huppelt hier toch alweer een paar weekjes rond hoorquote:
Join the clubquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:28 schreef LuQas het volgende:
Ik ben ziek een beetje.
O fuck! De thee!quote:En ik wil thee met speculaas en een warme deken en een lieve jongen die ook een beetje snottert onder die deken.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:33 schreef LuQas het volgende:
Ik denk ik poneer meteen even een gespreksonderwerp.
Jongens met blosjes op hun wangen
quote:
Of jongens met pretoogjes en een Limburgs accent, zoalsSerge
jij woont daar ook of op een andere locatie!? echt een superwoonplek!!!! ik ben er spontaan verliefd op! (nee niet aukequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:33 schreef LuQas het volgende:
quote:"Zo. Ga je mee?" vroeg Frederik opgewekt. Er lag een rosse gloed over zijn wangen en zijn ogen glansden. Arthurs maag trok samen.
Nee ik woon in de leuke containers, aan het IJ.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij woont daar ook of op een andere locatie!? echt een superwoonplek!!!! ik ben er spontaan verliefd op! (nee niet aukedat is zijzaak gheghe)
hoe is het voor de rest met je?
*jalours*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:35 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nee ik woon in de leuke containers, aan het IJ.
Woont Auke op de Wenkebachwegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij woont daar ook of op een andere locatie!? echt een superwoonplek!!!! ik ben er spontaan verliefd op! (nee niet aukedat is zijzaak gheghe)
hoe is het voor de rest met je?
Ja, maar dat is zo ongeveer op de luchtplaats van de Bijlmer Bajes.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Woont Auke op de Wenkebachweg?
Ah.. nee even ter verificatie..dan weet ik over wie t gaatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:38 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo ongeveer op de luchtplaats van de Bijlmer Bajes.![]()
Ik woon aan het IJ, vlakbij de Jordaan en op 5 minuten van het CS vandaan.![]()
U spotte mij laatst!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:38 schreef LuQas het volgende:
Ik woon aan het IJ, vlakbij de Jordaan en op 5 minuten van het CS vandaan.![]()
Is dat Tyler ofzo Taylor dus?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:41 schreef LuQas het volgende:
[afbeelding]
Ik was vroeger op hem verliefd.
Ook alquote:
Boy op de bank, dat wel, maar da's een exquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:34 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, maar boys noch on my left side, noch on my right side, noch in the Middle![]()
Ik was thuis gebleven voor de verkoudheid (snot loopt echt uit m'n neusquote:
kijk eens wie er boven deze post van jouw staatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boy op de bank, dat wel, maar da's een ex
Maar verder een boy in Eindhoven, een boy in breda en een boy in Eindhoven/Lissabon.
Dat werkt ook
Anyway, ik ga uitzieken
Sletquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boy op de bank, dat wel, maar da's een ex
Maar verder een boy in Eindhoven, een boy in breda en een boy in Eindhoven/Lissabon.
Dat werkt ook
Anyway, ik ga uitzieken
op de NDSM werfquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:35 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nee ik woon in de leuke containers, aan het IJ.
Mag ik ook een keer?!quote:
Is meestal dat dat 's avonds begint op te zetten, koortsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was thuis gebleven voor de verkoudheid (snot loopt echt uit m'n neus. Maar nu begin ik zo'n gloei-hoofd te krijgen
Nee, daar is het ook leuk ja. Maar ik woon aan de andere kant, aan de Amsterdam-kant zeg maar.quote:
Dankjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer?!
En dank je. Jij ook beterschap
Ja waar blijft onze verpleegster hier voor al die zieke fokkersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:47 schreef wonderer het volgende:
*zet voor de zekerheid virusscanner maar aan, met al die zieken hier*
quote:De klinische influenza-activiteit ligt de afgelopen weken op een laag niveau.
In de laatste week van vorig jaar werden er door de NIVEL peilstationhuisartsen per 10.000 inwoners 3,3 patiënten met een influenza-achtig ziektebeeld geregistreerd. Ondanks deze lage influenza-activiteit werden inmiddels wel de eerste drie influenzavirussen van dit seizoen geïsoleerd, waarvan één afkomstig uit de peilstations. De andere twee werden geïsoleerd op het Erasmus MC bij patiëntjes van vier maanden en één jaar oud en betreffen influenza A virussen van het H3N2-subtype. Nadere typering van deze influenzavirussen wees uit dat antilichamen opgewekt tegen de vaccinstam goed reageerden met de nieuw geïsoleerde virussen. Hierdoor mag worden verwacht dat het vaccin een goede bescherming zal bieden tegen influenza A(H3N2)-virussen wanneer deze virusvariant zich verder zal verspreiden.
Stom!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is meestal dat dat 's avonds begint op te zetten, koorts![]()
Hè jammer dat kom ik bijna 2x per week namelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:47 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nee, daar is het ook leuk ja. Maar ik woon aan de andere kant, aan de Amsterdam-kant zeg maar.
Impressie:
[afbeelding]
Same here. Ik gaf tim al opdracht om honingthee te maken voor me.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dankje
Ik ga zo ook maar lekker onder de wol liggen en film aanzetten
Het was me wat zeg, dat Pann-feest. Ik voelde me voor het eerst echt oud op een feestje.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het was opmerkelijk..
En ik had 'm al redelijk zitten, geloof ik.
Zullen we doktertje spelen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef Sunjammer het volgende:
*verveel*
Dat doet ie ook nog voor je enzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same here. Ik gaf tim al opdracht om honingthee te maken voor me.
Nee medefokkers op andere fokkers in dit Topic gewezenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef dreamsearcher het volgende:
hmmz stroekie... over deez ouwuh zitten roddelen
Was het zo erg? Ik herinner me het niet meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef LuQas het volgende:
Het was me wat zeg, dat Pann-feest. Ik voelde me voor het eerst echt oud op een feestje.
We hebben geen ruzie ofzo hoor.quote:
Lezen? Jah, redelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef wonderer het volgende:
Leest er hier iemand vloeiend duits trouwens?
Heb je er een minnaar?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hè jammer dat kom ik bijna 2x per week namelijk
Niet héél vloeibaar, maar ik red me denk ik wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef wonderer het volgende:
Leest er hier iemand vloeiend duits trouwens?
Waarom gebruik je het dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:50 schreef Ang3l het volgende:
FLUIMUCIL
Alleen de naam maakt me al ziek.
Ik sjouw me rot met die titel de hele week al.... vandaar dat ik nou pas weer benquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee medefokkers op andere fokkers in dit Topic gewezen
Ik bedoel jij staat in de H en al, en dan wordt je zomaar over het hoofd gezien
en dat terwijl ik jouw toen toch nog die eretitel heb overgedragen, en die jij met trots zou dragen![]()
Ik heb m'n dekentje al klaar liggen op de bank.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:51 schreef LuQas het volgende:
Het is echt 43 graden ofzo hier op mijn kamer, en ik heb alsnog 2 truien aan.![]()
Kachel staat hier ook zo hoog mogelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:51 schreef LuQas het volgende:
Het is echt 43 graden ofzo hier op mijn kamer, en ik heb alsnog 2 truien aan.![]()
Omdat het tegen keelpijn is en ik auw heb met slikkenquote:
zolang je hier maar het spoor niet bijster bent mag je best af en toe een dagje rust inlassen hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:52 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Ik sjouw me rot met die titel de hele week al.... vandaar dat ik nou pas weer ben![]()
Ik heb vorige week over Tori gedroomd, het begint echt eng te wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
" Blanket girls .... Always there through that and this ... There’s nothing we
cannot ever fix"
Toch aardig dat ik ook af en toe ff mag werken enzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zolang je hier maar het spoor niet bijster bent mag je best af en toe een dagje rust inlassen hoor![]()
Je moet ook niet deepthroaten de hele tijd..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het tegen keelpijn is en ik auw heb met slikken
Een hele goeie vriendin die erachter woont.quote:
Is Rik lekker?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg net een zelfgetekend virtueel kopje kippensoep van Rik![]()
Toch geen natte droom he?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:54 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik heb vorige week over Tori gedroomd, het begint echt eng te worden![]()
Achquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet ook niet deepthroaten de hele tijd..
Mwjah. Wel lievigquote:
Zelfoverschattingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Achdaar draai ik mijn hand niet meer voor om heur
Nee ze belde bij me aan op blote voeten of ze een paar schoenen van me mocht lenen. En ik vond het heel normaal enzo.quote:
'k Heb een boek over 500 bekend homo's en hun coming out verhaal... maar toen ik het bestelde was ik in de veronderstelling dat het nederlands wasquote:
die heb ik hier ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:29 schreef wonderer het volgende:
Angel, ik ken Werther Nieland niet (is dat geen personage?), maar zal vast wel tellen
Ik heb hier een frikandel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:56 schreef Ang3l het volgende:
Achdaar draai ik mijn hand niet meer voor om heur
Straks loop je nog in een gracht met je koortsige hoofd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef LuQas het volgende:
Hmm, misschien ijl ik een beetje maar ik heb ineens zin om uit te gaan...
Yups.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:01 schreef Cybart het volgende:
wachten duurt altijd lang?
En daar maak ik dan ook graag gebruik vanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Toch aardig dat ik ook af en toe ff mag werken enzo.![]()
Vaak wel..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:01 schreef Cybart het volgende:
Ja, ik moest het maar niet doen. Ga ik vast ook dood enzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Straks loop je nog in een gracht met je koortsige hoofd..
time goes by, so slowlyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:01 schreef Cybart het volgende:
bert: wat duurt het wachten laaaang, laaaaaaaang, laaaaang, wa duurt het wachten laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang.....quote:
Ben er zelf ook goed in.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kom er zelf ook zo onderhand achter
*LOL* Slimpiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
'k Heb een boek over 500 bekend homo's en hun coming out verhaal... maar toen ik het bestelde was ik in de veronderstelling dat het nederlands wasEn mijn duits is abominabel.
Rond dinsdah toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:03 schreef DennisMoore het volgende:
Is davidov al bijna terug?
Leuk koppie..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:02 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gaydar.nl/mike353
Blosjes. Sortof.
Hij was iig een keer uitgegledenquote:
Mja dit soort tekst onder de foto is toch niet echt wat ik me voorstel bij lieve jongens met blosjes op hun wangen.quote:Seksuele Activiteiten "Normale" Seks, Aftrekken, Anale seks, Kontlikken, Kussen, Orale seks, Triootjes
Hoi sloetje Wizquote:
ik had al lol met nederlandsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Slimpie
Ik heb veel duitse boeken moeten lezen voor m'n eindexamen. O.a. Das Feuerschiff, Das Pafrum en .... Die Unendliche Geschichte(voor de duitsanalfabeten onder ons: The Neverending Story
jah, da's een duits boek)
Dat soort opsommingen zie je best vaak op gaydar-profielen. Moet je soms bij aanmelden een lijst met opties aanvinken ofzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:06 schreef LuQas het volgende:
Mja dit soort tekst onder de foto is toch niet echt wat ik me voorstel bij lieve jongens met blosjes op hun wangen.
Idd.. da's ook wat mij een beetje tegenviel..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:06 schreef LuQas het volgende:
[..]
Mja dit soort tekst onder de foto is toch niet echt wat ik me voorstel bij lieve jongens met blosjes op hun wangen.
Marktplaats, stond nergensquote:
http://www.winnaarscollectie.nl/quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik had al lol met nederlands
godfried bomans, reve, wolkers, mulisch, lampo
Ja, ergens is het ook wel geil, jongens met blosjes op hun wangen EN seksuele aspiraties.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Idd.. da's ook wat mij een beetje tegenviel..
Maar ja, ik gok dat ook lieve jongens met blosjes wel eens seks willen
ik had het als literatuurlijstquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.winnaarscollectie.nl/
Daar zit Reve in met Werther Nieland, vandaar dat ik 'm heb.
Ik heb trouwens al boek 15 en die's officieel nog niet uit
Ik vroeg aan de kassa: ZIjn 8 en 14 de enige nummers die jullie hebben?
En die doos: Ow hey, ne,e ik heb hier nog nr 15 achterd e kassa liggen.
Ik: ow doemijdiemaar!
Maar was nog niet uit.Doos
Ik mis alleen nog 5, 6 en 10. Maar 5 is uitverkocht (in herdruk gelukkig)
Hij lijkt op die gozer uit westlife.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:02 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gaydar.nl/mike353
Blosjes. Sortof.
Sorry, dat is mijn fetisjquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is dat nou toch opeens met jongens met blosjes op hun wangen..
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:11 schreef wizarddragon het volgende:
Hij lijkt op die gozer uit westlife..
Is je geheel vergevenquote:
morgen komtie, en hij heeft bakkebaardjesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Van die lieve bakkebaardjes, daar kan ik me nog wat bij voorstellen..
Ach jaaaa, stap voor stap lezen dan maarquote:
Kun je niet eens een foto van je boekenkast posten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach jaaaa, stap voor stap lezen dan maar
Pffff. M'n kast barst uit elkaar.
maar goed, best uiteenlopende smaak
Nee want het is geen mooiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kun je niet eens een foto van je boekenkast posten?.
kheb morgen mega blosjes (ook wel blozen genoemd) op me wangenquote:
Hij moet z'n broek ophijsen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:22 schreef LuQas het volgende:
[afbeelding]
Gewoon even een jongen, als behang.
ik ben er tochquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom is er geen leuke jongen hier?
*medic please*quote:
Zo lopen ze bij mij op dansles ook rondquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:22 schreef LuQas het volgende:
[afbeelding]
Gewoon even een jongen, als behang.
en jij wilt een +10 voor het beoordelen van andere, die je niet kent???quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
-10 voor het over jezelf uitspreken dat je leuk bent
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom is er geen leuke jongen hier?
en -10 voor liegenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
Oeh, dubbelop posten dat je jezelf een leuke jongen vindtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
en jij wilt een +10 voor het beoordelen van andere, die je niet kent???
ik ken mezelf tenminste.....
Jij ligt ziek in je bedjequote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja en?quote:ik ken mezelf tenminste.....
ik kennum ik kennum.... geef ik wel een cijferquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
Goed plan. 1500 boeken opschrijven duurt effequote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kun je niet eens een foto van je boekenkast posten?.
oeh, -30, voor het opnemen van iemand, die een oordeel velt, over iemand, die jij ook nie kentquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, dubbelop posten dat je jezelf een leuke jongen vindt-20?
-40 voor het dissen van Cyb en Engeltje!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
oeh, -30, voor het opnemen van iemand, die een oordeel velt, over iemand, die jij ook nie kent
mijn punt, hoe weet jij of ik leuk ben of niet, en hoe weet jij, of ik mezelf leuk vind of niet, en hoe weet jij, of ik sarcastisch was of niet......quote:
Cairon ik ken je, je hebt weer een kutbui +10quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:31 schreef Cairon het volgende:
Cybart ik ken je, je bent een uitslover -10
-50 voor het beginnen....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
-40 voor het dissen van Cyb en Engeltje!
En jij krijgt -20 voor iedere onnodige komma in je zin. Dus jij verliestquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
oeh, -30, voor het opnemen van iemand, die een oordeel velt, over iemand, die jij ook nie kent
ga buiten spelen... de lantaars zijn nu nog aan, kan je mooi voetballen met je vriendjes uit de buurt!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
mijn punt, hoe weet jij of ik leuk ben of niet, en hoe weet jij, of ik mezelf leuk vind of niet, en hoe weet jij, of ik sarcastisch was of niet......
ik weet dat wel, want ik ken me zelf, op hoeveel zit je nou, -40?
Who the hell is stealing who's man, ya bitch!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:31 schreef Cairon het volgende:
Ang3l ik ken je, you man-stealing hussy! -10
Cybart ik ken je, je hebt gelijk +10quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
Cairon ik ken je, je hebt weer een kutbui +10
-** laat ook maar, mensen die me zo beschouwen, ga ik geen punten aan vuil maken.... ga jij ff lekker verder leven in je eigen wereld.....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:30 schreef Cairon het volgende:
burner82 ik ken je, je bent een eigengeiler -10
Dat waren weer 8 komma'squote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
mijn punt, hoe weet jij of ik leuk ben of niet, en hoe weet jij, of ik mezelf leuk vind of niet, en hoe weet jij, of ik sarcastisch was of niet......
ik weet dat wel, want ik ken me zelf, op hoeveel zit je nou, -40?
mij tegenspreken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Who the hell is stealing who's man, ya bitch!
Vlarp, als mietje die wegvlucht bij een handtasjesgevecht -20quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:30 schreef Vlarp het volgende:
Goed.. als we gaan rellen dan ben ik echt weg
-60 voor het reageren op een uitnodiging die niet voor jou bedoeld wasquote:
dus, en, want, wat, zou, dat? kommaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij krijgt -20 voor iedere onnodige komma in je zin. Dus jij verliest
- zoveelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ga jij ff lekker verder leven in je eigen wereld.....
ik kan niet voetballenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
ga buiten spelen... de lantaars zijn nu nog aan, kan je mooi voetballen met je vriendjes uit de buurt!
Het valt me, altijd op, dat jij, komma's gebruikt, waar eigenlijk, geen komma's, horen te zitten. Dat leest, eigenlijk, vrij irritant.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dus, en, want, wat, zou, dat? komma
Peet, gewoon omdat ie er is -30quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
Vlarp, als mietje die wegvlucht bij een handtasjesgevecht -20
que?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Cybart het volgende:
WONDERER< ROT THE FUCK OP MET DIE KLOTE PLAATJES
-70 voor het in het algemeen uitspreken van een uitnodiging, terwijl het blijkbaar maar voor enkele, of gene bedoeld was ....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
-60 voor het reageren op een uitnodiging die niet voor jou bedoeld was
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
mij tegenspreken?
-10 EN morgen nog steeds koorts!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Speciaal voor G_E (niet verkleind)
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was Ang3l hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Cybart het volgende:
WONDERER< ROT THE FUCK OP MET DIE KLOTE PLAATJES
dat roep ik al de hele tijdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
in dat geval ben ik blij dat je jezelf kent!
DAT WAS IK KOKSHOER!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Cybart het volgende:
WONDERER< ROT THE FUCK OP MET DIE GROTE LAY OUT VERKLOTENDE PLAATJES
aub
nou, kijk, op dat punt, zou je ook nog wel een discussie kunnen aangaan, want op het punt van een komma, zou je ook nog wel een nieuwe zin kunnen beginnen, eigelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het valt me, altijd op, dat jij, komma's gebruikt, waar eigenlijk, geen komma's, horen te zitten. Dat leest, eigenlijk, vrij irritant.
Maak hem nou niet zieker, want dan kan hij morgen niet TheaterMaMa meenemen en die moet toch ook af en toe onder de mensen komenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
mij tegenspreken?
-10 EN morgen nog steeds koorts!
-80 voor het niet snappen van het feit dat het een uitnodiging was voor de meesten hier maar zeer zeker niet voor jou.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
-70 voor het in het algemeen uitspreken van een uitnodiging, terwijl het blijkbaar maar voor enkele, of gene bedoeld was ....
ik zit nou al op een nieuwe paginaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DAT WAS IK KOKSHOER!!!!!!!
Enne, ik ben te lui om ze te verkleinen en bovendien shrinken die dingen zich vanzelfDus ik heb er alleen last van als ik refresh, en na een paar seconden PLOEP op magische wijz eklein
quote:
sarcasmequote:
En wie heeft dat uitgemaakt dat dat voor jou bestemd was?!?!?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:37 schreef Cairon het volgende:
ik kan niet stelen wat voor mij bestemd was!
kokshoer?quote:
Zal ik nog een plaatje doen dan?quote:
Ik snap het niet, ga je kotsen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:40 schreef Vlarp het volgende:
Er gaat dus vannacht echt wel een strandlaken over m'n kussen..
jammer dat je het nog niet zo goed beheerst dan....quote:
Ik heb koortsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:40 schreef Cairon het volgende:
[..]
kokshoer?
valt me van je tegen Ang3l ik had iets veel venijnigers verwacht.
honden hebben geen bestemmingsrecht! He was mine!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wie heeft dat uitgemaakt dat dat voor jou bestemd was?!?!?!
Nogmaals, zijn tong hing in mijn mond dus hij bestemde zichzelf voor mij
-90, om die uitnodiging dan te plaatsen, zonder duidelijke melding, dat ik niet mocht reageren....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
-80 voor het niet snappen van het feit dat het een uitnodiging was voor de meesten hier maar zeer zeker niet voor jou.
wtf? Ik heb nog niks gepostquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Cybart het volgende:
WONDERER< ROT THE FUCK OP MET DIE GROTE LAY OUT VERKLOTENDE PLAATJES
aub
He will BE yours!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef Cairon het volgende:
[..]
honden hebben geen bestemmingsrecht! He was mine!
-100 voor zelfkennis en onthouden van geschiedenis.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
-90, om die uitnodiging dan te plaatsen, zonder duidelijke melding, dat ik niet mocht reageren....
Jij -30 voor het verbergen van Des en -40 voor het impliceren dat ik loog!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ik ben met Des ?( +30)
jij bent er stiekum toch, dus je loog, -40 !
Daha BB_Koningquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:40 schreef BB_Koning het volgende:
Even op www.tvgids.nl checken of er wat leuk op tv is en dan ga ik dat kijken en ik kwam hier even gedag zeggen: gedag![]()
Dat was ik met mijn boekenkasten voor G_E en die moesten rgoot anders kon je de ruggen niet meer lezenquote:
Hallo..je ging niet samplen maar sjoegeleswaffelen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He will BE yours!
After I've sampled and dumped him
he can only be mine if you're out of the picture completely!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He will BE yours!
After I've sampled and dumped him
Do you WANT my spontaneous combustion up your fat ass?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:43 schreef Cairon het volgende:
[..]
he can only be mine if you're out of the picture completely!
I now know what I have to do!
ARCTIC BURST!
wat is het toch heerlijk, dat mensen alles zoooo serieus nemen, wat ik zeg... het was het 1e commentaar dat ik ooit kreeg bij lesgeven.... ik was TE sarcastisch en TE ironisch.... blijkbaar zitten er vele hier op hetzelfde nivo, als die leerlingen....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
jammer dat je het nog niet zo goed beheerst dan....
(voor de duidelijkheid, dit was dan weer geen sarcasme)
ik verberg des niet!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij -30 voor het verbergen van Des en -40 voor het impliceren dat ik loog!
O jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hallo..je ging niet samplen maar sjoegeleswaffelen!
Ten eerste, ik wil ook punten, geef die maar omdat ik beleefd ben en gedag zegquote:
ging hij SWAFFELEN met MIJN bezit!?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hallo..je ging niet samplen maar sjoegeleswaffelen!
Je hebt dezelfde IMAJICA als ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef wonderer het volgende:
Anyway:
boeken En ik geloof niet dat er iets op de foto staat waarvoor ik me moet schamen...
niet te vergeten de mensen die zichzelf te serieus nemen !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wat is het toch heerlijk, dat mensen alles zoooo serieus nemen, wat ik zeg... het was het 1e commentaar dat ik ooit kreeg bij lesgeven.... ik was TE sarcastisch en TE ironisch.... blijkbaar zitten er vele hier op hetzelfde nivo, als die leerlingen....
how about freezebeam up your he-snatch!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Do you WANT my spontaneous combustion up your fat ass?!
Niveau...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wat is het toch heerlijk, dat mensen alles zoooo serieus nemen, wat ik zeg... het was het 1e commentaar dat ik ooit kreeg bij lesgeven.... ik was TE sarcastisch en TE ironisch.... blijkbaar zitten er vele hier op hetzelfde nivo, als die leerlingen....
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jaIk sjoegeswaffel, hij sjoegeswaffelt, we sjoegeswaffelen
Of moest ie fluffen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
ging hij SWAFFELEN met MIJN bezit!?
Lieverd, dat bezit van jou wil me maar al te graag swaffelenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
ging hij SWAFFELEN met MIJN bezit!?
Pizza is ongezond -30!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik verberg des niet!
jij maakt mij zwart -30 !
en je zei dat je wegging als ze gingen rellen en je bent gebleven -20!
en ik heb zo een pizza
sorry, dat ik wel zelfkennis hebquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
-100 voor zelfkennis en onthouden van geschiedenis.
*LOL*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef BB_Koning het volgende:
Ten derde, hierbij een special hello for Angel(waarom die
, nou, omdat ik nu weet dat je niet gewoon Angel, maar drs. Angel bent, intelligente mannen zijn sexy, dus vanaf nu vind ik je sexy, gisteren niet, maar vanaf vandaag wel
).
Niet genoeg zelfkennis IMHO en "onze" geschiedenis.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
sorry, dat ik wel zelfkennis heb
en welke geschiedenis heb ik jou onthouden?
wacht maar... ik weet waar ik die stink-Sjoerd van jou kan vinden!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
Lieverd, dat bezit van jou wil me maar al te graag swaffelen
Maar, je bent vast niet leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik ken mezelf tenminste.....
In London gekocht want ik kon hem hier nergens vinden. En nu kom ik hem overal tegenquote:
tegen de tijd, dat ik mezelf serieus neem, lig ik op me sterfbed (en sommige hopen dat dat al snel is, maar ik nog lang niet)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
niet te vergeten de mensen die zichzelf te serieus nemen !
mensen ik ga
hangt er vanaf wat er op zitquote:
Oh hebben ze jouw ook nog geen punten gegevenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ten eerste, ik wil ook punten, geef die maar omdat ik beleefd ben en gedag zeg
jij schrijft homo zeker ook als homeau?quote:
Fout, jij stomme pedofiele kut. Het is heaumeau.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jij schrijft homo zeker ook als homeau?
inderdaad in jou HO....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet genoeg zelfkennis IMHO en "onze" geschiedenis.
KEI is sooo gayquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:50 schreef Cairon het volgende:
cybart is KEI straight-acting
"Helaas" had ik het over jou en ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
inderdaad in jou HO....
en jullie geschiedenis, misschien eerst eens lezen, dan pas bashen een idee?
jij vind de jongen die ik leuk vind niet eens leuk, dus wat da betreft, blaat verderquote:
Op aanraden van CDP kijkje genomen op gay.nl omdat daar leuke jongens schijnen te zijn en toen op jouw profiel terechtgekomen, en wilde toen meteen wegklikken (geintjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
En hoe ben je daar nu ineens achtergekomen?
and I'm loving it +20quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:52 schreef Cairon het volgende:
jij bent een sodomiet -10
Waag 't eens! Ik zet Paul tegen je op hoor!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
wacht maar... ik weet waar ik die stink-Sjoerd van jou kan vinden!
Dat is de NL versie die daar staat in de kastquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
In London gekocht want ik kon hem hier nergens vinden. En nu kom ik hem overal tegenColdheart Canyon ligt trouwens bij de Slegte mocht je interesse hebben in de Nederlandse versie.
Mr Willy Wonkaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef Cairon het volgende:
iemand die door de chocolade fabriek heen roert.
hoe was dat nou met die lokale celeb? die van de regioTV? noemde je die ook sodomiet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef Cairon het volgende:
sodomiet = poep aanstamper, kont-neuker, iemand die door de chocolade fabriek heen roert.
-10 Omdat je 'jou' als 'jouw' schrijftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh hebben ze jouw ook nog geen punten gegeven![]()
je trekt ( whehe ik zei "trekt") zelf conclusie'squote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef Cairon het volgende:
dus Wiz is degene die z'n muisjes aangestampt krijgt, en jij bent de enderldarmonderzoeker, de aambeibevoeler!?
Petre86, jij vieze jongen toch
typisch voor mensen die zelf niks te zeggen hebben....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Fout, jij stomme pedofiele kut. Het is heaumeau.
-10 voor jou en omdat je moeder je heeft gebaard. -20 voor haar.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jij vind de jongen die ik leuk vind niet eens leuk, dus wat da betreft, blaat verder
0 puntenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
-10 Omdat je 'jou' als 'jouw' schrijft
Ok, nu jij, geef mij punten!![]()
dus je gaat al bashen op basis van een eenmalig conflict... dat zal je veel vrienden opleveren ja....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
"Helaas" had ik het over jou en ik.
Je zou toch moeten weten dat ik zeker niet gecharmeerd van je ben/
jij zei "and loving it"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
je trekt ( whehe ik zei "trekt") zelf conclusie's
-10
Versatile?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
jij zei "and loving it"
dus jij stampt de poep aan, Wiz is je vriendje. Je kunt niet allebei chocolade roerder zijn. Dus deductie vertelt ons dat jij het mannetje bent en wiz het vrouwtje.
Scherpquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
0 punten
want kinderen die vragen worden overgeslagen
slaan, of die jeugdigheid hem vergeven, ik kan niet kiezen...quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dus je gaat al bashen op basis van een eenmalig conflict... dat zal je veel vrienden opleveren ja....
Ik heb een boel te zeggen, ik postte het toch.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
typisch voor mensen die zelf niks te zeggen hebben....
er de moeders bij gaan halen, en die beledigen... en dat jij weet, dat het "heaumeau" is, zegt alleen maar meer over jou, nichtje....
en kut, nee, ben nog altijd een jongetje, en pedo, nee, ook niet sorry... dat jij een geriatrofiel bent, kan ik ook nie helpen.
hou je bek, of zeg wat nuttigs/basherigs, maar ga niet mensen beledigen, zonder ook maar zelf iets van inbreng te hebben omdat je een loser bent...
dat ga ik bevestigen noch ontkennen, ik kan je alleen mededelen dat je niet altijd gelijk kunt hebben of kunt uitgaan van jouw logica..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
jij zei "and loving it"
dus jij stampt de poep aan, Wiz is je vriendje. Je kunt niet allebei chocolade roerder zijn. Dus deductie vertelt ons dat jij het mannetje bent en wiz het vrouwtje.
quote:
ik bespeur vraag-ontwijkend gedrag ...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoe was dat nou met die lokale celeb? die van de regioTV? noemde je die ook sodomiet?
die was geen kontneuker, daar kwam ook geen kontneuken bij kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik bespeur vraag-ontwijkend gedrag ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |