Niets voor mezelf, wel 2 dvd's een is hercules de ander uhh the preventor?quote:
Dank je moppiequote:
Hercules.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niets voor mezelf, wel 2 dvd's een is hercules de ander uhh the preventor?
En wat kleren voor de kids.![]()
Tis verschrikkelijk.quote:
3MP camera's kosten tegenwoordig niks meer johquote:
Ik zou wel even die enorme put willen zienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:39 schreef Jaguarized het volgende:
Ja als het goed is staan ze er wel bij maar Ground Zero stelt niks voor...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:41 schreef Jaguarized het volgende:
Het is gewoon een bouwput inderdaad maar het is gewoon supertriest om te zien dat men er na meer dan 4 jaar gewoon nog steeds niks heeft gedaan. Het opruimen is allang klaar en het enige van de torens wat je nog ziet, zijn wat verroeste pijlers van de fundering.
Hey D.roosjequote:
Moet je nagaan hoe groot die fundering wel niet was voor zo'n toren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:41 schreef Jaguarized het volgende:
Het is gewoon een bouwput inderdaad maar het is gewoon supertriest om te zien dat men er na meer dan 4 jaar gewoon nog steeds niks heeft gedaan. Het opruimen is allang klaar en het enige van de torens wat je nog ziet, zijn wat verroeste pijlers van de fundering.
2 bij 2 cmquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe groot die fundering wel niet was voor zo'n toren.
Jaquote:
quote:
Dat wordt een twijfelgevalquote:
Hmm ok. Maar die fundering van de WTC is echt heftig. Ik zal eens wat opzoeken op google.quote:
Vast niet op msnquote:
Valt nog meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hmm ok. Maar die fundering van de WTC is echt heftig. Ik zal eens wat opzoeken op google.
-edit-
Fundering
Het WTC is op 22,5 m beneden maaiveld op een rotsbodem gefundeerd. Deze fundering is direct onder de laagste kelderverdieping aangebracht. Dit is een z.g. fundering op staal(tegenhanger van fundering op palen).
Onder de kolommen zijn twee kruislagen stalen balken aangebracht welke weer op een twee meter dikke sokkel rusten.
Coolquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
u gaat door voor de koelkast, mét ijsblokjesmachine
Gecondoleerd qu...quote:
Das klotequote:
dat is gelukkig alweer voorbijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:11 schreef qu63 het volgende:
en zo mag ik het ook nog aan mn zusje vertellen
Ik herken mezelf ook nooit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey class.![]()
Leuk, ik herkende je avatar niet. '
Hier ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |