Hè jammer dat kom ik bijna 2x per week namelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:47 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nee, daar is het ook leuk ja. Maar ik woon aan de andere kant, aan de Amsterdam-kant zeg maar.
Impressie:
[afbeelding]
Same here. Ik gaf tim al opdracht om honingthee te maken voor me.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dankje
Ik ga zo ook maar lekker onder de wol liggen en film aanzetten
Het was me wat zeg, dat Pann-feest. Ik voelde me voor het eerst echt oud op een feestje.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het was opmerkelijk..
En ik had 'm al redelijk zitten, geloof ik.
Zullen we doktertje spelen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef Sunjammer het volgende:
*verveel*
Dat doet ie ook nog voor je enzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same here. Ik gaf tim al opdracht om honingthee te maken voor me.
Nee medefokkers op andere fokkers in dit Topic gewezenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef dreamsearcher het volgende:
hmmz stroekie... over deez ouwuh zitten roddelen
Was het zo erg? Ik herinner me het niet meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef LuQas het volgende:
Het was me wat zeg, dat Pann-feest. Ik voelde me voor het eerst echt oud op een feestje.
We hebben geen ruzie ofzo hoor.quote:
Lezen? Jah, redelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef wonderer het volgende:
Leest er hier iemand vloeiend duits trouwens?
Heb je er een minnaar?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hè jammer dat kom ik bijna 2x per week namelijk
Niet héél vloeibaar, maar ik red me denk ik wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef wonderer het volgende:
Leest er hier iemand vloeiend duits trouwens?
Waarom gebruik je het dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:50 schreef Ang3l het volgende:
FLUIMUCIL
Alleen de naam maakt me al ziek.
Ik sjouw me rot met die titel de hele week al.... vandaar dat ik nou pas weer benquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee medefokkers op andere fokkers in dit Topic gewezen
Ik bedoel jij staat in de H en al, en dan wordt je zomaar over het hoofd gezien
en dat terwijl ik jouw toen toch nog die eretitel heb overgedragen, en die jij met trots zou dragen![]()
Ik heb m'n dekentje al klaar liggen op de bank.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:51 schreef LuQas het volgende:
Het is echt 43 graden ofzo hier op mijn kamer, en ik heb alsnog 2 truien aan.![]()
Kachel staat hier ook zo hoog mogelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:51 schreef LuQas het volgende:
Het is echt 43 graden ofzo hier op mijn kamer, en ik heb alsnog 2 truien aan.![]()
Omdat het tegen keelpijn is en ik auw heb met slikkenquote:
zolang je hier maar het spoor niet bijster bent mag je best af en toe een dagje rust inlassen hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:52 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Ik sjouw me rot met die titel de hele week al.... vandaar dat ik nou pas weer ben![]()
Ik heb vorige week over Tori gedroomd, het begint echt eng te wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
" Blanket girls .... Always there through that and this ... There’s nothing we
cannot ever fix"
Toch aardig dat ik ook af en toe ff mag werken enzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zolang je hier maar het spoor niet bijster bent mag je best af en toe een dagje rust inlassen hoor![]()
Je moet ook niet deepthroaten de hele tijd..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het tegen keelpijn is en ik auw heb met slikken
Een hele goeie vriendin die erachter woont.quote:
Is Rik lekker?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg net een zelfgetekend virtueel kopje kippensoep van Rik![]()
Toch geen natte droom he?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:54 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik heb vorige week over Tori gedroomd, het begint echt eng te worden![]()
Achquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet ook niet deepthroaten de hele tijd..
Mwjah. Wel lievigquote:
Zelfoverschattingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Achdaar draai ik mijn hand niet meer voor om heur
Nee ze belde bij me aan op blote voeten of ze een paar schoenen van me mocht lenen. En ik vond het heel normaal enzo.quote:
'k Heb een boek over 500 bekend homo's en hun coming out verhaal... maar toen ik het bestelde was ik in de veronderstelling dat het nederlands wasquote:
die heb ik hier ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:29 schreef wonderer het volgende:
Angel, ik ken Werther Nieland niet (is dat geen personage?), maar zal vast wel tellen
Ik heb hier een frikandel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:56 schreef Ang3l het volgende:
Achdaar draai ik mijn hand niet meer voor om heur
Straks loop je nog in een gracht met je koortsige hoofd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef LuQas het volgende:
Hmm, misschien ijl ik een beetje maar ik heb ineens zin om uit te gaan...
Yups.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:01 schreef Cybart het volgende:
wachten duurt altijd lang?
En daar maak ik dan ook graag gebruik vanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Toch aardig dat ik ook af en toe ff mag werken enzo.![]()
Vaak wel..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:01 schreef Cybart het volgende:
Ja, ik moest het maar niet doen. Ga ik vast ook dood enzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Straks loop je nog in een gracht met je koortsige hoofd..
time goes by, so slowlyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:01 schreef Cybart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |