Hè jammer dat kom ik bijna 2x per week namelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:47 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nee, daar is het ook leuk ja. Maar ik woon aan de andere kant, aan de Amsterdam-kant zeg maar.
Impressie:
[afbeelding]
Same here. Ik gaf tim al opdracht om honingthee te maken voor me.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dankje
Ik ga zo ook maar lekker onder de wol liggen en film aanzetten
Het was me wat zeg, dat Pann-feest. Ik voelde me voor het eerst echt oud op een feestje.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het was opmerkelijk..
En ik had 'm al redelijk zitten, geloof ik.
Zullen we doktertje spelen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef Sunjammer het volgende:
*verveel*
Dat doet ie ook nog voor je enzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same here. Ik gaf tim al opdracht om honingthee te maken voor me.
Nee medefokkers op andere fokkers in dit Topic gewezenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef dreamsearcher het volgende:
hmmz stroekie... over deez ouwuh zitten roddelen
Was het zo erg? Ik herinner me het niet meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef LuQas het volgende:
Het was me wat zeg, dat Pann-feest. Ik voelde me voor het eerst echt oud op een feestje.
We hebben geen ruzie ofzo hoor.quote:
Lezen? Jah, redelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef wonderer het volgende:
Leest er hier iemand vloeiend duits trouwens?
Heb je er een minnaar?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hè jammer dat kom ik bijna 2x per week namelijk
Niet héél vloeibaar, maar ik red me denk ik wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef wonderer het volgende:
Leest er hier iemand vloeiend duits trouwens?
Waarom gebruik je het dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:50 schreef Ang3l het volgende:
FLUIMUCIL
Alleen de naam maakt me al ziek.
Ik sjouw me rot met die titel de hele week al.... vandaar dat ik nou pas weer benquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee medefokkers op andere fokkers in dit Topic gewezen
Ik bedoel jij staat in de H en al, en dan wordt je zomaar over het hoofd gezien
en dat terwijl ik jouw toen toch nog die eretitel heb overgedragen, en die jij met trots zou dragen![]()
Ik heb m'n dekentje al klaar liggen op de bank.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:51 schreef LuQas het volgende:
Het is echt 43 graden ofzo hier op mijn kamer, en ik heb alsnog 2 truien aan.![]()
Kachel staat hier ook zo hoog mogelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:51 schreef LuQas het volgende:
Het is echt 43 graden ofzo hier op mijn kamer, en ik heb alsnog 2 truien aan.![]()
Omdat het tegen keelpijn is en ik auw heb met slikkenquote:
zolang je hier maar het spoor niet bijster bent mag je best af en toe een dagje rust inlassen hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:52 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Ik sjouw me rot met die titel de hele week al.... vandaar dat ik nou pas weer ben![]()
Ik heb vorige week over Tori gedroomd, het begint echt eng te wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
" Blanket girls .... Always there through that and this ... There’s nothing we
cannot ever fix"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |