DAT WAS IK KOKSHOER!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Cybart het volgende:
WONDERER< ROT THE FUCK OP MET DIE GROTE LAY OUT VERKLOTENDE PLAATJES
aub
nou, kijk, op dat punt, zou je ook nog wel een discussie kunnen aangaan, want op het punt van een komma, zou je ook nog wel een nieuwe zin kunnen beginnen, eigelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het valt me, altijd op, dat jij, komma's gebruikt, waar eigenlijk, geen komma's, horen te zitten. Dat leest, eigenlijk, vrij irritant.
Maak hem nou niet zieker, want dan kan hij morgen niet TheaterMaMa meenemen en die moet toch ook af en toe onder de mensen komenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
mij tegenspreken?
-10 EN morgen nog steeds koorts!
-80 voor het niet snappen van het feit dat het een uitnodiging was voor de meesten hier maar zeer zeker niet voor jou.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
-70 voor het in het algemeen uitspreken van een uitnodiging, terwijl het blijkbaar maar voor enkele, of gene bedoeld was ....
ik zit nou al op een nieuwe paginaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DAT WAS IK KOKSHOER!!!!!!!
Enne, ik ben te lui om ze te verkleinen en bovendien shrinken die dingen zich vanzelfDus ik heb er alleen last van als ik refresh, en na een paar seconden PLOEP op magische wijz eklein
quote:
sarcasmequote:
En wie heeft dat uitgemaakt dat dat voor jou bestemd was?!?!?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:37 schreef Cairon het volgende:
ik kan niet stelen wat voor mij bestemd was!
kokshoer?quote:
Zal ik nog een plaatje doen dan?quote:
Ik snap het niet, ga je kotsen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:40 schreef Vlarp het volgende:
Er gaat dus vannacht echt wel een strandlaken over m'n kussen..
jammer dat je het nog niet zo goed beheerst dan....quote:
Ik heb koortsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:40 schreef Cairon het volgende:
[..]
kokshoer?
valt me van je tegen Ang3l ik had iets veel venijnigers verwacht.
honden hebben geen bestemmingsrecht! He was mine!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wie heeft dat uitgemaakt dat dat voor jou bestemd was?!?!?!
Nogmaals, zijn tong hing in mijn mond dus hij bestemde zichzelf voor mij
-90, om die uitnodiging dan te plaatsen, zonder duidelijke melding, dat ik niet mocht reageren....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
-80 voor het niet snappen van het feit dat het een uitnodiging was voor de meesten hier maar zeer zeker niet voor jou.
wtf? Ik heb nog niks gepostquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Cybart het volgende:
WONDERER< ROT THE FUCK OP MET DIE GROTE LAY OUT VERKLOTENDE PLAATJES
aub
He will BE yours!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef Cairon het volgende:
[..]
honden hebben geen bestemmingsrecht! He was mine!
-100 voor zelfkennis en onthouden van geschiedenis.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
-90, om die uitnodiging dan te plaatsen, zonder duidelijke melding, dat ik niet mocht reageren....
Jij -30 voor het verbergen van Des en -40 voor het impliceren dat ik loog!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ik ben met Des ?( +30)
jij bent er stiekum toch, dus je loog, -40 !
Daha BB_Koningquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:40 schreef BB_Koning het volgende:
Even op www.tvgids.nl checken of er wat leuk op tv is en dan ga ik dat kijken en ik kwam hier even gedag zeggen: gedag![]()
Dat was ik met mijn boekenkasten voor G_E en die moesten rgoot anders kon je de ruggen niet meer lezenquote:
Hallo..je ging niet samplen maar sjoegeleswaffelen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He will BE yours!
After I've sampled and dumped him
he can only be mine if you're out of the picture completely!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He will BE yours!
After I've sampled and dumped him
Do you WANT my spontaneous combustion up your fat ass?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:43 schreef Cairon het volgende:
[..]
he can only be mine if you're out of the picture completely!
I now know what I have to do!
ARCTIC BURST!
wat is het toch heerlijk, dat mensen alles zoooo serieus nemen, wat ik zeg... het was het 1e commentaar dat ik ooit kreeg bij lesgeven.... ik was TE sarcastisch en TE ironisch.... blijkbaar zitten er vele hier op hetzelfde nivo, als die leerlingen....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
jammer dat je het nog niet zo goed beheerst dan....
(voor de duidelijkheid, dit was dan weer geen sarcasme)
ik verberg des niet!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij -30 voor het verbergen van Des en -40 voor het impliceren dat ik loog!
O jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hallo..je ging niet samplen maar sjoegeleswaffelen!
Ten eerste, ik wil ook punten, geef die maar omdat ik beleefd ben en gedag zegquote:
ging hij SWAFFELEN met MIJN bezit!?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hallo..je ging niet samplen maar sjoegeleswaffelen!
Je hebt dezelfde IMAJICA als ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef wonderer het volgende:
Anyway:
boeken En ik geloof niet dat er iets op de foto staat waarvoor ik me moet schamen...
niet te vergeten de mensen die zichzelf te serieus nemen !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wat is het toch heerlijk, dat mensen alles zoooo serieus nemen, wat ik zeg... het was het 1e commentaar dat ik ooit kreeg bij lesgeven.... ik was TE sarcastisch en TE ironisch.... blijkbaar zitten er vele hier op hetzelfde nivo, als die leerlingen....
how about freezebeam up your he-snatch!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Do you WANT my spontaneous combustion up your fat ass?!
Niveau...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wat is het toch heerlijk, dat mensen alles zoooo serieus nemen, wat ik zeg... het was het 1e commentaar dat ik ooit kreeg bij lesgeven.... ik was TE sarcastisch en TE ironisch.... blijkbaar zitten er vele hier op hetzelfde nivo, als die leerlingen....
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jaIk sjoegeswaffel, hij sjoegeswaffelt, we sjoegeswaffelen
Of moest ie fluffen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
ging hij SWAFFELEN met MIJN bezit!?
Lieverd, dat bezit van jou wil me maar al te graag swaffelenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
ging hij SWAFFELEN met MIJN bezit!?
Pizza is ongezond -30!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik verberg des niet!
jij maakt mij zwart -30 !
en je zei dat je wegging als ze gingen rellen en je bent gebleven -20!
en ik heb zo een pizza
sorry, dat ik wel zelfkennis hebquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
-100 voor zelfkennis en onthouden van geschiedenis.
*LOL*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef BB_Koning het volgende:
Ten derde, hierbij een special hello for Angel(waarom die
, nou, omdat ik nu weet dat je niet gewoon Angel, maar drs. Angel bent, intelligente mannen zijn sexy, dus vanaf nu vind ik je sexy, gisteren niet, maar vanaf vandaag wel
).
Niet genoeg zelfkennis IMHO en "onze" geschiedenis.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
sorry, dat ik wel zelfkennis heb
en welke geschiedenis heb ik jou onthouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |