug ga
Oh ik dacht dat het nog steeds over artikelen in het Keldertje ging.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Tupperware hoeft toch niet in 'neutrale verpakking'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |