wacht maar... ik weet waar ik die stink-Sjoerd van jou kan vinden!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
Lieverd, dat bezit van jou wil me maar al te graag swaffelen
Maar, je bent vast niet leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
en jij wilt een +10 voor het beoordelen van andere, die je niet kent???
ik ken mezelf tenminste.....
In London gekocht want ik kon hem hier nergens vinden. En nu kom ik hem overal tegenquote:
tegen de tijd, dat ik mezelf serieus neem, lig ik op me sterfbed (en sommige hopen dat dat al snel is, maar ik nog lang niet)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
niet te vergeten de mensen die zichzelf te serieus nemen !
mensen ik ga
hangt er vanaf wat er op zitquote:
Oh hebben ze jouw ook nog geen punten gegevenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ten eerste, ik wil ook punten, geef die maar omdat ik beleefd ben en gedag zeg
jij schrijft homo zeker ook als homeau?quote:
Fout, jij stomme pedofiele kut. Het is heaumeau.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jij schrijft homo zeker ook als homeau?
inderdaad in jou HO....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet genoeg zelfkennis IMHO en "onze" geschiedenis.
KEI is sooo gayquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:50 schreef Cairon het volgende:
cybart is KEI straight-acting
"Helaas" had ik het over jou en ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
inderdaad in jou HO....
en jullie geschiedenis, misschien eerst eens lezen, dan pas bashen een idee?
jij vind de jongen die ik leuk vind niet eens leuk, dus wat da betreft, blaat verderquote:
Op aanraden van CDP kijkje genomen op gay.nl omdat daar leuke jongens schijnen te zijn en toen op jouw profiel terechtgekomen, en wilde toen meteen wegklikken (geintjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
En hoe ben je daar nu ineens achtergekomen?
and I'm loving it +20quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:52 schreef Cairon het volgende:
jij bent een sodomiet -10
Waag 't eens! Ik zet Paul tegen je op hoor!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
wacht maar... ik weet waar ik die stink-Sjoerd van jou kan vinden!
Dat is de NL versie die daar staat in de kastquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
In London gekocht want ik kon hem hier nergens vinden. En nu kom ik hem overal tegenColdheart Canyon ligt trouwens bij de Slegte mocht je interesse hebben in de Nederlandse versie.
Mr Willy Wonkaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef Cairon het volgende:
iemand die door de chocolade fabriek heen roert.
hoe was dat nou met die lokale celeb? die van de regioTV? noemde je die ook sodomiet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef Cairon het volgende:
sodomiet = poep aanstamper, kont-neuker, iemand die door de chocolade fabriek heen roert.
-10 Omdat je 'jou' als 'jouw' schrijftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh hebben ze jouw ook nog geen punten gegeven![]()
je trekt ( whehe ik zei "trekt") zelf conclusie'squote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef Cairon het volgende:
dus Wiz is degene die z'n muisjes aangestampt krijgt, en jij bent de enderldarmonderzoeker, de aambeibevoeler!?
Petre86, jij vieze jongen toch
typisch voor mensen die zelf niks te zeggen hebben....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Fout, jij stomme pedofiele kut. Het is heaumeau.
-10 voor jou en omdat je moeder je heeft gebaard. -20 voor haar.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jij vind de jongen die ik leuk vind niet eens leuk, dus wat da betreft, blaat verder
0 puntenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
-10 Omdat je 'jou' als 'jouw' schrijft
Ok, nu jij, geef mij punten!![]()
dus je gaat al bashen op basis van een eenmalig conflict... dat zal je veel vrienden opleveren ja....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
"Helaas" had ik het over jou en ik.
Je zou toch moeten weten dat ik zeker niet gecharmeerd van je ben/
jij zei "and loving it"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
je trekt ( whehe ik zei "trekt") zelf conclusie's
-10
Versatile?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
jij zei "and loving it"
dus jij stampt de poep aan, Wiz is je vriendje. Je kunt niet allebei chocolade roerder zijn. Dus deductie vertelt ons dat jij het mannetje bent en wiz het vrouwtje.
Scherpquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
0 punten
want kinderen die vragen worden overgeslagen
slaan, of die jeugdigheid hem vergeven, ik kan niet kiezen...quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dus je gaat al bashen op basis van een eenmalig conflict... dat zal je veel vrienden opleveren ja....
Ik heb een boel te zeggen, ik postte het toch.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
typisch voor mensen die zelf niks te zeggen hebben....
er de moeders bij gaan halen, en die beledigen... en dat jij weet, dat het "heaumeau" is, zegt alleen maar meer over jou, nichtje....
en kut, nee, ben nog altijd een jongetje, en pedo, nee, ook niet sorry... dat jij een geriatrofiel bent, kan ik ook nie helpen.
hou je bek, of zeg wat nuttigs/basherigs, maar ga niet mensen beledigen, zonder ook maar zelf iets van inbreng te hebben omdat je een loser bent...
dat ga ik bevestigen noch ontkennen, ik kan je alleen mededelen dat je niet altijd gelijk kunt hebben of kunt uitgaan van jouw logica..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
jij zei "and loving it"
dus jij stampt de poep aan, Wiz is je vriendje. Je kunt niet allebei chocolade roerder zijn. Dus deductie vertelt ons dat jij het mannetje bent en wiz het vrouwtje.
quote:
ik bespeur vraag-ontwijkend gedrag ...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoe was dat nou met die lokale celeb? die van de regioTV? noemde je die ook sodomiet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |